abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179885527
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 22:16 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Werk je niet op de Zuidas/consulting/ib of iets met vergelijkbaar prestige? Mag in dm.
ja iets in die trant ja
  maandag 18 juni 2018 @ 23:43:36 #77
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_179885878
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 23:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

ja iets in die trant ja
Was je lange studieduur geen issue? Hoevaak kwam het ter sprake?

Daarvan in het verlengde: Heeft je leeftijd ooit een rol gespeeld?
pi_179886321
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 23:43 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Was je lange studieduur geen issue? Hoevaak kwam het ter sprake?

Daarvan in het verlengde: Heeft je leeftijd ooit een rol gespeeld?
Het gaat om het verhaal wat je erbij hebt. Wat heb je in die 9 jaar lopen doen. 1 studie of meerdere en waarom heb je die keuze gemaakt, etc. Cijfers masterfase maken wat dat betreft ook wel verschil.
pi_179890349
Waar ik ook een beetje van schrik is het feit dat ik van vrienden/kennissen die nog een beetje in het basis/middelbare schoolwereldje zitten, hoor dat voor de kinderen tegenwoordig CV bouwen, per sé universiteit moeten studeren NOG veel belangrijker is dan een jaar of 10 geleden.

Ik dacht dat mensen juist eindelijk een beetje verstandiger werden en dat het meer geaccepteerd werd om weer voor een timmermans/hoveniersopleiding te gaan.

Merk het nu aan al die 18 jarige gastjes ook : Allemaal gaan ze ook gewoon rechten en bedrijfskunde studeren :') Een gemiddelde advocaat met 5 jaar werkervaring verdient minder dan een loodgieter met een eenmanszaakje tegenwoordig. Waar beginnen al die mensen toch aan. :P

Als ik het allemaal overnieuw mocht doen werkte ik niet bij een big 4 maar had ik een eigen timmerbedrijf (Srs). Partner word ik toch niet hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')