Inderdaad echt typisch iets voor mensen, dat ze vooral namen uit de eigen taal juist uitspreken.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 22:59 schreef Quotidien het volgende:
Sowieso als het niet Jansen of De Vries is gaat het al fout.
Ach ja, niet iedereen kan weergaloos taalgevoel hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad echt typisch iets voor mensen, dat ze vooral namen uit de eigen taal juist uitspreken.
Lolquote:Op woensdag 13 juni 2018 08:47 schreef ShevaJB het volgende:
Boeiend hoe dit knakker heet, die arrogante Fransen komen de groepsfase niet eens voorbij
Die vallen het hardst.quote:Op woensdag 13 juni 2018 08:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol
Die gasten hebben een topselectie
Oké bedankt Hans.quote:
Graag gedaan Henk. Laatste keer was het Spanje, deze keer wordt het Frankrijk, let maar op.quote:
Zou genot zijn. Kut Fransen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 08:53 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Graag gedaan Henk. Laatste keer was het Spanje, deze keer wordt het Frankrijk, let maar op.
Kratje pils naar keuze er op?quote:Op woensdag 13 juni 2018 08:53 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Graag gedaan Henk. Laatste keer was het Spanje, deze keer wordt het Frankrijk, let maar op.
Is goedquote:
Het lijkt me dat mbappé oorspronkelijk een Afrikaanse naam is en dat de Fransen dus ook maar wat doen, bij de uitspraak. Net als hoe ze Griezmann uitspreken.quote:Op woensdag 13 juni 2018 09:35 schreef Otger het volgende:
Frans was nooit mijn sterkste vak, derhalve is een typische Franse naam zoals Mbappé uitspreken erg lastig.
Echt? Toen ik in Parijs was zag ik genoeg mensen met Mbutu als achternaam. Ik nam aan dat die naam zo Frans is als stokbrood zelf.quote:Op woensdag 13 juni 2018 09:53 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Het lijkt me dat mbappé oorspronkelijk een Afrikaanse naam is en dat de Fransen dus ook maar wat doen, bij de uitspraak. Net als hoe ze Griezmann uitspreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |