abonnement Unibet Coolblue
pi_179753104
Ik heb nu al een jaar of vijf een Philips baardtrimmer die zijn werk op zich prima doet. Trimt tot 18mm en de batterij gaat vrij lang mee dus hoef hem niet elke keer aan de lader te hangen. Klepje van het opvangbakje voor de haartjes is echter lam en dus moet je je duim er goed op houden anders leeg je het bakje boven de vloer of wasbak.

Verder is het sowieso al een groot nadeel dat de haartjes overal heen vliegen. Iedere keer die wasbak weer vol haartjes en erger... de rand van de wasbak en het plankje er boven. Vrij irritant en vast herkenbaar voor velen.

Ik ben dus op zoek naar een trimmer die die ellende zo veel mogelijk voorkomt. Nu zijn er trimmers waarvan geclaimd wordt dat ze de haartjes opzuigen, maar werkt dit in de praktijk net zo goed als dat wordt geclaimd?

Bijvoorbeeld deze Remmington MB6850

Die lange review vertrouw ik niet want bij Bol.com staat exact dezelfde :')

Verder draag ik geen lange baard. Hooguit een millimeter of 8 maar eerder 5 a 6 millimeter, dus dan hoeft het niet per se zo'n ding te zijn die geschikt is voor de langere baard.

Iemand suggesties? :)
  dinsdag 12 juni 2018 @ 23:19:01 #2
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_179755844
Die reviews -in ieder geval die van truckermike- lijken inderdaad behoorlijk nep. Waarschijnlijk afkomstig van een marketingbureau'tje ofzo

Niet exact hetzelfde, net iets anders geschreven, maar de inhoud die kennelijk overgebracht moet worden komt exact overeen. Duidelijk nep.

https://www.coolblue.nl/product/810036/remington-mb6850.html
https://www.bol.com/nl/p/(...)art/9200000088079941

Maar gewoon het opvolgende modelletje van je huidige Philips als deze je bevalt? Zoveel verschil zal dr wel niet inzitten.
pi_179755960
Ik heb zo een ding van godmiljaar hoe heet dat merk ook weer en het type ben ik ook ff kwijt.

Oneshave of iets wat daar op lijkt.

Kan van bijna glad tot gewoon baard en traploos instelbaar qua lengte. Draadloos, waterdicht. Ik denk dattie van Philips is. De duurste uitvoering moet je dan wel hebben, die kan geloof ik en korter en langer en hoef je niet te kutten met kapjes wisselen voor korter of langer maar kan je middels draaiknop gewoon verstellen. De goedekopere versies hebben dat met losse kapjes voor verschillende lengtes dacht ik. Fijn ding. Mesjes zouden 4 maanden meegaan en kosten iets van 2 tientjes per stuk ofzo geloof ik. Zo lang heb ik hem nog niet denk ik; mesjes zijn nog gewoon scherp :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_179756068
Even opgezocht in bestelgeschiedenis:
https://www.coolblue.nl/p(...)blade-qp6520-30.html

Die was het. Werkt prima; alleen niet met echte langere baarden ofzo, maar voor trimmen/scheren volstaat ie wel goed :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_179756599
Bedankt luitjes. Ben inmiddels al op de Babyliss for men sh500e uitgekomen. Prijzig, maar had nog een cadeaubon van Bol.com en er zit ¤ 25,- cashback op. Kost mij al met al dan ¤50,-
Het lijkt een scheerapparaat, maar het is het niet.
Ding schijnt echt lekker egaal te trimmen en je kunt gewoon in alle richtingen scheren. Trimt in stappen van 0.2mm tot 12mm. Voor mij voldoende.



Ook onder de douche te gebruiken en makkelijk af te spoelen onder de kraan. Enig nadeel... ik zal nog steeds haartjes in de wasbak vinden, maar dat is ook het geval bij die dingen met zo'n zuigfunctie. Blijkt namelijk niet zo lekker te werken als men belooft.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2018 00:00:29 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')