abonnement Unibet Coolblue
  zondag 17 juni 2018 @ 21:31:44 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179858011
Maargoed TS wil niet elke dag een bak kwark weeten. Dus moet er voor elke dag wat anders komen.
  zondag 17 juni 2018 @ 22:47:43 #77
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179860483
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 21:17 schreef Cockwhale het volgende:
Kwark met honing en walnoten. Direct 500 of 1000 gram kwark als ontbijt. Je kan er eventueel nog een banaan bij in doen voor extra koolhydraten.

Bij 1000 gram zit je al snel op 80 gram eiwitten. En dat is alleen nog maar je ontbijt. Walnoten voor de gezonde vetten, honing en banaan voor de koolhydraten.
Honing is gewoon veredelde suiker, beter laten liggen die meuk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 17 juni 2018 @ 22:48:45 #78
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179860510
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 21:31 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed TS wil niet elke dag een bak kwark weeten. Dus moet er voor elke dag wat anders komen.
Er zijn al best wat voorbeelden gegeven waarmee je voor een week lang verschillende ontbijten maakt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179865475
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 22:47 schreef fathank het volgende:

[..]

Honing is gewoon veredelde suiker, beter laten liggen die meuk.
Dat maakt niets uit als je extra koolhydraten nodig hebt, en je een 'ecto' bent zoals TS.
pi_179865505
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 21:31 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed TS wil niet elke dag een bak kwark weeten. Dus moet er voor elke dag wat anders komen.
TS moet niet zo zeiken. Elke ochtend een lekker toetje, some people would kill for it.
  maandag 18 juni 2018 @ 09:46:48 #81
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179865770
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 09:23 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dat maakt niets uit als je extra koolhydraten nodig hebt, en je een 'ecto' bent zoals TS.
Kun je beter complexe carbs eten. Suiker is niet meer dan vergif en zou je zoveel mogelijk moeten vermijden imho.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179865864
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 09:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Kun je beter complexe carbs eten. Suiker is niet meer dan vergif en zou je zoveel mogelijk moeten vermijden imho.
Ja, maar voedingsmiddelen met complexe carbs zijn vaak een stuk zwaarder op de maag en TS vreet al bijna niks. Overigens is honing al een eeuwenoud voedingsmiddel voor mens en dier. Suiker is geen vergif, alleen in de mate en wijze waarop je het tegenwoordig binnenkrijgt is ongezond te noemen, omdat geraffineerde suikers aan praktische 80% van de producten wordt toegevoegd.
  maandag 18 juni 2018 @ 10:02:47 #83
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179866079
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 09:52 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ja, maar voedingsmiddelen met complexe carbs zijn vaak een stuk zwaarder op de maag en TS vreet al bijna niks. Overigens is honing al een eeuwenoud voedingsmiddel voor mens en dier. Suiker is geen vergif, alleen in de mate en wijze waarop je het tegenwoordig binnenkrijgt is ongezond te noemen, omdat geraffineerde suikers aan praktische 80% van de producten wordt toegevoegd.
En omdat het overal al inzit tegenwoordig ga je daarnaast nog meer toevoegen door honing er doorheen te smeren. Makes sense.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179866251
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:02 schreef fathank het volgende:

[..]

En omdat het overal al inzit tegenwoordig ga je daarnaast nog meer toevoegen door honing er doorheen te smeren. Makes sense.
Nee, je vermijdt de producten met veel geraffineerde suikers, smartass :')
  maandag 18 juni 2018 @ 15:03:22 #85
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179871478
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:08 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Nee, je vermijdt de producten met veel geraffineerde suikers, smartass :')
Om het vervolgens met honing toe te voegen. Klinkt logisch. Honing is niks meer dan een samenstelling van glucose en fructose met een beetje water. Leg eens even uit hoe dat verschilt van 'gerafinneerde' suiker. Same shit different name. Of ben je er zo een die denkt dat een glas sinaasappelsap gezond is?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179872253
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:03 schreef fathank het volgende:

[..]

Om het vervolgens met honing toe te voegen. Klinkt logisch. Honing is niks meer dan een samenstelling van glucose en fructose met een beetje water. Leg eens even uit hoe dat verschilt van 'gerafinneerde' suiker. Same shit different name. Of ben je er zo een die denkt dat een glas sinaasappelsap gezond is?
Een appel ook. En toch is het gezond. :D
  maandag 18 juni 2018 @ 16:00:30 #87
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179872638
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:41 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Een appel ook. En toch is het gezond. :D
Appelsap daarentegen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179872740
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:00 schreef fathank het volgende:

[..]

Appelsap daarentegen.
Ja, dat verschil snap ik nog wel.
Maar goed we dwalen af van de OP. Als ze ooit nog terug komt, that is...
pi_179916595
TS zoekt ergens anders naar anorexia dieet die haar spierbouw op gaat leveren, want ze kreeg hier niet de antwoorden die ze wilde.
  woensdag 4 juli 2018 @ 19:30:10 #90
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_180242052
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:46 schreef Cockwhale het volgende:
TS zoekt ergens anders naar anorexia dieet die haar spierbouw op gaat leveren, want ze kreeg hier niet de antwoorden die ze wilde.
Of TS heeft ook nog een leven.

Weet je wat het is hier op FOK? Mensen blèren maar wat en zetten hun eigenwijze tetter op, gesproken vanuit hun tunnelvisie.
Ik geef dingen aan, maar nee, alsnog ben ik bang om aan te komen. Of stel ik me aan. Of zeur ik. Of ben ik ziek.
Donder even op, joh. Ik vraag hier goddomme toch iets simpels? Een fokking advies rondom iemand die voedingsschema’s kan maken, gebaseerd op aankomen icm training. Iemand die dat op maat kan doen, omdat ik inderdaad moeite heb met grote hoeveelheden naar binnen werken. Ik lust best een hoop, maar als ik overal kilo’s van moet weg vreten en elke dag dezelfde soort dingen naar binnen moet stouwen, dan lukt mij dit inderdaad niet.
Daarnaast ga ik uit van wat mij eerder altijd geleerd werd door oa PBP, namelijk dat ik grotendeels koolhydraten moet eten, een aardige hoeveelheid eiwitten, en een minimale toename van vetten.
Leuk dat men me hier zegt te moeten vullen met pindakaas of avocado (beiden vind ik heerlijk) maar volgens mij is dat niet de bedoeling als ik gespierder wil raken. Ik wilde weten of eten zoals ik nu gewend ben, en dan de rest aanvullen met koolhydraat shakes en eiwit shakes voldoende is om te kunnen groeien in spiermassa.

Maar in plaats van me gericht te “helpen” op de vragen die ik stel, vindt men het kennelijk nodig om bijdehand te doen en te kakelen over zaken wat alleen maar aantoont hoe onnozel ze zijn en geen flauw idee hebben dat er ook mensen bestaan bij wie het wellicht anders werkt dan ze zelf gewend zijn of zouden denken.

Nee tuurlijk, ga ik vooral op al die zooi reageren. :’)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  woensdag 4 juli 2018 @ 19:38:48 #91
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_180242319
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 19:30 schreef VeerEli het volgende:

[..]

-
Je hebt geen voedingsadvies nodig, maar ruggegraat. Jongetjes van 10 eten meer dan 2200 kcal per dag en voor jou is dit te moeilijk? En dan al het advies negeren en een voedingsschema op maat eisen, hoezo capsones.

En ja, pindakaas is wel de bedoeling als je spiermassa aan wilt zetten. Dat eten krachttrainers al decennialang. Gooi dat divagedrag maar de deur uit en eet die 2200 calorietjes maar gewoon, dat zijn geen kilo's eten per dag, dat zijn restjes.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 4 juli 2018 @ 19:46:08 #92
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_180242512
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 19:38 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Je hebt geen voedingsadvies nodig, maar ruggegraat. Jongetjes van 10 eten meer dan 2200 kcal per dag en voor jou is dit te moeilijk? En dan al het advies negeren en een voedingsschema op maat eisen, hoezo capsones.

En ja, pindakaas is wel de bedoeling als je spiermassa aan wilt zetten. Dat eten krachttrainers al decennialang. Gooi dat divagedrag maar de deur uit en eet die 2200 calorietjes maar gewoon, dat zijn geen kilo's eten per dag, dat zijn restjes.
:’) Ezel.
De mensen die met normale reacties kwamen en adviezen waar ik ook daadwerkelijk om vroeg, heb ik vriendelijk bedankt en ook gewoon wat mee gedaan. Maar het feit dat jij aankomt met termen als “divagedrag” geeft al aan hoe ontzettend weinig verstand je hebt van mij, mijn situatie en hoe mijn lichaam werkt.
Note; niet ieder mens is hetzelfde he. En als je dingen eet met niet zoveel kcal, kan je genoeg op een dag eten, dus trek gewoon niet zo snel conclusies over dingen waar je de ins en outs niet van weet.
Of wel, maar sta er dan niet te kijken van dat iemand je een oetlul vindt en geen zin heeft om nog fatsoenlijk op je te reageren.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  woensdag 4 juli 2018 @ 19:47:28 #93
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_180242547
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 19:46 schreef VeerEli het volgende:

[..]

:’) Ezel.
De mensen die met normale reacties kwamen en adviezen waar ik ook daadwerkelijk om vroeg, heb ik vriendelijk bedankt en ook gewoon wat mee gedaan. Maar het feit dat jij aankomt met termen als “divagedrag” geeft al aan hoe ontzettend weinig verstand je hebt van mij, mijn situatie en hoe mijn lichaam werkt.
Note; niet ieder mens is hetzelfde he. En als je dingen eet met niet zoveel kcal, kan je genoeg op een dag eten, dus trek gewoon niet zo snel conclusies over dingen waar je de ins en outs niet van weet.
Of wel, maar sta er dan niet te kijken van dat iemand je een oetlul vindt en geen zin heeft om nog fatsoenlijk op je te reageren.
Jouw situatie is dat je een aansteller bent met eventuele eetstoornis. Je bent geen speciaal boterbloempje.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_180242551
Hoe kom je erbij dat je zo laag in vet moet zitten om spiermassa aan te komen?

1. Bereken je onderhoud. Plus 10% om aan te komen.
2. Haal daar je 2x je lichaamsgewicht aan gram eiwit vanaf. Zelf even uitrekenen.
3. Haal minimaal 20% van je totale kcals uit vetten. Meer mag ook.
4. De rest zijn je koolhydraten.
pi_180245713
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 19:30 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Of TS heeft ook nog een leven.

Weet je wat het is hier op FOK? Mensen blèren maar wat en zetten hun eigenwijze tetter op, gesproken vanuit hun tunnelvisie.
Ik geef dingen aan, maar nee, alsnog ben ik bang om aan te komen. Of stel ik me aan. Of zeur ik. Of ben ik ziek.
Donder even op, joh. Ik vraag hier goddomme toch iets simpels? Een fokking advies rondom iemand die voedingsschema’s kan maken, gebaseerd op aankomen icm training. Iemand die dat op maat kan doen, omdat ik inderdaad moeite heb met grote hoeveelheden naar binnen werken. Ik lust best een hoop, maar als ik overal kilo’s van moet weg vreten en elke dag dezelfde soort dingen naar binnen moet stouwen, dan lukt mij dit inderdaad niet.
Daarnaast ga ik uit van wat mij eerder altijd geleerd werd door oa PBP, namelijk dat ik grotendeels koolhydraten moet eten, een aardige hoeveelheid eiwitten, en een minimale toename van vetten.
Leuk dat men me hier zegt te moeten vullen met pindakaas of avocado (beiden vind ik heerlijk) maar volgens mij is dat niet de bedoeling als ik gespierder wil raken. Ik wilde weten of eten zoals ik nu gewend ben, en dan de rest aanvullen met koolhydraat shakes en eiwit shakes voldoende is om te kunnen groeien in spiermassa.

Maar in plaats van me gericht te “helpen” op de vragen die ik stel, vindt men het kennelijk nodig om bijdehand te doen en te kakelen over zaken wat alleen maar aantoont hoe onnozel ze zijn en geen flauw idee hebben dat er ook mensen bestaan bij wie het wellicht anders werkt dan ze zelf gewend zijn of zouden denken.

Nee tuurlijk, ga ik vooral op al die zooi reageren. :’)
Shakes :')

Op zich is er niks mis met shakes als aanvulling, maar jij brengt het 'to a whole 'nother level' als je daar je 1200kcal eten per dag mee wil aanvullen. Eet gewoon een halve kilo kwark smorgen met noten en evt fruit en je hebt iig al bijna 50% van de benodigde eiwitten binnen. Maar nee, je bent op zoek naar wondermiddeltjes en andere cop-outs, en tja die bestaan niet.

Geef eerst maar eens een overzicht van wat je nu eet op een dag en wanneer.
pi_180250429
Pindakaas en avocado zijn prima als je massa wil aanzetten.

Het gaat er om dat je meer kcal binnen krijgt dan dat je verbrandt.

Lepeltje pindakaas bevat zo 100kcal en bevat goede voedingsstoffen. Veel gemakkelijker krijg je calorien niet binnen!

Ik eet als ontbijt:

100gr havermout
250ml melk
20gr lijnzaad
50gr blauwe bessen
30gr pindakaas

Is ongeveer 800kcal, maar het is zo weg.

Ik zou je als tip willen geven on eerst het aantal calorien binnen te krijgen wat je wil, en daarna pas echt gedetailleerd naar je eiwitten/koolhydraten/vetten verhouding te kijken.
pi_180252508
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 19:30 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Of TS heeft ook nog een leven.

Weet je wat het is hier op FOK? Mensen blèren maar wat en zetten hun eigenwijze tetter op, gesproken vanuit hun tunnelvisie.
Ik geef dingen aan, maar nee, alsnog ben ik bang om aan te komen. Of stel ik me aan. Of zeur ik. Of ben ik ziek.
Donder even op, joh. Ik vraag hier goddomme toch iets simpels? Een fokking advies rondom iemand die voedingsschema’s kan maken, gebaseerd op aankomen icm training. Iemand die dat op maat kan doen, omdat ik inderdaad moeite heb met grote hoeveelheden naar binnen werken. Ik lust best een hoop, maar als ik overal kilo’s van moet weg vreten en elke dag dezelfde soort dingen naar binnen moet stouwen, dan lukt mij dit inderdaad niet.
Daarnaast ga ik uit van wat mij eerder altijd geleerd werd door oa PBP, namelijk dat ik grotendeels koolhydraten moet eten, een aardige hoeveelheid eiwitten, en een minimale toename van vetten.
Leuk dat men me hier zegt te moeten vullen met pindakaas of avocado (beiden vind ik heerlijk) maar volgens mij is dat niet de bedoeling als ik gespierder wil raken. Ik wilde weten of eten zoals ik nu gewend ben, en dan de rest aanvullen met koolhydraat shakes en eiwit shakes voldoende is om te kunnen groeien in spiermassa.

Maar in plaats van me gericht te “helpen” op de vragen die ik stel, vindt men het kennelijk nodig om bijdehand te doen en te kakelen over zaken wat alleen maar aantoont hoe onnozel ze zijn en geen flauw idee hebben dat er ook mensen bestaan bij wie het wellicht anders werkt dan ze zelf gewend zijn of zouden denken.

Nee tuurlijk, ga ik vooral op al die zooi reageren. :’)
Nou, dame. Je reageert wel erg agressief. Dit mag allemaal wel een onsje minder, wat mij betreft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2018 09:59:17 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')