Dat snap ik best. Maar dit is dan ook een verkapt "waar blijven de werkmantopics" topic. En omdat ik het extra klachtwaardig vind, dat hij iedereen eerst lekker loopt te maken met een aanmeld topic gaat daar de hoofdklacht dus over. En omdat bonusklachten niet mogen en zulks, na ja je begrijpt het zelf.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:46 schreef Fokker89 het volgende:
Er is een verschil tussen een topic van Werkman, en een werkmantopic. Zolang je dat niet snapt verdien je ook geen DM service
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:46 schreef Fokker89 het volgende:
Er is een verschil tussen een topic van Werkman, en een werkmantopic. Zolang je dat niet snapt verdien je ook geen DM service
Hoezo mag dat niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:50 schreef oranjevogel1 het volgende:
En omdat bonusklachten niet mogen en zulks, na ja je begrijpt het zelf.
Geen idee, die blauwen nemen je topic dan altijd mee naar achteren. Misschien zijn ze bang dat het voor sommige gebruikers te moeilijk wordt met bonusklachten. Beetje laagdrempelig houden en zo.quote:
DM is tevens een kwaliteitsgarantie.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:34 schreef oranjevogel1 het volgende:
En ik had me laatst nog wel aangemeld in dat aanmeldtopic van hem.
Waar blijven die DM's dan??????????????///////
Geef me DM's.
24/7.quote:Op woensdag 13 juni 2018 00:05 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik was toevallig toch ''in de buurt''...
Ik had het laatst al ergens gemeld, maar geen confirmatie van je gehad; bij deze nogmaals dus:quote:Op dinsdag 12 juni 2018 22:59 schreef Werkman het volgende:
[..]
DM is tevens een kwaliteitsgarantie.
Als ik die ook ga versturen voor mijn keutelgezeik devalueert de waarde.
Bij uitgebouwde kwaliteitstopics stuur ik je sowieso een DM
Genoteerd.quote:Op woensdag 13 juni 2018 00:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik had het laatst al ergens gemeld, maar geen confirmatie van je gehad; bij deze nogmaals dus:
Gelieve geen DM's meer te sturen naar Geralt, maar deze voortaan te sturen naar vosss.
Bedankt alvast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |