Je legt je voet op je bovenbeen zegmaar, om er gemakkelijk bij te kunnen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:07 schreef kree het volgende:
hoe de fuck krijg je het voor elkaar dat als iets onder je voet zit dat er een vochtvlek op je broek komt?
Wat is de winnende eigenschap van negervoeten dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:07 schreef VleesLollie het volgende:
moet helemaal niet, beter laat je hem gewoon dicht, tenzij je continue beweegt zoals bij de vierdaagse.
geen negervoeten hebben
Jup, helaas heeft mijn baas mij verboden om nog zonder broek naar het werk te komen.quote:
Ah op die manierquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:09 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Je legt je voet op je bovenbeen zegmaar, om er gemakkelijk bij te kunnen.
Ik had natuurlijk ook de schaar op de grond kunnen leggen, om er vervolgens hard op te stampen, maar dan is het moeilijk richten, want je voet zit erboven.
Snappie?
blootvoeds over zandpaden kunnen lopen met scherpe steentjes zonder het uberhaupt te voelenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:10 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Wat is de winnende eigenschap van negervoeten dan?
Tsja, maar als ik dat veel zou doen zou er ook binnen no-time een eeltlaag op mijn voet zitten die dik genoeg is om een punaise in te duwen. Vraag me dus af of dit alleen voor negers telt.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:14 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
blootvoeds over zandpaden kunnen lopen met scherpe steentjes zonder het uberhaupt te voelen
Een nestel, of maliequote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:05 schreef robijntjestralendwit het volgende:
....... (revet toch?) ......
Je moeder heeft de broek aan thuis.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:11 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Jup, helaas heeft mijn baas mij verboden om nog zonder broek naar het werk te komen.
Nee, dit mag alleen bij de aanschaf van de schaar in het aanzicht van de verkoper.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:09 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik had natuurlijk ook de schaar op de grond kunnen leggen, om er vervolgens hard op te stampen,
Echt niet, mijn stiefvader, die maakt dat haar vaak genoeg duidelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:35 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Je moeder heeft de broek aan thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weggegaan en opgerot
Een malie, nestel of veterstift is het kleine plastic of metalen einde van een veter of rijgsnoer. Dit stiftje zorgt ervoor dat de veter niet begint te rafelen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |