Je woont zeker niet in de schilderwijk of kanaleneiland?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:14 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik vind het wel lekker. Ben geen voetbalfan en het is een prettig vooruitzicht dat het land niet x weken in een collectieve waanzin gaat belanden.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:17 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je woont zeker niet in de schilderwijk of kanaleneiland?
Niet echt een goed voorbeeld van mij trouwens. Ze hebben daar niet echt een wk nodig voor collectieve waanzinquote:
Mooi toch, iedereen tevreden (behalve ts) <3quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:23 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik vind het wel lekker. Ik ben een voetbalfan, dus het is een prettig vooruitzien om van het mooiste toernooi te genieten, zonder dat het land een x aantal weken in een collectieve waanzin gaat belanden.
Aldus de zuurpruim. Je hebt er niets mee maar gunt anderen niet hun pleziertje voor een paar weken.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:14 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik vind het wel lekker. Ben geen voetbalfan en het is een prettig vooruitzicht dat het land niet x weken in een collectieve waanzin gaat belanden.
En dan niet te vergeten de vrouwen die zo zat als een aap zijn mee naar huis te nemen en alle hoeken van de kamer te laten zien met mijn pener van 31 cm schoon aan de haak.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:58 schreef Eightyone het volgende:
Ik geef weinig om voetbal. Maar ik mis nu wel de oranje gekkigheid die daarmee gepaard kan gaan.
Oranje vla, foeilelijke Roy Donders-pakken/oranje Supertrash-jurkjes, vlaggetjes in de straat, en zo nu en dan luid gejuich in de buurt.
Jij weet.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:20 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
En dan niet te vergeten de vrouwen die zo zat als een aap zijn mee naar huis te nemen en alle hoeken van de kamer te laten zien met mijn pener van 31 cm schoon aan de haak.
Geen Italiëquote:
Genoeg voetballers met Italiaanse afkomst bij Argentinië.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geen Italië
Geen Nederland
Precies saai voor jouw
Je niet ziekmelden tijdens WKquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:40 schreef Ruislip het volgende:
Het leeft ook totaal niet bij mij. Weet niet of het komt doordat NL er niet bij is of omdat dit het 1e WK is waarop ik een fulltime baan heb.
Italië is gewoon net zo voorschut geworden als Nederland.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:32 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Genoeg voetballers met Italiaanse afkomst bij Argentinië.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |