abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179788492
Wat een stelletje idioten werken daar zeg. Totaal onbetrouwbaar en een flut service.

Ik had woensdag een pakketje moeten ontvangen, maar vanwege vertraging en drukte lukte dat niet.
Ik dacht prima, donderdag is ook goed. Als ik het maar voor vrijdag ontvang.

Ik kreeg een nieuw bericht dat het pakketje vandaag tussen 14 en 18 uur bezorgd zou worden. Ik was vanaf 12 uur thuis en zat de hele tijd erop te wachten. Krijg ik nu een melding dat die achterlijke idioten het pakketje terug hebben gebracht, want er was niemand thuis :')

Ik kan dus met 100% zekerheid vertellen dat ze niet zijn langs geweest.

Klacht: kut DHL
pi_179788545
DHL weet al dat je niet thuis bent zonder aan te bellen. Echt een ballentent. Daar klaagt iedereen over. Bezorgt met DHL is geen bestelling bij mij.
pi_179788713
Niet even gepist ofzo?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_179788951
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 18:40 schreef BoneThugss het volgende:
Niet even gepist ofzo?
Nee man. DHL staat daar om bekend. Zogenaamd niet thuis. Zo vaak gehad met deze "organisatie" en wel beweren dat ze langs zijn geweest.
pi_179789162
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 18:40 schreef BoneThugss het volgende:
Niet even gepist ofzo?
Dan had ik de deurbel alsnog moeten horen. Ik heb ook niet zo'n gemist briefje in de brievenbus.

Volgens mij hebben ze het niet gehaald en omdat ze niet wilden overwerken, is het pakketje weer meegegaan. Even kijken of het ze morgen wel lukt :')
pi_179789182
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 18:33 schreef Meneer_Meneer het volgende:
DHL weet al dat je niet thuis bent zonder aan te bellen. Echt een ballentent. Daar klaagt iedereen over. Bezorgt met DHL is geen bestelling bij mij.
Precies dit dus. Ze ruiken dat je niet thuis bent. Dat komt ze namelijk goed uit.
  donderdag 14 juni 2018 @ 19:01:07 #7
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_179789230
Postnl pakjegemak _O_
pi_179789385
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2018 19:01 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Postnl pakjegemak _O_
95% correct geleverd en indien niet geven ze tenminste een eerlijke reden of track/trace. DHL geeft alléén aan niet thuis. Dat is frustrerend als je hebt zitten wachten. Ongeveer 30 procent van de DHL pakketjes werden bij mij op tijd geleverd als ze niet zoek geraakt waren. Zoals al eerder aangegeven DHL geleverd is niet bestellen. Ga ik wel naar de concurrent.
pi_179789938
Gewoon een DHL afhaalpunt selecteren en ophalen wanneer je wil, zit je ook niet hele dag nutteloos thuis.

Je krijgt barcode opgestuurd en die kan je gebruiken om kluisje te openen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 08:46:24 #10
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_179798513
Wat epicbeardman zegt. Het maakt de bezorging ook meer vetrouwbaar, er is gewoon weinig dat fout kan gaan.

Behalve die keer dat het DHL punt in een winkel zat, en die winkel was om onverklaarbare reden dicht. Ik vloeken, en het duurde anderhalve week voordat hij weer open ging. Toen ik langsfietste en zag dat hij eindelijk weer open was, ging ik m'n pakketje ophalen en de eigenaar zei meteen "sorry, we moesten onverwacht dicht". Ik flapte er uit; "iedereen gezond thuis?"

Toen begon hij bijna te huilen, en vertelde dat z'n broer nog x maanden te leven had vanwege kanker. Dat hij onverwacht de winkel moest sluiten, naar Duitsland moest rijden en alles met z'n broer moest doorspreken over behandeling (terminaal, dus niet mogelijk) en afwikkeling (man had een gezin). Hij is tien minuten aan het woord, en het is eigenlijk ontzettend sneu allemaal. Dus ik leef een beetje mee, enz. Na tien minuten is hij helemaal opgelucht, als ik de winkel uit loop, zwaait hij me uit :D

Totaal niet klachtwaardig but there you go.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 10:09:06 #11
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_179799382
DHL is zwaar kut. Ongeveer hetzelfde: tussen 11.00 en 16.00 uur zou worden geleverd. Ik gewacht tot 17.00. Kon niemand bellen want het was zaterdag. Mail werd pas een week later beantwoord. Kon ook geen afhaalpunt selecteren of wat dan ook.

één keer wat besteld bij PostNL. Werd er netjes gebeld dat hij het niet optijd kon redden of ik nog heel even kon wachten.
pi_179801913
DHL is kut, maar GLS is helemaal verschrikkelijk.
Weggegaan en opgerot
  vrijdag 15 juni 2018 @ 13:08:29 #13
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_179802023
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 08:46 schreef Hallmark het volgende:
Wat epicbeardman zegt. Het maakt de bezorging ook meer vetrouwbaar, er is gewoon weinig dat fout kan gaan.

Behalve die keer dat het DHL punt in een winkel zat, en die winkel was om onverklaarbare reden dicht. Ik vloeken, en het duurde anderhalve week voordat hij weer open ging. Toen ik langsfietste en zag dat hij eindelijk weer open was, ging ik m'n pakketje ophalen en de eigenaar zei meteen "sorry, we moesten onverwacht dicht". Ik flapte er uit; "iedereen gezond thuis?"

Toen begon hij bijna te huilen, en vertelde dat z'n broer nog x maanden te leven had vanwege kanker. Dat hij onverwacht de winkel moest sluiten, naar Duitsland moest rijden en alles met z'n broer moest doorspreken over behandeling (terminaal, dus niet mogelijk) en afwikkeling (man had een gezin). Hij is tien minuten aan het woord, en het is eigenlijk ontzettend sneu allemaal. Dus ik leef een beetje mee, enz. Na tien minuten is hij helemaal opgelucht, als ik de winkel uit loop, zwaait hij me uit :D

Totaal niet klachtwaardig but there you go.
Pff dat is ook echt zo'n praatje waar je niet onderuit komt. :').
And so is the past
  vrijdag 15 juni 2018 @ 14:37:58 #14
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_179803572
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 13:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Pff dat is ook echt zo'n praatje waar je niet onderuit komt. :').
Nee, dan moet je echt een hart van steen hebben om dan weg te lopen. Naja, misschien als het Adolf Hitler was geweest, dan was ik denk ik wel weggelopen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_179803942
DHL heeft hier in het winkelcentrum een soort lockers staan. Per sms krijg je dan de code toegestuurd en dan kan je het tussen 7.00 en 23.00 ophalen. Dát is wel ideaal. Bezorging aan de deur is echt verschrikkelijk matig bij ze inderdaad.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')