Alstublieft.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:53 schreef BekToBasic het volgende:
Sinds een uurtje kan je Slangen beluisteren, de nieuwe track van Famke Louise.
Ik heb premium dus gewoon goede kwaliteit.
Korte samenvatting: wat slecht zeg.
Uitgebreid:
Het begint met dat ze heel raar Famke louise zegt, soort hoger/helium.
Het hele liedje bestaat uit helium en gehijg, soms iets lagere toonsoort. Het is ondanks de autotune wel heel vaak heel vals.
Maar zelfs als ze “normaal” rapt is een aanzienlijk deel van de tekst niet te verstaan.
In het refrein zingt ze iets van ik heb geen tijd voor een slang dus doe piemel in ik cash uit je bent jaloers maar ik doe het voor die ching ching ching!!!!!
Famke Louise heeft het voor elkaar gekregen om een track uit te brengen die nog slechter is dan op me monnie en vroom bij elkaar.
Morgen komt ook nog de clip uit :’) !!!! (Met zeker weer my little pony, zelfs in dat anime lied van der op YT is die er)
Toe maar zeg hé.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:53 schreef BekToBasic het volgende:
Sinds een uurtje kan je Slangen beluisteren, de nieuwe track van Famke Louise.
Ik heb premium dus gewoon goede kwaliteit.
Korte samenvatting: wat slecht zeg.
Uitgebreid:
Het hele liedje bestaat uit helium en gehijg, soms iets lagere toonsoort. Het is ondanks de autotune wel heel vaak heel vals.
Maar zelfs als ze “normaal” rapt is een aanzienlijk deel van de tekst niet te verstaan.
In het refrein zingt ze iets van ik heb geen tijd voor een slang dus doe piemel in ik cash uit je bent jaloers maar ik doe het voor die ching ching ching
:’) !!!!!
Famke Louise heeft het voor elkaar gekregen om een track uit te brengen die nog slechter is dan op me monnie en vroom bij elkaar.
Morgen komt ook nog de clip uit :’) !!!! (Met zeker weer my little pony, zelfs in dat anime lied van der op YT is die er)
Deze vind ik wel aightquote:Op vrijdag 15 juni 2018 03:40 schreef Stichting_NoFap het volgende:
Niet zo relevant, alle muziek van tegenwoordig is toch zo slecht?
dit had ik je ook kunnen vertellen zonder te luisterenquote:Korte samenvatting: wat slecht zeg.
Dit is gewoon haar ding. Zo zijn al haar nummers. Ook doet ze zo'n pistool-doorladen-geluidje in elk nummer. Oei, stout!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:53 schreef BekToBasic het volgende:
Dat mokkel dat denkt dat Nederland wereldkampioen voetbal wordt dit jaar.quote:
Pitbull is een baas, heb je die al eens live gezien?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:11 schreef Roces18 het volgende:
famke is de dj khaled/pitbull van nederland
Niet uitzonderlijk, blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:52 schreef Luppie0110 het volgende:
Zal er wss nog een aardig centje aan verdienen ook.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:07 schreef fathank het volgende:
Als je niet klikt hoef je ook niet te luisteren.
Óf 'op me monnie' wordt ergens rond 2035 een standaardnummer op 'terug naar de jaren 10'-feestjes, omdat de huidige 14-jarigen er nostalgisch van worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:29 schreef Kippenboutje35 het volgende:
Ik vind de muzak van tegenwoordig erg slecht en oppervlakkig.. Alleen maar wegwerp 13 in dozijn shit. Over paar jaar kent niemand dit nog.. Aldus de opa van Kippenboutje🤠🍗
K-Liber - vibenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:49 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Óf 'op me monnie' wordt ergens rond 2035 een standaardnummer op 'terug naar de jaren 10'-feestjes, omdat de huidige 14-jarigen er nostalgisch van worden.![]()
Uit m'n eigen jeugd zijn er ook een aantal van die twijfelachtige nummers die zo'n route hebben afgelegd.
Wel uitzonderlijk als je het in verhouding met haar kwaliteiten zet.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:23 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Niet uitzonderlijk, blijkbaar.
http://www.quotenet.nl/Ni(...)aresseloontje-214177
Is dit muziek voor zwakbegaafden ?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 10:26 schreef speknek het volgende:
Damn. Wil fapje plegen, maar krijg een slappe van 'dan jou'. Wat doen?
Een fapje plegen op iemand die uitziet als een jongetje in de kleren van zijn zus.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 10:26 schreef speknek het volgende:
die blonde links wat een heerlijk wijf is dat danquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:31 schreef larry_flynt het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zonde dat ze geen borsten heeft...
En een fatsoenlijk hoofd..
Famke Louise heeft het hoofd van Max Verstappen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:31 schreef larry_flynt het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is vlogster, rapster, anti-haatactivist en ze heeft snapking zijn lul in haar mond gehad.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat haar een boeiend persoon zou moeten maken?
Ik ben student, voetballer, anti-haatactivist op FOK! en heb nog nooit een zwakbegaafde piemel in mijn mond gehad.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:32 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ze is vlogster, rapster, anti-haatactivist en ze heeft snapking zijn lul in haar mond gehad.Wat heb jij gedaan in je leven?
Jij stopt je zwakbegaafde piemel liever in andermans mondquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben student, voetballer, anti-haatactivist op FOK! en heb nog nooit een zwakbegaafde piemel in mijn mond gehad.
Ja daarmee zou je ongeveer op gelijk niveau komen, maar ik heb zojuist ontdekt dat ze ook nog eens het zusje van Max Verstappen is. Dus wat kun jij daar tegenover stellen?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben student, voetballer, anti-haatactivist op FOK! en heb nog nooit een zwakbegaafde piemel in mijn mond gehad.
Ik rijd mijn auto niet om de week de berm in.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:53 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ja daarmee zou je ongeveer op gelijk niveau komen, maar ik heb zojuist ontdekt dat ze ook nog eens het zusje van Max Verstappen is. Dus wat kun jij daar tegenover stellen?
Waren de paddestoelen op je pizza niet goed meer?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:53 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ja daarmee zou je ongeveer op gelijk niveau komen, maar ik heb zojuist ontdekt dat ze ook nog eens het zusje van Max Verstappen is. Dus wat kun jij daar tegenover stellen?
Stug doortrekken en achteraf snikken in een hoekje.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 10:26 schreef speknek het volgende:
Daat geeft wel aan waarom het zo populair is ja.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Stug doortrekken en achteraf snikken in een hoekje.
Kan altijd nog erger.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:31 schreef larry_flynt het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon fapje zetten en goed luisteren want ze zegt iets als "ik weet het is dan jij maar ik heb schijt".quote:Op zaterdag 16 juni 2018 10:26 schreef speknek het volgende:
quote:Op zondag 17 juni 2018 13:46 schreef Bottendaal het volgende:
Met het geluid uit en het beeld op zwart is het best leuk
Van Amerikaanse en Arabische toeristen aan wie ze zich prostitueert.quote:Op zondag 17 juni 2018 23:01 schreef KreKkeR het volgende:
Enige wat me niet helemaal duidelijk is, hoezo pakt ze naast euro's ook dolla('s)?
quote:Op zondag 24 juni 2018 22:56 schreef BekToBasic het volgende:
Hoe kan het dat dit nummer weer overal #1 scoort. :’) Op me monnie en vroom waren nog lachwekkend, slangen is gewoon slecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |