dit is een lemming.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ehm verpakt brood van drie dagen oud mag helemaal niet meer verkocht worden.
Bij brood is de verpak/bakdatum ook de datum dat het verkocht moet worden. Daarna is het beperkt houdbaar maar dat hangt heel erg af van de manier waarop het bewaard wordt.
nee? waar van dan?quote:
Lijkt er wel op. Hoe dan ook ik wilde gewoon een serieuze reactie doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:23 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Het is toch geen lemming krijg ik net door! Excuses alom!
Klopt dat tegenwoordig nog wel met brood?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:25 schreef -AMG- het volgende:
Gewoon bij de bakker halen, bij mij in de buurt even duur en tien keer beter.
Ik vind niet dat de bakkers bij mij in de buurt beter brood verkopen dan de duurdere broden die je in de supermarkt vindt.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt dat tegenwoordig nog wel met brood?
Het enige wat ik bij de bakker haal is gebak/taart/vlaai, omdat supermarkten deze invriezen.
Denken dat een warme bakker dat niet doet.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het enige wat ik bij de bakker haal is gebak/taart/vlaai, omdat supermarkten deze invriezen.
Ja, je had in dat geval kunnen weten dat het betreffende sneetje groen was, doordat het dan groen was.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:04 schreef VleesLollie het volgende:
maar wat als ik het brood gekocht had 6 dagen geleden, en ik wil een sneetje nemen en het was groen geweest? had ik dat kunnen weten? nee,
TS vermeldt nergens wanneer hij zich het brood aanschafte.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ehm verpakt brood van drie dagen oud mag helemaal niet meer verkocht worden.
Dat klopt tegenwoordig juist meer dan ooit. Ook bakkers gebruiken poeders maar veel minder. In zo'n fabriek gaan er iets van 8 soorten poeder in om vanalles. Voor de kleur van de korst en de knapperigheid tot de bakverbeteraars die het gistproces ondersteunen etc. Alleen maar om duurdere producten te vervangen, niet omdat het er niet is.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb altijd al deze klacht willen maken, helaas, ben te laat...quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:04 schreef VleesLollie het volgende:
Hoi,
Ik heb hier een brood, een AH vloerbrood, wit, of moet ik blank zeggen?
bedrag: 2,49
verpakt: 3 dagen terug
weet je wat er mist? De Datum waarin het brood verrot is?
ja!
waarom willen mij wel vermelden waarop het brood is verpakt, maar willen jullie mij NIET vermelden wanneer het brood verrot is?
maar wat als ik het brood gekocht had 6 dagen geleden, en ik wil een sneetje nemen en het was groen geweest? had ik dat kunnen weten? nee, is het jullie fout? ja!
doe er dan wat aan!
klacht: geen THT op brood
Daarom quote je maar de OP?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:27 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Ik heb altijd al deze klacht willen maken, helaas, ben te laat...
Nee, voor de notificatie.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Daarom quote je maar de OP?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |