abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179798656
Geloven jullie dat iemand overgevoelig kan zijn voor straling? Onder andere wifi, gsm, umts masten etc.

Ik loop al een jaar rond met vage klachten sinds ik verhuist ben en het lijkt maar niet over te gaan. Ben soms zo ontzettend moe, geen energie, zoveel last van mijn schouderbladen, angst, en regelmatig duizelingen. Voel.me best depri. En hele dag gespannen

Keer op keer naar huisarts geweest, maar kon niks vinden. Ik loop wel bij een psycholoog omdat er bij mij gegenaliseerde angststoornis is vastgesteld. Maar gelukkig heb ik ook wel regelmatig goede dagen, maar soms kan ik mij een langere tijd slecht voelen, ook omdat ik overal een verklaring voor wil hebben. Hiervoor is het 2 jaar goed gegaan en snap gewoon niet waar het vandaan komt... ik bedoel ik heb nergens voor te vrezen, hoef toch niet angstig en gespannen te zijn?

Heb een baan, vriend en een eigen huisje. Dan zal ik toch gewoon moeten kunnen genieten? Waarom gaan mijn klachten dan niet over...
pi_179798677
Misschien door je gegeneraliseerde angststoornis? Dat kan je helaas gewoon overkomen, net als een longontsteking of een gebroken been.
pi_179798739
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 09:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Misschien door je gegeneraliseerde angststoornis? Dat kan je helaas gewoon overkomen, net als een longontsteking of een gebroken been.
Ja misschien ook wel. Probeer overal een oorzaak voor te vinden. Als het dat niet is, dan os het dat wel
pi_179798902
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 09:07 schreef famke87 het volgende:

[..]

Ja misschien ook wel. Probeer overal een oorzaak voor te vinden. Als het dat niet is, dan os het dat wel
Plus dat je op de leeftijd komt dat veel vrouwen een lichte existentiële crisis krijgen. 'Alles is toch voor elkaar, waar maak ik me druk om'.
pi_179798921
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 09:23 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Plus dat je op de leeftijd komt dat veel vrouwen een lichte existentiële crisis krijgen. 'Alles is toch voor elkaar, waar maak ik me druk om'.
Ja misschien wel. Ben ook nog maar 30. En denk vaak is dit het echt? Is dit wat ik wil? De toekomst maakt mij onzeker en bang
pi_179798974
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 09:24 schreef famke87 het volgende:

[..]

Ja misschien wel. Ben ook nog maar 30. En denk vaak is dit het echt? Is dit wat ik wil? De toekomst maakt mij onzeker en bang
Ik heb geen wetenschappelijk onderzoek daar over. Maar zie het wel bij veel vriendinnen. Eentje heeft zelf wel eens gezegd dat ze denkt dat het iets is wat normaal bij mannen en vrouwen pas tegen de 50 komt. Maar dat het bij kinderloze vrouwen eerder komt, omdat ze er de tijd voor hebben of zo.
pi_179798989
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 09:24 schreef famke87 het volgende:

[..]

Ja misschien wel. Ben ook nog maar 30. En denk vaak is dit het echt? Is dit wat ik wil? De toekomst maakt mij onzeker en bang
'maar' 30? Voor een vrouw vind ik 30 al oud.
pindazakje
pi_179802002
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 09:29 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ik heb geen wetenschappelijk onderzoek daar over. Maar zie het wel bij veel vriendinnen. Eentje heeft zelf wel eens gezegd dat ze denkt dat het iets is wat normaal bij mannen en vrouwen pas tegen de 50 komt. Maar dat het bij kinderloze vrouwen eerder komt, omdat ze er de tijd voor hebben of zo.
Dus je roept maar wat.
pi_179802011
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 09:31 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

'maar' 30? Voor een vrouw vind ik 30 al oud.
Tja pedos hebben andere voorkeur dan normale mensen.
pi_179802012
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 13:07 schreef loni55 het volgende:

[..]

Dus je roept maar wat.
Nee, dat doe ik niet
pi_179802032
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 13:07 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik niet
Aha ok dan.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 13:11:28 #12
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_179802094
Masten zijn niet schadelijk.
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 13:21:36 #13
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_179802266
Het zou best wel eens effect op je lichaam kunnen hebben, ze maken niet voor niets microgolf wapens, alleen zijn deze gericht en high power; communicatie straling verzadigd de omgeving met laag vermogen microgolf energie, maar wel 24/7.
Men beoordeelt het voornamelijk door te kijken of de straling ioniserend is en dus kankerverwekkend, dat is het niet; niet-aantoonbare klachten kunnen dus niet als oorzaak straling hebben.

Heb je huidklachten?
pi_179802338
Nee, dat geloof ik niet.
pi_179802530
Een telefoon vlak aan je hoofd tijdens het bellen geeft in ieder geval ontiegelijk meer straling in je hoofd dan een mast op tientallen meters. Doordat het accent is verschoven van bellen naar appen e.d. zouden nu weer steeds minder mensen last moeten hebben dan tien tot twintig jaar geleden als straling de oorzaak zou zijn.

Er is nog nooit een degelijk onderzoek geweest dat heeft aangetoond dat normaal telefoon gebruik schadelijk is. En dat van die wapens heeft meer met SF te maken dan met werkelijkheid. Je moet dan enorme vermogens gericht gaan stralen. Heel bot gezegd is een kogel dan veel simpeler, sneller, effectiever en vooral goedkoper.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 13:46:37 #16
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_179802702
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 13:34 schreef qajariaq het volgende:
En dat van die wapens heeft meer met SF te maken dan met werkelijkheid.


OJ Simpson zaak kreeg alle aandacht.
pi_179803012
quote:
Precies, twee filmpjes uit de vorige eeuw. Nooit meer van gehoord daarna.

Het punt is dat bij militair gebruik wil je onmiddellijk resultaat en niet mensen ziek maken op langere termijn.

Dit gaat ook nog eens over een totaal anders stralingsniveau en frequentie dan telefoonsignalen. Een beetje zon kan geen kwaad, heel erg sterke zonnestraling ga je dood aan.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 14:21:55 #18
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_179803224
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 14:08 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Precies, twee filmpjes uit de vorige eeuw. Nooit meer van gehoord daarna.

Het punt is dat bij militair gebruik wil je onmiddellijk resultaat en niet mensen ziek maken op langere termijn.

Dit gaat ook nog eens over een totaal anders stralingsniveau en frequentie dan telefoonsignalen. Een beetje zon kan geen kwaad, heel erg sterke zonnestraling ga je dood aan.
Joh, dit zijn geheimen van defensie, onderzoek is juist doorgegaan.
Met een hogere frequentie hadden ze ineens het Voice of God wapen.
Het ging om de vergelijking: als ze er zelfs wapens van maken van iets waar we continu kunstmatig aan worden blootgesteld.


Ken je de spreuk 'lekker leven, alles veroorzaakt tegenwoordig kanker' dat geldt niet alleen voor waar je zelf verantwoordelijk bent.
Iedereen krijgt tegenwoordig ook kanker.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 14:43:56 #19
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_179803734
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 13:07 schreef loni55 het volgende:

[..]

Tja pedos hebben andere voorkeur dan normale mensen.
Er zit nogal een verschil tussen pedo en een belegen wijf aanduwen.
pindazakje
  vrijdag 15 juni 2018 @ 14:48:52 #20
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_179803819
Straling zal ongetwijfeld invloed hebben, maar dat geldt ook voor uitlaatgassen etc. Denk dat hoe je je voelt daar echter weinig mee te maken heeft.

Je kunt je simpelweg niet elke dag goed voelen.
pi_179804150
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 13:21 schreef Manke het volgende:
Het zou best wel eens effect op je lichaam kunnen hebben, ze maken niet voor niets microgolf wapens, alleen zijn deze gericht en high power; communicatie straling verzadigd de omgeving met laag vermogen microgolf energie, maar wel 24/7.
Men beoordeelt het voornamelijk door te kijken of de straling ioniserend is en dus kankerverwekkend, dat is het niet; niet-aantoonbare klachten kunnen dus niet als oorzaak straling hebben.

Heb je huidklachten?
Ik heb geen huidklachten. Af en toe jeuk. Verder niet extreem iets
pi_179838651
Het is zeer onwaarschijnlijk dat de straling het probleem is. Deze straling is veel zwakker dan zichtbaar licht en kan onmogelijk een molecuulbinding verbreken. De hoeveelheid straling maakt niet uit, de golflengte is gewoon te groot. Een hoge geconcentreerde dosis kan wel moleculen laten bewegen (bv watermoleculen laten trillen (opwarmen) in een magnetron). Ook is het nog nooit iemand, die zegt gevoelig te zijn voor straling, gelukt dit te laten zien in een gecontroleerd experiment.

Ten tweede verandert alles om je heen. Niet alleen je omgeving door nieuwe technologie en wat je eet, drinkt en ademt, maar helemaal jouw persoonlijke leven omdat je ouder wordt en je allerlei verschillende levensfasen door fietst. Bovendien wordt je lichaam ouder en stapelen de gebreken zich langzaam maar zeker op, als je geluk hebt, anders gaat dat veel sneller.

Van de miljarden dingetjes die inmiddels anders voor je zijn dan vroeger, waarom verdenk je precies iets waar wel veel onderzoek naar gedaan is maar waarvan het wetenschappers nog nooit is gelukt aan te tonen dat het slecht kan zijn?

Het is natuurlijk altijd mogelijk dat wetenschappers in de toekomst wel iets vinden en dan een goede verklaring bedenken waarom zo'n natuurkundig onlogisch effect toch plaats vindt, maar op dit moment is (radio)straling behandelen als hoofdverdachte hoogst onlogisch en zonde van je tijd/moeite. De straling zal het probleem dus echt niet zijn, maar misschien dat de apparatuur van zendmasten wel heel zacht trilt en onhoorbare geluidsgolven produceert of zo. Geen idee of daar weleens naar gekeken is, maar zoiets komt een heel stuk beter overeen met wat we denken van onze wereld te weten.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 23:40:07 #23
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_179839059
Een van mijn klanten, een mobile operator hier in Duitsland had een locatie waar antennes getest werden op weersinvloeden.
Mast zag er indrukwekkend uit met heel veel antennes

Buurtbewoners klaagden, werden er ziek van, doodziek, vreselijk, niemand wilde luisteren naar hun klachten. Nee echt, het is die mast. Straaaaaaahhhling!11

Sleepten de operator voor de rechter. Prima, lieten de rechter zien dat er helemaal niets was aangesloten. Waren niets meer dan gewone antennes zonder dat er een zender aan hing.

Buurtbewoners konden dat ook zien, maar sommigen bleven volhouden, was weggehaald voor het schouwen. Wij worden echt ziek van deze mast....
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_179839096
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 09:24 schreef famke87 het volgende:

[..]

Ja misschien wel. Ben ook nog maar 30. En denk vaak is dit het echt? Is dit wat ik wil? De toekomst maakt mij onzeker en bang
Dit klinkt als een doodnormale quarter-life crisis. Net zoiets als een mid-life crisis, maar dan bij mensen die beginnen te settelen met huisje, boompje, beestje en baantje en zich opeens realiseren dat dit dus hun echte leven zal zijn tot aan hun pensioen. Je hoort er weinig over omdat het een beetje taboe is om te klagen terwijl alles prima lijkt te gaan, maar ik denk dat iedereen dit in verschillende mate wel meemaakt. Ik heb dat in die tijd ook wel een beetje gehad.
pi_179839307
Er valt op internet genoeg te lezen over een quarter-life crisis met vanzelfsprekend tal van testjes en "oplossingen".

Voorbeeldje:
https://www.wikihow.com/Overcome-a-Quarter-Life-Crisis
quote:
Many young people struggle with a quarter life crisis in their mid to late 20s.[1] Maybe you graduated from university with an undergraduate degree but you start to panic about your career options. Or perhaps you have coasted along in your early 20s but are feeling the pressure as you are nearing 30. You can overcome a quarter life crisis by figuring out the root cause(s) of your crisis, and by determining your life goals. You can then take action to address your crisis head on and overcome it.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')