Nooit.quote:
Vraag mij af of 2Noten altijdready is?quote:
Ware woorden.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:20 schreef robijntjestralendwit het volgende:
De gemeente is niet #READY.
#ALTIJDREADYquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:28 schreef spiritusbus het volgende:
Als je amper voor jezelf kunt zorgen kun je beter blijven fietsen.
Dit is wel waarquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Het lekkerste van motorrijden vind ik dat je écht alle auto's de baas bent, overal tussendoor kunt manoeuvreren en daardoor heel erg makkelijk inhaalt overal, en natuurlijk het rijden van bochten![]()
Aan de andere kant vind ik het ook bloedlink, want daardoor rijd ik ook al gauw overal op limiet, zien auto's je vaak over het hoofd, ben ik meerdere malen door het oog van de naald gekropen en heb ik daarom besloten mijn motor in de verkoop te doen. Want saai rondtoeren is niks van mij, daar koop ik geen motor voor. Maar een botsing in de auto is toch wat vergevensgezinder vaak.
Daar zijn fatsoenlijke oordoppen voor.quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:56 schreef Anthonie1 het volgende:
Nu lekker je gehoor naar de klote helpen.
Moet je die wel indoen he...quote:Op woensdag 13 juni 2018 18:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar zijn fatsoenlijke oordoppen voor.
Ik ben daar altijd ready voorquote:Op woensdag 13 juni 2018 18:28 schreef BoneThugss het volgende:
w8 maar, ik haal Plompzakker erbij, die zal jullie wel eens mores leren HAAAA
Ah weer een donor erbij, altijd goed om te horen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:02 schreef BoneThugss het volgende:
Na tyfusveel moeite heb ik hem dan eindelijk, vooral die theorie is echt heel erg kut.
Nou mag ik volgens mij nog niet rijden,want ik heb het nog niet 'lijfelijk in handen' maar ik mag gewoon op ALLE motoren op deze wereld rijden #AltijdReadyGang.
Klacht: nu niet alsnog mogen rondrijden.
koop een motorscooter. Die nodigen een stuk minder uit om capriolen uit te halen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Het lekkerste van motorrijden vind ik dat je écht alle auto's de baas bent, overal tussendoor kunt manoeuvreren en daardoor heel erg makkelijk inhaalt overal, en natuurlijk het rijden van bochten![]()
Aan de andere kant vind ik het ook bloedlink, want daardoor rijd ik ook al gauw overal op limiet, zien auto's je vaak over het hoofd, ben ik meerdere malen door het oog van de naald gekropen en heb ik daarom besloten mijn motor in de verkoop te doen. Want saai rondtoeren is niks van mij, daar koop ik geen motor voor. Maar een botsing in de auto is toch wat vergevensgezinder vaak.
Ja daagquote:Op woensdag 13 juni 2018 19:23 schreef vosss het volgende:
[..]
koop een motorscooter. Die nodigen een stuk minder uit om capriolen uit te halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |