quote:
Is havermout een bietje te vreten ja?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:26 schreef spiritusbus het volgende:
Heb het met name rond 11:30. Dan is m'n bak havermout van 7:00 uur wel redelijk verteerd.
Jij bent 16 maanden oud?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:26 schreef spiritusbus het volgende:
Heb het met name rond 11:30. Dan is m'n bak havermout van 7:00 uur wel redelijk verteerd.
Qua smaak moet je er van houden, maar ik krijg het beter weg dan brood.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:30 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Is havermout een bietje te vreten ja?
Ik ontbijt nu met brood, maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet te kanen 's ochtends. Het liefst eet ik niets, maar dat is eigenlijk ook geen optie...
Omdat het vult zonder dat je een shitload aan suiker of zout binnen krijgt.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Havermout is pas een terechte klacht..
Waarom vreet iedereen dat paardenvoer ineens?.
Moet je van houdenquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:58 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Qua smaak moet je er van houden, maar ik krijg het beter weg dan brood.
Uhuh en dan voor twaalven weer van je stokkie gaan.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:59 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Omdat het vult zonder dat je een shitload aan suiker of zout binnen krijgt.
Op welk ontbijt kun jij vijf uur teren?quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Uhuh en dan voor twaalven weer van je stokkie gaan..
Engels ontbijt en je kan de lunch overslaan.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:07 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Op welk ontbijt kun jij vijf uur teren?
Cruesliquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:59 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Moet je van houden, meestal is het dan niet te vreten.
Kzal wel eens kijken, melk met cruesli vind ik ook nog wel de bom.
Suiker. PANIEK!!!!!! AAAAAAAAAAAArghquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:08 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Cruesli
Lepel dan gelijk een pot suiker leeg
Ja, twee grote kapsalons ook, maar of dat nou een goed idee is is een tweede.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Engels ontbijt en je kan de lunch overslaan.
Dat niet, maar buitenom een korte energiepiek heb je er geen reet aan.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Suiker. PANIEK!!!!!! AAAAAAAAAAAArgh.
Geldt ook voor seks, maar toch is het lekker.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:14 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat niet, maar buitenom een korte energiepiek heb je er geen reet aan.
Op vakantie ga ik altijd voor een Engels ontbijtje, ik kan dat gewoon niet laten staan...quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Engels ontbijt en je kan de lunch overslaan.
nou ik wel.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:48 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Op vakantie ga ik altijd voor een Engels ontbijtje, ik kan dat gewoon niet laten staan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |