Nee man. DHL staat daar om bekend. Zogenaamd niet thuis. Zo vaak gehad met deze "organisatie" en wel beweren dat ze langs zijn geweest.quote:
Dan had ik de deurbel alsnog moeten horen. Ik heb ook niet zo'n gemist briefje in de brievenbus.quote:
Precies dit dus. Ze ruiken dat je niet thuis bent. Dat komt ze namelijk goed uit.quote:Op donderdag 14 juni 2018 18:33 schreef Meneer_Meneer het volgende:
DHL weet al dat je niet thuis bent zonder aan te bellen. Echt een ballentent. Daar klaagt iedereen over. Bezorgt met DHL is geen bestelling bij mij.
95% correct geleverd en indien niet geven ze tenminste een eerlijke reden of track/trace. DHL geeft alléén aan niet thuis. Dat is frustrerend als je hebt zitten wachten. Ongeveer 30 procent van de DHL pakketjes werden bij mij op tijd geleverd als ze niet zoek geraakt waren. Zoals al eerder aangegeven DHL geleverd is niet bestellen. Ga ik wel naar de concurrent.quote:
Pff dat is ook echt zo'n praatje waar je niet onderuit komt.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:46 schreef Hallmark het volgende:
Wat epicbeardman zegt. Het maakt de bezorging ook meer vetrouwbaar, er is gewoon weinig dat fout kan gaan.
Behalve die keer dat het DHL punt in een winkel zat, en die winkel was om onverklaarbare reden dicht. Ik vloeken, en het duurde anderhalve week voordat hij weer open ging. Toen ik langsfietste en zag dat hij eindelijk weer open was, ging ik m'n pakketje ophalen en de eigenaar zei meteen "sorry, we moesten onverwacht dicht". Ik flapte er uit; "iedereen gezond thuis?"
Toen begon hij bijna te huilen, en vertelde dat z'n broer nog x maanden te leven had vanwege kanker. Dat hij onverwacht de winkel moest sluiten, naar Duitsland moest rijden en alles met z'n broer moest doorspreken over behandeling (terminaal, dus niet mogelijk) en afwikkeling (man had een gezin). Hij is tien minuten aan het woord, en het is eigenlijk ontzettend sneu allemaal. Dus ik leef een beetje mee, enz. Na tien minuten is hij helemaal opgelucht, als ik de winkel uit loop, zwaait hij me uit
Totaal niet klachtwaardig but there you go.
Nee, dan moet je echt een hart van steen hebben om dan weg te lopen. Naja, misschien als het Adolf Hitler was geweest, dan was ik denk ik wel weggelopen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 13:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Pff dat is ook echt zo'n praatje waar je niet onderuit komt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |