jij bent een collega van Jigggy?quote:Op donderdag 14 juni 2018 12:17 schreef Werkman het volgende:
Terwijl dat wijf blaren op d'r kut heeft van het vreemdgaan wil hij d'r terug.
Zijn wij kerels tegenwoordig echt zulke balloze hangzakken?
Klacht: klok schiet ook nog eens niet op behalve in de pauze natuurlijk.
Waarom zou jij je moeten bemoeien met de relatie van je ex?quote:Op donderdag 14 juni 2018 13:16 schreef Drankster het volgende:
Mijn ex is recent ook vreemdgegaan, tas op de gang gezet en verteld dat ze dood neer mag vallen.
Blij dat ik er van af ben.
Ben je nu heel dom of doe je alsof.quote:Op donderdag 14 juni 2018 13:55 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Waarom zou jij je moeten bemoeien met de relatie van je ex?
quote:Op donderdag 14 juni 2018 13:55 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het is en blijft je moeder...quote:Op donderdag 14 juni 2018 12:22 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Geen DM gehad, wel een terechte klacht.
Na vreemdgaan houd de relatie op voor mij. Ik zal dat wief dan nooit meer kunnen vertrouwen.
Gatver, alsof iets of iemand mijn moeder zou neukenquote:Op donderdag 14 juni 2018 14:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het is en blijft je moeder...
Is hij aardig? De man die je moeder neukt?quote:Op donderdag 14 juni 2018 14:44 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Gatver, alsof iets of iemand mijn moeder zou neuken.
Afgezien van mijn stiefvader
Mwah, gaat wel. Ik woon er gelukkig niet mee samen eh!quote:Op donderdag 14 juni 2018 14:53 schreef Otger het volgende:
[..]
Is hij aardig? De man die je moeder neukt?
quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:01 schreef Tamilselvi het volgende:
Vriendin is ook vreemgegaan..
Overgehaald tot sex. Tijdens het voorspel een grote dot tijgerbalsem op mijn vinger in der kut geschoven. en toen oprotten
quote:Op donderdag 14 juni 2018 13:55 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Een stoere wending eraan willen geven als je tekortgeschoten bent als manquote:Op donderdag 14 juni 2018 13:16 schreef Drankster het volgende:
Mijn ex is recent ook vreemdgegaan, tas op de gang gezet en verteld dat ze dood neer mag vallen.
Blij dat ik er van af ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |