abonnement Unibet Coolblue
pi_179779863
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zelf dit nieuws vertrouw ik niet :')

Dat is hetzelfde als Frans Timmermans roept op Twitter dat iedereen zo blij is met de EU en je dan de tienduizenden reacties van burgers die negatief zijn negeert.
Er zijn ook zat Nederlanders die geen vertrouwen hebben in de media. Deze groep vormt alleen niet de meerderheid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179779875
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:12 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

We betalen toch allemaal echt (gedwongen) de NOS.
Wat mij betreft wordt de NOS dan ook opgeheven. Nieuwsvoorziening is een taak van de markt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179779972
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus jij vindt dat de NOS de dader een 'Marokkaan' had moeten noemen?
Ja, of moslimradicaal of zoiets. Het motief voor de aanslag ligt in zijn islamitische achtergrond, niet in zijn Italiaanse paspoort.

Maar even vraag aan jou. Als jij verslag moet doen van een islamitische terreuraanslag, en de dader heeft 2 paspoorten, een Italiaans en een Marokkaans. Maar jij hebt maar de ruimte om 1 nationaliteit te noemen in je titel, waarom zou je dan in hemelsnaam deze meneer “Italiaan” noemen? Denk jij echt dat jij door deze islamitische Marokkaan “Italiaan” te noemen jij een zo objectief en evenwichtig mogelijke weergave geeft over wat voor persoon de dader is en uit welke hoek dit komt?

Feitelijk klopt het, want hij heeft een Italiaans paspoort, maar je bent dan toch wel heel erg het beeld van de werkelijkheid aan het manipuleren. Dus voor de feiten kun je bij de NOS terecht, wil je weten hoe het zit kun je beter een andere bron zoeken. Je zou zo maar gaan denken dat we behalve voor mannen met baarden en jurken ook bang moeten zijn voor gladde Guiseppe’s met een knotje en een shirt met v-hals als je de NOS volgt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179779996
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, of moslimradicaal of zoiets. Het motief voor de aanslag ligt in zijn islamitische achtergrond, niet in zijn Italiaanse paspoort.

Maar even vraag aan jou. Als jij verslag moet doen van een islamitische terreuraanslag, en de dader heeft 2 paspoorten, een Italiaans en een Marokkaans. Maar jij hebt maar de ruimte om 1 nationaliteit te noemen in je titel, waarom zou je dan in hemelsnaam deze meneer “Italiaan” noemen? Denk jij echt dat jij door deze islamitische Marokkaan “Italiaan” te noemen jij een zo objectief en evenwichtig mogelijke weergave geeft over wat voor persoon de dader is en uit welke hoek dit komt?

Feitelijk klopt het, want hij heeft een Italiaans paspoort, maar je bent dan toch wel heel erg het beeld van de werkelijkheid aan het manipuleren. Dus voor de feiten kun je bij de NOS terecht, wil je weten hoe het zit kun je beter een andere bron zoeken. Je zou zo maar gaan denken dat we behalve voor mannen met baarden en jurken ook bang moeten zijn voor gladde Guiseppe’s met een knotje en een shirt met v-hals als je de NOS volgt.
Aangezien het erop lijkt dat de dader afkomstig is uit Italië, had ik hem, gezien de beperkte ruimte in de kop, ook Italiaan genoemd. Vervolgens kun je de intro gebruiken om het verder te verduidelijken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179780029
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aangezien het erop lijkt dat de dader afkomstig is uit Italië, had ik hem, gezien de beperkte ruimte in de kop, ook Italiaan genoemd. Vervolgens kun je de intro gebruiken om het verder te verduidelijken.
Ik had ook niet anders verwacht van jou. Als de NOS op je bord schijt zou je nog volhouden dat het chocoladevla is om Wilders niet in de kaart te spelen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179780038
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Succes met google.
Zoveel interesseert het mij nou ook weer niet. Ik dacht er is vast wel iemand die het voor me wil uitzoeken.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_179780052
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zelf dit nieuws vertrouw ik niet :')

Dat is hetzelfde als Frans Timmermans roept op Twitter dat iedereen zo blij is met de EU en je dan de tienduizenden reacties van burgers die negatief zijn negeert.
Ik had in eerste instantie het idee dat het gepubliceerd werd omdat binnenkort gestemd wordt in de EU over de nieuwe copyrightwetgeving en dan voornamelijk artikel 11 waarin linken naar artikelen niet meer onbetaald mag. Dus even een ach en wee momentje waarin staat dat we zo weinig betalen voor nieuws.

Maar het is een jaarlijks rapport en er zit bijna geen verschil in tov vorig jaar dus daar ging mijn conspiracy :P
pi_179780059
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik had ook niet anders verwacht van jou. Als de NOS op je bord schijt zou je nog volhouden dat het chocoladevla is om Wilders niet in de kaart te spelen.
Tsja, ik denk slechts pragmatisch. 'Marokkaan' had niet in de kop gepast. Je had er moslim van kunnen maken, maar dat was niet de essentie van het nieuws. Het was immers al bekend dat het ging om een aanslag die was gepleegd door radicale moslims. Dus denk je na over wat nou precies het nieuws is en maak je een afweging.

Het nieuws was dat hij afkomstig was uit Italie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179780126
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, ik denk slechts pragmatisch. 'Marokkaan' had niet in de kop gepast. Je had er moslim van kunnen maken, maar dat was niet de essentie van het nieuws. Het was immers al bekend dat het ging om een aanslag die was gepleegd door radicale moslims. Dus denk je na over wat nou precies het nieuws is en maak je een afweging.

Het nieuws was dat hij afkomstig was uit Italie.
Wacht: het nieuws was dat hij afkomstig was uit Italië maar niet dat hij een islamitische achtergrond heeft terwijl hij het uit islamitische motieven doet?

Als dat de gedachtengang vd MSM is begrijp ik dat iedereen jullie fake news noemt.

Tenzij de dader het deed terwijl hij ROMA VICTOR schreeuwde.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_179780160
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:39 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Wacht: het nieuws was dat hij afkomstig was uit Italië maar niet dat hij een islamitische achtergrond heeft terwijl hij het uit islamitische motieven doet?
Dat de daders 'islamitische motieven' had, was toen al bekend. Het nieuwsfeit in dat bericht was dat een van de daders afkomstig was uit Italie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 14 juni 2018 @ 11:44:40 #36
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179780199
Dus de meeste mensen vinden hun eigen mediakanaal betrouwbaarder dan een kanaal dat ze nooit gebruiken? Goh.

Goed onderzoek weer, volgeltjesnos.
  donderdag 14 juni 2018 @ 11:49:30 #37
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179780260
Indoctrinatie heeft zijn vruchten afgeworpen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_179780278
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat de daders 'islamitische motieven' had, was toen al bekend. Het nieuwsfeit in dat bericht was dat een van de daders afkomstig was uit Italie.
De dader is afkomstig uit Marokko maar heeft een Italiaans paspoort weten te bemachtigen.

Zo zie je maar weer dat dergelijke misleiding direct tot misverstanden leidt, waar het de NOS natuurlijk precies om te doen is. We mogen vooral niet gaan denken dat we dit onszelf aandoen door islamitische kansarmen te importeren.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179780364
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De dader is afkomstig uit Marokko maar heeft een Italiaans paspoort weten te bemachtigen.

Zo zie je maar weer dat dergelijke misleiding direct tot misverstanden leidt, waar het de NOS natuurlijk precies om te doen is. We mogen vooral niet gaan denken dat we dit onszelf aandoen door islamitische kansarmen te importeren.
Jongen woonde in Italie en z'n moeder was Italiaanse.

Nogmaals, ik had de voorkeur gegeven aan Marokkaans-Italiaans, maar ik begrijp de keuze. Of denk je nou werkelijk dat de NOS haar lezers probeert wijs te maken dat de hij een niet-islamitische Italiaan was?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179780390
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Oh welke tweet dan?
Moet je geregeld eens kijken op het Twitter account zodra hij iets pro EU plaats kijk je een uur later eens naar de reacties.
pi_179780401
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Moet je geregeld eens kijken op het Twitter account zodra hij iets pro EU plaats kijk je een uur later eens naar de reacties.
Op Twitter reageren dan ook voornamelijk boze randmongolen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179780501
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jongen woonde in Italie en z'n moeder was Italiaanse.

Nogmaals, ik had de voorkeur gegeven aan Marokkaans-Italiaans, maar ik begrijp de keuze. Of denk je nou werkelijk dat de NOS haar lezers probeert wijs te maken dat de hij een niet-islamitische Italiaan was?
Ja, dat denk ik werkelijk. Dit geval kun je zien als incident, maar als je een heleboel incidenten achter elkaar hebt zijn het geen incidenten meer, dat is structureel.

Zie ook het knippen in de speech van May, daar zit een bewuste redactie achter die bewust precies die 2 woordjes er uit knipt. Het is structureel beleid.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179780533
Wij vertrouwen alleen TPO.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_179780551
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 12:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik werkelijk. Dit geval kun je zien als incident, maar als je een heleboel incidenten achter elkaar hebt zijn het geen incidenten meer, dat is structureel.
NOS verduidelijkt letterlijk in de eerste zin dat het om een Italiaan met Marokkaanse roots gaat.

Je zoekt er echt teveel achter.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179780784
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat de daders 'islamitische motieven' had, was toen al bekend. Het nieuwsfeit in dat bericht was dat een van de daders afkomstig was uit Italie.
Typerend. Waarom zet je islamitische motieven tussen haakjes als het om een jihadist gaat?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 14 juni 2018 @ 12:26:12 #46
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179780801
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 10:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar de NOS is vast niet het enige nieuwsmedium dat jij raadpleegt.
Klopt. Ik ben ook betalend lid van Geenstijl.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_179780836
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 12:24 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Typerend. Waarom zet je islamitische motieven tussen haakjes als het om een jihadist gaat?
Omdat ik jou letterlijk citeerde.

Of denk je dat ik probeer te ontkennen dat de aanslag in Londen is gepleegd door extremistische moslims? Wat zou ik daarmee bereiken?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179780838
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 12:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

NOS verduidelijkt letterlijk in de eerste zin dat het om een Italiaan met Marokkaanse roots gaat.

Je zoekt er echt teveel achter.
Jij richt je focus nu op dit geval. Je moet het in het geheel bekijken. Dit soort gedoe, het geknip in de speech met May, etc etc. Als je al die “incidenten” achter elkaar zet kun je niet anders dan daar een structureel patroon in ontwaren.

Nu geloof ik niet in een door hogerhand opgelegd complot, maar wel dat daar een hoofdredactie zit die het eigen wereldbeeld toch wel heel erg zwaar mee laten wegen in welke nieuws ze presenteren en hoe en dat men daar niet schroomt om cruciale informatie informatie achter te houden die niet strookt met dat eigen wereldbeeld. Allemaal net op de grens van wat toelaatbaar
is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 14 juni 2018 @ 12:35:32 #49
471637 TomStall
I buried Joey
pi_179780909
"Veel vertrouwen in Nederlandse nieuwsmedia" lijkt mij in deze tijd typisch gevalletje van trolletje spelen.
pi_179780932
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 12:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jij richt je focus nu op dit geval. Je moet het in het geheel bekijken. Dit soort gedoe, het geknip in de speech met May, etc etc. Als je al die “incidenten” achter elkaar zet kun je niet anders dan daar een structureel patroon in ontwaren.

Nu geloof ik niet in een door hogerhand opgelegd complot, maar wel dat daar een hoofdredactie zit die het eigen wereldbeeld toch wel heel erg zwaar mee laten wegen in welke nieuws ze presenteren en hoe en dat men daar niet schroomt om cruciale informatie informatie achter te houden die niet strookt met dat eigen wereldbeeld. Allemaal net op de grens van wat toelaatbaar
is.
Maar waar zou dat in vredesnaam op slaan? Ten eerste maakt de NOS in de bijbehorende tekst duidelijk dat het gaat om islamitisch terrorisme, gepleegd door een Marokkaanse Italiaan. Daarnaast houden ze daarmee niemand voor de gek, want alle media melden dat het om islamitische aanslag ging.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')