Ja dat is wel vrij zielig.quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:49 schreef junkiexp het volgende:
Ik had serieus een collega die heeft opgebiecht aan mij dat hij de opties email gepland versturen (oid) in outlook gebruikte.
Die mailde dus heel vaak rond 23 uur in de avond met een hoop mensen in de CC zodat het leek dat hij dan nog aan het werk was.
Dan ben je wel een valse rat hoor![]()
Ik vind dat onprofessioneel, je laat zien dat je het niet op orde hebt.quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik wist serieus niet eens dat die mogelijkheid bestond, laat staan dat ik weet hoe het werkt. En eerlijk gezegd heb ik ook geen flauw idee waarom ik dat zou gebruiken.
Ditquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:14 schreef Nobu het volgende:
[..]
Beter nu gewoon ziek melden tot einde contract dan, zal ze leren.
Dat.quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:46 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Ik vind dat onprofessioneel, je laat zien dat je het niet op orde hebt.
ik had er laatst een die zn laatste mail om 22:30 stuurde en de eerste weer om 4:15. waar ben je dan mee bezig met je levenquote:Op donderdag 21 juni 2018 15:41 schreef RAVW het volgende:
Mensen die je aanspreken op je werk tijden van 8 tot 5 maar dan snachts nog even om half1 je mailtjes of whatap gaan sturen en dan zich beledigd voelen dat je geen antwoord terug geeft ,omdat je misschien wel aan het slapen ben
Of in je vakantie nog met de hele wachtlijst aan vragen komen
Bij ons op kantoor ben je een soort martelaar als je veel overuren draait en zorgt dat je overspannen wordt. elke drie maand komt er een binnen die het allemaal wel even gaat doen en een half jaar later nergens meer te bekennen is omdat ie overspannen thuis ligt te huilen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:46 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Ik vind dat onprofessioneel, je laat zien dat je het niet op orde hebt.
Ik gebruik het wel eens als ik een kantoordag heb om alles te versturen nadat ik mijn hele inbox leeg heb gewerkt om de reacties waar mijn bloed van gaat koken te ontlopen:quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik wist serieus niet eens dat die mogelijkheid bestond, laat staan dat ik weet hoe het werkt. En eerlijk gezegd heb ik ook geen flauw idee waarom ik dat zou gebruiken.
Klinkt als het postgedrag van haags_kwartiertjequote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:11 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
ik had er laatst een die zn laatste mail om 22:30 stuurde en de eerste weer om 4:15. waar ben je dan mee bezig met je leven
Echt niet, ik heb dit jaar maar 10 weken aan verlof dagen opstaan.quote:Op donderdag 21 juni 2018 19:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol ambtenaren
Die hebben toch altijd vrij
...quote:Op donderdag 21 juni 2018 19:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol ambtenaren
Die hebben toch altijd vrij
Gewoon geplande reboots instellen die 's nachts plaatsvinden, probleem opgelost. Daar zou ik heel snel klaar mee zijn. En als ze dan iets kwijt zijn, na twee keer leren ze dat wel af.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 06:20 schreef DJKoster het volgende:
Ik werk niet op een kantoor, maar wel in een omgeving waar computers gedeeld worden met daarop veeleisende programma's. Daardoor worden deze pc's na 5-10 dagen merkbaar trager, afgesproken is om elke week deze pc's te herstarten.
Je raadt het al: 20-30 dagen uptime kom ik geregeld tegen
(50% van de afdeling is 60+)
Gewoon net zo hard weer terug smijtenquote:Op woensdag 20 juni 2018 08:28 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
De schutting, iedereen die hem heeft staan weet waar ik het over heb.
Wat is uptime?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 06:20 schreef DJKoster het volgende: Ik werk niet op een kantoor, maar wel in een omgeving waar computers gedeeld worden met daarop veeleisende programma's. Daardoor worden deze pc's na 5-10 dagen merkbaar trager, afgesproken is om elke week deze pc's te herstarten.
Dit ja. Iedereen weet mijn werktijden, ik werk bij een klein bedrijfje. Dan heb je de hele dag je ding gedaan ga je naar huis, kom je s'ochtends op je werk ligt je halve bureau en/of bakje vol met een zootje papier waar ik niks vanaf weet.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon net zo hard weer terug smijten
Als iemand iets neerlegt zonder overleg en toelichting dan zal het wel geen haast hebben en hoef je er idd geen aandacht aan te besteden.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:39 schreef Wann01601 het volgende:
[..]
Dit ja. Iedereen weet mijn werktijden, ik werk bij een klein bedrijfje. Dan heb je de hele dag je ding gedaan ga je naar huis, kom je s'ochtends op je werk ligt je halve bureau en/of bakje vol met een zootje papier waar ik niks vanaf weet.
Dat gaat dan zo de papierbak in. Als je niet eens het fatsoen hebt om even een uitleg te geven of te vragen wat je verwacht wat er mee moet gaan gebeuren.
Moeten die dingen 24/7 draaien en hoe lang duurt een reboot?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 06:20 schreef DJKoster het volgende:
Ik werk niet op een kantoor, maar wel in een omgeving waar computers gedeeld worden met daarop veeleisende programma's. Daardoor worden deze pc's na 5-10 dagen merkbaar trager, afgesproken is om elke week deze pc's te herstarten.
thuis je mails van het werk lezenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:11 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
ik had er laatst een die zn laatste mail om 22:30 stuurde en de eerste weer om 4:15. waar ben je dan mee bezig met je leven
Ik vraag het me ook weleens af. heb al m'n email via mn telefoonquote:
uitschakelenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:24 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook weleens af. heb al m'n email via mn telefoon
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:09 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Is allemaal wel relatief natuurlijk. Het blijft toch de ambtenarij.
Eigenlijk ga ik zelden in de kindervakanties om die reden. Maar ik vind het van de zotte dat men dat recht claimt..quote:Op woensdag 20 juni 2018 08:06 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Los daarvan, je zou heel, heel misschien, ook rekening met elkaar kunnen houden. Dus dat je niet allemaal tegelijk op vakantie gaat, of probeert af te stemmen met elkaar?
Is maar een idee hoor. Je kan natuurlijk ook egocentrisch op jezelf gericht blijven. Dat kan natuurlijk ook.
...quote:Op vrijdag 22 juni 2018 08:27 schreef Zolder het volgende:
[..]
Zal wel loslopen lekker vakantie nemen pik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |