abonnement Unibet Coolblue
pi_179811967
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 14:31 schreef T-D het volgende:

Ook als ie 150 kg weegt?
Dat ligt eraan of hij mij ook op uiterlijk beoordeelt en in hoeverre hij in de werkelijkheid leeft, zeg maar wat fysiek contact betreft😖 maar dat geldt niet alleen voor dikke mannen.
Ooit paar jaar verliefd geweest op vrij stevige jongen, ik was verliefd op hem geworden omdat hij psychische problemen had, maar toen ik zijn uiterlijk ook aantrekkelijk begon te vinden kwamen zijn minder leuke kanten ook naar boven. zijn omvang leek een pluspunt omdat hij in het begin deed alsof dat hem even onzeker maakte als ik was, maar het bleek een facade.

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 15-06-2018 21:16:19 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_179814091
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 21:09 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

ik was verliefd op hem geworden omdat hij psychische problemen had, maar toen ik zijn uiterlijk ook aantrekkelijk begon te vinden kwamen zijn minder leuke kanten ook naar boven. zijn omvang leek een pluspunt omdat hij in het begin deed alsof dat hem even onzeker maakte als ik was, maar het bleek een facade.
Ik vind meiden juist leuk als ze slank zijn en geestelijk wat oke en zelfverzekerd, maar ja elk diertje is anders :P
  zaterdag 16 juni 2018 @ 00:33:33 #28
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_179817181
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 12:42 schreef T-D het volgende:

[..]

Die heb ik.
met je rechter vuistje?
pi_179817278
mijn vriendin heeft haar haar lang laten worden voor mij, maar is er uiteindelijk zelf ook heel blij mee omdat ze er jonger uit ziet nu.

Als ze ineens zich volvreet en 80kg gaat wegen heb ik er toch een probleem mee.
pi_179818171
Hier is natuurlijk onmogelijk een eenduidig antwoord op te geven.

Dit is per relatie weer verschillend. Het draait natuurlijk allemaal om het pakket dat iemand kan bieden. Dit pakket is in de ene relatie vrij gelijkwaardig en in de andere relatie minder, in die zin dat de ene partner meer biedt aan de andere partner dan vice versa. In laatstgenoemde relaties merk je dan ook vaak eerder dat er een dominante partner is en een onderdanige.

Ook de duur van een relatie speelt mee. Mensen (vooral vrouwen) zijn aan het begin van de relatie eerder geneigd hun uiterlijk aan te passen op de wensen van hun vriend dan wannee ze vijf jaar en vier kinderen verder zijn.

Althans : al mijn scharrels waar ik mee liep vroegen als ze bij me kwamen slapen nog wel eens dingen als ''zal ik een leuk setje voor je aantrekken vanavond'' ofzo. Heb één langere relatie gehad, en die vroeg dat soort dingen aan het einde echt niet meer. Bij die scharrels kon ik ook nog wel aankomen met: ik vind het leuk/geil als je dit aantrekt of je haar zus of zo doet. Maar bij die vriendin hoefde ik daar op het eind niet meer bij aan te komen.
pi_179818287
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 01:40 schreef Jaume_I het volgende:

ik vind het leuk/geil als je dit aantrekt of je haar zus of zo doet. Maar bij die vriendin hoefde ik daar op het eind niet meer bij aan te komen.
denk niet dat je vriendin het leuk vindt als je haar zus doet idd.
pi_179819346
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 22:23 schreef heyaletshelp het volgende:

Ik vind meiden juist leuk als ze slank zijn en geestelijk wat oke en zelfverzekerd, maar ja elk diertje is anders :P
Ja precies, dat scheelt. Je zoekt ook een beetje wat je zelf bent zodat het gelijkwaardig wordt denk ik.


quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 01:40 schreef Jaume_I het volgende:
Hier is natuurlijk onmogelijk een eenduidig antwoord op te geven.

Dit is per relatie weer verschillend. Het draait natuurlijk allemaal om het pakket dat iemand kan bieden. Dit pakket is in de ene relatie vrij gelijkwaardig en in de andere relatie minder, in die zin dat de ene partner meer biedt aan de andere partner dan vice versa. In laatstgenoemde relaties merk je dan ook vaak eerder dat er een dominante partner is en een onderdanige.

Ook de duur van een relatie speelt mee. Mensen (vooral vrouwen) zijn aan het begin van de relatie eerder geneigd hun uiterlijk aan te passen op de wensen van hun vriend dan wannee ze vijf jaar en vier kinderen verder zijn.

Althans : al mijn scharrels waar ik mee liep vroegen als ze bij me kwamen slapen nog wel eens dingen als ''zal ik een leuk setje voor je aantrekken vanavond'' ofzo. Heb één langere relatie gehad, en die vroeg dat soort dingen aan het einde echt niet meer. Bij die scharrels kon ik ook nog wel aankomen met: ik vind het leuk/geil als je dit aantrekt of je haar zus of zo doet. Maar bij die vriendin hoefde ik daar op het eind niet meer bij aan te komen.
Maar waa dat andersom dan ook? Trok jij ook aan wat die vrouwen wilden en was je kapsel ook op hen aangepast?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_179819894
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 05:12 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Maar waa dat andersom dan ook? Trok jij ook aan wat die vrouwen wilden en was je kapsel ook op hen aangepast?
Bij scharrels die relatief kort duren, was dat niet echt een issue.

Valt me op dat het (in korte relaties i.i.g.) toch voornamelijk vrouwen zijn die de man willen ''pleasen'' in de slaapkamer of tijdens dates etc door zich extra mooi/sexy op te maken en aan te kleden.

Zo ben ik in bed bijvoorbeeld (god zij dank) nog nooit een vrouw tegen gekomen met haar op haar edele delen tijdens de daad. Daar wordt kennelijk vooraf goed ingeschat of er seks gaat komen en daar wordt vooraf al op ge anticipeert, omdat ze weten dat dat is wat mannen willen. Ik denk dat mannen daar minder serieus mee zijn. Die houden af en toe de boel een beetje bij, maar gaan niet specifiek voor een date de hele boel eens even tot op het laatste haartje na staan scheren (de meesten niet denk).

Beetje gewaagd voorbeeld, maar bedoel ermee aan te geven dat vrouwen volgens mij meer bezig zijn om zich qua uiterlijk naar de man te settelen dan andersom.
pi_179819956
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 08:07 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Bij scharrels die relatief kort duren, was dat niet echt een issue.

Valt me op dat het (in korte relaties i.i.g.) toch voornamelijk vrouwen zijn die de man willen ''pleasen'' in de slaapkamer of tijdens dates etc door zich extra mooi/sexy op te maken en aan te kleden.

Zo ben ik in bed bijvoorbeeld (god zij dank) nog nooit een vrouw tegen gekomen met haar op haar edele delen tijdens de daad. Daar wordt kennelijk vooraf goed ingeschat of er seks gaat komen en daar wordt vooraf al op ge anticipeert, omdat ze weten dat dat is wat mannen willen. Ik denk dat mannen daar minder serieus mee zijn. Die houden af en toe de boel een beetje bij, maar gaan niet specifiek voor een date de hele boel eens even tot op het laatste haartje na staan scheren (de meesten niet denk).

Beetje gewaagd voorbeeld, maar bedoel ermee aan te geven dat vrouwen volgens mij meer bezig zijn om zich qua uiterlijk naar de man te settelen dan andersom.
Nou, ik hou het toch echt wel bij. En ik besteed ook altijd aandacht aan mijn uiterlijk als ik met een vrouw afspreek. Zelfs als het gewoon vriendschappelijk is.

Overigens ben ik toch meermaals een behaarde poes tegengekomen (zo’n ramp is dat overigens niet hoor). Maar verder heb je wel gelijk: vrouwen zullen de boel wel op en top verzorgd houden daar als de kans op seks bestaat. Maar ik denk dat ze dat ook voor zichzelf doen.
pi_179820058
In feite 100 procent maar hoelang je relatie blijft is een andere
  zaterdag 16 juni 2018 @ 09:14:58 #36
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179820404
Wat hebben jullie voor relatie dat je partner ineens "poef" van uiterlijk verandert?

Een vrouw verzint niet van de ene op de andere dag dat ze kortpittig verder wil gaan, tenzij ze zo'n spontane vrouw is die eerder al met andere plotselinge ingevingen is thuisgekomen. Daar zit een voortraject aan en als je daar niet opmerkzaam bent op wat je partner zegt en doet is het toch je eigen schuld als je onaangenaam verrast wordt.

Idem bij dikker worden. Daar speel jij misschien ook een rol in. Wie serveert 's avonds chips en drank? Wie vraagt erom, wie keurt het stilzwijgend goed? Als ze vraagt "is mijn kont niet te dik?" terwijl je nog niks ziet, wat zeg je dan?
Maar luister ook naar haar struggles. Wat ze er zelf van vindt, wat ze er zelf tegen doet of probeert te doen. Steun je haar of doe je haar Sonja Bakkerdieet of groentemanie af als onzin?

En hoe zit dat met jouzelf? Zit zij met een kale vent met een bierbuik, of zo'n hipsterbaard ineens, mag zij dan ook wat meer vrijheid in uiterlijk?

Lijkt me toch dat een relatie die lang genoeg is om dergelijke wijzigingen op te merken wat meer diepgang heeft dan een wekelijks bezoekje aan een neukertje, en dat je ruim voor de wijziging al voldoende doorhebt wat er aan komt, en bovendien waarom.

Zoals die vriendin met "altijd honger", wat heb je voor een kutrelatie als je niet eens weet of je partner wegens iets psychisch zoveel eet? Dat je je alleen op haar uiterlijk concentreert en haar innerlijk niet kent. Ja, dan is het logisch dat ze "plotseling" verandert: ze is een vreemde voor je.
pi_179820611
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 08:07 schreef Jaume_I het volgende:

Bij scharrels die relatief kort duren, was dat niet echt een issue.

Valt me op dat het (in korte relaties i.i.g.) toch voornamelijk vrouwen zijn die de man willen ''pleasen'' in de slaapkamer of tijdens dates etc door zich extra mooi/sexy op te maken en aan te kleden.

Zo ben ik in bed bijvoorbeeld (god zij dank) nog nooit een vrouw tegen gekomen met haar op haar edele delen tijdens de daad. Daar wordt kennelijk vooraf goed ingeschat of er seks gaat komen en daar wordt vooraf al op ge anticipeert, omdat ze weten dat dat is wat mannen willen. Ik denk dat mannen daar minder serieus mee zijn. Die houden af en toe de boel een beetje bij, maar gaan niet specifiek voor een date de hele boel eens even tot op het laatste haartje na staan scheren (de meesten niet denk).

Beetje gewaagd voorbeeld, maar bedoel ermee aan te geven dat vrouwen volgens mij meer bezig zijn om zich qua uiterlijk naar de man te settelen dan andersom.
Ja, "omdat ze weten dat dat is wat mannen willen" . Weten mannen wat vrouwen willen? Ik heb zelf ook liever een man die zich scheert. Maar door deze instelling/realiteit scheer ik mezelf dus niet.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_179820670
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 09:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja, "omdat ze weten dat dat is wat mannen willen" . Weten mannen wat vrouwen willen? Ik heb zelf ook liever een man die zich scheert. Maar door deze instelling/realiteit scheer ik mezelf dus niet.
Wat is jouw winst hierin dan? Het komt een soort passief agressief over, maar wat levert het op?
  zaterdag 16 juni 2018 @ 10:48:03 #39
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_179821340
Slank en een lieve glimlach, ook vind ik intelligentie belangrijk.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_179821803
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 09:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja, "omdat ze weten dat dat is wat mannen willen" . Weten mannen wat vrouwen willen? Ik heb zelf ook liever een man die zich scheert. Maar door deze instelling/realiteit scheer ik mezelf dus niet.
Net zo goed als dat niet iedere man hetzelfde wil, wil ook niet iedere vrouw hetzelfde.

Maar goed verzorgen lijkt mij wel iets wat de meeste vrouwen op prijs stellen en dus doe ik dat.

Ik zal toch niet de enige man zijn die dat doet?

Overigens kom je een beetje over als iemand die heel nare ervaringen met mannen heeft gehad en daar nogal zuur van is geworden. Gewoon voor jouzelf: laat het verleden jouw heden niet verpesten.
pi_179822015
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 09:44 schreef MevrouwPuff het volgende:

Wat is jouw winst hierin dan? Het komt een soort passief agressief over, maar wat levert het op?
Het levert vooral veel tijdwinst op.

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 11:24 schreef VEM2012 het volgende:

Net zo goed als dat niet iedere man hetzelfde wil, wil ook niet iedere vrouw hetzelfde.

Maar goed verzorgen lijkt mij wel iets wat de meeste vrouwen op prijs stellen en dus doe ik dat.

Ik zal toch niet de enige man zijn die dat doet?

Overigens kom je een beetje over als iemand die heel nare ervaringen met mannen heeft gehad en daar nogal zuur van is geworden. Gewoon voor jouzelf: laat het verleden jouw heden niet verpesten.
Dus je scheert je ook preventief overal wanneer je een date hebt?
In dat laatste heb je gelijk, maar zodra ik geen duidelijke aanwijzingen heb dat de volgende beter zal zijn en geen tijd verspilling heb ik voorlopig geen zin meer in daten. Mensen onderschatten de verspilde tijd die in mislukte relaties gaat zitten vaak nogal erg. Ik kies alleen voor mensen die ik voor 100% leuk vind, dan kan ik me er ook niet snel overheen zetten als het niks wordt. Misschien moet ik oppervlakkiger gaan daten, maar dat is aan mij niet besteed.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 16 juni 2018 @ 11:51:26 #42
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179822145
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 01:40 schreef Jaume_I het volgende:
Hier is natuurlijk onmogelijk een eenduidig antwoord op te geven.

Dit is per relatie weer verschillend. Het draait natuurlijk allemaal om het pakket dat iemand kan bieden. Dit pakket is in de ene relatie vrij gelijkwaardig en in de andere relatie minder, in die zin dat de ene partner meer biedt aan de andere partner dan vice versa. In laatstgenoemde relaties merk je dan ook vaak eerder dat er een dominante partner is en een onderdanige.

Ook de duur van een relatie speelt mee. Mensen (vooral vrouwen) zijn aan het begin van de relatie eerder geneigd hun uiterlijk aan te passen op de wensen van hun vriend dan wannee ze vijf jaar en vier kinderen verder zijn.

Althans : al mijn scharrels waar ik mee liep vroegen als ze bij me kwamen slapen nog wel eens dingen als ''zal ik een leuk setje voor je aantrekken vanavond'' ofzo. Heb één langere relatie gehad, en die vroeg dat soort dingen aan het einde echt niet meer. Bij die scharrels kon ik ook nog wel aankomen met: ik vind het leuk/geil als je dit aantrekt of je haar zus of zo doet. Maar bij die vriendin hoefde ik daar op het eind niet meer bij aan te komen.
Aan het einde, toen jullie al niet meer echt goed gingen. De fase van uit elkaar groeien, emotioneel afscheid nemen in gingen?

Heeft weinig met de duur te maken denk ik, is meer de fase van de relatie geweest.
Na 26 jaar heb ik nogsteeds graag dat hij waarderend naar me kijkt en doe ik daar graag moeite voor. Maar ook voor mezelf zie ik er graag verzorgt uit en voel ik me graag vrouwelijk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 12:00:39 #43
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179822292
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 11:42 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Het levert vooral veel tijdwinst op.

[..]

Dus je scheert je ook preventief overal wanneer je een date hebt?
In dat laatste heb je gelijk, maar zodra ik geen duidelijke aanwijzingen heb dat de volgende beter zal zijn en geen tijd verspilling heb ik voorlopig geen zin meer in daten. Mensen onderschatten de verspilde tijd die in mislukte relaties gaat zitten vaak nogal erg. Ik kies alleen voor mensen die ik voor 100% leuk vind, dan kan ik me er ook niet snel overheen zetten als het niks wordt. Misschien moet ik oppervlakkiger gaan daten, maar dat is aan mij niet besteed.
Ik hou dat gewoon standaard bij. Oksels, benen, schaamstreek, gaat gewoon mee in de normale verzorging.
Als je date of een relatie hebt doe je natuurlijk regelmatig extra je best om er voor de ander leuk/aantrekkelijk uit te zien. Maar ik vind het apart dat je mate van verzorging zo aan anderen hangt, voor anderen is ipv ook voor jezelf.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_179822498
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 11:42 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Het levert vooral veel tijdwinst op.

[..]

Dus je scheert je ook preventief overal wanneer je een date hebt?
In dat laatste heb je gelijk, maar zodra ik geen duidelijke aanwijzingen heb dat de volgende beter zal zijn en geen tijd verspilling heb ik voorlopig geen zin meer in daten. Mensen onderschatten de verspilde tijd die in mislukte relaties gaat zitten vaak nogal erg. Ik kies alleen voor mensen die ik voor 100% leuk vind, dan kan ik me er ook niet snel overheen zetten als het niks wordt. Misschien moet ik oppervlakkiger gaan daten, maar dat is aan mij niet besteed.
Ik verzorg mijzelf eigenlijk standaard goed. Dus eigenlijk is het zeldzaam dat ik voor een date nog iets bijzonders moet doen. Beetje mr. ever ready. Je kunt ieder moment een leuke vrouw tegen het lijf lopen.

En daten? Ja, dat gaat gepaard met teleurstellingen. Maar de meeste relaties en korte avonturen zijn de pijn die erop volgt meer dan waard. Ik ga all in als ik ervoor ga. En dat zal ik altijd blijven doen. Want je gevoel dempen bespaart je wellicht pijn, maar het kost je ook het plezier. En we hebben maar zo weinig tijd.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 15:54:28 #45
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179827546
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 12:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik hou dat gewoon standaard bij. Oksels, benen, schaamstreek, gaat gewoon mee in de normale verzorging.
Als je date of een relatie hebt doe je natuurlijk regelmatig extra je best om er voor de ander leuk/aantrekkelijk uit te zien. Maar ik vind het apart dat je mate van verzorging zo aan anderen hangt, voor anderen is ipv ook voor jezelf.
De vraag is of je je níet zou scheren als je daar prijs op zou stellen, omdat hij/zij dat sexy vindt.
pi_179836240
Ik vind het belangrijk dat je in een relatie jezelf kan zijn bij je partner en harde eisen stellen lijkt mij dat niet het geval. Je kan wel soort advies geven over ongezonde gewoontes maar uiteindelijk is het hun eigen keuze.
Mijn zus heeft bijvoorbeeld al een paar keer een jongetjes kapsel gehad en van de ene op de andere dag verfde ze het paars. Ik ben dan ook blij dat ze een vriend heeft die haar steunt in haar beslissingen.
Niemand hoeft dingen van mij te eisen en ik zal omgekeerd dan ook niets van de andere eisen.
Ik ben nu wel iemand die open staat voor suggesties. (Ik ben bijvoorbeeld het laatste jaar wat bijgekomen en ik pols graag naar reacties) Bij extreme veranderingen kan het natuurlijk zijn dat het niet blijft duren maar dat risico neem je er dan maar bij zeker? Ik ga niet ontkennen dat ik waarschijnlijk minder aangetrokken tot iemand zal zijn als die persoon opeens 40 kg meer weegt... Maar als dat hem gelukkig maakt dan heb ik daar niets op te zeggen.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  zaterdag 16 juni 2018 @ 22:05:36 #47
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_179836802
En wat nou als een man kaal wordt terwijl jij daar niet op valt?
  zaterdag 16 juni 2018 @ 22:09:46 #48
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_179836890
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 09:14 schreef Lunatiek het volgende:
Wat hebben jullie voor relatie dat je partner ineens "poef" van uiterlijk verandert?

Een vrouw verzint niet van de ene op de andere dag dat ze kortpittig verder wil gaan, tenzij ze zo'n spontane vrouw is die eerder al met andere plotselinge ingevingen is thuisgekomen. Daar zit een voortraject aan en als je daar niet opmerkzaam bent op wat je partner zegt en doet is het toch je eigen schuld als je onaangenaam verrast wordt.

Idem bij dikker worden. Daar speel jij misschien ook een rol in. Wie serveert 's avonds chips en drank? Wie vraagt erom, wie keurt het stilzwijgend goed? Als ze vraagt "is mijn kont niet te dik?" terwijl je nog niks ziet, wat zeg je dan?
Maar luister ook naar haar struggles. Wat ze er zelf van vindt, wat ze er zelf tegen doet of probeert te doen. Steun je haar of doe je haar Sonja Bakkerdieet of groentemanie af als onzin?

En hoe zit dat met jouzelf? Zit zij met een kale vent met een bierbuik, of zo'n hipsterbaard ineens, mag zij dan ook wat meer vrijheid in uiterlijk?

Lijkt me toch dat een relatie die lang genoeg is om dergelijke wijzigingen op te merken wat meer diepgang heeft dan een wekelijks bezoekje aan een neukertje, en dat je ruim voor de wijziging al voldoende doorhebt wat er aan komt, en bovendien waarom.

Zoals die vriendin met "altijd honger", wat heb je voor een kutrelatie als je niet eens weet of je partner wegens iets psychisch zoveel eet? Dat je je alleen op haar uiterlijk concentreert en haar innerlijk niet kent. Ja, dan is het logisch dat ze "plotseling" verandert: ze is een vreemde voor je.
Mijn eerste vriend vond mij vroeger opeens dik terwijl hij zelf al overgewicht had toen de relatie begon :? Dat aankomen viel wel mee overigens, had een gezond BMI. Die gast heeft toen 2 jaar nadat het uit ging een hersenbloeding gehad :X
pi_179837260
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:05 schreef Mishu het volgende:
En wat nou als een man kaal wordt terwijl jij daar niet op valt?
Ik had trouwens een date die op tinder stond met een dikke haarbos en in het echt had hij intussen zijn haar afgeschoren omdat hij kalend werd. Ik moest er wel enorm aan wennen maar ik vond dat het hem wel stond. Er was gewoon iets in zijn gezicht dat hem nog steeds aantrekkelijk maakte.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_179837732
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 22:05 schreef Mishu het volgende:
En wat nou als een man kaal wordt terwijl jij daar niet op valt?
Daar zijn oplossingen voor. ;)

Maar serieus: dat is niet echt iets waar de ander wat aan kan doen. Dat gezegd hebbende: als je daardoor je partner seksueel niet meer aantrekkelijk vindt kan dat natuurlijk toch het einde betekenen van de relatie. Meestal word je dan minder vergevingsgezind, ga je je sneller ergeren, seksleven wordt minder. Voor je gevoel ben je dan uit elkaar gegroeid, maar het is dan vooral gemis aan seksuele aantrekkingskracht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')