Ik volg voetbal al jaren nauwelijks, maar men is heel enthousiast over de mocros, dus die zal ik morgen wel checken.quote:
Snel snelquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
Betekent nu snel zakaat fitr pinnen, wat boodschappen doen en de keuken in.
Whoop whoop!!!quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:24 schreef -Miauw- het volgende:
Is het morgen? Ik kwam de Turkse supermarkt niet door net
Is gewoon morgen, staat allang vast.quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:33 schreef BellaaElisa het volgende:
Is nog niet duidelijk of het morgen is. Denk zaterdag.
morgen inshAllahquote:Op donderdag 14 juni 2018 17:33 schreef BellaaElisa het volgende:
Op wiens bevestiging wacht jij op?quote:Op donderdag 14 juni 2018 17:33 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik zie het nu pas!quote:Op donderdag 14 juni 2018 18:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
morgen inshAllah
Uurtje geleden bekend gemaakt
quote:Op donderdag 14 juni 2018 18:20 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas!
In shaa Allah![]()
http://www.arabnews.com/node/1320956/saudi-arabia
Salafi onzin dit.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
Je kan pas ied mubarek na het ied gebed zeggen, dan is het pas geldig, aldus de profeet vrede zij met hem.
Ik zag anders vanochtend op weg naar mijn werk opvallend veel Marokkaanse jonge mannen over straat om 7 uurquote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:11 schreef PSVCL het volgende:
Net met de turks broeders meegebeden ,marokkanen willen uitslapen tot half 9
Ik dacht 3 altijd.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
Raar. Mijn vader ging om 7 uur al de deur uit en ook gewoon naar de Marokkaanse moskee.
Nogmaals, ied moubarek iedereen! Dat Allah jullie vasten mogen accepteren en jullie moge belonen met de hemel.
Weet iemand hoe lang officieel l’ied duurt? Dagje toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |