Dettol liefhebberquote:Op woensdag 13 juni 2018 14:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je vaak ziek of last van snotjes?
Hoezo? de leukste wint toch altijd?quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet denk ik eerst in de rij aansluiten haha
ze willen gelijkheid dus ze mogen wel eens een keertje voor ons vechtenquote:Op woensdag 13 juni 2018 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
Soms moet je voor vrouwen vechten dat waarderen ze ook.
Rare oren, would not bang.quote:
jammerquote:Op woensdag 13 juni 2018 14:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou een vrouw nooit iets dwingen
quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze willen gelijkheid dus ze mogen wel eens een keertje voor ons vechten
Het blijven vrouwen dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze willen gelijkheid dus ze mogen wel eens een keertje voor ons vechten
dan blijven er weinig dingen over want koken is al door thuisbezorgd.nl vervangenquote:Op woensdag 13 juni 2018 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het blijven vrouwen dus dat gaat niet gebeuren.
Wat kan je van thuisbezorgd.nl halen dan wat gekookt is?quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan blijven er weinig dingen over want koken is al door thuisbezorgd.nl vervangen
gekookte rijstquote:Op woensdag 13 juni 2018 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat kan je van thuisbezorgd.nl halen dan wat gekookt is?
Saai, altijd maar gekookte rijst eten.quote:
Eerder een Blood Elf danquote:Op woensdag 13 juni 2018 14:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze is gewoon een level 40 druid night elf
met satésaus uiteraardquote:Op woensdag 13 juni 2018 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Saai, altijd maar gekookte rijst eten.
iets halen bij thuisbezorgd is toch tegenstrijdig, of nie..quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat kan je van thuisbezorgd.nl halen dan wat gekookt is?
ik was al gestopt voordat de blood elf uitkwamquote:Op woensdag 13 juni 2018 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerder een Blood Elf dan
Qua huid.
Alhoewel, niet blond.
#Nerd
Heb je ook emmers daarvan in je keukenkastje staan?quote:
Ja.quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iets halen bij thuisbezorgd is toch tegenstrijdig, of nie..
ja, naast mijn XL potten nutellaquote:Op woensdag 13 juni 2018 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je ook emmers daarvan in je keukenkastje staan?
Je hebt wel smaak.quote:
klinkt goorquote:Op woensdag 13 juni 2018 14:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had laatst voor het eerst een nutellavlaai op
mag de naam vlaai niet dragenquote:Op woensdag 13 juni 2018 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was gewoon hazelnootvulling met een laagje nutella bovenop
mee eens, het was van hogere kwaliteit dan de gemiddelde vlaaiquote:
Een hele? alleen?quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had laatst voor het eerst een nutellavlaai op
onmogelijkquote:Op woensdag 13 juni 2018 14:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mee eens, het was van hogere kwaliteit dan de gemiddelde vlaai
quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
natuurlijk niet haha
heb maar een halve op
stik maar in je nutelladiabeteszooiquote:Op woensdag 13 juni 2018 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WEET JE WAT GIANNI ZOEK HET LEKKER ZELF MAAR UIT
stikken in nutella zou voor mij de meest rustgevende dood zijnquote:Op woensdag 13 juni 2018 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stik maar in je nutelladiabeteszooi
Ik niet lang daarna.quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was al gestopt voordat de blood elf uitkwam
En stikken in 5 piemels?quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stikken in nutella zou voor mij de meest rustgevende dood zijn
Limburger zeker?quote:
Amateurs zijn t.quote:
Hnnngggg bananenvlaaiquote:
Doe ik altijd om de twee wekenquote:Op woensdag 13 juni 2018 12:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goorlap, of deed je dat voor de meet met het kliekje gisterenavond
iel ben jij ook al zo'n kliekje meeter wat gebeurd er met je?quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe ik altijd om de twee weken
En ik was gisterenavond thuis, jij?
waar vlieg je heen?quote:Op woensdag 13 juni 2018 14:57 schreef Mazikeen het volgende:
huis is bijna netjes. Ik ga even vliegen en ander ongewenst ongedierte doodspuiten en de honden uitlaten
Echt hè. liever gewoon geïsoleerd thuis zitten dan daarheen gaanquote:Op woensdag 13 juni 2018 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iel ben jij ook al zo'n kliekje meeter wat gebeurd er met je?
Dit. kom op heyquote:Op woensdag 13 juni 2018 14:59 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè. liever gewoon geïsoleerd thuis zitten dan daarheen gaan
Lekker met je PS4 controller in de hand een beetje couchpotato'enquote:Op woensdag 13 juni 2018 14:59 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè. liever gewoon geïsoleerd thuis zitten dan daarheen gaan
Fijne communicatiequote:Op woensdag 13 juni 2018 15:07 schreef Der_Mann het volgende:
mijn contract loopt over een maand af en heb verder niks gehoord, wat zijn de kansen dat ik verlenging krijg mensen
Volgens mij nietquote:Op woensdag 13 juni 2018 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iel ben jij ook al zo'n kliekje meeter wat gebeurd er met je?
Als je al in de laatste maand zit dan krijg je in ieder geval nog een extra maand betaald als ze alsnog niet verlengen nu. Maar dit zegt eigenlijk niet zoveel over of je verlengd wordt of niet, eerder dat HR daar hun shit niet op orde heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:07 schreef Der_Mann het volgende:
mijn contract loopt over een maand af en heb verder niks gehoord, wat zijn de kansen dat ik verlenging krijg mensen
oh die extra maand is wel fijn, ik wacht wel gewoon af want of ik nou hier moet FOK!ken of thuis maakt me verder niet veel uitquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je al in de laatste maand zit dan krijg je in ieder geval nog een extra maand betaald als ze alsnog niet verlengen nu. Maar dit zegt eigenlijk niet zoveel over of je verlengd wordt of niet, eerder dat HR daar hun shit niet op orde heeft.
Ja dit, of je leidinggevendequote:Op woensdag 13 juni 2018 15:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je al in de laatste maand zit dan krijg je in ieder geval nog een extra maand betaald als ze alsnog niet verlengen nu. Maar dit zegt eigenlijk niet zoveel over of je verlengd wordt of niet, eerder dat HR daar hun shit niet op orde heeft.
Ja maar die krijgt over het algemeen wel een seintje van HR toch?quote:
Volgens mij heb ik weleens gefapt op haarquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze zat in de nickelodeon serie victorious
ik wel meerdere kerenquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik weleens gefapt op haar
Echt een bitch was dat, moest haar nooit.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij was het niet echt een serie om voor het verhaal te kijkenquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt een bitch was dat, moest haar nooit.
ik fap toch niet op haar wikipediaquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Elizabeth_Gillies#Film
Impressive
Victorious (stylized as VICTORiOUS) is an American sitcom created by (((Dan Schneider)))quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij was het niet echt een serie om voor het verhaal te kijken
dat zijn weer een hoop euroknallers op mijn bankrekeningquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gratis geld voor Hermanngoed geregeld
Welke ps4quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker met je PS4 controller in de hand een beetje couchpotato'en
was vermoedelijk een pedo maar heeft voor uitstekende series gezorgdquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Victorious (stylized as VICTORiOUS) is an American sitcom created by (((Dan Schneider)))
Joodse propaganda gespot
De glacier white natuurlijkquote:
Oja met die negervriend.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Staat niks over op wikipedia, source?quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was vermoedelijk een pedo maar heeft voor uitstekende series gezorgd
is niet officieel, zijn geruchten. gewoon zijn naam en pedo opzoekenquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Staat niks over op wikipedia, source?
16 jarigen die eruit zien als 18 jarigen. Volgens mij geilt elke man daarop.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is niet officieel, zijn geruchten. gewoon zijn naam en pedo opzoeken
maakte nickelodeon series met jonge geile meiden en deed vaak inzoomen op hun blote voeten enzo
voor dit soort dingen ben ik de beste pedo wel dankbaar
[ afbeelding ]
tegenwoordig in glow vind ik haar toch minder boeiendquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alison Brie was ook prima in ene of andere serie
ah dat mensquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is niet officieel, zijn geruchten. gewoon zijn naam en pedo opzoeken
maakte nickelodeon series met jonge geile meiden en deed vaak inzoomen op hun blote voeten enzo
voor dit soort dingen ben ik de beste pedo wel dankbaar
[ afbeelding ]
JA HALLO ZE WAREN JONGER DAN 16 HOOR SOW HEYquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
16 jarigen die eruit zien als 18 jarigen. Volgens mij geilt elke man daarop.
Ik vind Glow niet leuk.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegenwoordig in glow vind ik haar toch minder boeiend
Ik kon er sowieso niet te lang naar kijken, vond het maar een dom programma.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij was het niet echt een serie om voor het verhaal te kijken
alle afleveringen met veel plezier gekekenquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik kon er sowieso niet te lang naar kijken, vond het maar een dom programma.
ariana grandequote:Op woensdag 13 juni 2018 15:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welk mens, beetje meer context graag
Daar was ze echt schattig met dat stemmetje erbij, denk dat daar enorm veel op gefapt is.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is tegenwoordig wel raar en lelijker ja
ik ook niet, eerste paar afleveringen gekeken, daarna afgehaaktquote:
nieuwe liedje is best aardigquote:
Daar wil ik best een keer onder liggen ja.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
justin bieber ligt jou denk ik meer
zou hij wel willenquote:
Ja ikw eet wie t isquote:
liz gillies, victoria justice en ariana grandequote:Op woensdag 13 juni 2018 15:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar was ze echt schattig met dat stemmetje erbij, denk dat daar enorm veel op gefapt is.
Ja ik ookquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, eerste paar afleveringen gekeken, daarna afgehaakt
Zo'n aanstellerig kutje in een niet-grappige tv-serie voor kleutersquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welk mens, beetje meer context graag
ze zit niet in gothamquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zo'n aanstellerig kutje in een niet-grappige tv-serie voor kleuters
7,8/10quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
1 van de meest knappe vrouwen van deze wereld.
[ afbeelding ]
Volgde je Dexter?quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
mehhquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
TIJD VOOR SARAH WALKERquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Mehquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Die jurk doet haar figuur echt geen goed.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, handmadequote:
dat zijn veel donutsquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze likt meer donuts in winkels dan dat er mensen gotham kijken
Hnnggggquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
TIJD VOOR SARAH WALKER
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is iemand anders, nu haal je me uit mijn ritmequote:Op woensdag 13 juni 2018 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hnngggg
Door deze voel ik me pedo
[ afbeelding ]
Mwa.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
haha neequote:Op woensdag 13 juni 2018 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
daar zat een tijdje ook goede jailbait inquote:
ik ben alleen geinteresseerd in dames boven de 18 of onder de 13quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zat een tijdje ook goede jailbait in
[ afbeelding ]
Ieder zijn mening, hoe dom ook.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon een ordinaire trien die geil doet op tv, boeiend.
hey Tardisquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben alleen geinteresseerd in dames boven de 18 of onder de 13
Hoe oud is zij dan?quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hnngggg
Door deze voel ik me pedo
[ afbeelding ]
Zie net dat ze al 21 isquote:
Ja nou ik ga niet lopen zoeken op de perfecte foto. Deze stond bovenaan.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze is inderdaad een toppertje maar dat was wel een kutfoto die je hebt uitgezocht hoor noot
ik vond mila kunis en yvonne strahovski altijd de 2 mooiste beroemdheden maar toen werd mila 10 keer zwanger en zo, altijd zonde als mooie vrouwen egoïstisch zijn en kinderen nemenquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie net dat ze al 21 is
[..]
Ja nou ik ga niet lopen zoeken op de perfecte foto. Deze stond bovenaan.
Gaat om de persoon.
ja leuk nielsquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
if she can pee it's good enough for me
Dit indd. Ze moeten eens verantwoordelijkheid nemen en niet voor hun eigen geluk gaan maar denken aan al die miljoenen rukkertjes over de hele wereldquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond mila kunis en yvonne strahovski altijd de 2 mooiste beroemdheden maar toen werd mila 10 keer zwanger en zo, altijd zonde als mooie vrouwen egoïstisch zijn en kinderen nemen
Mila Kunisquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond mila kunis en yvonne strahovski altijd de 2 mooiste beroemdheden maar toen werd mila 10 keer zwanger en zo, altijd zonde als mooie vrouwen egoïstisch zijn en kinderen nemen
quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nu nog, nu ze ouder is.
Zo'n mooie vrouw.
zullen wij in september een keer naar oceans40-45 om een paar verse hertjes van net 18 op te pikkenquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie net dat ze al 21 is
[..]
Ja nou ik ga niet lopen zoeken op de perfecte foto. Deze stond bovenaan.
Gaat om de persoon.
Echt hè, dan heb ik liever Brandi Lovequote:Op woensdag 13 juni 2018 15:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon een ordinaire trien die geil doet op tv, boeiend.
Mag wel weer ja, je staat al haast een jaar droog zei je laatst.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zullen wij in september een keer naar oceans40-45 om een paar verse hertjes van net 18 op te pikken
Klopt ja, viel me gelijk op in GoTquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
Deze ook... dacht echt dat die 15 is maar is al in de 30.
Eline Powell, wel apart hoofd op zich maar wel echt een popje
[ afbeelding ]
Ik zou niets liever willen, helemaal met jou want ik neem zeker genoeg met jouw afdankertjes maar ik ben al gebonden en ben trouwquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zullen wij in september een keer naar oceans40-45 om een paar verse hertjes van net 18 op te pikken
quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
if she can pee it's good enough for me
Mooi toch, kun je het thuis naspelenquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die heeft echt van die tieten die je in een carnavalswinkel kunt kopen
tegen die tijd ben je wel weer singlequote:Op woensdag 13 juni 2018 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou niets liever willen, helemaal met jou want ik neem zeker genoeg met jouw afdankertjes maar ik ben al gebonden en ben trouw
Oh damn haar tietenquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt ja, viel me gelijk op in GoT
[ afbeelding ]
Komt hij weer met zijn 13 in een dozijn blonde bimbo'squote:
Echt hèquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komt hij weer met zijn 13 in een dozijn blonde bimbo's
Heb je een vinger in zijn poepgaatje of bijna?quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou niets liever willen, helemaal met jou want ik neem zeker genoeg met jouw afdankertjes maar ik ben al gebonden en ben trouw
Man man manquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tegen die tijd ben je wel weer single
Truequote:
Bijna.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je een vinger in zijn poepgaatje of bijna?
hoe noem jij WD?quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat echt niksquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Man man man
Zo'n wijf dat jij post de mooiste vrouw noemen en dit 13 in een dozijn.
Een leuke en grappige ex foksterquote:
Kan gebeurenquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat echt niksmaar val ook meer op brunette eigenlijk.
Onzin. Ook in een relatie mag je best genieten van al het moois. Anders had ik wel altijd oogkleppen op of was ik blind.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je bent nu al emotioneel aan het vreemd gaan dus kan niet lang duren
Prima toch ;pquote:
Ze heeft wel net zoveel IQ-punten als pluspunten, dat zie je zoquote:
Ik zie nietsquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ze heeft wel net zoveel IQ-punten als pluspunten, dat zie je zo
quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
Er zit ook een verschil in classy mooie vrouwen en van dat neukmateriaal trouwens. Zosk post altijd van die gebruiksvoorwerpen
Wie hou je voor de gekquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
Een vrouw is zoveel meer dan datof hoort te zijn...
Iedereen hier behalve ik.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
Er zit ook een verschil in classy mooie vrouwen en van dat neukmateriaal trouwens. Zosk post altijd van die gebruiksvoorwerpen
Hermann niet gelukkigquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
ik vind het fijn dat je even racistisch bent hansquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jij hebt ook net zoveel halfgesloten ogen.
Niemandquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had je maar niet als Aziaat geboren moeten worden
quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Einstein had het ook niet zo op Chinezen las ik vandaag.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het fijn dat je even racistisch bent hans
Jij bent niet wijs. Zo, steek die maar in je zak.quote:
Dat was toch wel een intelligente man heb ik van horen zeggenquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Einstein had het ook niet zo op Chinezen las ik vandaag.
Hahahahquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had je maar niet als Aziaat geboren moeten worden
Hahahhahquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hey wegwerptandenborstelquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:58 schreef xcachet het volgende:
Jullie posten allemaal gebruiksvoorwerpen die nog ver buiten jullie league zijn.
Dromen mag toch?quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:58 schreef xcachet het volgende:
Jullie posten allemaal gebruiksvoorwerpen die nog ver buiten jullie league zijn.
Vrouwen die Spongebob kijken hebben in ieder geval smaak en humor dan.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik post alleen vrouwen waar ik spongebob mee zou kijken
stuur een pic van jou dan, kan ik een keer een gebruiksvoorwerp onder mijn niveau postenquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:58 schreef xcachet het volgende:
seauxquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stuur een pic van jou dan, kan ik een keer een gebruiksvoorwerp onder mijn niveau posten
je meent hetquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:58 schreef xcachet het volgende:
Is dat dat Shadowhunters mens?quote:
Zegt degene die verreweg de lelijkste vrouw hier post.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent niet wijs. Zo, steek die maar in je zak.
Mijn league is oneindigquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:58 schreef xcachet het volgende:
Wow heb jij mij daar even zeg.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zegt degene die verreweg de lelijkste vrouw hier post.
Hey 2nitzquote:
Ja.quote:
Hallo choloquote:
Hey hermiequote:Op woensdag 13 juni 2018 16:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stuur een pic van jou dan, kan ik een keer een gebruiksvoorwerp onder mijn niveau posten
Hey sjimmiequote:Op woensdag 13 juni 2018 16:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zegt degene die verreweg de lelijkste vrouw hier post.
DOE RUSTIG GVDquote:
Hey zoksquote:
Klopt jaquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
Hoeveel lesweken moet jij nog?quote:
Ja, de jonge versie wel.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt ja
Er kunnen er maar weinig tippen aan een jonge Liv Tyler, natuurlijke schoonheid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik moet wel werken :squote:Op woensdag 13 juni 2018 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
Kom je hier nooit meer overdag cholo?
zag net ook die wenfer weer posten en piyeoldskool
quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt ja
Er kunnen er maar weinig tippen aan een jonge Liv Tyler, natuurlijke schoonheid.
Ik moet dat ook maarja... hou niet van moeten.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik moet wel werken :s
Wenferdie andere ken ik niet
Ik had een studiegenootje en zij leek heel erg op Liv Tyler. Had beetje lesbo feelings voor haarquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is ook wel een gem ja, die jonge versie dan.quote:
Ik moet nu eigenlijk nog nakijken maar fuck die kinderenquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moet dat ook maarja... hou niet van moeten.
Ja iddpiye is die negert die altijd met haan chillde
quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt ja
Zijn daar beelden van?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had een studiegenootje en zij leek heel erg op Liv Tyler. Had beetje lesbo feelings voor haar
Ja, zo is dat. Die zijn er volgende week ook nog wel waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet nu eigenlijk nog nakijken maar fuck die kinderen
Nee, zegt me niks. Overigens vond ik haan ook maar matig
Zal ik hamka's eten en dan over uur lasagne in de oven klappen of zal ik nu maar gewoon lasagne in de oven mikken?quote:
Eerst hamka's en delenquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal ik hamka's eten en dan over uur lasagne in de oven klappen of zal ik nu maar gewoon lasagne in de oven mikken?
Deze dilemma's... echt kut is dat.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal ik hamka's eten en dan over uur lasagne in de oven klappen of zal ik nu maar gewoon lasagne in de oven mikken?
Dat laatste, wees een verstandige vrouwquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gezond bezig weerquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hamka's bovenop de lasagne en dan in de ovenquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel, anders had ze dat hier niet gevraagd...quote:
Helaas nietquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee we hebben hier geen Niels
Delen, ben je gek ofzoquote:
Echt? Snap ik, nog wat mee gedaan of?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had een studiegenootje en zij leek heel erg op Liv Tyler. Had beetje lesbo feelings voor haar
Dat doet er niet toequote:Op woensdag 13 juni 2018 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel, anders had ze dat hier niet gevraagd...
Ja, echt dilemma. Waarom ga je alleen maar kip en beef eten bij sushitent?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel, anders had ze dat hier niet gevraagd...
Ken ik helaas niet, de enige Niels die ik ken die karde op een dikke witte gans rond met zijn hamsterquote:
Watquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
Die user die pasta bolognese maakte dmv spaghetti koken en dan op een bord flikkeren en bolognese chips er over heen verkruimelen![]()
Ew nee :squote:Op woensdag 13 juni 2018 16:10 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat laatste, wees een verstandige vrouw
wtf??quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
Die user die pasta bolognese maakte dmv spaghetti koken en dan op een bord flikkeren en bolognese chips er over heen verkruimelen![]()
Wellesquote:
Sushi is vies en ze maken daar echt de beste andere gerechtenquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt dilemma. Waarom ga je alleen maar kip en beef eten bij sushitent?
Jaquote:
Die ken ik ook!quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ken ik helaas niet, de enige Niels die ik ken die karde op een dikke witte gans rond met zijn hamster
Wat is er mis meequote:
Nee. Ze heeft nu een dochtertje en hoop heel erg dat dat kind nog beetje goed opdroogt want ze lijkt op haar vaderquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt? Snap ik, nog wat mee gedaan of?
Oh en hey
Jij fapt zeker op LOTR?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je mag er wel een paar.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik wil ook
Ik drink geen cola meer trouwens
Ben mijn leven aan het beteren
Het is natuurlijk een vraag aan Zosk. Maar ik zou een beetje hamkaas eten, halve zak ofzo, zodat je in ieder geval van die lekkere trek af bent, maar het niet ten koste gaat van de lasagna. Ook al flikker je nu de lasagna in de oven, dan nog zou ik een beetje Hamka's eten.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben er ook zo eentje die idd tijdens het koken aan de chips zit, omdat ik t niet meer volhou van de hongerquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een vraag aan Zosk. Maar ik zou een beetje hamkaas eten, halve zak ofzo, zodat je in ieder geval van die lekkere trek af bent, maar het niet ten koste gaat van de lasagna. Ook al flikker je nu de lasagna in de oven, dan nog zou ik een beetje Hamka's eten.
Ik hou het wel vol, maar soms heb je gewoon zin.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er ook zo eentje die idd tijdens het koken aan de chips zit, omdat ik t niet meer volhou van de honger
Dit is wel een goeie, als hongermaker en appetizer.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een vraag aan Zosk. Maar ik zou een beetje hamkaas eten, halve zak ofzo, zodat je in ieder geval van die lekkere trek af bent, maar het niet ten koste gaat van de lasagna. Ook al flikker je nu de lasagna in de oven, dan nog zou ik een beetje Hamka's eten.
Er zit een hoop haat en nijd in die meid ook.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat voeg jij weer bar weinig toe de laatste tijd.
Wat drink je ipv cola nu?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik wil ook
Ik drink geen cola meer trouwens
Ben mijn leven aan het beteren
Hier heb ik tenminste wat aan. Bedankt. Ik ga nu de lasagne in de oven doen en beetje hamka's etenquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dankjewel snoesquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag er wel een paar.
Hoeveel cola dronk je op een dag dan?
Ja, vind het echt 10x niks.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zit een hoop haat en nijd in die meid ook.
Ik heb altijd zinquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik hou het wel vol, maar soms heb je gewoon zin.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dankjewel snoes
Een liter denk ik, en als ik blikjes in huis had dan 4 blikjes ofzo
Nee, kut zelfs. En ze negeert me echt altijd hard de pan uit. Weet niet wat ik verkeerd gedaan hebquote:
Jezusquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dankjewel snoes
Lekker bezig wel.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik drink nu alleen nog maar water
En 1 of 2 cappuccino op werk
Oeh gehaktballetjesquote:
Hoeveel kinnen had je toen?quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dankjewel snoes
Oh ik heb er juist last van dat ze maar blijft reageren. Prijs jezelf gelukkig.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, kut zelfs. En ze negeert me echt altijd hard de pan uit. Weet niet wat ik verkeerd gedaan heb
[..]
Jezus
Ja nou ja, als je niets anders drinkt op een avond dan is dat niet eens heel veel denk ikquote:
Ja, t is woensdag hequote:
Teringtyfusquote:Op woensdag 13 juni 2018 16:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dankjewel snoes
Lekker.quote:Op woensdag 13 juni 2018 16:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wij gaan voor groene Thaise curry vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |