Oh is dat de sigquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Op donderdag 5 april 2018 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Haha CK rare imbeciel
Neequote:Op woensdag 13 juni 2018 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm.. toch niet teveel gekloot met special effects enzo
Ja en die paar lullige bonus dingetjes... ik weet... ik weetquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Welke box? Die met de originele serie?
Gewoon waar voor je geld hoor, lekker op de tv kijken in goede kwaliteit.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja en die paar lullige bonus dingetjes... ik weet... ik weet
wat een gemene opmerkingquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Op donderdag 5 april 2018 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Haha CK rare imbeciel
Neem 'm mee op vakantie, samen chillen 's avondsquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon waar voor je geld hoor, lekker op de tv kijken in goede kwaliteit.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neem 'm mee op vakantie, samen chillen 's avonds
Hoeveel afleveringen waren dat eigenlijk?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]![]()
De nieuwe run heeft wel een iets andere feel vond ik, de laatste aflevering is heel raar. Ik vind wel dat het wat toevoegt aan het algehele verhaal though.
18quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoeveel aflevering waren dat eigenlijk?
Oh okayquote:Op woensdag 13 juni 2018 19:19 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Ik projecteer bewust bepaalde eigenschappen die ik zoek in een vrouw op je terwijl ik weet dat je wss heel anders bent. Vraag me niet waarom. Nadat je aangaf down te zijn voor anaal in een relatie sloegen mijn hersens op hol en ging ik dit soort kapriolen uithalen.
Foto heb je toch al van me, bae?
Ohja en heb je ook een leuk karakter? Heb je hobby's? Ben je gelukkig? Of moet je het van je geld hebbenquote:Op woensdag 13 juni 2018 19:20 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Heb overigens een appartement en 140k hiernaast, zie dit topic WGR / Hoe koop ik aandelen Adyen?
Knap verzonnen inderdaad.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou, vind 140k op zijn leeftijd wel knap
Afknapper ja, je mag alleen stiekem rijk zijnquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Precies, het is ordinair om met je geld te koop te lopen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Afknapper ja, je mag alleen stiekem rijk zijn
hij deed t voor jou kennelijkquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Afknapper ja, je mag alleen stiekem rijk zijn
Welke diagnose heb je nu gesteld over Ash?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Precies, het is ordinair om met je geld te koop te lopen.
Dit is wel zo ja, en ik vind veel dingen die geen geld kosten juist echt super mooi en kan ik waarderen blabla. Ohja, en in relaties hoef ik het eerste jaar geen cadeau's want mannen kunnen zo fucking irritant doen en denken dat ik karakter van persoon leuker ga vinden door cadeaus HAHAHA hoe danquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Precies, het is ordinair om met je geld te koop te lopen.
Heb meer, 140k is liquide, heb daarnaast nog een appartement.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
ja dat ie zn best deed vind ik dan wel weer lief, ingewikkeld allemaalquote:
Ik ben geen psychiater.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke diagnose heb je nu gesteld over Ash?
ik heb ook een appartement, wel sociale woningbouw, wat nuquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:19 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Heb meer, 140k is liquide, heb daarnaast nog een appartement.
Wat vind je super mooie dingen die echt geen geld kosten.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is wel zo ja, en ik vind veel dingen die geen geld kosten juist echt super mooi en kan ik waarderen blabla. Ohja, en in relaties hoef ik het eerste jaar geen cadeau's want mannen kunnen zo fucking irritant doen en denken dat ik karakter van persoon leuker ga vinden door cadeaus HAHAHA hoe dan
Afgeknapt nu, val op iemand die woont in een kartonnen doosquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb ook een appartement, wel sociale woningbouw, wat nu
Van mij zou je in elk geval geen cadeaus krijgen. Ik betaal wel uit eten en dat soort dingen maar ik ga geen dure cadeaus geven.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is wel zo ja, en ik vind veel dingen die geen geld kosten juist echt super mooi en kan ik waarderen blabla. Ohja, en in relaties hoef ik het eerste jaar geen cadeau's want mannen kunnen zo fucking irritant doen en denken dat ik karakter van persoon leuker ga vinden door cadeaus HAHAHA hoe dan
natuurquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat vind je super mooie dingen die echt geen geld kosten.
Wij kunnen hier niks mee, dima. Dat snap je wel he.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:20 schreef Dimachaerus het volgende:
dom wijf die de wk poulle heeft aangemaakt op werk
die hele fakking poulenaam kan ik niet vinden
heb wel een afgetrapte doos?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Afgeknapt nu, val op iemand die woont in een kartonnen doos
Hm, ik vind het leuker als je elkaar dingen kan geven. Uiteten betalen is prima, maar niet als je vier keer in de week uit eten gaat en dus vier keer voor die ander gaat betalen. Dat zou ik persoonlijk echt heel kut vinden. Hoeft niet onder de lijn 50/50 te zijn ofzo en hoeft ook niet altijd met geld. Gewoon balans in relatiequote:Op woensdag 13 juni 2018 20:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Van mij zou je in elk geval geen cadeaus krijgen. Ik betaal wel uit eten en dat soort dingen maar ik ga geen dure cadeaus geven.
Ja een ring met diamant voor de ware.
Heb het met mijn vrouw gewoon in balans. Ik betaal meer, maar ik verdien ook meer, maar we houden allebei ongeveer evenveel vrij besteedbaar/spaarbaar inkomen overquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, ik vind het leuker als je elkaar dingen kan geven. Uiteten betalen is prima, maar niet als je vier keer in de week uit eten gaat en dus vier keer voor die ander gaat betalen. Dat zou ik persoonlijk echt heel kut vinden. Hoeft niet onder de lijn 50/50 te zijn ofzo en hoeft ook niet altijd met geld. Gewoon balans in relatie
Ja dat is wel zo, maar aan het begin van een relatie betaal ik wel.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, ik vind het leuker als je elkaar dingen kan geven. Uiteten betalen is prima, maar niet als je vier keer in de week uit eten gaat en dus vier keer voor die ander gaat betalen. Dat zou ik persoonlijk echt heel kut vinden. Hoeft niet onder de lijn 50/50 te zijn ofzo en hoeft ook niet altijd met geld. Gewoon balans in relatie
Jij gaat je kinderen later niet opvoeden?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:25 schreef JimmyDean het volgende:
Trouwens, mijn vrouw mag later kinderen baren en opvoeden, dan mag ik ook wel alle uitjes betalen.
Zal je zo dm' en.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:14 schreef Crack_ het volgende:
Oh okaynou vind wel grappig
En nee, dus mag ik?
MIJN HART. Dit soort overwegingen zijn de reden dat ik zo ver ging om mijn affectie voor je te tonen.quote:Ohja en heb je ook een leuk karakter? Heb je hobby's? Ben je gelukkig? Of moet je het van je geld hebben
Oke Jimmy Slobquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:25 schreef JimmyDean het volgende:
Trouwens, mijn vrouw mag later kinderen baren en opvoeden, dan mag ik ook wel alle uitjes betalen.
Opvoeden is toch fantastischquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:25 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ben overdag aan het werk, het grootste gedeelte zal toch mijn vrouw doen. Beetje voetballen met het grut enzo zal mijn rol zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij gaat je kinderen later niet opvoeden?
Je vrouw gaat niet werken?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben overdag aan het werk, het grootste gedeelte zal toch mijn vrouw doen. Beetje voetballen met het grut enzo zal mijn rol zijn.
En als ze dat zelf wel wil?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet zolang de kinderen klein zijn nee.
Wat een zegen dat je er als moeder mag zijn voor je kinderenquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet zolang de kinderen klein zijn nee.
Zie geen SS logo dus dit kan Jimmy zijn aluhoedje niet zijnquote:
Het is een beetje een flapdrol maar hij heeft wel gelijk.quote:
Hans en Ck geloofde me niet.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ash, maar waarom doe je dit echt? Waarom moet je bewijzen dat je zoveel geld hebt?
Nu nog niet hoor dus geen noodquote:
wat heeft landgraaf daar mee te maken?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:30 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Match made in heaven. Zei net dat Nederland het beste land is vanwege Landgraaf.
of wat, welke keuze heb ikquote:
Dat is lekkerquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb het met mijn vrouw gewoon in balans. Ik betaal meer, maar ik verdien ook meer, maar we houden allebei ongeveer evenveel vrij besteedbaar/spaarbaar inkomen over
Welke taak is je toebedeeld danquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:25 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Zal je zo dm' en.
[..]
MIJN HART. Dit soort overwegingen zijn de reden dat ik zo ver ging om mijn affectie voor je te tonen.![]()
Ask me anything.
Ondanks het feit dat ik me gedraag als een idioot op dit forum ben ik een belezen man. FOK! is een uitlaatklep. Ik heb geluk gevonden in de taak die mij is toebedeeld in dit leven.
Zekers. Geen problemen met huishouden, maar echt een kotsehekel aan koken en strijken. Dus ik doe dan maar andere dingen in huisquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of wat, welke keuze heb ik
[..]
Dat is lekkeren wat ik net ook zei, niet alles hoeft met geld. Als iemand voor je kookt enzo, shit dat voelt als rijkdom
van de hele wereld? Nou weenie hoorquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:30 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Match made in heaven. Zei net dat Nederland het beste land is vanwege Landgraaf.
Gewoon je wolvenshirts recht aan de lijn dan hoef je niet te strijkenquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zekers. Geen problemen met huishouden, maar echt een kotsehekel aan koken en strijken. Dus ik doe dan maar andere dingen in huis
Wat is die taak?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:25 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Zal je zo dm' en.
[..]
MIJN HART. Dit soort overwegingen zijn de reden dat ik zo ver ging om mijn affectie voor je te tonen.![]()
Ask me anything.
Ondanks het feit dat ik me gedraag als een idioot op dit forum ben ik een belezen man. FOK! is een uitlaatklep. Ik heb geluk gevonden in de taak die mij is toebedeeld in dit leven.
Heb baan waar ik vaak in pak, maar minstens nette broek en hemd draag weetniequote:Op woensdag 13 juni 2018 20:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon je wolvenshirts recht aan de lijn dan hoef je niet te strijken
Haha plebquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb baan waar ik vaak in pak, maar minstens nette broek en hemd draag weetnie
kotsehekelquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zekers. Geen problemen met huishouden, maar echt een kotsehekel aan koken en strijken. Dus ik doe dan maar andere dingen in huis
Heb wel relatie gehad die zo ongelofelijk uit balans was, echt godver dan voel je je ongelukkigquote:
Gaat om de balans in de liefde tot elkaar, niet dat je allebei evenveel doet in het huishouden lijkt me.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb wel relatie gehad die zo ongelofelijk uit balans was, echt godver dan voel je je ongelukkig
En hoeveel liefde blijft er nog over als er een iemand is die echt niks doet en wacht totdat de ander er is om wel shit te doenquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gaat om de balans in de liefde tot elkaar, niet dat je allebei evenveel doet in het huishouden lijkt me.
Mja, mn vrouw doet wel wat meer in het huishouden dan ik, maar goed die werkt ook (minstens) 15 uur minder per weekquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb wel relatie gehad die zo ongelofelijk uit balans was, echt godver dan voel je je ongelukkig
Kunnen we je inhuren misschien?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:40 schreef Samzz het volgende:
Strijken.
Ontspannend vind ik dat. Mijn jurken strijken.
Nee.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kunnen we je inhuren misschien?
Maar dat is toch dan toch gewoon balans?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mja, mn vrouw doet wel wat meer in het huishouden dan ik, maar goed die werkt ook (minstens) 15 uur minder per week
Vind ik ookquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:40 schreef Samzz het volgende:
Strijken.
Ontspannend vind ik dat. Mijn jurken strijken.
Zekers, zekers.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dat is toch dan toch gewoon balans?
Dat is niet de natuurlijke rol van diegene.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En hoeveel liefde blijft er nog over als er een iemand is die echt niks doet en wacht totdat de ander er is om wel shit te doenookal heeft diegene hele dag gewerkt
Oh dat dan weer niet.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind ik ookmaar ik doe er echt tering lang over
natuurlijke rol lolquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is niet de natuurlijke rol van diegene.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hier staat.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeur zijn is ook niemands natuurlijke rol, dan kan een stukje onnatuurlijk huishouden er ook nog wel bijquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik strijk ook alleen mijn jurken maar hoor. Meer niet.quote:
Ik bedoel een vrouw als in getrouwd, huisje boompje kleddertje.quote:
Ja niet. Maar je weet t nooit he. Slaafsheid bestaat nog in de vrouwelijke populatie.quote:
Nee, ik date wel iemand maar daar gaat niks serieus uitkomen op lange termijn.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel een vrouw als in getrouwd, huisje boompje kleddertje.
Altijd al een zeikuser geweest toch?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt wel zuigerige posts de laatste tijd.
Kleddertje?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel een vrouw als in getrouwd, huisje boompje kleddertje.
En hoe oud ben je?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik date wel iemand maar daar gaat niks serieus uitkomen op lange termijn.
Ik hoef ook niks te strijken behalve soms een of ander gek shirtje. Vroegah streek ik alles want had hele kleine kledingkastquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik strijk ook alleen mijn jurken maar hoor. Meer niet.
Ik heb best veel dat gestreken kan worden. Maar vaak vind ik het onzin. Als kleding zonder kreukels opdroogt ga ik t niet strijken.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoef ook niks te strijken behalve soms een of ander gek shirtje. Vroegah streek ik alles want had hele kleine kledingkast
Dan had je al lang getrouwd moeten zijn en minimaal 2 kinderen moeten hebben. Teleurstellend.quote:
Draagt Mozy geen bloezen?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:52 schreef Chai het volgende:
Ik heb 1 t-shirt dat weleens gestreken zou mogen worden, dus die draag ik voorlopig niet totdat ik vind dat ik het strijkijzer maar eens uit zou moeten proberen (dat moet sowieso voordat de garantie van dat ding verlopen is, nog nooit gebruikt sinds de aanschaf). Bij de rest van mijn kleding incl. jurken werkt ophangen zeer goed.
Ik trouw rond mijn 30e met een vrouw die een jaar of 6,7 jonger is.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan had je al lang getrouwd moeten zijn en minimaal 2 kinderen moeten hebben. Teleurstellend.
Offff, draag het shirt een keer zodat je je strijkijzer ook kan uit proberen. Straks draag je het shirtje nooit en strijkijzer wordt komende jaren ook gewoon niet gebruiktquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:52 schreef Chai het volgende:
Ik heb 1 t-shirt dat weleens gestreken zou mogen worden, dus die draag ik voorlopig niet totdat ik vind dat ik het strijkijzer maar eens uit zou moeten proberen (dat moet sowieso voordat de garantie van dat ding verlopen is, nog nooit gebruikt sinds de aanschaf). Bij de rest van mijn kleding incl. jurken werkt ophangen zeer goed.
Je kunt zoveel strijken als je zelf wil tochquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb best veel dat gestreken kan worden. Maar vaak vind ik het onzin. Als kleding zonder kreukels opdroogt ga ik t niet strijken.
Nee, hoezo? Heeft hij dat eveneens?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is Iwanius toevallig je vader of je oom?
Dan zit je toch in anderr levensfases?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik trouw rond mijn 30e met een vrouw die een jaar of 6,7 jonger is.
Waarom?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:56 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Dan zit je toch in anderr levensfases?
Nee, het moet wel nut hebben. Als er geen kreukel in zit strijk ik niet. Vind de kreukels zien verdwijnen leuk.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Offff, draag het shirt een keer zodat je je strijkijzer ook kan uit proberen. Straks draag je het shirtje nooit en strijkijzer wordt komende jaren ook gewoon niet gebruikt
[..]
Je kunt zoveel strijken als je zelf wil tochmaar snap het nut ook niet als er geen kreukels in zitten
Oh is een best fijn shirtje, dus wil hem sws wel op korte termijn weer aan. Dat komt goedquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Offff, draag het shirt een keer zodat je je strijkijzer ook kan uit proberen. Straks draag je het shirtje nooit en strijkijzer wordt komende jaren ook gewoon niet gebruikt
Je gaat 't nog zwaar krijgen als je ouder wordt.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het moet wel nut hebben. Als er geen kreukel in zit strijk ik niet. Vind de kreukels zien verdwijnen leuk.
Ook niet bepaald conservatief.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik trouw rond mijn 30e met een vrouw die een jaar of 6,7 jonger is.
Nee. En enige overhemd dat ik zo weet is volgens mij ook kreukvrij te krijgen met hangen zonder strijken.quote:
Ben al oud.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je gaat 't nog zwaar krijgen als je ouder wordt.
Ah. Your way or the highway?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte me te conformeren aan iets anders dan wat ik het meest juist acht.
Alles wat je bij elkaar schijt in je leven, and donequote:Op woensdag 13 juni 2018 20:57 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Een naam bouwen die generaties lang zal doorgalmen. Iets creëren dat groter is dan jezelf.
Klinkt wat vaag, hoe ga je dat concreet vormgeven?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:57 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Een naam bouwen die generaties lang zal doorgalmen. Iets creëren dat groter is dan jezelf.
Ook deze zin snap ik niet.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:58 schreef Alexandrier het volgende:
En jou trouwen en rode babies op de wereld zetten obv.
Ik luister naar iedereen en als je wat zinnigs te melden hebt neem ik dat mee, maar ik ga niet iets doen waar ik niet achter sta.quote:
Gewoon je foto op internet zetten. Immortalityquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alles wat je bij elkaar schijt in je leven, and done
Arme Crack.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:59 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Ik wil trouwen met Crack_ en samen babies op de wereld zetten met rood haar.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:59 schreef Alexandrier het volgende:
Maar srs, is je haar echt geverfd? Wat is je natural color?
Compromissen sluiten kun je wel?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik luister naar iedereen en als je wat zinnigs te melden hebt neem ik dat mee, maar ik ga niet iets doen waar ik niet achter sta.
Wie zegt dat zij gestudeerd heeft? Ik heb het liefst een vrouw die verzorging ofzo gedaan heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:00 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Zij is net klaar met studeren terwijl jij al jarenlang werkt.
ohjaquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon je foto op internet zetten. Immortality.
quote:
Waaromquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wie zegt dat zij gestudeerd heeft? Ik heb het liefst een vrouw die verzorging ofzo gedaan heeft.
Klinkt redelijk. Mits de kaders dat ook zijn.quote:
Mensen die in de zorg werken zijn over het algemeen doortastend, dapper, zorgzaam (duh), meelevend en daadkrachtig.quote:
Dan kan ze het huishouden doen en financieel afhankelijk zijn van haar man.quote:
ehhh.. okay als jij dat denkt helemaal primaquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen die in de zorg werken zijn over het algemeen doortastend, dapper, zorgzaam (duh), meelevend en daadkrachtig.
Ja, ik heb een buitengewoon positief en rooskleurig beeld van mensen die in de zorg werken.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ehhh.. okay als jij dat denkt helemaal prima
Om in een bejaardentehuis te werken zal je toch ook een diploma moeten hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:03 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb en stuk meer respect voor iemand die in een bejaardenhuis werkt en daar de boel draaiende houdt dan een studente die 6 jaar lang rechten heeft gestudeerd en elk weekend op de bar heeft gedanst.
Kan toch? MBO 4, ben je 20 als je klaar bent.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om in een bejaardentehuis te werken zal je toch ook een diploma moeten hebben.
Oh, ehm.. tja. Wil alsnog met je trouwen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja, echt oneerlijk
Het staat mij zo natuurlijk schijnbaar dat mensen die mij als blond kennen (dat is mn eigen haarkleur dus) die denken dat ik van nature oranje ben en het altijd blond verfde?![]()
Ieder zn dingquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan ze het huishouden doen en financieel afhankelijk zijn van haar man.
Geen idee hoe oud ze tegenwoordig zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan toch? MBO 4, ben je 20 als je klaar bent.
Waar is datquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:04 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Oh, ehm.. tja. Wil alsnog met je trouwen.
Zullen we naar Supperclub gaan op onze eerste date?
[ afbeelding ]
Maar als ze daar gelukkig van worden, vind ik hartstikke slimquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:05 schreef Samzz het volgende:
Ik vind mensen die vrijwillig in de zorg gaan werken niet even slim... Loeihard werken voor een schamel salaris.
Meh.
Dat is passie.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:05 schreef Samzz het volgende:
Ik vind mensen die vrijwillig in de zorg gaan werken niet even slim... Loeihard werken voor een schamel salaris.
Meh.
Nee man, ziet er maar benauwend uit. Moet me wel vrij kunnen voelenquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:04 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Oh, ehm.. tja. Wil alsnog met je trouwen.
Zullen we naar Supperclub gaan op onze eerste date?
[ afbeelding ]
HHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is passie.
Intelligentie is niet een van mijn eisen overigens, er zijn vrijwel geen intelligente mensen in dit land.
Ik ben helemaal voor doen wat je gelukkig maakt, hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar als ze daar gelukkig van worden, vind ik hartstikke slim
Jij bent de uitzondering?quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is passie.
Intelligentie is niet een van mijn eisen overigens, er zijn vrijwel geen intelligente mensen in dit land.
Okay kom laten we blij zijnquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor doen wat je gelukkig maakt, hoor.
Ik ben blijquote:
Komt je cap dan binnen?quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben blij.
Over een paar weekjes nog blijer.
Ach, in het land der blinden... Ken niet veel mensen die intelligenter zijn dan ik, dus de kans dat er ook nog een van een aantrekkelijke vrouw is waar ik verliefd op ga worden is verwaarloosbaar.quote:
wat danquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben blij.
Over een paar weekjes nog blijer.
Waarschijnlijk ken je dan ook maar een verwaarloosbaar aantal mensen?quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ach, in het land der blinden... Ken niet veel mensen die intelligenter zijn dan ik, dus de kans dat er ook nog een van een aantrekkelijke vrouw is waar ik verliefd op ga worden is verwaarloosbaar.
en hij is alcoholist, moet je nagaan hoe slim die isquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ken je dan ook maar een verwaarloosbaar aantal mensen?
Nee, ik ken zelfs behoorlijk veel mensen doordat ik op heel veel verschillende plaatsen heb gewoond, gewerkt en gestudeerd.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ken je dan ook maar een verwaarloosbaar aantal mensen?
Alcoholist? Echt?quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en hij is alcoholist, moet je nagaan hoe slim die is
'Ken' of ken?quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik ken zelfs behoorlijk veel mensen doordat ik op heel veel verschillende plaatsen heb gewoond, gewerkt en gestudeerd.
Ex-alcoholist.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en hij is alcoholist, moet je nagaan hoe slim die is
Edit: Jimmy zn eigen woorden, niet de mijne
Goedzoquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ex-alcoholist.
Heb een lichtelijke hang naar melancholie en dat uit zich soms in dergelijke verslavingen. Maar ben daar nu wel vanaf hoor. Rook ook niet meer bijvoorbeeld, en sport nu regelmatig.
Hoezo?quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wie zegt dat zij gestudeerd heeft? Ik heb het liefst een vrouw die verzorging ofzo gedaan heeft.
Vind je een redelijke zwaan, al zijn ganzen lieverquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:15 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig ben ik maar een dom gansje. Ignorance is bliss.
Zou niet willen ruilen met iemand maar soms zou ik wel minder willen nadenken en meer genieten van het moment.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:15 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig ben ik maar een dom gansje. Ignorance is bliss.
Ganzen liefquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind je een redelijke zwaan, al zijn ganzen liever
Jij bent echt zo slimquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
Dat is ook een reden dat ik dronk, dan denk je minder na.
Is Dr. Amy Farrah Fowler niet iets voor jequote:Op woensdag 13 juni 2018 21:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou niet willen ruilen met iemand maar soms zou ik wel minder willen nadenken en meer genieten van het moment.
Ben iig nog nooit aangevallen door ganzen en wel door zwanenquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ganzen lief? Haha.
Wel lief compliment.
Je kunt niet weten hoe iemand anders is, Crack.quote:
Gadverdammequote:Op woensdag 13 juni 2018 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is Dr. Amy Farrah Fowler niet iets voor je
Hoezo dat zeg je net toch zelf, jezus man let even op, ben je nou slim of nietquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kunt niet weten hoe iemand anders is, Crack.
[..]
Gadverdamme
Ik bespeurde sarcasme. En ik zeg het omdat het zo is, niet uit opschepperigheid. Mag je zelf weten of je het gelooft of niet.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo dat zeg je net toch zelf, jezus man let even op, ben je nou slim of niet
Broedende ganzen zijn ook killersquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben iig nog nooit aangevallen door ganzen en wel door zwanen
Vanmiddag nog aangevallen door een zwaan, gelukkig werd ik gewaarschuwd door een voorbijganger waardoor ik juist opzij kon springen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben iig nog nooit aangevallen door ganzen en wel door zwanen
Lol ja jij bent echt oprecht een van de weinige slimme mensen in Nederland, je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik bespeurde sarcasme. En ik zeg het omdat het zo is, niet uit opschepperigheid. Mag je zelf weten of je het gelooft of niet.
Kan er ook niet zo veel aan doen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol ja jij bent echt oprecht een van de weinige slimme mensen in Nederland, je hebt helemaal gelijk.![]()
![]()
Ja, heb toch ook wel een keer aanvaring gehad met zon' beest. De tering, fucking eng gek. Ook zo groot zijn diequote:
ja bahhhh, daar doe je dan niks tegen behalve snel weglopen inddquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vanmiddag nog aangevallen door een zwaan, gelukkig werd ik gewaarschuwd door een voorbijganger waardoor ik juist opzij kon springen.
Ik ookquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet mijn gemis, ik leer graag van andere mensen
Dit beter?quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee man, ziet er maar benauwend uit. Moet me wel vrij kunnen voelen
Ik niet.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou niet willen ruilen met iemand maar soms zou ik wel minder willen nadenken en meer genieten van het moment.
Dacht aan Van Claude's lippen te kunnen lezen dat ie 'God' zijn. Maar wat vond je precies face-palmwaardig aan die post?quote:
Crack wil gewoon lekker met mij chillen op het strand.quote:
Wie niet.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Crack wil gewoon lekker met mij chillen op het strand.
Echt? Mag en kan alles bij jou?quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja daar zit geen tijd aan gebonden, sowieso is tijd hier in huis al iets vreemds
Ja ben niet zo moeilijk, maar hebben hier ook niet echt verplichtingenquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt? Mag en kan alles bij jou?
Ik zie het, tenenkrommend slechte pogingenquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zit alleen maar toespelingen te maken richting Crack maar het lukt niet zo
Goed en meh en goedquote:Op woensdag 13 juni 2018 22:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dag lieve Samzz, hoe gaat het met snoepverbod en je pees en met je in het algemeen?
Mooi zo, ik zal wel elke dag even in je fobo kijken om te zien hoe het gaat met de progressiequote:Op woensdag 13 juni 2018 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed en meh en goed.
Zal wel even duren voor ik resultaat zie van dat snoepverbod. Maar dat is niet erg.
De progressie staat niet in m'n fobo hoorquote:Op woensdag 13 juni 2018 22:04 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mooi zo, ik zal wel elke dag even in je fobo kijken om te zien hoe het gaat met de progressie
Ik zie het al hoor. Paar grammetje eraf, je bent goed op weg!quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
De progressie staat niet in m'n fobo hoor.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie het al hoor. Paar grammetje eraf, je bent goed op weg!
Ik wilde gewoon een excuus bedenken om elke dag even naar je jurkencollectie te kijken.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
De progressie staat niet in m'n fobo hoor.
Ja hoor, mag ook wel vaker. Lucht je hart.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:07 schreef LCMS het volgende:
Mag ik eenmalig hier met een grove ziekte schelden?
Daar hoef je toch geen excuus voor te bedenken.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:06 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon een excuus bedenken om elke dag even naar je jurkencollectie te kijken.
Nee, heb ik liever nietquote:Op woensdag 13 juni 2018 22:07 schreef LCMS het volgende:
Gewoon eerlijk zijn dat je een fapje zet inderdaadquote:Op woensdag 13 juni 2018 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen excuus voor te bedenken.
Je hebt gelijk, ik heb meteen 10 keer gekeken.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen excuus voor te bedenken.
Ik heb de banaanvraag al klaar staan hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:07 schreef LCMS het volgende:
Een sluit het ander niet uit toch?quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Crack wil gewoon lekker met mij chillen op het strand.
Het is al voorbijquote:Op woensdag 13 juni 2018 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja hoor, mag ook wel vaker. Lucht je hart.
Zo eerlijk hoeft ook weer niet.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zijn dat je een fapje zet inderdaad
Ben jij dr zo een?quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb de banaanvraag al klaar staan hoor.
Waarom zijn bananen niet blauw?quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb de banaanvraag al klaar staan hoor.
ghehequote:Op woensdag 13 juni 2018 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die grove ziekte? Daar moet je wat mee doen man.
Past het niet binnen je autisme-spectrum?quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat is dat toch met mensen die hier komen binnenvallen en denken dat ze zomaar mee kunnen praten.
Echt he, die VK weerquote:Op woensdag 13 juni 2018 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat is dat toch met mensen die hier komen binnenvallen en denken dat ze zomaar mee kunnen praten.
Joh. Mij tolereer je toch ook.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
De tering. En et erge is.. die heeft 20 jaar op nog geen 4 km afstand gewoond en heb haar nooit int echt tegengekomen😡quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt tetten.
[ afbeelding ]
Hermann ook, die tolereren we ook zo goedquote:Op woensdag 13 juni 2018 22:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt tetten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |