abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 juni 2018 @ 11:40:11 #61
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_179800767
J Stavridis was commander U.S. Southern Command (2006 to 2009) en commander, U.S. European Command en NATO Supreme Allied Commander Europe
Hij werkte dus niet voor de NATO, maar de NATO Europa werkte voor hem eigenlijk
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_179801159
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 08:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, vond het gewoon bijzonder dat jij stelde dat je je vijand te respecteren, ook hun waarden. Dat argument gebruikte je om het bizarre optreden van Trump te rechtvaardigen.

Daarom vroeg ik jou: IS is momenteel onze grootste vijand. Zouden onze leiders haar generaals moeten salueren?
In een vredesgesprek moet dat kunnen ja, ware het niet dat IS een rebellengroep is en geen natie gaat je vergelijking niet echt op, maargoed je wil sensatie
pi_179801338
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 12:12 schreef Doublepain het volgende:

[..]

In een vredesgesprek moet dat kunnen ja, ware het niet dat IS een rebellengroep is en geen natie gaat je vergelijking niet echt op, maargoed je wil sensatie
Of je erkent gewoon dat het niet handig van Trump was om een hoge generaal van een moorddadig regime te salueren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179802656
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 12:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Of je erkent gewoon dat het niet handig van Trump was om een hoge generaal van een moorddadig regime te salueren.
Niet handig? Salueerde hij met z'n voeten dan?
pi_179802710
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:57 schreef Odaiba het volgende:
Ik hoop dat hier wat positiefs uit komt. Kom nu niet gelijk aan met mensenrechten etc. Dat zijn allemaal zaken die hopelijk op de lange termijn beter worden in Noord-Korea, maar kun je niet forceren in zo'n situatie.
Verstandige realistische aanpak!
pi_179804668
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 12:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Of je erkent gewoon dat het niet handig van Trump was om een hoge generaal van een moorddadig regime te salueren.
Alsof Amerika geen bloed aan zijn handen heeft? Wat mij betreft is salueren net zoals een hand schudding of buiging. Je geeft aan niet vijandig te zijn en de ander tot op zekere hoogte te respecteren.
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 juni 2018 @ 15:51:17 #67
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179805083
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:35 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Alsof Amerika geen bloed aan zijn handen heeft? Wat mij betreft is salueren net zoals een hand schudding of buiging. Je geeft aan niet vijandig te zijn en de ander tot op zekere hoogte te respecteren.
Alsof Amerika = Ja maar hullie/zij/wij/die doen het ook hoor!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179805661
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:51 schreef Ulx het volgende:

[..]

Alsof Amerika = Ja maar hullie/zij/wij/die doen het ook hoor!
:')
pi_179806681
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 12:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Of je erkent gewoon dat het niet handig van Trump was om een hoge generaal van een moorddadig regime te salueren.
toch wel grappig eigenlijk

Elke keer roept men dat trump alleen maar een wereldoolog zal ketenen, terwijl dit soort dingen juist frictie voorkomt. Bijzonder weer sommige mensen hier
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 juni 2018 @ 18:56:17 #70
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179808384
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 17:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

toch wel grappig eigenlijk

Elke keer roept men dat trump alleen maar een wereldoolog zal ketenen, terwijl dit soort dingen juist frictie voorkomt. Bijzonder weer sommige mensen hier
Sure, overgave maakt vaak een eind aan conflicten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179843053
Typerend verschil


Trump dwingt repect af, Obama was een zwakkeling waar overheen gelopen werd.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_179843195
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:00 schreef De_Onnoembare het volgende:
Typerend verschil


Trump dwingt repect af, Obama was een zwakkeling waar overheen gelopen werd.
Ja, zo kan je het allemaal ook interpreteren inderdaad.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179843324
quote:
14s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, zo kan je het allemaal ook interpreteren inderdaad.
Hoe interpreteer jij het dan?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_179843374
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:15 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Hoe interpreteer jij het dan?
Ze wilde Obama een beetje intimideren. Trump is gevoelig voor vleijerij, dus gaven ze hem een showtje om alvast wat punten te scoren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179843412
quote:
7s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ze wilde Obama een beetje intimideren. Trump is gevoelig voor vleijerij, dus gaven ze hem een showtje om alvast wat punten te scoren.
En gewerkt heeft het niet, want Trump heeft alsnog gewoon de handelsoorlog ontketend.
pi_179843455
Net als met Macron trouwens. Blijkbaar mag Trump er dan wel van genieten als hij de narcist kan uithangen, maar z’n beslissingen worden er blijkbaar niet echt door beïnvloed.
  Overall beste user 2022 zondag 17 juni 2018 @ 13:51:33 #77
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179846856
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:20 schreef Igen het volgende:

[..]

En gewerkt heeft het niet, want Trump heeft alsnog gewoon de handelsoorlog ontketend.
Aan de andere kant druipt de VS af in Azië en zeuren ze niet meer over mensenrechten en democratie.

Dus het werkte in dat opzicht wel
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179846887
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 13:51 schreef Ulx het volgende:

[..]

Aan de andere kant druipt de VS af in Azië en zeuren ze niet meer over mensenrechten en democratie.

Dus het werkte in dat opzicht wel
Xi is niet de president van Noord-Korea.
  Overall beste user 2022 zondag 17 juni 2018 @ 13:54:51 #79
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179846913
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 13:53 schreef Igen het volgende:

[..]

Xi is niet de president van Noord-Korea.
Oh. Maar alsnog druipt de VS af uit Azië.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179846939
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 13:54 schreef Ulx het volgende:

[..]

Oh. Maar alsnog druipt de VS af uit Azië.
Er is geen enkele indicatie van een oorzakelijk verband tussen het uitrollen van de rode loper voor Trump door Xi enerzijds, en de militaire terugtrekking in verhouding tot Zuid-Korea door Trump anderzijds.
  Overall beste user 2022 zondag 17 juni 2018 @ 14:09:19 #81
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179847182
Dus je geeft toe dat de VS afdruipt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179848690
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:20 schreef Igen het volgende:

[..]

En gewerkt heeft het niet, want Trump heeft alsnog gewoon de handelsoorlog ontketend.
Maar hij heeft China bijvoorbeeld niet als currency manipulator aangemerkt, en ook geen zaak aangespannen bij de WTO. Twee zaken die hij wel had aangekondigd te zullen doen in zijn contract met de kiezer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179848753
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:09 schreef Ulx het volgende:
Dus je geeft toe dat de VS afdruipt.
Ja hoor. Ik wil ook best toegeven dat jij brood met pindakaas hebt gegeten, als je dat per se wil. Met mijn oorspronkelijke stelling heeft dat echter allemaal niks te maken.
pi_179848759
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:20 schreef Igen het volgende:

[..]

En gewerkt heeft het niet, want Trump heeft alsnog gewoon de handelsoorlog ontketend.
Nou ja, er is bijvoorbeeld het gevalletje ZTE. De regering had het al op een akkoordje gegooid, maar het is nog maar de vraag of de senaat daar ook aan wil.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179848819
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 15:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, er is bijvoorbeeld het gevalletje ZTE. De regering had het al op een akkoordje gegooid, maar het is nog maar de vraag of de senaat daar ook aan wil.
De vraag lijkt me sowieso of er nog iets van de ZTE-deal over blijft. China had bijv. ook toegezegd om meer Amerikaanse spullen te gaan importeren etc., maar vanwege Trumps invoerheffingen hebben ze gezegd dat al die afspraken nu nietig zijn en dat China met volle kracht terugslaat in de handelsoorlog. Ik kan me niet voorstellen dat Trump dan nog veel moeite voor de ZTE-deal gaat doen.
pi_179848935
Interessant is het trouwens wel. Europa hield z'n poot stijf en had het standpunt "We onderhandelen niet met een pistool tegen het hoofd" met als gevolg dat Trump de importheffingen heeft doorgezet; China rolde de rode loper voor Trump uit, deed concessies en sloot een deal, met als gevolg dat Trump dat even later allemaal weer verscheurt en óók gewoon de importheffingen heeft doorgezet.

Kortom, een deal met Trump is niks waard en onderhandelen met Trump is tijdsverspilling die niks oplevert. :{
pi_179848961
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 15:24 schreef Igen het volgende:

[..]

De vraag lijkt me sowieso of er nog iets van de ZTE-deal over blijft. China had bijv. ook toegezegd om meer Amerikaanse spullen te gaan importeren etc., maar vanwege Trumps invoerheffingen hebben ze gezegd dat al die afspraken nu nietig zijn en dat China met volle kracht terugslaat in de handelsoorlog. Ik kan me niet voorstellen dat Trump dan nog veel moeite voor de ZTE-deal gaat doen.
De deal is er gewoon. Het is nu de senaat die het opnieuw instellen van het verbod in een defense bill verpakt. Als dat het haalt en het huis stemt in het reconciliation proces ook in met die maatregel dan kan Trump nog een veto uitspreken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179849150
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 15:30 schreef Igen het volgende:
Interessant is het trouwens wel. Europa hield z'n poot stijf en had het standpunt "We onderhandelen niet met een pistool tegen het hoofd" met als gevolg dat Trump de importheffingen heeft doorgezet; China rolde de rode loper voor Trump uit, deed concessies en sloot een deal, met als gevolg dat Trump dat even later allemaal weer verscheurt en óók gewoon de importheffingen heeft doorgezet.

Kortom, een deal met Trump is niks waard en onderhandelen met Trump is tijdsverspilling die niks oplevert. :{
En je was nog wel zo enthousiast over zijn 'deal' met Noord-Korea.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179849446
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 15:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En je was nog wel zo enthousiast over zijn 'deal' met Noord-Korea.
Ik probeer graag de positieve kant van dingen te zien. Maar soms moet je ook met voortschrijdend inzicht je mening bijstellen.

Over de inhoud van het ondertekende stukje papier ben ik overigens nooit bijzonder enthousiast geweest.
pi_179849605
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 15:53 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik probeer graag de positieve kant van dingen te zien. Maar soms moet je ook met voortschrijdend inzicht je mening bijstellen.

Over de inhoud van het ondertekende stukje papier ben ik overigens nooit bijzonder enthousiast geweest.
Tja, het is natuurlijk beter dan een Amerikaanse president die met een nucleaire holocaust dreigt, maar dan leg je de lat ook wel erg laag. :P

Een goede deal om nucleaire programma's in te dammen is kwantificeerbaar en verifieerbaar. Wat dat betreft was de Irandeal vanuit pragmatisch geopolitiek oogpunt een prima deal. Die was kennelijk niet goed volgens deze regering, maar we hebben nu wel een 'fantastische deal' met Noord-Korea die volledig vrijblijvend is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')