abonnement Unibet Coolblue
pi_179757251
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 00:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hij wees de staffers zo te lezen op de eventuele gevolgen van hun handelen...

[..]

Zo te lezen heeft FOX weer iets gevonden om Rosenstein aan te vallen? :')

Rosenstein threatened to 'subpoena' GOP-led committee in 'chilling' clash over records, emails show

quote:
Deputy Attorney General Rod Rosenstein threatened to "subpoena" emails, phone records and other documents from lawmakers and staff on a Republican-led House committee during a tense meeting earlier this year, according to emails reviewed by Fox News documenting the encounter and reflecting what aides described as a "personal attack."

The emails memorialized a January 2018 closed-door meeting involving senior FBI and Justice Department officials as well as members of the House Intelligence Committee. The account claimed Rosenstein threatened to turn the tables on the committee's inquiries regarding the Russia probe.

[..]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_179757362
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 00:15 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]
maar die hebben ook allemaal het debacle in Canada gezien
De economie draait als een tierelier en de werkloosheid daalt. Dat zijn belangrijke pijlers bij verkiezingen.
Ik denk niet dat die confrontatie in Canada negatieve invloed gaat hebben. In tegendeel zelfs.
  woensdag 13 juni 2018 @ 01:53:42 #153
56724 Wombcat
rent wiel
pi_179757439
https://www.nu.nl/economi(...)veau-sinds-2012.html
quote:
Het inflatiecijfer in de Verenigde Staten heeft het hoogste niveau in zes jaar bereikt. De inflatie lag in mei op 2,8 procent op jaarbasis, tegen 2,5 procent in april.

De consumentenprijsindex van de Amerikaanse overheid ligt daarmee op het hoogste niveau sinds februari 2012. Het cijfer komt overeen met de gemiddelde analistenverwachting.

De kerninflatie bedroeg jaar-op-jaar 2,2 procent, tegen 2,1 procent een maand eerder. Dit is de inflatie exclusief de prijzen van energie en voedingsmiddelen.

Persbureau Bloomberg constateert dat de nieuwe inflatiestijging de druk op de Federal Reserve opvoert om over te gaan op geleidelijke renteverhogingen.

De prijsontwaarding doet de loonstijgingen grotendeels verdampen, die ondanks de lage werkloosheid in de VS toch al matig zijn.
in a crowd you lose humanity
pi_179757511
Verklaring in de Noord-Koreaanse staatsmedia:

Kim, Trump agree on 'step-by-step, simultaneous action' on nukes: KCNA
quote:
North Korean leader Kim Jong Un and U.S. President Donald Trump have agreed on the importance of adhering to the principle of "step-by-step and simultaneous action" in denuclearizing the Korean Peninsula, the North's state media reported Wednesday.

The Korean Central News Agency said the two leaders, in their Tuesday summit in Singapore, "shared recognition to the effect that it is important to abide by the principle."

Trump expressed his intention to suspend joint military drills between the United States and South Korea -- drills the North has denounced as preparations for invasion -- over a period of "good-will dialogue" with Pyongyang, the news agency said.

The U.S. president also promised to offer security guarantees to Pyongyang from Washington and lift sanctions against North Korea "along with advance in improving the mutual relationship through dialogue and negotiation," KCNA said.

If the United States takes "genuine" steps to build trust to improve relations with North Korea, Pyongyang can continue to implement "additional good-will measures of next stage," Kim was quoted by the news agency as telling Trump.

Kim urged Trump to make a "bold decision" to halt "irritating and hostile military actions against each other," while they accepted invitations of each other to visit Pyongyang and Washington, according to the KCNA.

The official news agency, meanwhile, did not mention whether Trump and Kim at their meeting discussed the issue of North Korea's abductions of Japanese nationals in the 1970s and 1980s.

The Trump-Kim summit was the first in history between a sitting U.S. president and a North Korean leader. The two leaders signed a joint document that includes Pyongyang's commitment to "complete denuclearization" and Washington's pledge to provide it with security guarantees.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_179757585
Wat een negatieve praat toch weer overal.

Eigenlijk zou iedereen die indertijd beweerde dat Trump een gevaarlijke gek was die WO III zou ontketenen met de staart tussen de benen moeten afdruipen.

Het is zo standaard geworden alles af te zeiken, in alle media overigens.
pi_179757590
kylegriffin1 twitterde op woensdag 13-06-2018 om 02:55:06 A line of credit Jared Kushner and his father hold with Israel Discount Bank jumped to as much as $25,000,000 during the past year, from under $5,000,000 in late 2017. It comes as Kushner oversees Trump admin policy in the Middle East. https://t.co/RuLxd7eQFq reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_179757666
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 03:03 schreef Za het volgende:
Wat een negatieve praat toch weer overal.

Eigenlijk zou iedereen die indertijd beweerde dat Trump een gevaarlijke gek was die WO III zou ontketenen met de staart tussen de benen moeten afdruipen.

Het is zo standaard geworden alles af te zeiken, in alle media overigens.
Hij gaf begin dit jaar opdracht om alle families van Amerikaanse militairen in Z Korea te evacueren. Wat denk je dat ie van plan was? Gelukkig heeft het Pentagon geweigerd.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_179757668
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_179757798
quote:
Senator-elect Caleb Frostman won the special election for Senate District 1, a district Trump carried by 18 points in 2016. Frostman’s win flips the seat to Democratic control, making it the 44th legislative district to flip from red to blue since the 2016 election and putting Wisconsin Democrats and the DLCC only two seats away from taking the targeted chamber in November.

DLCC
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2018 @ 05:46:13 #160
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_179757879
Zo, hij heeft zijn Twitter tantrum weer gehad, incluis alle verzonnen dingen zoals dat er geen research meer is, de nuke aites dichtgaan, and more!

Hij gelooft het waarschijnlijk nog zelf ook.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2018 @ 05:50:03 #161
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_179757998
"Anyone can make war, but only the most courageous can make peace! "
Heeft ie dat van iemand gepikt? Klinkt niet als iets dat ie zelf zou verzinnen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 woensdag 13 juni 2018 @ 06:51:28 #163
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179758016
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 01:27 schreef DePen het volgende:

[..]

De economie draait als een tierelier en de werkloosheid daalt. Dat zijn belangrijke pijlers bij verkiezingen.
Ik denk niet dat die confrontatie in Canada negatieve invloed gaat hebben. In tegendeel zelfs.
Helaas stijgt de inflatie en blijven de lonen achter. Dus de gewone man heeft er niet veel aan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 13 juni 2018 @ 06:55:44 #164
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179758029
quote:
6s.gif Op woensdag 13 juni 2018 02:23 schreef Kijkertje het volgende:
Verklaring in de Noord-Koreaanse staatsmedia:

Kim, Trump agree on 'step-by-step, simultaneous action' on nukes: KCNA

[..]

En er is geen enkele reden om aan het woord vvan een eerbare leider als Kim te twijfelen. Zeker niet omdat hij van zijn volk houdt.


Maar het klinkt wel als een overwinning voor Kim op deze manier, dat wel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 13 juni 2018 @ 07:01:35 #165
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179758056
https://twitter.com/kylegriffin1/status/1006583289883213824?s=19

quote:
Trump allies view the legal cloud hanging over Trump’s former attorney and fixer, Michael Cohen, as at least as ominous as the obstruction investigation. According to a source close to Cohen, Cohen has told friends that he expects to be arrested any day now. (Reached for comment, Cohen wrote in a text message, “Your alleged source is wrong!”) The specter of Cohen flipping has Trump advisers on edge. “Trump should be super worried about Michael Cohen,” a former White House official said. “If anyone can blow up Trump, it’s him.”
Daar komt de volgende crisis al aan. Ik ben benieuwd. Trump is een maand of wat in autocraat-stand gegaan. Dit kan nog leuk worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 13 juni 2018 @ 07:56:07 #166
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179758334
JeffRathke twitterde op dinsdag 12-06-2018 om 14:08:43 @Julie_C_Smith His characterization of US exercises as “provocative” mirrors Russian propaganda about the presence of small NATO forces in Balts+Poland and NATO exercises. reageer retweet
Goede vraag. Moeten wij buigen voor Poetin en de troepen terugtrekken? Scheelt veel geld.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 13 juni 2018 @ 08:52:47 #167
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179758733
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 12-06-2018 om 22:53:37 Robert De Niro, a very Low IQ individual, has received to many shots to the head by real boxers in movies. I watched him last night and truly believe he may be “punch-drunk.” I guess he doesn’t... reageer retweet
"to many shots...."
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 13 juni 2018 @ 09:36:14 #168
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_179759246
Zo’n persoonlijkheidscultus rondom Kim Jong-un, die door een hele natie gevierd wordt, daar kan een amateur als Trump alleen van dromen. En dan hebben ze ook nog eens allebei een vadercomplex. Ik kan me goed voorstellen dat die twee egomane clowns elkaar he-le-maal hebben gevonden.
De wereld stond erbij en keek ernaar.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_179759805
Een plan om Californië op te delen in drie staten heeft voldoende handtekeningen opgehaald om in november op het stembiljet te komen:



Volgens de peilingen is een grote meerderheid tegen, en als het aangenomen zou worden moet het parlement van Californië en het Congres er ook nog mee instemmen, maar een interessant idee is het wel.
pi_179760025
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 03:03 schreef Za het volgende:
Wat een negatieve praat toch weer overal.

Eigenlijk zou iedereen die indertijd beweerde dat Trump een gevaarlijke gek was die WO III zou ontketenen met de staart tussen de benen moeten afdruipen.
Ik was inderdaad van mening, voor de verkiezingen al, dat Trump een gevaarlijke gek was.

Nu ik heb 1.5 jaar in het Witte Huis heb mogen meemaken, ben ik van mening dat ik onderschat heb wat voor gevaarlijke raaskallende idiote klootzak hij wel niet is. Ik ben inderdaad doodsbang dat hij 1 of meerdere oorlogen gaat ontketenen.

De globale recessie gaat er komen, het begrotingstekort in de VS heeft hij ontoelaatbaar hoog gemaakt.
pi_179760076
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 10:09 schreef westwoodblvd het volgende:
Een plan om Californië op te delen in drie staten heeft voldoende handtekeningen opgehaald om in november op het stembiljet te komen:

[ afbeelding ]

Volgens de peilingen is een grote meerderheid tegen, en als het aangenomen zou worden moet het parlement van Californië en het Congres er ook nog mee instemmen, maar een interessant idee is het wel.
Ik zie niet in hoe dit de Amerikaanse zaak helpt. Het klinkt mij teveel als koren op de molen van mogendheden die de VS zoveel mogelijk intern willen verdelen.
pi_179760093
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 10:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik zie niet in hoe dit de Amerikaanse zaak helpt. Het klinkt mij teveel als koren op de molen van mogendheden die de VS zoveel mogelijk intern willen verdelen.
Het helpt de Amerikaanse zaak ook niet. Het is vooral een project van mensen die het onterecht vinden dat een Senator uit California 25 miljoen mensen bedient, en eentje uit Wyoming 250.000 mensen. Waar ze opzich wel een punt hebben, maar zo werkt het systeem nou eenmaal.
pi_179760173
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 10:26 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Het helpt de Amerikaanse zaak ook niet. Het is vooral een project van mensen die het onterecht vinden dat een Senator uit California 25 miljoen mensen bedient, en eentje uit Wyoming 250.000 mensen. Waar ze opzich wel een punt hebben, maar zo werkt het systeem nou eenmaal.
"Zo werkt het systeem nou eenmaal" is niet zo'n heel beste reden om niets te veranderen aan een bestaande situatie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179760214
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 10:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

"Zo werkt het systeem nou eenmaal" is niet zo'n heel beste reden om niets te veranderen aan een bestaande situatie.
Eens, maar meer staten maken om de verhouding wat meer in proportie te krijgen is natuurlijk ook symptoombestrijding.
pi_179760616
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 10:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

"Zo werkt het systeem nou eenmaal" is niet zo'n heel beste reden om niets te veranderen aan een bestaande situatie.
Daar bedoel ik mee dat de oplossing ligt in het veranderen van het systeem, niet in het opbreken van staten. Op deze manier houdt niets de GOP tegen om Alabama ook in drie stukken te hakken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')