heeft niet zoveel of niet zo lang nodig om dan kassie wijlen te gaan hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welnee. Vanmiddag maakte een karper nog een salto.
Als ze zo doorgaan wel ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
heeft niet zoveel of niet zo lang nodig om dan kassie wijlen te gaan hoor
Beter zelfsquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:30 schreef b_engeltje het volgende:
Mike draagt water naar de (w)-zee had ook grappig geweest😉
goeiequote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:30 schreef b_engeltje het volgende:
Mike draagt water naar de (w)-zee had ook grappig geweest😉
Chocopasta ..hallo hey!! Stel verwende nesten...quote:
Ik dacht dat ze dat juist niet wildenquote:
Kan vanalles zijn, HOG misschien?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:57 schreef snetje het volgende:
Staat daar nou bij Adriaan spullen voor hasj?..
Spullen voor een kas.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:57 schreef snetje het volgende:
Oehhh...daar krijg je een vreetkick van...niet handig daar 🤣😂quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:57 schreef snetje het volgende:
kasquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:57 schreef snetje het volgende:
Spullen voor kasquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:57 schreef snetje het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:57 schreef snetje het volgende:
Zijn vrouw gaat geloof ik op stap hoor en naar wat ik lees moet schoonmoeder nu ook mee ..teveel boodschappen voor 1 om te doen....quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:57 schreef Stray_cat het volgende:
Richard heeft wat te doen voor die 15 Euro
snet ook nietquote:
- 4 lampenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:57 schreef snetje het volgende:
Hasj leest leuker...quote:
Spijt als haren op zijn hoofdquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Zijn vrouw gaat geloof ik op stap hoor en naar wat ik lees moet schoonmoeder nu ook mee ..teveel boodschappen voor 1 om te doen....
A.s. zaterdag niet ruilen maar cash.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:00 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Flinke lijst. Dat redden ze toch nooit met het geld dat ze overhebben
Je vergeet de 20 meter stroomkabel + 2 kroonsteentjes om stroom af te tappen van een camera.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
- 4 lampen
- 80 potjes
- potgrond
- gieter
- voeding
Ja wacht maar ..tot dat jullie gaan klagen dat ze alles in ene kleiner op alle verpakkingen gaan zetten...quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Je vergeet de 20 meter stroomkabel + 2 kroonsteentjes om stroom af te tappen van een camera.
Oh ik dacht allemaal voor morgenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:01 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
A.s. zaterdag niet ruilen maar cash.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:02 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja wacht maar ..tot dat jullie gaan klagen dat ze alles in ene kleiner op alle verpakkingen gaan zetten...
Die gebouwen zijn 7 jaar geleden al gesloopt.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]![]()
![]()
Of gewoon voor de meter...er ligt vast al wel een hoofdkabel
Kan hoor, weet ik niet maar ik denk dat ze dat maandag sowieso wel kunnen bestellen, als ze weer wat verdienen zaterdag. Misschien schiet Richard het morgen voor?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:03 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Oh ik dacht allemaal voor morgen
En voor Adriaan een grammetje amnesiaquote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:01 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
A.s. zaterdag niet ruilen maar cash.
Dat zou kunnen maar dan moeten ze wel genoeg geld binnenhalen zaterdagquote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:04 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
Kan hoor, weet ik niet maar ik denk dat ze dat maandag sowieso wel kunnen bestellen. Misschien schiet Richard het morgen voor?
Leem is dat niet gewoon een soort klei? Vuur er in en het is klaarquote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:05 schreef snetje het volgende:
Kan iemand daar achter even dat boodschappen briefje aanpassen aub...Graag 2 zakken meel en 30 zakken leem voor de oven ...dank U ...
Dat doen ze toch ookquote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:02 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja wacht maar ..tot dat jullie gaan klagen dat ze alles in ene kleiner op alle verpakkingen gaan zetten...
Want daarvan krijg je geen hoofdpijn, daarvan word je niet draaierig, maar daarvan word je zo haaaaaaai, als een Vlaamse papagaai 😎😁quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Leem is dat niet gewoon een soort klei? Vuur er in en het is klaar
Ik denk het...dat lijken wel die tegeltjes waar die afvoer zat..nu met nachtcameraquote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:09 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Dit is ook nieuw ofniet?
Schijnen toch redelijk wat mensen tegengehouden te zijn vorige week.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:06 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar dan moeten ze wel genoeg geld binnenhalen zaterdag
Ik verdenk vooral de Chinezen in deze...quote:
Nee die zijn gewoon echt zo kleinquote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:13 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik verdenk vooral de Chinezen in deze...
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:13 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
Schijnen toch redelijk wat mensen tegengehouden te zijn vorige week.
Och gut ..Jessie haar aandeel .. 10 ondergekladde plankjes die ze bij John heeft weg geschooierd...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:09 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Dit is ook nieuw ofniet?
Ik hoop helemaal nietquote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:15 schreef Kimmetje2014 het volgende:
Wanneer komt er een oud bewoner denken jullie? Bij de eerste 15 of later? En wie?
Mooi!!...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:13 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
Schijnen toch redelijk wat mensen tegengehouden te zijn vorige week.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk het...dat lijken wel die tegeltjes waar die afvoer zat..nu met nachtcamera
Linda had volgens mij een giga hoeveelheid besteld ooit.. Zou de FEBO die nog ergens achter hebben staan?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:11 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze geven ook workshops...![]()
http://www.hironatuurlijk(...)&group_id=31&lang=NL
Je zegt het verkeerd... "De weg is weg!!"....quote:
En toch is er door de redactie beloofd dat we nog wat oude gezichten terug zouden zien. Een van die gezichten (Romy) hebben we al gezien. Wie zou de volgende zijn?quote:
Ah dankje wilde al vragen of iemand wist wie dit was. Ik had het kunnen weten..quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Och gut ..Jessie haar aandeel .. 10 ondergekladde plankjes die ze bij John heeft weg geschooierd...
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:17 schreef snetje het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd... "De weg is weg!!"....
Ik verwacht Billy er nog wel met een microfoon bij zich.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En toch is er door de redactie beloofd dat we nog wat oude gezichten terug zouden zien. Een van die gezichten (Romy) hebben we al gezien. Wie zou de volgende zijn?
Ivan komt van de week met 3 schapen langs en Bas met 2 geiten die hij niet meer kan onderhouden...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En toch is er door de redactie beloofd dat we nog wat oude gezichten terug zouden zien. Een van die gezichten (Romy) hebben we al gezien. Wie zou de volgende zijn?
Ik hoop niemand, oninteressantquote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat was geen leem.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Linda had volgens mij een giga hoeveelheid besteld ooit.. Zou de FEBO die nog ergens achter hebben staan?
Billy is wel leuk.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik verwacht Billy er nog wel met een microfoon bij zich.
Als gast of bewoner?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:19 schreef Kimmetje2014 het volgende:
Ik vermoed Linda, binnen de 1e 15...
Nee ..der eierstokken gaan krimpen dus die heeft buiten Utopia nog flink wat werk te verrichten...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik verwacht Billy er nog wel met een microfoon bij zich.
Niet. John heeft haar die stukjes hout gegeven omdat hij die niet meer nodig had voor zijn kistjes. Jessie gaat die gebruiken a.s. zaterdag. Kunnen de bezoekers kopen en dan zetten de inwoners daar een handtekening op. Slim toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Och gut ..Jessie haar aandeel .. 10 ondergekladde plankjes die ze bij John heeft weg geschooierd...
Ik bedoel ook tijdelijk, voor een paar uurtjes net als Romy deed.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:21 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee ..der eierstokken gaan krimpen dus die heeft buiten Utopia nog flink wat werk te verrichten...
Linda is klaar met Utopia..verpest door die 2 akelige verwende mormels...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:19 schreef Kimmetje2014 het volgende:
Ik vermoed Linda, binnen de 1e 15...
quote:
OK Leem is iets groffer... je kunt er bijna hetzelfde mee doen..quote:
Ik ben op tijd gestopt met Uto1quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik kan haar niet meer aanzien of horen.
En hoe doet BTC het van Jessie? Vet gekelderd na afgelopen weekend.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:27 schreef Yaksa het volgende:
Billy zwemt heden ten dage topless in de Ijssel.
Die hoeft niet zo nodig naar Saint Tropez of zo.
Heeft ze het geld ook niet voor.
Gewoon terug naar de meterkast na Utopia.
Wie?...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:30 schreef Yaksa het volgende:
Ik hoop wel dat Jeffry morgen is opgeknapt. Anders maakt hij wel een heel slechte start in Utopia.
8 uur gaat ie toch bellen..quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:30 schreef Yaksa het volgende:
Ik hoop wel dat Jeffry morgen is opgeknapt. Anders maakt hij wel een heel slechte start in Utopia.
Goedemorgen met Snetje..quote:
Weten we meteen wat dat geluid is snachts dat we soms horenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:46 schreef snetje het volgende:
En terwijl iedereen slaapt wordt de vijver lekker aangevuld..
[ afbeelding ]
Rode pijl is de laatste plank van de steiger en zo laag was het water ..wassende water ... inmiddels al bij blauw ...zonder regen...
Ze mogen die pomp nu wel uitzetten! Straks is heel die steiger verdwenen...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weten we meteen wat dat geluid is snachts dat we soms horen
Lijkt er wel op jaquote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
De Nachtegaal zal dat dan wel zijn, want verder fluit er niemand op dit uur van de dag....
Ik had het eigenlijk ff op moeten nemen..en dan versnelt afspelenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze mogen die pomp nu wel uitzetten! Straks is heel die steiger verdwenen...![]()
is iedereen een halve toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:55 schreef Is-It-Heaven het volgende:
4x vegan burger? En voor de rest van de groep niks, geen vlees? Of kijk ik eroverheen?
is gewoon roeien met de riemen die je hebt, zie het bezwaar nietquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:32 schreef Charmian het volgende:
Nu al pannenkoeken? Dat gaat me echt te ver...en ik ben daar best flexibel in
Heel goed, op een halve pannenkoek kan je geen ruzie makenquote:
Ja, de ijskap smeltquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:45 schreef FloJo het volgende:
mike heeft ontdekt dat het waterpeil vanacht is gestegen.
Misschien wel ieder een hele want in een pakje zitten er 2.Maar ik had dat gewoon niet verwacht. Vegaburgers zijn in vergelijking met gewoon vlees duurder en niet iedereen vind het lekkerquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:29 schreef formule het volgende:
Adriaan is linkshandig, niet bijzonder maar valt me op
Ik zie het probleem niet..quote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Die vreet echt de helft van alle pannekoeken op.
John ook. Ziet er een beetje eng uit als iemand linkshandig zaagt.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:29 schreef formule het volgende:
Adriaan is linkshandig, niet bijzonder maar valt me op
ik heb ook zo'n kind, heeft het schijnbaar nodig, kan het hem moeilijk verbiedenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Half uur later, Adje is nog steeds aan het bunkeren.
[ afbeelding ]
Nu ga ik natuurlijk op alle inwoners letten, links of rechtshandig, ik heb toch niets beters te doenquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:57 schreef formule het volgende:
[..]
Nu ga ik natuurlijk op alle inwoners letten, links of rechtshandig, ik heb toch niets beters te doen
Jessie gebruikt liever beide ellebogenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:57 schreef formule het volgende:
[..]
Nu ga ik natuurlijk op alle inwoners letten, links of rechtshandig, ik heb toch niets beters te doen
Jessie ligt een stuk verder van de anderen die dichter bij elkaar liggen. Sanne ligt lekker warm tussen Brandon en Jeffrey.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:57 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Jessie is ook wakker. En Hiske ook.
ik heb in Afrika gekampeerd, met zo'n wc met een gat in de grond, rook niets, en dat natuurlijke toilet in Utopia 1 .0 ook niet, gooiden ze daar niet gewoon hooi in?quote:
Het is toch ook schandalig ofniet dan. Bakken en eten. Wat denkt hij wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:04 schreef FloJo het volgende:
cris en jes zeiken dat ad pannekoeken bakt.
daar gaan we weeeeeeeer
dat is een voorrecht van degene die kookt, ff proeven en de misbaksels opetenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:06 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Het is toch ook schandalig ofniet dan. Bakken en eten. Wat denkt hij wel.
Ik weet niet of Jessie moest kokhalsen van de wclucht maar ik denk het. Want ze liep naar binnen en rende er kokhalsend weer uit.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb in Afrika gekampeerd, met zo'n wc met een gat in de grond, rook niets, en dat natuurlijke toilet in Utopia 1 .0 ook niet, gooiden ze daar niet gewoon hooi in?
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat is een voorrecht van degene die kookt, ff proeven en de misbaksels opeten
ik denk dat Jessie zich gewoon heel erg aanstelt, want de rest hoor je er niet zo overquote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik weet niet of Jessie moest kokhalsen van de wclucht maar ik denk het. Want ze liep naar binnen en rende er kokhalsend weer uit.
Ik hoorde daarvoor een gelach en gedoe en dacht eigenlijk dat Hiske naar toilet was geweest. Die kwam uit haar hangmat nog voor Christel en Jessie werd net wakker gemaakt door Mike geloof ik...
haha ja erg hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:06 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Het is toch ook schandalig ofniet dan. Bakken en eten. Wat denkt hij wel.
Dacht het wel.. Of zand? Natuurlijk spul erover in ieder gevalquote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb in Afrika gekampeerd, met zo'n wc met een gat in de grond, rook niets, en dat natuurlijke toilet in Utopia 1 .0 ook niet, gooiden ze daar niet gewoon hooi in?
Ik denk het ook. Ze slaapt ook een eind van de anderen af. En wil alleen door Mike wakker worden gemaakt. Nog ff en ze eist de hangmat van Christel of Hiske op.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik denk dat Jessie zich gewoon heel erg aanstelt, want de rest hoor je er niet zo over
die is inderdaad alleen nog maar met Mike bezig, probeert hem te isoleren door te stoken, en isoleert zichzelf al om het voortouw te nemenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Ze slaapt ook een eind van de anderen af. En wil alleen door Mike wakker worden gemaakt. Nog ff en ze eist de hangmat van Christel of Hiske op.![]()
![]()
[ afbeelding ]
gelukkig is Marjet niet de enige bezoekster daar, mijn zoon komt daar bijna wekelijks, en heeft nog geen Marjet gezienquote:
ik hoop dat de volgende bewoner een hele leuke meid is met een hangmat.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Ze slaapt ook een eind van de anderen af. En wil alleen door Mike wakker worden gemaakt. Nog ff en ze eist de hangmat van Christel of Hiske op.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:18 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Je bent in de war met de Keileweg, denk ik..
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:18 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Je bent in de war met de Keileweg, denk ik..
Alleen door Mike? Wat is dat nou weer voor een onzinquote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
is gewoon creepy, helemaal met dat slepende been erbijquote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:20 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Alleen door Mike? Wat is dat nou weer voor een onzin
tok tok tok en een pannekoekje erbij...maar Sanne ligt zo lekkerquote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:25 schreef Bramenstruik het volgende:
Chris maakt Sanne wakker........... of niet
Ik teken al voor leuk.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:19 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik hoop dat de volgende bewoner een hele leuke meid is met een hangmat.
En die dan lekker naast die van Mike hangt.
Of desnoods tarwebrood. Je hebt soorten in de supermarkt die wel een week goed en lekker blijven.. Best handig als het buiten ligt.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:23 schreef formule het volgende:
Iemand had het hier over witbrood, ben het mee eens, volkorenbrood is voedzamer
Of dat ze een tweepersoons tentje bij zich heeft en Mike's hangmat stuk gaat.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:19 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik hoop dat de volgende bewoner een hele leuke meid is met een hangmat.
En die dan lekker naast die van Mike hangt.
Die denkt, Friesland boppequote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:27 schreef FloJo het volgende:
benieuwd of de vries uit coma ontwaakt vandaag
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is gewoon creepy, helemaal met dat slepende been erbijsorry ik weet dat het niet mag
Hij zou best in zo'n film kunnen spelen uit die periode. Zat er ook al een keer naar te kijken. Haar en uitstraling, vooral als hij niet lacht.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:28 schreef Bramenstruik het volgende:
Soms lijkt het dat Mike een soort van Hitlersnorretje heeftvergelijk hem daar verders helemaal niet mee hoor (voordat de hel losbreekt)
zou bijna denken dat iemand heeft geprobeerd hem neer te stekenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:32 schreef Bumfuzzle het volgende:
John heeft een nieuwe scheur in zijn shirt
ze hebben het er al overquote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:34 schreef pullup het volgende:
Dit gaat de foute kant op mensen.... Voorheen hadden ze om deze tijd al een metertje pad gelegd met zijn allen![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht alquote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:34 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ben in een horrormood geloof ik vandaag
ja,quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht al![]()
Ik zie een aantal sufkoppen in een slaapzak stil liggen snurken en jij ziet Hitler-achtigen en met een klompvoet slepende levensgevaarlijke stalkers
Dat pad daar wordt al 2 weken aan gewerkt maar is nog steeds niet af.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:34 schreef pullup het volgende:
Dit gaat de foute kant op mensen.... Voorheen hadden ze om deze tijd al een metertje pad gelegd met zijn allen![]()
[ afbeelding ]
Neem aan dat die zelf wel scharrelenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:43 schreef kaatje50 het volgende:
gm. wat is het probleem met die kippen.
Moeten die echt persé zo vroeg verzorgd worden, of maakt dat niet uit?
nee, maakt niet uit, het zijn geen koeien, Sanne verzaakt ook wel, maar is meer geen verstand ervan hebben denk ik, help elkaar gewoon, maar Jessie gebruikt dat weer als meerdere glorie van haarzelfquote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:43 schreef kaatje50 het volgende:
gm. wat is het probleem met die kippen.
Moeten die echt persé zo vroeg verzorgd worden, of maakt dat niet uit?
Sanne heeft zelf kippen in het dagelijks leven, dus zij zal wel weten hoe het moet.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, maakt niet uit, het zijn geen koeien, Sanne verzaakt ook wel, maar is meer geen verstand ervan hebben denk ik, help elkaar gewoon, maar Jessie gebruikt dat weer als meerdere glorie van haarzelf
Zoiets vermoedde ik al. Zeker omdat ik Jessie hoorde zeggen, dat Sanne de tijd moest nemen even met ze te kroelenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, maakt niet uit, het zijn geen koeien, Sanne verzaakt ook wel, maar is meer geen verstand ervan hebben denk ik, help elkaar gewoon, maar Jessie gebruikt dat weer als meerdere glorie van haarzelf
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:46 schreef Jemoederniet het volgende:
De meiden geven af op Sanne, dat ze niet op tijd opstaat voor de kippen.
Maar wat is er zo erg als die kippen een uurtje langer in het hok zitten?
[..]
Sanne heeft zelf kippen in het dagelijks leven, dus zij zal wel weten hoe het moet.
haar ouders hebben kippen, en zij keek er naarquote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:46 schreef Jemoederniet het volgende:
De meiden geven af op Sanne, dat ze niet op tijd opstaat voor de kippen.
Maar wat is er zo erg als die kippen een uurtje langer in het hok zitten?
[..]
Sanne heeft zelf kippen in het dagelijks leven, dus zij zal wel weten hoe het moet.
ja, overdreven gedoequote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:48 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Jessie lult echt uit haar nek nu.
Je moet niet om 8uur bij de kipoen zijn je WIL het.. Maar dan kan het toch ook om half 8
Rot even op zeg.
Jessie met haar grote bek over Sanne. Ga er dan heen nu. Met je schijnheilige kop.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:52 schreef pullup het volgende:
Gaat dan maar op pad om kippjens te knuffelen
[ afbeelding ]
Adriaan als zondebok is terecht. Sanne niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:53 schreef Rhosyn het volgende:
Er is een onveilige sfeer in de groep ontstaan en dus krijgen we zondebokken. Sanne en Adriaan krijgen het voor hun kiezen.
Hoorde net Mike van alles tegen John lullen. Had ie gisteren lopen bedenkenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:40 schreef pullup het volgende:
Aan het konkelen
[ afbeelding ]
Mike wil iets voor 300 euro gaan bestellen
voelt wel vertrouwd aanquote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:34 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel zit er nog in kas? Vandaag 2x30 erbij van de wildkampeerders en dan maar hopen op zaterdag?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:40 schreef pullup het volgende:
Aan het konkelen
[ afbeelding ]
Mike wil iets voor 300 euro gaan bestellen
Geen idee maar Mike vroeg in ieder geval aan John hem te vertrouwen dat alles goed zou koken.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:58 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
Hoeveel zit er nog in kas? Vandaag 2x30 erbij van de wildkampeerders en dan maar hopen op zaterdag?
Nu ruzie met Jessiequote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:59 schreef pullup het volgende:
Dat waren de kippies...en nu?
[ afbeelding ]
Waarheen dan?quote:
ongetwijfeld, is het niet vandaag dan wel morgen. Gek genoeg heb ik met pc_hangers wel meer moeite dan bedliggersquote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:58 schreef lonneberga het volgende:
[..]ik mis alleen nog het hangen achter een pc,maar dat gaat ongetwijfeld komen.
Een zondebok is nooit terecht. Dat is een teken dat de groep zwak staat.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:54 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Adriaan als zondebok is terecht. Sanne niet.
Zo jessie heb ook leuk geknutseld op het kinderdagverblijf gisterenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 06:57 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Jessie is ook wakker. En Hiske ook.
Cappie staat een paar posts hierbovenquote:
dat is wat ik mis voor de paar minuten streams die ik de afgelopen weken heb gekeken. Ze hebben gewoon geen lol.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:01 schreef pullup het volgende:
Moet toch wel even gniffelen om dit gepruts.
8 volwassenen die uit kamperen gaan en er erg serieus over doen
okquote:
Ze mogen van mij wel iets vooruitstrevender zijn. Ze zijn te bang om te snel te gaan. Maar ze mogen er van mij nu wel wat leuks van gaan maken. Dan kan het evengoed een redelijk natuurlijke leefomgeving blijven. Dat vastklampen aan die tent en wc heb ik nou wel gezien.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:01 schreef pullup het volgende:
Moet toch wel even gniffelen om dit gepruts.
8 volwassenen die uit kamperen gaan en er erg serieus over doen
quote:
van Jessie, iedereen zegt dat ze een heel mooi handschrift heeft, die gaat ze verkopen, en dan kunnen achterop handtekeningen van de bewoners, vind je het niet mooi? Kosten 7,50 per stukquote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:03 schreef pullup het volgende:
Wat zijn dat voor rare plankjes![]()
[ afbeelding ]
Lolquote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
van Jessie, iedereen zegt dat ze een heel mooi handschrift heeft, die gaat ze verkopen, en dan kunnen achterop hantekeningen van de bewoners, vind je het niet mooi? Kosten 7,50 per stuk
cold turkey (geen drank, sigaretten, pilletjes (hij hield van ruige feesten))quote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:05 schreef Rhosyn het volgende:
Die jongen sterft van de pijn in zijn hoofd. Ze moeten beter voor hem zorgen....OIh nu gaat John iets doen en Christel...pff. Ik kan het niet aan zien...
Als het Migraine is dat is erg , er zijn goede medicijnen voor , daar hoef je geen water bij te drinken Smelt heet het , ik heb het heel erg gehad .quote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:05 schreef Rhosyn het volgende:
Die jongen sterft van de pijn in zijn hoofd. Ze moeten beter voor hem zorgen....OIh nu gaat John iets doen en Christel...pff. Ik kan het niet aan zien...
Ik ook. De pijn is hel en duurt uren. En ook misselijk en overgeven. Bah....Daarom kan ik het ook niet aanzien van jeffrey...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Als het Migraine is dat is erg , er zijn goede medicijnen voor , daar hoef je geen water bij te drinken Smelt heet het , ik heb het heel erg gehad .
Eens , geen ziek zwak en misselijk er uit er meequote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:08 schreef pullup het volgende:
Wat zijn jullie meelevend![]()
Weg met die miezerd
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:08 schreef pullup het volgende:
Weg met die miezerd
Als je dit echt heb , dan maar snel naar huisquote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ook. De pijn is hel en duurt uren. En ook misselijk en overgeven. Bah....Daarom kan ik het ook niet aanzien van jeffrey...
quote:
was hij er al mee bekend?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ook. De pijn is hel en duurt uren. En ook misselijk en overgeven. Bah....Daarom kan ik het ook niet aanzien van jeffrey...
Jomanda is er niks bij vergelekenquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:08 schreef pullup het volgende:
Weg met die miezerd
Ook dat nogquote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:11 schreef Jemoederniet het volgende:
Christel gaat zo zijn nek loswrikken.
Hij zegt van niet. Daarom begrijp ik het niet. Iemand die 2 dagen hoofdpijn heeft en misselijk en spugen en zweten. Ze moeten een dokter bellen...quote:
Thuis kan die gewoon de dealer laten langskomen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:12 schreef Bramenstruik het volgende:
zegt zelf nu: thuis heeft hij het nog nooit gehad
daarom met dat vieze water, kan zomaar nekkramp zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij zegt van niet. Daarom begrijp ik het niet. Iemand die 2 dagen hoofdpijn heeft en misselijk en spugen en zweten. Ze moeten een dokter bellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |