abonnement Unibet Coolblue
pi_179741143
Dag allemaal!

Ik wil vreemde katten uit de tuin houden (en onze katten in de tuin :+ ), nu is de hele tuin netjes dicht behalve onder de poortdeur, daar kan ruim een kat onderdoor :D

Nu meende ik wel eens gezien te hebben dat mensen een soort bezems/borstels onder de deur bevestigd hebben zodat hij beter afsluit (er zit een flink gat onder namelijk). Maar ik kan dat online nergens vinden :')

Is dat dan iets dat je zelf moet maken door gewoon een grote bezem te slopen en eronder te bevestigen? Of zoek ik niet goed :7

Kortom:

HELP!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_179741203
Even googlen op deurborstel. Is dat wat je zoekt?
pi_179741383
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:34 schreef wcborstel het volgende:
Even googlen op deurborstel. Is dat wat je zoekt?
Nou, nee. Wel zoiets, maar dan voor buiten, dus meer van die stugge rode bezem-haren achtig :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 juni 2018 @ 10:51:04 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_179741445
Plankje tegenaan timmeren? Lijkt me simpeler dan een borstel. Tenzij je meteen je tuinpad wilt vegen :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_179741823
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:29 schreef tombolafan het volgende:

Is dat dan iets dat je zelf moet maken door gewoon een grote bezem te slopen en eronder te bevestigen? Of zoek ik niet goed :7

Misschien zoek je niet goed.
Maar mocht je wel goed gezocht hebben en het komt neer op zelf maken, haal dan bij Action een stel straatbezems. Kort niks, en zit bovendien nog geen steel aan, dus je hoeft dan geen bezem te slopen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_179742724
Of een andere deur plaatsen. Eentje die wel goed afsluit.
pi_179742776
Gewoon een plank aan maken werkt toch net zo goed, zo deden wij dat toen we een konijn hadden vroeger die niet uit de tuin mocht. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179742927
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:45 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou, nee. Wel zoiets, maar dan voor buiten, dus meer van die stugge rode bezem-haren achtig :+
'Tochtborstel' geeft betere resultaten.

Zat mobiel, las niet goed. Je kan toch een bezem in de lengte doorzagen, en die monteren?

[ Bericht 8% gewijzigd door Resistor op 12-06-2018 16:25:24 ]
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_179747665
Een strook rubber aan de poort maken een idee?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_179818118
prikkeldraad?
pi_179819048
Waarom zo moeilijk? Schroef er een plank onder en je bent klaar. Kan beste een paar centimeter ruimte overblijven.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')