abonnement Unibet Coolblue
pi_179777734
quote:
AMSTERDAM - Ondanks onze afwezigheid op het WK zijn de grote steden in opperste staat van voetbalparaatheid. Gebiedsverboden, politie die extra oplet en zelfs een speciaal commandocentrum, het hoort er allemaal bij. Zeker als Marokko speelt.



Toen het Noord-Afrikaanse land zich op 11 november plaatste voor het WK, gingen de Nedermarokkanen al feestend de straat op.

Escalatie
In Den Haag en Amsterdam escaleerde de boel. In de Haagse Schilderswijk werden inzittenden van auto’s en een agent mishandeld. Andere relschoppers gooiden met stenen en spullen naar de politie. In Amsterdam legden feestvierders het tramverkeer rond het Mercatorplein stil en werd de politie bekogeld met vuurwerk.

Na de Haagse rellen kregen elf raddraaiers een gebiedsverbod, laat gemeentewoordvoerder Daan Bonenkamp weten. „Dit verbod gold ook voor de jaarwisseling én geldt tijdens het WK Voetbal ook op de eerste drie speeldagen van Marokko. Mocht Marokko verder komen in het toernooi, dan blijven de betreffende gebiedsverboden van kracht.”

Commandocentrum
Maar de Hofstad neemt meer maatregelen. Bewoners houden samen met agenten een oogje in het zeil, er is een speciaal commandocentrum voor de politie en ’flexibel cameratoezicht’. „Het Openbaar Ministerie zal indien nodig raddraaiers zo veel als mogelijk een lik-op-stuk aanpak geven”, aldus de gemeente.

In Amsterdam-West zou wel op een groot scherm worden gekeken naar de wedstrijden van Marokko, maar tot spijt van organisator Mourad el Otmani is dat plan financieel niet rondgekomen. Voorzitter Jan Struis van politievakbond NPB is daar minder rouwig om. „West is al een tijd onrustig qua jeugd.”

Hij kijkt met enige vrees naar de WK-periode. „Van de Turken weten we hoe ze feestvieren, van de Marokkanen niet. Maar ook zij zijn een uitbundig volk, dus we houden rekening met uitingen.” En dan doelt hij niet op feestgedruis. „Gelukkig is er aandacht en liggen er korte draaiboeken. Wijkteams boren nu al hun contacten in de Marokkaanse netwerken aan om de boel goed te laten verlopen.” Zoals in Utrecht. Volgens een gemeentewoordvoerster zijn medewerkers van politie en gemeente al langs geweest bij gelegenheden waar met name de Marokkaanse wedstrijden worden bekeken. „Door contact te houden willen we overlast voorkomen. Het uitgangspunt is: er is ruimte voor feest, maar als de wet wordt overtreden, wordt ingegrepen.”

Suikerfeest
Maar zeker morgen is een dag om in de gaten te houden, denkt NPB-voorman Struijs. Dan speelt Marokko om 17 uur tegen Iran, en is tegelijkertijd het Suikerfeest. „En dan zijn er ook nog examenfeesten.”

De politie in Amsterdam heeft een coördinator aangesteld, die precies in kaart brengt waar eventuele feesten zijn gepland. Een woordvoerster: „Het grote feest gaat nu niet door, maar wij weten natuurlijk uit het verleden dat dit soort wedstrijden tot van alles kan leiden. Onze organisatie houdt daar rekening mee en heeft voortdurend contact met onder andere de gemeente en de wijkagenten.”

De woordvoerster wil er aan toe voegen: „Het WK is vergelijkbaar met heel veel grote evenementen die in de stad worden georganiseerd. We benaderen dit precies hetzelfde: alert en met mensen achter de hand mocht er iets gebeuren.”

In Rotterdam bekijkt men het evenwel van dag tot dag, aldus de gemeente. „Naarmate het WK vordert en de aandacht groeit, zullen we, waar nodig, opschalen. Uiteraard zijn we ook morgen aanwezig. Mocht het nodig zijn, kunnen we dus direct ingrijpen.”
Bron

In Brussel waren er recent nog rellen nadat ze zich kwalificeerden, met o.a. 22 gewonde agenten en een hoop vernielingen, plunderingen en brandstichting. Gaat een mooi feestje worden de komende weken. :')

Gasten die hier rellen omdat hun land Marokko speelt moeten ze oppakken en ook uitzetten naar Marokko.
pi_179777785
Soms moeten ze politiegeweld door de vingers zien, met name tegen relschoppers, plunderaars en "supporters".
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:25:42 #3
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_179777792
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Gasten die hier rellen omdat hun land Marokko speelt moeten ze oppakken en ook uitzetten naar Marokko.
En als ik nou mee ga rellen? :D Met mijn marokkaanse matties. Solidair. Fuck the police. Moet ik dan ook naar Marokko? :o
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_179777809
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:25 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En als ik nou mee ga rellen? :D Met mijn marokkaanse matties. Solidair. Fuck the police. Moet ik dan ook naar Marokko? :o
Neuh, mag je een paar jaar brommen van me.
pi_179777828
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:25 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En als ik nou mee ga rellen? :D Met mijn marokkaanse matties. Solidair. Fuck the police. Moet ik dan ook naar Marokko? :o
Nee, jij bent wel ok.
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:32:26 #6
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_179777843
Ik hoop dat ze winnen. Wordt het een leuk feestje op het plein in mijn buurtje, hebben de Nederlanders erna weer wat te klagen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_179777860
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik hoop dat ze winnen. Wordt het een leuk feestje op het plein in mijn buurtje, hebben de Nederlanders erna weer wat te klagen.
quote:
Ik reageer niet op trollen
quote:
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Wel ironisch.
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:35:35 #8
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_179777871
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:27 schreef TheJanitor het volgende:
Neuh, mag je een paar jaar brommen van me.
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Nee, jij bent wel ok.
Lief! O+
Maar; Wanneer moet je dan wel naar Marokko?
Alleen de eerste generatie?
Of ook de tweede?
De derde?
Vierde?

Wanneer zijn 'ze' Nederlands genoeg om te blijven? Of anders; Hoe lang gaan jullie het deze mensen kwalijk nemen wie hun ouders zijn? 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_179777882
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik hoop dat ze winnen. Wordt het een leuk feestje op het plein in mijn buurtje, hebben de Nederlanders erna weer wat te klagen.
Nou, ik weet dat bij steeds meer mensen de handen jeuken (ik ben er één van). Als dat volk losgaat op straat verwacht ik hier en daar wel wat tegenacties van mensen die het helemaal zat zijn. Eens kijken wie daarna klaagt over vooral weer racisme etc. :P
  Moderator donderdag 14 juni 2018 @ 08:40:00 #10
8781 crew  Frutsel
pi_179777913
Gaat het hier over rellende supporters van Marokko of over alle Marokkanen?
Dat laatste riedeltje heb ik inmiddels al 832x gelezen dus dat hoeft eigenlijk niet nog een keer.

Van mij mag Marokko winnen, mits het dan maar ten koste gaat van Portugal, maar een ieder die het nodig vind of rotzooi te trappen en of ze nou Marokkaan, Nederlander, Duitser of Belg zijn mag van mij flink aangepakt worden.
pi_179777914
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:35 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

[..]

Lief! O+
Maar; Wanneer moet je dan wel naar Marokko?
Alleen de eerste generatie?
Of ook de tweede?
De derde?
Vierde?

Wanneer zijn 'ze' Nederlands genoeg om te blijven? Of anders; Hoe lang gaan jullie het deze mensen kwalijk nemen wie hun ouders zijn? 8-)
Ze zijn hier geboren, in Nederland. Ze krijgen in principe alles van Nederland, dan speelt Marokko, het land van hun roots en dan gaan ze in Nederland rellen? Dan interesseert het mij niet of je 23e generatie bent, maar dan heb je hier gewoon niets te zoeken. Ga dan terug naar je geliefde land? Zie jij ooit Hollanders rellen in Marokko als Nederland speelt?

Als ze Nederlands genoeg zijn dan vieren ze het gewoon met wat bier, wat gespring in een fontein, hier en daar met wat vlaggen uit de auto en vooral veel vreugde. Maar dat volk grijpt alles, en werkelijk alles aan om maar te kunnen rellen.
pi_179777924
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:40 schreef Frutsel het volgende:
Gaat het hier over rellende supporters van Marokko of over alle Marokkanen?
Dat laatste riedeltje heb ik inmiddels al 832x gelezen dus dat hoeft eigenlijk niet nog een keer.

Van mij mag Marokko winnen, mits het dan maar ten koste gaat van Portugal, maar een ieder die het nodig vind of rotzooi te trappen en of ze nou Marokkaan, Nederlander, Duitser of Belg zijn mag van mij flink aangepakt worden.
Eigenlijk gaat het hier om rellende inwoners van Nederland (en Belgie, Duitsland etc.) die roots hebben met Marokko en rellen zodra het land, waar ze niet wonen of geboren zijn, speelt. Maar ja, die noemen zich wel supporters van Marokko.
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:42:07 #13
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_179777925
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nou, ik weet dat bij steeds meer mensen de handen jeuken (ik ben er één van). Als dat volk losgaat op straat verwacht ik hier en daar wel wat tegenacties van mensen die het helemaal zat zijn. Eens kijken wie daarna klaagt over vooral weer racisme etc. :P
Nooit iets van gemerkt in mijn buurtje terwijl ze toch met zijn allen naar het plein togen. Laten we vooral niet vergeten hoe Nederlandse voetbalsupporters zich gedragen of misdragen die zich nooit? Allemaal engeltjes zeker? Ik hoop van harte dat Maroc wint.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:44:28 #14
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_179777951
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:40 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ze zijn hier geboren, in Nederland. Ze krijgen in principe alles van Nederland, dan speelt Marokko, het land van hun roots en dan gaan ze in Nederland rellen? Dan interesseert het mij niet of je 23e generatie bent, maar dan heb je hier gewoon niets te zoeken. Ga dan terug naar je geliefde land? Zie jij ooit Hollanders rellen in Marokko als Nederland speelt?
Ik dacht dat we de erfzonde toch wel achter ons hadden gelaten in de verlichting. Kennlijk niet.
quote:
Als ze Nederlands genoeg zijn dan vieren ze het gewoon met wat bier, wat gespring in een fontein, hier en daar met wat vlaggen uit de auto en vooral veel vreugde. Maar dat volk grijpt alles, en werkelijk alles aan om maar te kunnen rellen.
Dus als ik geen bier drink en in de fontein spring dan ben ik niet 'Nederlands genoeg'?
'Dat volk'?
:N
Jammer man.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_179777967
Dat mis ik nog het meest, niet kunnen rellen als Nederland moet voetballen. -O-
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:47:01 #16
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_179777973
Feestvieren prima, elke uiting van geweld en vernieling graag meteen hardhandig de kop indrukken. Geen slap gedoe van "we wilden het laten deëscaleren" want dan neem ik de politie nooit meer serieus _O-
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_179777983
quote:
6s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:44 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik dacht dat we de erfzonde toch wel achter ons hadden gelaten in de verlichting. Kennlijk niet.

[..]

Dus als ik geen bier drink en in de fontein spring dan ben ik niet 'Nederlands genoeg'?
'Dat volk'?
:N
Jammer man.
Natuurlijk mag iedereen vieren op zijn of haar eigen manier. Het was ook even bij wijze van zeggen. Maar we moten niet ontkennen dat zodra Marokko speelt er in alle Europese landen problemen zijn met Marokkaanse jongeren. Feestvieren heeft niemand problemen mee, maar als ze alleen maar deden feestvieren waren dit soort acties en maatregelen niet nodig.
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:48:30 #18
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_179777990
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Gasten die hier rellen omdat hun land Marokko speelt moeten ze oppakken en ook uitzetten naar Marokko.
Eens!

Ik hoop dat ze alle drie de wedstrijden verliezen en dus weer snel uit het toernooi vliegen :W ik heb echt zo totaal geen zin in die rellende toeterende Marokkanen hier :6
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:49:37 #19
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_179778003
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:35 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

[..]

Lief! O+
Maar; Wanneer moet je dan wel naar Marokko?
Alleen de eerste generatie?
Of ook de tweede?
De derde?
Vierde?

Wanneer zijn 'ze' Nederlands genoeg om te blijven? Of anders; Hoe lang gaan jullie het deze mensen kwalijk nemen wie hun ouders zijn? 8-)
Iedereen met een Marokkaans paspoort :W
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  Moderator donderdag 14 juni 2018 @ 08:50:19 #20
8781 crew  Frutsel
pi_179778013
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:48 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Eens!

Ik hoop dat ze alle drie de wedstrijden verliezen en dus weer snel uit het toernooi vliegen :W ik heb echt zo totaal geen zin in die rellende toeterende Marokkanen hier :6
Volgens mij zijn dat meer Turken en die zijn er ook niet bij
pi_179778016
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nooit iets van gemerkt in mijn buurtje terwijl ze toch met zijn allen naar het plein togen. Laten we vooral niet vergeten hoe Nederlandse voetbalsupporters zich gedragen of misdragen die zich nooit? Allemaal engeltjes zeker? Ik hoop van harte dat Maroc wint.
En op deze was ik aan het wachten, nou ik zie graag eens de berichten komen over fans van Nederland die zich misdragen tijdens een EK, WK of kwalificatiereeks? Want jij vergelijkt het aanmoedigen van je land met het aanmoedigen van een club. Fans van Nederland misdragen zich nooit, kleine groepjes fans van Ajax, Feyenoord etc. natuurlijk wel. Maar dat doen kleine groepjes fans van Marokkaanse voetbalclubs ook. Dit zijn landenteams, en als jij je hele leven in Duitsland woont, maar roots hebt in Nederland ga je toch ook niet rellen in Duitsland omdat het land waar je vader en moeder zijn geboren speelt?
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:51:29 #22
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_179778023
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:50 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Volgens mij zijn dat meer Turken en die zijn er ook niet bij
Nee. Het zijn OOK Marokkanen. Artikel niet gelezen? Niet de kranten gelezen vorig jaar toen ze zich geplaatst hadden? Overal hier (Hofstad) toeterende rellende Marokkanen.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:51:37 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_179778027
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:50 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Volgens mij zijn dat meer Turken en die zijn er ook niet bij
Marokkanen hier wel iig.
Zelfs tijdens jeugdtoernooi gingen ze een uur lang toeterend rondrijden.

Edit: naar mijn weten geen rellen toen trouwens.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:52:01 #24
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_179778031
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En op deze was ik aan het wachten, nou ik zie graag eens de berichten komen over fans van Nederland die zich misdragen tijdens een EK, WK of kwalificatiereeks? Want jij vergelijkt het aanmoedigen van je land met het aanmoedigen van een club. Fans van Nederland misdragen zich nooit, kleine groepjes fans van Ajax, Feyenoord etc. natuurlijk wel. Maar dat doen kleine groepjes fans van Marokkaanse voetbalclubs ook. Dit zijn landenteams, en als jij je hele leven in Duitsland woont, maar roots hebt in Nederland ga je toch ook niet rellen in Duitsland omdat het land waar je vader en moeder zijn geboren speelt?
Dit dus. Helemaal gelijk.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  Moderator donderdag 14 juni 2018 @ 08:52:08 #25
8781 crew  Frutsel
pi_179778033
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:48 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Eens!

Ik hoop dat ze alle drie de wedstrijden verliezen en dus weer snel uit het toernooi vliegen :W ik heb echt zo totaal geen zin in die rellende toeterende Marokkanen hier :6
Ik hoop dat ze in de groep gaan stunten en Portugal gaan wippen en ik heb geen zin in rellende supporters.
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:53:23 #26
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_179778046
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:51 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Marokkanen hier wel iig.
Zelfs tijdens jeugdtoernooi gingen ze een uur lang toeterend rondrijden.

Edit: naar mijn weten geen rellen toen trouwens.
Onnodig claxonneren is 95 euro boete. Maar niet als je Marokkaans of Turks bent uiteraard.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:53:42 #27
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_179778051
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Natuurlijk mag iedereen vieren op zijn of haar eigen manier. Het was ook even bij wijze van zeggen. Maar we moten niet ontkennen dat zodra Marokko speelt er in alle Europese landen problemen zijn met Marokkaanse jongeren. Feestvieren heeft niemand problemen mee, maar als ze alleen maar deden feestvieren waren dit soort acties en maatregelen niet nodig.
Ik snap wat je bedoelt en waar je tegen aggeert.
Ik erger me ook kapot aan iedere vorm van rellen.
Ik ben het alleen niet eens met je voorgestelde aanpak. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:53:57 #28
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_179778056
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:48 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Eens!

Ik hoop dat ze alle drie de wedstrijden verliezen en dus weer snel uit het toernooi vliegen :W ik heb echt zo totaal geen zin in die rellende toeterende Marokkanen hier :6
Zou me niet verbazen als dat ook aanleiding is om te gaan rellen :D Zeker met een scheidsrechterlijke dwaling, dan krijgen ze allicht weer het idee dat het "iedereen tegen Marokko" is en dan is het spel op de wagen.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  Moderator donderdag 14 juni 2018 @ 08:54:03 #29
8781 crew  Frutsel
pi_179778059
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:51 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Nee. Het zijn OOK Marokkanen. Artikel niet gelezen? Niet de kranten gelezen vorig jaar toen ze zich geplaatst hadden? Overal hier (Hofstad) toeterende rellende Marokkanen.
toeteren vind ik nog niet zon probleem... laat ze ff blij zijn.
maar moedwillig slopen of in de fik steken wel. Opbokken met dat volk
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:54:31 #30
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_179778065
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:49 schreef MissGiraffe het volgende:
Iedereen met een Marokkaans paspoort :W
Dus iedereen die zijn Marokkaanse paspoort inlevert en daarna gaat rellen is 'veilig' voor je deportatie maatregel? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:54:49 #31
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_179778067
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:53 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt en waar je tegen aggeert.
Ik erger me ook kapot aan iedere vorm van rellen.
Ik ben het alleen niet eens met je voorgestelde aanpak. ;)
Wat zou jouw aanpak zijn bij rellen (heb het dus niet over uitbundig feestvieren met getoeter enzo)? Ze gewoon laten begaan dan maar?
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:55:04 #32
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_179778074
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:53 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Zou me niet verbazen als dat ook aanleiding is om te gaan rellen :D Zeker met een scheidsrechterlijke dwaling, dan krijgen ze allicht weer het idee dat het "iedereen tegen Marokko" is en dan is het spel op de wagen.
Ja ok, wat er ook gebeurt ze gaan toch rellen. Maar ik bedoel dat 3 wedstrijden wel genoeg is :') dat het dan klaar is.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:56:30 #33
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179778091
He? Hoezo als marokko speelt?
.. Ow wacht dat zijn natuurlijk van die mensen die hier wonen, zich voordoen als NLer als het hen uitkomt, maar zoch toch meer marokkaan voelen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:58:45 #34
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179778123
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:54 schreef Frutsel het volgende:

[..]

toeteren vind ik nog niet zon probleem... laat ze ff blij zijn.
maar moedwillig slopen of in de fik steken wel. Opbokken met dat volk
Toeteren door de straat, fonteintje dansen.. Uurtje lol. Beetje hoe Amsterdam was toen Ajax de EL finale haalde. Feesten zonder rottigheid.

Ga. Je. Gang.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 14 juni 2018 @ 08:59:29 #35
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_179778128
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:54 schreef Lothiriel het volgende:
Wat zou jouw aanpak zijn bij rellen (heb het dus niet over uitbundig feestvieren met getoeter enzo)? Ze gewoon laten begaan dan maar?
Nee natuurlijk niet! :D
Ik zou zeggen: Knuppel erover!
Maar deportatie... Hoeft van mij ook niet.

Tevens kun je discussieren of 'de knuppel'-methode is hoe we dingen aan willen pakken, maar dat zou mijn primaire reactie zijn.
Natuurlijk speelt dan wel mee waarom de rellen uberhaupt begonnen zijn. Het begint namelijk meestal klein; beetje herrie maken hoef je voor mij geen knuppel te gebruiken.
Vaak komt er escalatie van/ bij een arrestatie. Wanneer dat gebeurd, dan zou ik zeggen: Meppen maar.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:00:22 #36
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_179778134
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:54 schreef Frutsel het volgende:

[..]

toeteren vind ik nog niet zon probleem... laat ze ff blij zijn.
maar moedwillig slopen of in de fik steken wel. Opbokken met dat volk
Nja, als je in de stad ook al bijna elke dag last hebt van toeterturken bij bruiloften en toetermarokkanen bij bruiloften dan zit je niet echt te wachten op nog meer getoeter.
Vooral ook omdat ik het een nogal raar fenomeen vind om hier te leven en je Nederlander te noemen, en wanneer ze aangesproken worden op hun 'Marokkaan zijn' dan zijn ze gepikeerd. Maar dan wel lekker met een Marokkaanse vlag uit je raam van je auto hangen :')

Heb iig net even het schema opgezocht:
15-06 17:00 - Marokko - Iran
20-06 14:00 - Portugal - Marokko
25-06 20:00 - Spanje - Marokko

Dan kan ik me daar op voorbereiden :+
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:00:50 #37
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_179778141
Hier zitten ook wel Marokkanen en Turken in de wijk maar nog nooit iets van rottigheid of toeterende gasten gemerkt, ook niet toen Turkije het EK haalde 2 jaar terug of toen Marokko zich voor het WK plaatste. Maar goed, dit is dan ook niet de Randstad.
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:15:26 #38
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_179778300
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:59 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet! :D
Ik zou zeggen: Knuppel erover!
Maar deportatie... Hoeft van mij ook niet.

Tevens kun je discussieren of 'de knuppel'-methode is hoe we dingen aan willen pakken, maar dat zou mijn primaire reactie zijn.
Natuurlijk speelt dan wel mee waarom de rellen uberhaupt begonnen zijn. Het begint namelijk meestal klein; beetje herrie maken hoef je voor mij geen knuppel te gebruiken.
Vaak komt er escalatie van/ bij een arrestatie. Wanneer dat gebeurd, dan zou ik zeggen: Meppen maar.
Ja ik ben ook niet zo'n fan van zomaar knuppelen, dus het mag best ver gaan qua feestvieren (wat veel mensen zouden bezien als overlast), maar op een bepaald punt moet je als politie gewoon kunnen zeggen tot hier en niet verder en dat ook heel erg duidelijk maken. Dus geen slap gedoe, gewoon eens hard met de knuppel erover zoals je zegt. Verbaast me überhaupt dat jij dat vindt eigenlijk :+
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_179778318
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik hoop dat ze winnen. Wordt het een leuk feestje op het plein in mijn buurtje, hebben de Nederlanders erna weer wat te klagen.
Kijk nu alweer uit naar de tweets van ome Geert _O_
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:18:14 #40
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_179778325
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:15 schreef Lothiriel het volgende:
Ja ik ben ook niet zo'n fan van zomaar knuppelen, dus het mag best ver gaan qua feestvieren (wat veel mensen zouden bezien als overlast), maar op een bepaald punt moet je als politie gewoon kunnen zeggen tot hier en niet verder en dat ook heel erg duidelijk maken. Dus geen slap gedoe, gewoon eens hard met de knuppel erover zoals je zegt. Verbaast me überhaupt dat jij dat vindt eigenlijk :+
Vóór de nieuw-rechtse renaissance en het loslaten van liberalisme door de VVD schaarde ik mij doorgaans in het rechtse kamp! :D 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_179778353
Als marokko het wk wint moeten we allemaal onze schuilkelders in :P
pi_179778370
Hopelijk gaan ze meteen tegen het superieure Iran onderuit.
Conscience do cost.
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:28:33 #43
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_179778445
Laat ze lekker hun feestje vieren , indien het binnen de perken blijft.
Maar ja , ik zie dat niet gebeuren _O-
Ik ben inmiddels overleden
pi_179778490
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:25 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En als ik nou mee ga rellen? :D Met mijn marokkaanse matties. Solidair. Fuck the police. Moet ik dan ook naar Marokko? :o
Kijk, de echte aard van de Linkschen komt weer naar boven: landverraad.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_179778494
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:20 schreef Szikha2 het volgende:
Als marokko het wk wint moeten we allemaal onze schuilkelders in :P
Gelukkig zijn die dingen bestand tegen een nucleaire aanval, want de kans daarop is groter.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:35:10 #46
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_179778511
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:18 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Vóór de nieuw-rechtse renaissance en het loslaten van liberalisme door de VVD schaarde ik mij doorgaans in het rechtse kamp! :D 8-)
Dat is moeilijk te geloven, maar als jij het zegt :P
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_179778522
Het lijkt me dat de Marokkaanse gemeenschap met dit WK enorm veel goodwill kan kweken door zich niet van de slechte kant te laten zien.

Feesten (zonder overlast) bij een overwinning en geen rellen bij een nederlaag.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_179778524
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:00 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Nja, als je in de stad ook al bijna elke dag last hebt van toeterturken bij bruiloften en toetermarokkanen bij bruiloften dan zit je niet echt te wachten op nog meer getoeter.
Vooral ook omdat ik het een nogal raar fenomeen vind om hier te leven en je Nederlander te noemen, en wanneer ze aangesproken worden op hun 'Marokkaan zijn' dan zijn ze gepikeerd. Maar dan wel lekker met een Marokkaanse vlag uit je raam van je auto hangen :')

Heb iig net even het schema opgezocht:
15-06 17:00 - Marokko - Iran
20-06 14:00 - Portugal - Marokko
25-06 20:00 - Spanje - Marokko

Dan kan ik me daar op voorbereiden :+
In welke stad woon je dan dat je bijna dagelijks last hebt van getoeter?
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:39:30 #49
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_179778553
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:40 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ze zijn hier geboren, in Nederland. Ze krijgen in principe alles van Nederland, dan speelt Marokko, het land van hun roots en dan gaan ze in Nederland rellen? Dan interesseert het mij niet of je 23e generatie bent, maar dan heb je hier gewoon niets te zoeken. Ga dan terug naar je geliefde land? Zie jij ooit Hollanders rellen in Marokko als Nederland speelt?

Als ze Nederlands genoeg zijn dan vieren ze het gewoon met wat bier, wat gespring in een fontein, hier en daar met wat vlaggen uit de auto en vooral veel vreugde. Maar dat volk grijpt alles, en werkelijk alles aan om maar te kunnen rellen.
Rellen omdat Marokko zich heeft gekwalificeerd slaat natuurlijk nergens om. Maar ze mogen best feesten en vieren dat Marokko zich heeft gekwalificeerd. Ik zie dat niet als een integratie probleem. Gewoon een beetje trots op je roots is geen probleem.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_179778569
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:40 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ze zijn hier geboren, in Nederland. Ze krijgen in principe alles van Nederland, dan speelt Marokko, het land van hun roots en dan gaan ze in Nederland rellen? Dan interesseert het mij niet of je 23e generatie bent, maar dan heb je hier gewoon niets te zoeken. Ga dan terug naar je geliefde land? Zie jij ooit Hollanders rellen in Marokko als Nederland speelt?

Als ze Nederlands genoeg zijn dan vieren ze het gewoon met wat bier, wat gespring in een fontein, hier en daar met wat vlaggen uit de auto en vooral veel vreugde. Maar dat volk grijpt alles, en werkelijk alles aan om maar te kunnen rellen.
Voetbalrellen = NL cultuur
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:49:00 #51
471419 Otger
Reconquista
pi_179778649
Lekker met de Spaanse vlag in ridderharnas ¡SANTIAGO! schreeuwen terwijl de mocros op het pleintje verzamelen.
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:50:53 #52
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_179778665
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:36 schreef Montagui het volgende:
Het lijkt me dat de Marokkaanse gemeenschap met dit WK enorm veel goodwill kan kweken door zich niet van de slechte kant te laten zien.

Feesten (zonder overlast) bij een overwinning en geen rellen bij een nederlaag.
Dat zou idd wat zijn zeg! Hoeveel % schat jij deze kans?
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:53:31 #53
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_179778687
Sowieso voetbal leidt vaak tot rellen. En helaas hebben Marokkaanse jongeren geen goede reputatie.

Dat gezegd hebbende: de Marokkannen hebben allemaal een Nederlandse paspoort dus de terug naar eigen land kreten is heel erg wishful thinking.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  donderdag 14 juni 2018 @ 09:58:33 #54
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_179778742
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:53 schreef Zihuatanejo het volgende:
Sowieso voetbal leidt vaak tot rellen. En helaas hebben Marokkaanse jongeren geen goede reputatie.

Dat gezegd hebbende: de Marokkannen hebben allemaal een Nederlandse paspoort dus de terug naar eigen land kreten is heel erg wishful thinking.
Ze hebben ook allemaal een Marokkaans paspoort, dus best een realistisch idee toch.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  donderdag 14 juni 2018 @ 10:01:12 #55
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_179778778
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:36 schreef FYazz het volgende:

[..]

In welke stad woon je dan dat je bijna dagelijks last hebt van getoeter?
In de stad waar Marokkanen inzittenden van auto's (je zal erin zitten met je kinderen en er komt zo'n horde op je af) en een politieagent hebben gemolesteerd om te 'vieren' dat ze geplaatst waren voor het WK :W
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_179779111
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:53 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt en waar je tegen aggeert.
Ik erger me ook kapot aan iedere vorm van rellen.
Ik ben het alleen niet eens met je voorgestelde aanpak. ;)
De aanpak is niet eerlijk, dat geef ik toe. Want Nederlandse supporters worden ook niet uitgezet. Maar het stoort wel dat als mensen hier wonen dat ze gaan rellen terwijl ze een ander land supporteren. Dat ze feesten dat gun ik ze, hoop ook gewoon dat het rustig blijft en dat supporters een leuk feest kunnen vieren.
pi_179779140
quote:
6s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:28 schreef Enchanter het volgende:
Laat ze lekker hun feestje vieren , indien het binnen de perken blijft.
Maar ja , ik zie dat niet gebeuren _O-
Dat is het probleem ook niet dat feestvieren, het is ze gegund. Wij kunnen dit jaar helaas niet echt vieren. :P Alleen dat rellen wat toch overal gebeurd als Marokko speelt. Waarom hebben we dat niet als Brazilië of Duitsland speelt? Ze wonen hier, en dat ze meer gevoel hebben bij het land van hun voorouders kan ik ze niet kwalijk nemen, maar maak er gewoon een leuk feestje van en houd het daarbij.
pi_179780475
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 10:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

De aanpak is niet eerlijk, dat geef ik toe. Want Nederlandse supporters worden ook niet uitgezet.
Mag van mij ook wel hoor.
  donderdag 14 juni 2018 @ 12:06:16 #59
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_179780495
Wordt gewoon drie keer rellen.
pi_179780798
quote:
6s.gif Op donderdag 14 juni 2018 12:06 schreef Twiitch het volgende:
Wordt gewoon drie keer rellen.
Haha ja ik denk het ook, zie Marokko niet doorkomen, ik zou het wel leuk voor ze vinden.
Goed dat de politie er aandacht voor heeft, net als bij Nederlandse voetbalwedstrijden is er altijd wel kans dat het mis gaan met zulke groepen.
  donderdag 14 juni 2018 @ 12:44:11 #61
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_179781041
Als ik in een ander land woonde, en ik zag in de media dat de politie extra alert was op Nederlanders zou ik me plaatsvervangend kapotschamen.

Maar met onze topimport hier is dat natuurlijk teveel gevraagd. En komen de Nederlanders het zelfs goedpraten voor ze ;(
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  donderdag 14 juni 2018 @ 12:45:03 #62
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_179781065
Van mij mag de politie helemaal losgaan op dat tuig. Knuppels, waterkanonnen, traangas. Het moet godverdomme maar eens afgelopen zijn.
pi_179783277
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 12:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Van mij mag de politie helemaal losgaan op dat tuig. Knuppels, waterkanonnen, traangas. Het moet godverdomme maar eens afgelopen zijn.
Eens, ongeacht paspoort. Als zal dit laatste voor het reltuig volledig aan hun voorbij gaan mocht het tot zover komen. Het zal de frustratie alleen maar voeden met termen als ''k*kanker kaaskoppen woute'', en de discriminatie kaart zal veelvuldig in eigen hand gespeeld worden.

Wel apart, 32 landen doen er mee, en van de meeste landen die mee doen wonen er toch ook redelijk wat mensen hier. Toch gaat de focus voornamelijk naar een select groepje ''nederlanders'' met bepaalde immigratie roots (het hoe en waarom daarom dat het geval is, is schijnbaar van ondergeschikt belang).

Dit gegeven ook, alleen al, is voor deze select aantal dubbele paspoorthouders voor hun reden voor ''terechte'' klaagzang, maar goed.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_179783551
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nooit iets van gemerkt in mijn buurtje terwijl ze toch met zijn allen naar het plein togen. Laten we vooral niet vergeten hoe Nederlandse voetbalsupporters zich gedragen of misdragen die zich nooit? Allemaal engeltjes zeker? Ik hoop van harte dat Maroc wint.
Goed zo, wijffie.
pi_179783603
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:35 schreef SicSicSics het volgende:

[..]


[..]

Lief! O+
Maar; Wanneer moet je dan wel naar Marokko?
Alleen de eerste generatie?
Of ook de tweede?
De derde?
Vierde?

Wanneer zijn 'ze' Nederlands genoeg om te blijven? Of anders; Hoe lang gaan jullie het deze mensen kwalijk nemen wie hun ouders zijn? 8-)
We houden gewoon een kleurensheet aan. Alles tussen 3 weken vakantie en zwart mag naar Marokko.

Wel in oplossingen denken he sic!
  donderdag 14 juni 2018 @ 15:28:13 #66
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_179783767
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:19 schreef Murdera het volgende:
We houden gewoon een kleurensheet aan. Alles tussen 3 weken vakantie en zwart mag naar Marokko.

Wel in oplossingen denken he sic!
Pragmatisch, daar hou ik van. En als Wolter Kroes toevallig in de buurt is, dan zijn we daar ook gelijk van af. 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_179784309
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:35 schreef SicSicSics het volgende:

[..]


[..]

Lief! O+
Maar; Wanneer moet je dan wel naar Marokko?
Alleen de eerste generatie?
Of ook de tweede?
De derde?
Vierde?

Wanneer zijn 'ze' Nederlands genoeg om te blijven? Of anders; Hoe lang gaan jullie het deze mensen kwalijk nemen wie hun ouders zijn? 8-)
Als je naast je nederladse nationaliteit ook in bezit bent van de Marrokaanse.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 14 juni 2018 @ 15:56:10 #68
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_179784428
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
Als je naast je nederladse nationaliteit ook in bezit bent van de Marrokaanse.
Ben je mooi klaar mee:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)wil-en-dank-a1481624
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_179784560
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:35 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

[..]

Lief! O+
Maar; Wanneer moet je dan wel naar Marokko?
Alleen de eerste generatie?
Of ook de tweede?
De derde?
Vierde?

Wanneer zijn 'ze' Nederlands genoeg om te blijven? Of anders; Hoe lang gaan jullie het deze mensen kwalijk nemen wie hun ouders zijn? 8-)
Nog heel lang waarschijnlijk.
Kijk maar naar de mensen die anderen de tweede wereldoorlog nog kwalijk nemen, het slaven verleden, zwart Piet etc. Dat soort dingen duren heeeeel erg lang.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  donderdag 14 juni 2018 @ 16:14:07 #70
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_179784862
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:02 schreef Bloemkool het volgende:
Nog heel lang waarschijnlijk.
Kijk maar naar de mensen die anderen de tweede wereldoorlog nog kwalijk nemen, het slaven verleden, zwart Piet etc. Dat soort dingen duren heeeeel erg lang.
Fuck ja, crap...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_179785083
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 12:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Van mij mag de politie helemaal losgaan op dat tuig. Knuppels, waterkanonnen, traangas. Het moet godverdomme maar eens afgelopen zijn.
Ik hoop dat ze zich weer lekker misdragen. Zodat jij je weer helemaal kan opvreten _O-
pi_179785198
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 10:01 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

In de stad waar Marokkanen inzittenden van auto's (je zal erin zitten met je kinderen en er komt zo'n horde op je af) en een politieagent hebben gemolesteerd om te 'vieren' dat ze geplaatst waren voor het WK :W
Ik vroeg naar de plaatsnaam, niet naar je geklaag ;)
  donderdag 14 juni 2018 @ 16:37:53 #73
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_179785544
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:25 schreef FYazz het volgende:

[..]

Ik vroeg naar de plaatsnaam, niet naar je geklaag ;)
Dat is een beschrijving van wat heeft plaatsgevonden in mijn woonplaats. Maar als je de OP niet leest, en verder geen kennis neemt van het nieuws: dan niet :W

Iets zeggen over een politieagent die wordt belaagd is geklaag :') want eigenlijk is het allemaal heel erg normaal en moet ik gewoon mn bek houden. Ies gewoon koeltoer jatoch nietdan?
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  donderdag 14 juni 2018 @ 16:44:24 #74
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_179785729
quote:
quote:
Volgens artikel 19, eerste lid, van de code de la nationalité marocaine kunnen meerderjarige Marokkanen die vrijwillig een buitenlandse nationaliteit verworven hebben, via een beschikking toestemming krijgen voor het opgeven van hun Marokkaanse nationaliteit. De artikelen 25 tot en met 29 beschrijven de te volgen procedure.
:W
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_179785799
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:37 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Dat is een beschrijving van wat heeft plaatsgevonden in mijn woonplaats. Maar als je de OP niet leest, en verder geen kennis neemt van het nieuws: dan niet :W

Iets zeggen over een politieagent die wordt belaagd is geklaag :') want eigenlijk is het allemaal heel erg normaal en moet ik gewoon mn bek houden. Ies gewoon koeltoer jatoch nietdan?
Ik stel een korte, simpele vraag en ik krijg een hele klaagzang als reactie _O-

Doe wat je wilt doen, zeg wat je wilt zeggen, denk wat je wilt denken. Dat laat ik aan en bij jou.

Ik vroeg enkel om een plaatsnaam.
  donderdag 14 juni 2018 @ 16:50:39 #76
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179785872
Ach halveliterzuipend PVV-tokkievolk gaat ook rellen als Nederland mee mag doen dus in die zin hebben ze zich uitstekend aangepast aan de cultuur hier.
  donderdag 14 juni 2018 @ 16:50:59 #77
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_179785888
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:37 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Dat is een beschrijving van wat heeft plaatsgevonden in mijn woonplaats. Maar als je de OP niet leest, en verder geen kennis neemt van het nieuws: dan niet :W

Iets zeggen over een politieagent die wordt belaagd is geklaag :') want eigenlijk is het allemaal heel erg normaal en moet ik gewoon mn bek houden. Ies gewoon koeltoer jatoch nietdan?
Zoveel schokkends valt er niet op te zien. Die gastjes komend feestend op oom agent af die al vrij snel over de rooie van zijn motor springt. Wie weet als hij rustig was gebleven en even de feestvreugde had gedeeld had hij later weg kunnen rijden. Tijdens Koninginnedag heb ik ook eens gezien dat mensen aan een ambulance gingen hangen die door de massa moest. Dat waren donken kaaskoppen trouwens.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 14 juni 2018 @ 17:02:17 #78
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_179786224
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:50 schreef Hexagon het volgende:
Ach halveliterzuipend PVV-tokkievolk gaat ook rellen als Nederland mee mag doen dus in die zin hebben ze zich uitstekend aangepast aan de cultuur hier.
Ah als iemand geen deftig Groenlinks stemt zoals jij dan zijn ze tokkies :')

Maar ja? Zijn er Nederlanders in Marokko die dan gaan rellen? Zijn er Duitsers in Nederland die gaan rellen? Voorbeeldje graag?
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_179786229
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:28 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Pragmatisch, daar hou ik van. En als Wolter Kroes toevallig in de buurt is, dan zijn we daar ook gelijk van af. 8-)
alleen maar voordelen _O_
  donderdag 14 juni 2018 @ 17:02:39 #80
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_179786235
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zoveel schokkends valt er niet op te zien. Die gastjes komend feestend op oom agent af die al vrij snel over de rooie van zijn motor springt. Wie weet als hij rustig was gebleven en even de feestvreugde had gedeeld had hij later weg kunnen rijden. Tijdens Koninginnedag heb ik ook eens gezien dat mensen aan een ambulance gingen hangen die door de massa moest. Dat waren donken kaaskoppen trouwens.
Ik begrijp dat je Marokkaans bent?
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_179786254
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:50 schreef Hexagon het volgende:
Ach halveliterzuipend PVV-tokkievolk gaat ook rellen als Nederland mee mag doen dus in die zin hebben ze zich uitstekend aangepast aan de cultuur hier.
in nederland.

Maarja. Waar halen ze de energie vandaan he?
  donderdag 14 juni 2018 @ 17:04:01 #82
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_179786269
quote:
Humberto Tan, Johhny de Mol en Jandino Asporaat, het is slechts een kleine selectie van bekende Nederlanders die de afgelopen dagen hun liefde hebben betuigd voor het Marokkaanse elftal. Nu Nederland niet in actie komt op het Wereldkampioenschap in Rusland wordt er druk gezocht voor een land om aan te moedigen.

Zo zegt Johhny de Mol in het Marokkaans: ”Hallo lieve broeders! Ik wens jullie veel geluk en plezier tijdens het WK Kom op! We kiezen voor Marokko Jij bent mijn ogen, jij zit in mijn hart”. En Johhny is niet de enige die een paar woordjes over de grens spreekt. Ook Nederlandse (oud)-voetballers hebben een goed woordje over voor team Marokko.

Zo heeft Wesley Sneijder ook een filmpje opgenomen waarin hij Marokko succes wenst in Rusland. Ook Ruud van Nistelrooy heeft wel zin in een Noord-Afrikaans feestje. En wat te denken van Patrick Kluivert. Ook hij ziet graag dat het Marokkaanse elftal het ver gaat schoppen in het toernooi.
Zouden zij dan ook gaan meerellen? :')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_179786276
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
. Tijdens Koninginnedag heb ik ook eens gezien dat mensen aan een ambulance gingen hangen die door de massa moest. Dat waren donken kaaskoppen trouwens.
Die mogen er ook wel afgeknuppeld worden en een taakstrafje krijgen.
pi_179786297
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 17:04 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Zouden zij dan ook gaan meerellen? :')
die willen dat ze niet al te veel gaan slopen.
  donderdag 14 juni 2018 @ 17:06:57 #85
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_179786332
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En op deze was ik aan het wachten, nou ik zie graag eens de berichten komen over fans van Nederland die zich misdragen tijdens een EK, WK of kwalificatiereeks? Want jij vergelijkt het aanmoedigen van je land met het aanmoedigen van een club. Fans van Nederland misdragen zich nooit, kleine groepjes fans van Ajax, Feyenoord etc. natuurlijk wel. Maar dat doen kleine groepjes fans van Marokkaanse voetbalclubs ook. Dit zijn landenteams, en als jij je hele leven in Duitsland woont, maar roots hebt in Nederland ga je toch ook niet rellen in Duitsland omdat het land waar je vader en moeder zijn geboren speelt?
Voor al die GroenLinksers die nu weer jengelen 'jamaaaaar Hollanders rellen oohooooookkkkkkkk dus dan mogen Marokkanen t ooooooook' :')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  donderdag 14 juni 2018 @ 17:09:15 #86
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_179786399
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 17:05 schreef Murdera het volgende:

[..]

die willen dat ze niet al te veel gaan slopen.
Patrick Kluivert heeft wel ervaring met mensen slopen in ieder geval.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  donderdag 14 juni 2018 @ 17:09:32 #87
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179786408
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:25 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En als ik nou mee ga rellen? :D Met mijn marokkaanse matties. Solidair. Fuck the police. Moet ik dan ook naar Marokko? :o
ACAB toch? Keihard rellen om het rellen met je antifa jas aan en je zakdoek voor je mond...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 14 juni 2018 @ 17:13:02 #88
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179786478
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nooit iets van gemerkt in mijn buurtje terwijl ze toch met zijn allen naar het plein togen. Laten we vooral niet vergeten hoe Nederlandse voetbalsupporters zich gedragen of misdragen die zich nooit? Allemaal engeltjes zeker? Ik hoop van harte dat Maroc wint.
In Bern en ver daar buiten spreken ze nog over de NL'se invasie van oranje.

Over hoe imposant ze het vonden, waanzinnig tof, super gezellig en ze bijzonder netjes waren. Die 150.000 supporters.

Even bij de feiten blijven.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 14 juni 2018 @ 17:13:21 #89
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_179786483
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Bron

In Brussel waren er recent nog rellen nadat ze zich kwalificeerden, met o.a. 22 gewonde agenten en een hoop vernielingen, plunderingen en brandstichting. Gaat een mooi feestje worden de komende weken. :')

Gasten die hier rellen omdat hun land Marokko speelt moeten ze oppakken en ook uitzetten naar Marokko.
Zie die fucking teringlijers dan. Word daar kotsmisselijk van. Beetje sneu geweld hanteren vanwege voetbal.

Ook vreemd dat als die buitenlandertjes hier auto’s in de fik steken en complete straten vernield worden: er hier van NIKS op het nieuws komt.
pi_179786596
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 17:02 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je Marokkaans bent?
Gewoon linkse wegkijker.
  donderdag 14 juni 2018 @ 17:18:26 #91
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_179786617
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 17:13 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Zie die fucking teringlijers dan. Word daar kotsmisselijk van. Beetje sneu geweld hanteren vanwege voetbal.

Ook vreemd dat als die buitenlandertjes hier auto’s in de fik steken en complete straten vernield worden: er hier van NIKS op het nieuws komt.
En omdat het niet op het NOS :') journaal komt, reageren er hier weer lui met 'ik heb er nooit iets van gehoord, waar heb je het over' :') en 'het wordt vast een gezellig feestje'. En 'gun ze hun feestje nou!' :')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_179787197
Oppakken en deporteren
  donderdag 14 juni 2018 @ 17:45:44 #93
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179787303
Gun ze gewoon een feestje
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_179787733
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:50 schreef Hexagon het volgende:
Ach halveliterzuipend PVV-tokkievolk gaat ook rellen als Nederland mee mag doen dus in die zin hebben ze zich uitstekend aangepast aan de cultuur hier.
Rellen zijn er alleen in het clubvoetbal, als de nationale ploeg speelt gebeurt er nooit wat en is de sfeer juist altijd heel gemoedelijk. De enige misdaad die de Nederlanders begaan tijdens interlands is dat ze zich als debielen kleden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 14 juni 2018 @ 18:16:17 #95
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_179788031
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:41 schreef bamibij het volgende:

[..]

Voetbalrellen = NL cultuur
Niet echt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_179788190
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 18:05 schreef Hathor het volgende:

[..]

Rellen zijn er alleen in het clubvoetbal, als de nationale ploeg speelt gebeurt er nooit wat.
:D

Jij bent zeker te weten niet meegeweest naar Duitsland en Basel.
pi_179788247
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 18:22 schreef FYazz het volgende:

[..]

:D

Jij bent zeker te weten niet meegeweest naar Duitsland en Basel.
In 1988? Ja, ik weet dat er wel eens wat gebeurt is, maar het is totaal niet te vergelijken met het clubvoetbal. Als Nederland speelt is het net een soort carnaval.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_179788902
Waarom extra politie? Is zijn allemaal maar aannames dat marokkanen geweld zal plegen, rellen of het storen van de publieke orde.

Ze weten dondersgoed dat het gegarandeerd fout zal gaan. Maar wanneer er vredig gedemonstreerd wordt doet de politie niks want er was geen enkele aanwijzing dat men geweldadig zal optreden jegens de demonstranten.
pi_179788957
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 18:23 schreef Hathor het volgende:

[..]

In 1988? Ja, ik weet dat er wel eens wat gebeurt is, maar het is totaal niet te vergelijken met het clubvoetbal. Als Nederland speelt is het net een soort carnaval.
Nee, bij de rellen in 2006 en 2008 ;)
pi_179789282
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 09:53 schreef Zihuatanejo het volgende:
Sowieso voetbal leidt vaak tot rellen. En helaas hebben Marokkaanse jongeren geen goede reputatie.

Dat gezegd hebbende: de Marokkannen hebben allemaal een Nederlandse paspoort dus de terug naar eigen land kreten is heel erg wishful thinking.
Waarom is dat wishful thinking? Het is een vraag die ze juist eens veel indringender moet worden gesteld. Het leeuwendeel betreft geen Marokkaanse Nederlanders, maar Marokkanen in Nederland. Hun land is Marokko, niet Nederland. Wat ze hier nog doen, mag Joost weten.

We zouden ze gewoon eens op de man af moeten vragen waarom ze niet net zo veel lef in hun donder hebben als hun grootvaders: die lieten hun eigen land achter en vertrokken naar een vreemd land.

Deze jongeren hoeven alleen maar een land te verlaten waar ze toch al niks mee hebben, om te vertrekken naar het land waar hun roots liggen en dat ze als hun land zien. Een veel kleinere stap.
pi_179789380
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:25 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En als ik nou mee ga rellen? :D Met mijn marokkaanse matties. Solidair. Fuck the police. Moet ik dan ook naar Marokko? :o
Absoluut. En dan daar doorgaan met overlast / criminaliteit veroorzaken. Om ze een koekje van eigen deeg te geven. Als je misschien nog een kerk en christelijke gemeenschap kan stichten om vervolgens op te roepen tot nieuwe kruistochten, zou dat helemaal mooi zijn.
"Pools are perfect for holding water"
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 14 juni 2018 @ 19:16:42 #102
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_179789539
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 19:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waarom is dat wishful thinking? Het is een vraag die ze juist eens veel indringender moet worden gesteld. Het leeuwendeel betreft geen Marokkaanse Nederlanders, maar Marokkanen in Nederland. Hun land is Marokko, niet Nederland. Wat ze hier nog doen, mag Joost weten.

We zouden ze gewoon eens op de man af moeten vragen waarom ze niet net zo veel lef in hun donder hebben als hun grootvaders: die lieten hun eigen land achter en vertrokken naar een vreemd land.

Deze jongeren hoeven alleen maar een land te verlaten waar ze toch al niks mee hebben, om te vertrekken naar het land waar hun roots liggen en dat ze als hun land zien. Een veel kleinere stap.
Veel van dat soort gasten worden in Marokko ook gezien als tweederangs Marokkanen vanwege hun gedrag en accent. Ook daar is het uitschot.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 14 juni 2018 @ 19:17:51 #103
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_179789559
SvensTweet twitterde op donderdag 14-06-2018 om 19:10:35 Op #NPORadio1 is er een permanent item waarin de voetbalprestaties van Marokko worden gevolgd.Op #3FM zeiden ze dat iedereen voor Marokko moet zijn.Van Gaal is voor Marokko omdat er zoveel Marokkanen in Nederland wonen.Waarom nul WK-aandacht voor grotere etnische groepen? https://t.co/5c8E1LqC0k reageer retweet


SvensTweet twitterde op donderdag 14-06-2018 om 19:14:47 Want laten we eerlijk zijn; zo sympathiek en verbindend zijn de gemiddelde Marokkaanse voetballers en hun supporters niet.Maar dat zal ik vast niet mogen zeggen want racisme en zo. https://t.co/9RkAliOuP0 reageer retweet
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_179791429
Het wordt wel heel erg gepusht in de media, dat we moeten juichen voor Marokko.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  Moderator donderdag 14 juni 2018 @ 20:52:57 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_179791503
is niet anders dan anders volgens mij, zodra ergens aan iemand een oranje tintje (opa, overgrootoma) staat de NOS ernaast

in dit geval is een kwart (?) van het team Nederlands, dan krijg je wat aandacht ja
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_179791586
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:50 schreef Hexagon het volgende:
Ach halveliterzuipend PVV-tokkievolk gaat ook rellen als Nederland mee mag doen dus in die zin hebben ze zich uitstekend aangepast aan de cultuur hier.
Ken eigenlijk geen voorbeelden van grootschalige rellen als het Nederlands elftal heeft gespeeld.
  donderdag 14 juni 2018 @ 20:59:03 #107
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_179791600
quote:
2s.gif Op donderdag 14 juni 2018 20:58 schreef skrn het volgende:

[..]

Ken eigenlijk geen voorbeelden van grootschalige rellen als het Nederlands elftal heeft gespeeld.

Jong weliswaar , maar toch
RED ONS HENNIEGOD
pi_179792109
Daarom mensen, iedereen morgen Iran steunen. 🇮🇷
pi_179792787
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 20:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het wordt wel heel erg gepusht in de media, dat we moeten juichen voor Marokko.
Lijkt op een betaalde campagne, ook die filmpjes van bekende voetballers (sneijder bijvoorbeeld) die ineens voor Marokko zijn. Jesse Klaver die in een Marokkaans voetbalshirtje poseert (hem nooit gezien in een Nederlands voetbalshirtje of de Nederlandse vlag vasthoudende).

Vergis je niet, zit veel funding achter pro-islam aandacht. Het NOS journaal heeft het letterlijk elke dag over islam en 'teveel witte mannen'.

Las laatst dat een bekende Engelse krant (the Independent geloof ik) voor meer dan de helft in handen is gevallen van Saoedi-Arabie. Wie betaalt die bepaalt.
pi_179792908
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 19:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waarom is dat wishful thinking? Het is een vraag die ze juist eens veel indringender moet worden gesteld. Het leeuwendeel betreft geen Marokkaanse Nederlanders, maar Marokkanen in Nederland. Hun land is Marokko, niet Nederland. Wat ze hier nog doen, mag Joost weten.

We zouden ze gewoon eens op de man af moeten vragen waarom ze niet net zo veel lef in hun donder hebben als hun grootvaders: die lieten hun eigen land achter en vertrokken naar een vreemd land.

Deze jongeren hoeven alleen maar een land te verlaten waar ze toch al niks mee hebben, om te vertrekken naar het land waar hun roots liggen en dat ze als hun land zien. Een veel kleinere stap.
Dat zou je denken, maar Marokko zit totaal niet op deze lui te wachten omdat ze ook daar in een uitkering belanden en veel in de criminaliteit zitten.

Overigens, de helft van de Marokkaanse selectie komt uit het buitenland, uit Nederland, Frankrijk, noem maar op. Dat krijg je als zelfs de 3e generatie een Marokkaans paspoort krijgt.
  donderdag 14 juni 2018 @ 21:57:25 #111
117098 Hathor
Effe niet
pi_179793095
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 20:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het wordt wel heel erg gepusht in de media, dat we moeten juichen voor Marokko.
Dat doe ik sowieso niet, El Ahmadi is wel ok, maar de rest is poep.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_179794016
quote:
9s.gif Op donderdag 14 juni 2018 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]


Jong weliswaar , maar toch
Dat waren de supporters van Marokko die gingen rellen..
  donderdag 14 juni 2018 @ 22:25:26 #113
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_179794045
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:24 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat waren de supporters van Marokko die gingen rellen..
Hij zei niet specifiek NL-supporters
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 14 juni 2018 @ 22:28:10 #114
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_179794143
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat doe ik sowieso niet, El Ahmadi is wel ok, maar de rest is poep.
Je had vroeger nog wel wat van die andere Nedermarokkaanse voetballers die ook wel oke waren. Ali El Khattabi, dat soort jongens.

Maar de trend in het profvoetbal is sowieso helemaal veranderd, met dat nare subcultuurtje dat iedereen zich tegenwoordig helemaal vol tatoeëert enzo. Dat is niet iets wat typisch bij een bepaald land hoort, je ziet het sinds een jaar of vijf overal. Verschrikkelijk.
pi_179794305
quote:
9s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Hij zei niet specifiek NL-supporters
Hij reageerde hierop:

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:50 schreef Hexagon het volgende:
Ach halveliterzuipend PVV-tokkievolk gaat ook rellen als Nederland mee mag doen dus in die zin hebben ze zich uitstekend aangepast aan de cultuur hier.
Het ging dus duidelijk over rellende Nederland supporters..
pi_179794324
hey maar uh, is dit niet racistisch?
  donderdag 14 juni 2018 @ 22:35:39 #117
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_179794333
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:34 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hij reageerde hierop:

[..]

Het ging dus duidelijk over rellende Nederland supporters..
Ja maar die zijn er niet . Wel mensen uit dat andere land daarentegen .
RED ONS HENNIEGOD
pi_179794540
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:35 schreef Murdera het volgende:
hey maar uh, is dit niet racistisch?
Mur O+
pi_179794549
quote:
9s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ja maar die zijn er niet . Wel mensen uit dat andere land daarentegen .
Dat was dan ook zijn punt..
pi_179794734
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:43 schreef madam-april het volgende:

[..]

Mur O+
MADAMMM O+
Rose of my heart
pi_179795269
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:35 schreef Murdera het volgende:
hey maar uh, is dit niet racistisch?
Voetbal is geen ras.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179795337
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 23:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Voetbal is geen ras.
Marokkanen wel.
pi_179795371
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2018 23:14 schreef Murdera het volgende:

[..]

Marokkanen wel.
Ja? Ik kom het Marokkaanse ras vrij weinig tegen in de wetenschappelijke literatuur eerlijk gezegd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179795399
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2018 23:14 schreef Murdera het volgende:

[..]

Marokkanen wel.
_O- alleen volgens de linkse lobby.. voor normale mensen is het een nationaliteit..
pi_179795538
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 23:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja? Ik kom het Marokkaanse ras vrij weinig tegen in de wetenschappelijke literatuur eerlijk gezegd.
Een rechter heeft daarover uitspraak gedaan. :') Je zou het eerder in de Speld verwachten, maar het is waar. :')

Hier een stukje dat over de uitspraak gaat;
https://www.visionair.nl/(...)ridisch-avonturisme/
pi_179795624
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 23:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

Een rechter heeft daarover uitspraak gedaan. :') Je zou het eerder in de Speld verwachten, maar het is waar. :')

Hier een stukje dat over de uitspraak gaat;
https://www.visionair.nl/(...)ridisch-avonturisme/
Je kunt beter de uitspraak lezen dan dat soort domme stukjes. Dan lees je namelijk:

quote:
In de Memorie van Toelichting op het betreffende wetsvoorstel stelt de regering dat het begrip ‘ras’ moet worden uitgelegd naar de kennelijke strekking van artikel 1 van het IVUR.19 In artikel 1, eerste lid, van het IVUR wordt onder “rassendiscriminatie” verstaan elke vorm van onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur op grond van ‘ras’, ‘huidskleur’, ‘afkomst’ of ‘nationale of etnische afstamming’.
Dat onderscheid op land van herkomst in het licht van dat artikel gezien wordt als rassendiscriminatie, betekent nog niet dat nationaliteiten of landen van herkomst mensen opeens groeperen in rassen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179795664
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 23:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je kunt beter de uitspraak lezen dan dat soort domme stukjes. Dan lees je namelijk:

[..]

Dat onderscheid op land van herkomst in het licht van dat artikel gezien wordt als rassendiscriminatie, betekent nog niet dat nationaliteiten of landen van herkomst mensen opeens groeperen in rassen.
Teveel gedoe, ik geloof jou gewoon. :)
  zaterdag 16 juni 2018 @ 10:42:45 #128
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_179821267
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 23:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja? Ik kom het Marokkaanse ras vrij weinig tegen in de wetenschappelijke literatuur eerlijk gezegd.
Professor Pinto maakt in zijn eentje alles goed (maar die is ook deels Joods)
https://www.trouw.nl/home(...)-leerstoel~a0fb483f/
https://tpo.nl/author/david-pinto/
Non possumus non loqui
pi_179821935
En? Is er na de nederlaag nog ergens gereld?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_179822253
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 11:36 schreef Montagui het volgende:
En? Is er na de nederlaag nog ergens gereld?
Nee, de politie was extra alert en ze durfden daarom niet.
pi_179822365
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 10:42 schreef Knip het volgende:

[..]

Professor Pinto maakt in zijn eentje alles goed (maar die is ook deels Joods)
https://www.trouw.nl/home(...)-leerstoel~a0fb483f/
https://tpo.nl/author/david-pinto/
Dat is niet echt een bioloog, dus dat is een beetje als een econoom die dingen gaat roepen over kwantumelektrodynamica.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179824622
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 11:59 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nee, de politie was extra alert en ze durfden daarom niet.
En door de pijnlijke nederlaag was er schaamte in plaats van trots.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Moderator zaterdag 16 juni 2018 @ 14:03:27 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_179824634
bij voetbal ga je toch altijd rellen als je gewonnen hebt?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_179826958
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 14:03 schreef sp3c het volgende:
bij voetbal ga je toch altijd rellen als je gewonnen hebt?
Nee.
  Moderator zaterdag 16 juni 2018 @ 19:56:09 #135
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_179833797
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 15:36 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nee.
zeker wel

uitzonderingen daargelaten natuurlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_179834756
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

zeker wel

uitzonderingen daargelaten natuurlijk
Jij bent dan ook de relkoning hè.. ;)
pi_179835200
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

zeker wel

uitzonderingen daargelaten natuurlijk
Als m'n cluppie gewonnen heb juich ik en ga ik naar huis. Als ze verliezen haal ik m'n schouders op en ga ik naar huis. Maar ja, ik ben ook AZ'er. We zijn niet van die wildebrassen.

Ik heb wel een extra kopje thee gedronken op de overwinning van Iran. Want Alireza.
  Moderator zaterdag 16 juni 2018 @ 20:56:28 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_179835235
dat lijkt me een gezelligere manier van sport beleven ^O^
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_179835287
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:56 schreef sp3c het volgende:
dat lijkt me een gezelligere manier van sport beleven ^O^
Daarom kom ik er zo graag. Het kolkt er niet van de sfeer maar het is veilig en de mensen om je heen zijn vriendelijk. Er is zelfs een blindentribune. Moest de eerste keer even goed kijken of ik dat goed gezien had hahaha.
pi_179835332
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:58 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Daarom kom ik er zo graag. Het kolkt er niet van de sfeer maar het is veilig en de mensen om je heen zijn vriendelijk. Er is zelfs een blindentribune. Moest de eerste keer even goed kijken of ik dat goed gezien had hahaha.
Ik dacht elke tribune bij AZ een blindentribune was.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179835365
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik dacht elke tribune bij AZ een blindentribune was.
Soms is het er zo stil dat ik denk dat ik doof ben.

Gelukkig is er altijd nog een uitvak.
pi_179835450
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:02 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Soms is het er zo stil dat ik denk dat ik doof ben.

Gelukkig is er altijd nog een uitvak.
Geintje natuurlijk, maar bij de meeste clubs kun je best gemoedelijk voetbal kijken. De echte idioten zijn maar een klein deel van de supporters. Ik heb in de Bundesliga ook wel eens bij Gladbach op de gemengde tribune gezeten waar het gewoon gezellig is met daarnaast het uitvak met een stel spugende en biergooiende trieste aapjes van Eintracht.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179835501
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:54 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als m'n cluppie gewonnen heb juich ik en ga ik naar huis. Als ze verliezen haal ik m'n schouders op en ga ik naar huis. Maar ja, ik ben ook AZ'er. We zijn niet van die wildebrassen.

Ik heb wel een extra kopje thee gedronken op de overwinning van Iran. Want Alireza.
https://www.voetbalprimeu(...)man-op-de-vuist.html

Lieverdjes inderdaad O+
pi_179835536
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Geintje natuurlijk, maar bij de meeste clubs kun je best gemoedelijk voetbal kijken. De echte idioten zijn maar een klein deel van de supporters. Ik heb in de Bundesliga ook wel eens bij Gladbach op de gemengde tribune gezeten waar het gewoon gezellig is met daarnaast het uitvak met een stel spugende en biergooiende trieste aapjes van Eintracht.
In de Europacup wedstrijd tegen Allemania Aachen liepen we voor de wedstrijd ook door elkaar heen. Ging prima.

Voor de bekerfinale tegen Feyenoord liep alles door elkaar heen. En opvallend hoeveel handen er geschud werden, en elkaar een prettige wedstrijd gewenst werd. Toen we na de nederlaag afdropen stond er onderaan de loopbrug een groep Feyenoord supporters die voor ons applaudisseerden. Handen werden geschud en er werden zelfs shirtjes geruild.

Mooi dat het ook zo kan. En jammer dat dat soort dingen nooit in het nieuws komen.
pi_179835605
quote:
Wel goed dat ze dat doen op een plek waar niemand er onbedoeld schade van kan ondervinden toch? Kijk, daar houden we rekening mee. Zo zijn we :)
  Moderator zaterdag 16 juni 2018 @ 21:15:35 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_179835613
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:12 schreef Toefjes het volgende:

[..]

In de Europacup wedstrijd tegen Allemania Aachen liepen we voor de wedstrijd ook door elkaar heen. Ging prima.

Voor de bekerfinale tegen Feyenoord liep alles door elkaar heen. En opvallend hoeveel handen er geschud werden, en elkaar een prettige wedstrijd gewenst werd. Toen we na de nederlaag afdropen stond er onderaan de loopbrug een groep Feyenoord supporters die voor ons applaudisseerden. Handen werden geschud en er werden zelfs shirtjes geruild.

Mooi dat het ook zo kan. En jammer dat dat soort dingen nooit in het nieuws komen.
is ook gewoon normaal dat het kan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_179835671
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:12 schreef Toefjes het volgende:

[..]

In de Europacup wedstrijd tegen Allemania Aachen liepen we voor de wedstrijd ook door elkaar heen. Ging prima.

Voor de bekerfinale tegen Feyenoord liep alles door elkaar heen. En opvallend hoeveel handen er geschud werden, en elkaar een prettige wedstrijd gewenst werd. Toen we na de nederlaag afdropen stond er onderaan de loopbrug een groep Feyenoord supporters die voor ons applaudisseerden. Handen werden geschud en er werden zelfs shirtjes geruild.

Mooi dat het ook zo kan. En jammer dat dat soort dingen nooit in het nieuws komen.
Na de Europacup wedstrijd tegen Celtic liepen er hier in Utrecht ook allemaal Celtic supporters in de stad, die trakteerde we op een biertje en hadden we een enorm gezellig avond mee.. O+
pi_179835741
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:18 schreef madam-april het volgende:

[..]

Na de Europacup wedstrijd tegen Celtic liepen er hier in Utrecht ook allemaal Celtic supporters in de stad, die trakteerde we op een biertje en hadden we een enorm gezellig avond mee.. O+
Het Nederlands voetbal is wel tot een niveau gedaald dat de randzaken leuker zijn. Voor een hoogstaande pot voetbal hoef je niet meer naar het stadion te gaan.

We gaan lekker off topic geloof ik he? :D
  zaterdag 16 juni 2018 @ 21:35:18 #149
52513 whosvegas
The Trickster
pi_179836140
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 08:25 schreef Schaapje1987 het volgende:
Soms moeten ze politiegeweld door de vingers zien, met name tegen relschoppers, plunderaars en "supporters".
Mee eens
Are you nuts??
pi_179836239
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:15 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wel goed dat ze dat doen op een plek waar niemand er onbedoeld schade van kan ondervinden toch? Kijk, daar houden we rekening mee. Zo zijn we :)
Ook AZ heeft een harde kern die zich schuldig maakt aan geweld..

Het waren in 2017 AZ-supporters die de confrontatie opzochten met de FC Utrecht-supporters.. 😋
pi_179836247
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:21 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het Nederlands voetbal is wel tot een niveau gedaald dat de randzaken leuker zijn. Voor een hoogstaande pot voetbal hoef je niet meer naar het stadion te gaan.

We gaan lekker off topic geloof ik he? :D
Misschien moet de Eredivisie maar gewoon zaken als t-shirtkanonnen, Kisscams en meer van die Amerikaanse ongein invoeren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179836307
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:21 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het Nederlands voetbal is wel tot een niveau gedaald dat de randzaken leuker zijn. Voor een hoogstaande pot voetbal hoef je niet meer naar het stadion te gaan.

We gaan lekker off topic geloof ik he? :D
Klopt, het is voor het grootste deel echt tranentrekkend slecht..


Haha ach het is zaterdagavond :D
pi_179841824
quote:
6s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:24 schreef Stabiel het volgende:
Daarom mensen, iedereen morgen Iran steunen. 🇮🇷
Tegen Marokko zijn staat uiteraard niet per definitie gelijk aan voor Iran zijn. Sterker nog, zodra men klaar is met Marokko herkoloniseren mogen ze van mij en vele anderen beginnen aan Project parking lot Iran.
pi_179847914
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:39 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ook AZ heeft een harde kern die zich schuldig maakt aan geweld..

Het waren in 2017 AZ-supporters die de confrontatie opzochten met de FC Utrecht-supporters.. 😋
Het waren toch Utrecht Supporters die op de AZ tribune zaten die de 3-0 niet konden verkroppen?
  zondag 17 juni 2018 @ 14:46:54 #155
117098 Hathor
Effe niet
pi_179848011
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 14:03 schreef sp3c het volgende:
bij voetbal ga je toch altijd rellen als je gewonnen hebt?
Nee, das het mooie van voetbal. Rellen kan uit frustratie na een nederlaag, maar evengoed als uiting van vreugde na een overwinning. Hoe dan ook, er is altijd een excuus. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_179849319
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:42 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het waren toch Utrecht Supporters die op de AZ tribune zaten die de 3-0 niet konden verkroppen?
De FC Utrecht supporters zaten in een AZ vak maar de AZ supporters vielen als eerste aan.
pi_179849657
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 15:49 schreef madam-april het volgende:

[..]

De FC Utrecht supporters zaten in een AZ vak maar de AZ supporters vielen als eerste aan.
waarom dan? AZ supporters zijn zelden tot nooit agressief. En de wedstrijd was fenomenaal. Ook niet echt aanleiding om een potje te knokken.
pi_179850002
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:05 schreef Toefjes het volgende:

[..]

waarom dan? AZ supporters zijn zelden tot nooit agressief. En de wedstrijd was fenomenaal. Ook niet echt aanleiding om een potje te knokken.
Er kwamen AZ-supporters uit een ander vak naar het vak waar ook Utrecht supporters zaten en die vielen de Utrecht supporters aan.
pi_179850697
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 16:25 schreef madam-april het volgende:

[..]

Er kwamen AZ-supporters uit een ander vak naar het vak waar ook Utrecht supporters zaten en die vielen de Utrecht supporters aan.
Gewoon, zomaar? Dat zou inderdaad schandalig zijn. Helaas meen ik toen wel meegekregen te hebben dat een groep Utrecht supporters nabij het uitvak zich nogal provocerend gedroeg in een vak waar vooral ouderen, kinderen en brave huisvaders zitten.

Hoe en waardoor het geëscaleerd is weet ik niet precies. Ik zat aan de andere kant van de lange zijde. Maar gezien de geschiedenis van AZ, zeker in het nieuwe stadion is het knap dat er een situatie ontstaan is waardoor er rellen zijn uitgebroken.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 21:23:31 #160
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_179906240
Zouden alle buitenlanders deze aanpak nodig hebben?
Volgens wikipedia is 2.4% van de inwoners van ons land Duits.
Daarmee is het de grootste groep allochtonen in Nederland. Ik vraag me af of zij ook een dergelijke monitoring nodig hebben.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  dinsdag 19 juni 2018 @ 21:32:19 #161
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_179906604
De titel is verkeerd: moet zijn;

Politie doet geen ene reet als Marokkanen de samenleving weer eens ontwrichten.
pi_179906819
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:01 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Gewoon, zomaar? Dat zou inderdaad schandalig zijn. Helaas meen ik toen wel meegekregen te hebben dat een groep Utrecht supporters nabij het uitvak zich nogal provocerend gedroeg in een vak waar vooral ouderen, kinderen en brave huisvaders zitten.

Hoe en waardoor het geëscaleerd is weet ik niet precies. Ik zat aan de andere kant van de lange zijde. Maar gezien de geschiedenis van AZ, zeker in het nieuwe stadion is het knap dat er een situatie ontstaan is waardoor er rellen zijn uitgebroken.
Ze wilden niet verplaatst worden naar een ander vak. Dat konden de AZ-supporters niet hebben. De sfeer was gespannen, maar het liep pas uit de hand aan het eind van de wedstrijd toen die groep AZ-supporters de Utrecht-supporters aanvielen.
pi_179906861
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 21:37 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ze wilden niet verplaatst worden naar een ander vak. Dat konden de AZ-supporters niet hebben. De sfeer was gespannen, maar het liep pas uit de hand aan het eind van de wedstrijd toen die groep AZ-supporters de Utrecht-supporters aanvielen.
Donderstraaltjes zijn het.
pi_179923424
Zouden ze nu boos zijn? Erg prettig dat ze er uit liggen. Geen Turkse toestanden in elk geval _O_
pi_179924331
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:07 schreef Toefjes het volgende:
Zouden ze nu boos zijn? Erg prettig dat ze er uit liggen. Geen Turkse toestanden in elk geval _O_
Gek genoeg leverde de feeststemming na de kwalificatie meer ellende op dan het verlies van de vorige wedstrijd. Wat dat betreft zou het dus wel prettig kunnen uitpakken inderdaad.
pi_179924384
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 17:08 schreef Physsic het volgende:

[..]

Gek genoeg leverde de feeststemming na de kwalificatie meer ellende op dan het verlies van de vorige wedstrijd. Wat dat betreft zou het dus wel prettig kunnen uitpakken inderdaad.
Op zich snap ik het wel. Bij winst voel je je onoverwinnelijk en ga je rare dingen doen. Zeker met bier en coke op. Bij verlies heb je een tegenpartij nodig die je provoceert. Anders ga je gewoon wat vloekend weer naar huis. Tenminste, als je van het agressieve type bent.

Ik denk zelf meestal: "het zal wel"
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 20 juni 2018 @ 17:19:22 #167
74056 crew  ToT
pi_179924505
Die foto in de op! :') Wat een grimmige sfeer!

En als Nederland zou spelen heb je dit soort taferelen:

  woensdag 20 juni 2018 @ 18:01:33 #168
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_179925349
Uitgeschakeld op het WK, dus dit topic kan wel op slot
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_179925387
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 17:12 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Op zich snap ik het wel. Bij winst voel je je onoverwinnelijk en ga je rare dingen doen. Zeker met bier en coke op. Bij verlies heb je een tegenpartij nodig die je provoceert. Anders ga je gewoon wat vloekend weer naar huis. Tenminste, als je van het agressieve type bent.

Ik denk zelf meestal: "het zal wel"
Als je het zo zegt, klinkt het inderdaad logischer. Dan was dat onoverwinnelijke gevoel toch maar van korte duur. Gelukkig maar.
  woensdag 20 juni 2018 @ 18:05:52 #170
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_179925419
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 17:12 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Op zich snap ik het wel. Bij winst voel je je onoverwinnelijk en ga je rare dingen doen. Zeker met bier en coke op. Bij verlies heb je een tegenpartij nodig die je provoceert. Anders ga je gewoon wat vloekend weer naar huis. Tenminste, als je van het agressieve type bent.

Ik denk zelf meestal: "het zal wel"
Denk dat er vooral een berusting heerst nu bij die gasten. Niet gepiepeld door de scheids ofzo, gewoon 2x helemaal zelf laten liggen.
pi_179925544
Zandzakken voor de deur!!

https://panorama.nl/sport(...)kko-gaat-naar-het-wk

Ha ha ha ha




[ Bericht 1% gewijzigd door Sigaartje op 20-06-2018 18:31:05 ]
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179925988
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Denk dat er vooral een berusting heerst nu bij die gasten. Niet gepiepeld door de scheids ofzo, gewoon 2x helemaal zelf laten liggen.
Dat scheelt ook een berg ja.
pi_179927278
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:01 schreef Lothiriel het volgende:
Uitgeschakeld op het WK, dus dit topic kan wel op slot
Allemaal weer naar huis! Wel even toeteren als je de stad weer in rijdt.
Alius aliud dicit
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:09:22 #174
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180052505
En het was weer raak in Amsterdam:
Het (onnodig) gebruik van de claxon in een (gestolen?) auto door de Marokkaanse bestuurder terwijl een andere Marokkaan uit het raam hangt aan de passagierskant met een achterlijke Marokkaanse vlag omdat Marokko is uitgeschakeld.... Dat 'ies koeltoer'.

Verder werden agenten aangevallen, bussen bekogeld, en werd er met vuurwerk gegooid. En gelukkig werd er helemaal niemand aangehouden ('hulde aan de politie' zeggen sommigen dan), want hey 'laat ze toch een feestje hebben' zoals ze op Fok zeggen!

[ Bericht 34% gewijzigd door MissGiraffe op 26-06-2018 09:52:31 (Enchanter de Marokkanenknuffelaar :') ) ]
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_180052541
Het is me meegevallen. Hulde aan de politie.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:44:27 #176
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_180052915
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:09 schreef MissGiraffe het volgende:
En het was weer raak in Amsterdam:[ afbeelding ]
Toeteren met je achterlijke vlaggen omdat je bent uitgeschakeld.... daar moet je wel een hoog iq voor hebben eh?
Met vlaggen toeteren :')

Maar inderdaad , lijkt me geen reden voor een feestje
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 26 juni 2018 @ 10:54:35 #177
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_180054657
Marokkanen in Nederland :')
  dinsdag 26 juni 2018 @ 11:01:41 #178
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180054734
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 10:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Marokkanen in Nederland :')
Het is sowieso al weer een multicultureel drama deze week:
Toeterende Turken in Rotterdam, Deventer, Den Haag, Amsterdam, etc. Lekker allah akbar schreeuwen.
En illegalen die in Amstelveen autochtonen in elkaar stampen bij hun 43e kraakpand.
En Marokkanen die lekker toeteren en agenten bekogelen met eieren en vuurwerk :') Maar ey. Laat ze 'lekker een feestje vieren' :')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_180054804
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:09 schreef MissGiraffe het volgende:
En het was weer raak in Amsterdam:[ afbeelding ]
Het (onnodig) gebruik van de claxon in een (gestolen?) auto door de Marokkaanse bestuurder terwijl een andere Marokkaan uit het raam hangt aan de passagierskant met een achterlijke Marokkaanse vlag omdat Marokko is uitgeschakeld.... Dat 'ies koeltoer'.

Verder werden agenten aangevallen, bussen bekogeld, en werd er met vuurwerk gegooid. En gelukkig werd er helemaal niemand aangehouden ('hulde aan de politie' zeggen sommigen dan), want hey 'laat ze toch een feestje hebben' zoals ze op Fok zeggen!
Ah ja, natuurlijk pakken ze niemand op. Dat is de de-escalerende strategie. Als ze iemand terecht oppakken, dan gaan ze nog harder rellen.

In feite laat de politie zich dus weer lekker intimideren en geven ze eraan toe.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 11:08:54 #180
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180054821
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:07 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Ah ja, natuurlijk pakken ze niemand op. Dat is de de-escalerende strategie. Als ze iemand terecht oppakken, dan gaan ze nog harder rellen.

In feite laat de politie zich dus weer lekker intimideren en geven ze eraan toe.
ies koeltoer, en volgend jaar weer lekker de grootste politie-iftar van Europa organiseren :W
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  Moderator dinsdag 26 juni 2018 @ 11:39:29 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180055222
er is toch ook gewoon niets gebeurt?

dan pakken ze wel vaker niemand op
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:29:58 #182
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180065392
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 11:39 schreef sp3c het volgende:
er is toch ook gewoon niets gebeurt?

dan pakken ze wel vaker niemand op
Oh ja ok, bussen bekogelen, politie bekogelen, verkeer ontregelen, met vuurwerk gooien = "er is niks gebeurd". Okidoki!
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')