Dan gaat Jessie Mike pakken.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:11 schreef Soulraven het volgende:
Dit werkt gewoon niet. Of iedereen mag pakken waar ze zin in hebben of niemand.
Ron Blaauw.quote:
Eens......quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:11 schreef Soulraven het volgende:
Dit werkt gewoon niet. Of iedereen mag pakken waar ze zin in hebben of niemand.
Wel een mooie.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:13 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Ik twijfelde om eenmalig te openen met 'Vegan uit de pan voor Adriaan' . Gelukkig was je me voor FF![]()
Dat is ook een goede maaltijdquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:16 schreef Silves het volgende:
Gun sjonnie een ketel stamppot met een hema worst en een koud biertje..de oude knakker die voor mij wel een goeie instelling heeft.
Moet je thuis blijven..wetend dat er 250 euro en een paar planken en een bel tegoed is van 25 euro..gewoon camerageil die bende!.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:16 schreef Soulraven het volgende:
En over Adriaan, ik word ook prikkelbaar als ik honger heb. Een goed gevulde maag is gewoon belangrijk.
Zegt wiequote:Op donderdag 14 juni 2018 15:16 schreef Silves het volgende:
Gun sjonnie een ketel stamppot met een hema worst en een koud biertje..de oude knakker die voor mij wel een goeie instelling heeft.
Maar er is meer dan 250 euro dus dat is irrelevant.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Moet je thuis blijven..wetend dat er 250 euro en een paar planken en een bel tegoed is van 25 euro..gewoon camerageil die bende!.
Hij verbruikt behoorlijk wat energie denk ik zomaarquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:16 schreef Soulraven het volgende:
En over Adriaan, ik word ook prikkelbaar als ik honger heb. Een goed gevulde maag is gewoon belangrijk.
Yup. Meer dan die wijvenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:19 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Hij verbruikt behoorlijk wat energie denk ik zomaar
De ene wilt goed slapen, de andere goed kunnen poepen, de een wilt alleen maar eten..alleen niet wat de pot schaft.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar er is meer dan 250 euro dus dat is irrelevant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |