behalve die van TS dusquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom willen de meeste vrouwen vaak ook wel een tweede maar haast geen enkele man nog eens een tweede schop.
Doe wat je wil en moet doen ... maar als dit de enige manier is om hem op te winden, zou ik me zorgen maken ... ik mag toch hopen dat er andere manieren zijn waarop hij zin krijgt in jou ...quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:28 schreef Iambella het volgende:
Bedankt voor de normale reacties. Het gaat hij er meer om dat ik bang ben het fout te doen aangezien ik onervaren ben op dat gebied. En als dat de enige manier is om hem op t winden wil ik dat toch wel proberen.
Faalangst? Je hoeft geen beslissende penalty te nemen hè?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:54 schreef Iambella het volgende:
Het gaat echt niet alleen om hem. Hij geeft mij juist wel wat ik wil in bed. Daarom wil ik het hem ook terug geven. Maar heb nogal last van faalangst. En daardoor komt t geforceerd over omdat ik veel vraag. Maar hoe kan ik t doen als ik werkelijk geen idee heb.
Ik weet wel dat het flink klote is als je als vrouw mega je best doet om sexy te zijn, met pikante lingerie etc en je dan gewoon Nauwelijks reactie krijgt. Gaf een flinke deuk in mijn zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:44 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Doe wat je wil en moet doen ... maar als dit de enige manier is om hem op te winden, zou ik me zorgen maken ... ik mag toch hopen dat er andere manieren zijn waarop hij zin krijgt in jou ...
Precies wat jij zegt, je kan het dan niet doen. De vraag is vooral: wil je je hier echt in gaan verdiepen? Het is niet iets wat je alleen moet doen omdat hij het wilt, dan wordt het nooit wat hij wilt. Je moet het zelf ook willenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:54 schreef Iambella het volgende:
Het gaat echt niet alleen om hem. Hij geeft mij juist wel wat ik wil in bed. Daarom wil ik het hem ook terug geven. Maar heb nogal last van faalangst. En daardoor komt t geforceerd over omdat ik veel vraag. Maar hoe kan ik t doen als ik werkelijk geen idee heb.
Bespreek dit met hem, het hoeft niet perfect toch? Lukt het niet goed probeer je het nog eens.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:54 schreef Iambella het volgende:
Dit is accuraat a.f.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:57 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Faalangst? Je hoeft geen beslissende penalty te nemen hè?
Dat kan ik me heel goed voorstellen ja!quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:59 schreef RaspberryPies het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het flink klote is als je als vrouw mega je best doet om sexy te zijn, met pikante lingerie etc en je dan gewoon Nauwelijks reactie krijgt. Gaf een flinke deuk in mijn zelfvertrouwen.
Mee eensquote:Heel eerlijk, als je faalangst hebt gaat deze relatie intiem gezien jouw zelfvertrouwen weinig goeds doen. Het moet in je natuur zitten om dit te kunnen doen. Als iets in je lichaam je tegenhoudt, zoals faalangst, denk ik niet dat deze man seksueel gezien een goede match is voor je. Ook al klikt het verder wel.
Hoe oud zijn jullie?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:14 schreef Iambella het volgende:
Nee hij heeft al gezegd dat t niet van hem moet. Hij heeft zich er al bij neergelegd dat ik t nooit ga doen waarschijnlijk en vind hij ook niet erg. Maar ik wil t zelf zo graag. Om hem gewoon dat te kunnen geven. Ik heb t al een paar keer gezegd en dan gingen we t proberen en dan durf ik t toch ineens weer niet. Erg vervelend op dat moment.
Kennelijk ben jij wel eens bevallen?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ben je wel eens in je kruis geschopt?
Als je het dan over pijn hebt. Vrouwen die moeten bevallen, hè. Die vangen slechts een glimp op van hoeveel pijn het doet als je als man in je kruis geschopt wordt.
Kennelijk ben jij wel eens in je balzak geschopt dat je aan mijn opmerking durft te twijfelen.quote:
Bij gebrek aan een balzak: nee. Maar ik pretendeer ook niet te weten hoe de ander zich voelt.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Kennelijk ben jij wel eens in je balzak geschopt dat je aan mijn opmerking durft te twijfelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |