abonnement Unibet Coolblue
pi_180000868
HB10, wtf! Dat vind toch niemand leuk, om constant als een wandelende scorelijst van een miss verkiezing rond te lopen? Mensen zijn gelukkig heel wat meer dan alleen zo'n kwalificatie.

TS, als je meer vrienden wil maken dan is het misschien een idee om eens na te denken wat voor vrienden je zou willen. Misschien brengt dat je dichter bij waar je die kan vinden.

En een vrouw die je leuk vind en die jou ook leuk vind, dat laat zich niet afdwingen. Al wat je kan doen is de wereld ingaan, naar een club of vereniging, of een cursus, en mensen leren kennen zonder met je hoofd al bij een ONS te zitten.
pi_180003958
TS, veel succes met je vrouwen scoren... :? Ik stel voor om mannen dan een score te geven op hun rang in sociale hiërarchie en vooral hun communicatie skills en hun talent om te socializen met vreemden... ik noem dat AM (alpha man) 1-10... minder dan een 10 wil je niet natuurlijk

quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:48 schreef Groepfunder het volgende:

Ik ben het vaak oneens met wat jij schrijft, maar dit kan ik heel goed volgen en ik vraag mij dan ook af wat de reactie van TS is op jouw reflectie.
Waarom vraag je je dat af? Wat boeit het hoe hij reageert?

quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 12:33 schreef Subpoena het volgende:

Heel herkenbaar. Ik ben gewoon een introvert. Dat had ik dus vooral in het lager en in het middelbaar. Ik deed genoeg activiteiten in groep maar nooit had ik er vrienden. Je had wel korte beleefde gesprekken maar het was mijn ding gewoon niet om iemand echt te leren kennen. Ik ging er naartoe voor de hobby uit te oefenen.
Nu heb ik die struggle niet meer omdat door mijn studie en studentenjobs heel vaak uit mijn comfortzone moest treden. Niet altijd aangenaam maar het had wel resultaat om wat opener te zijn bij bv. extraverte mensen. Ik weet gewoon dat ik nooit een extravert zal zijn en ik streef niet meer naar super communicatieve skills.
Ja precies. Dat heeft gewoon geen enkele zin. Jezelf accepteren of er proberen iets aan doen zijn de enige opties.

quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 12:44 schreef Lunatiek het volgende:

Dit is gewoon bullshit. Introverte mensen hebben er behoefte aan alleen te zijn. Ze voelen zich dan niet eenzaam, maar juist erg prettig. Hooguit hebben ze last van de sociale druk die voorschrijft dat alleen-zijn zielig is.
Introverte mensen hebben geen sociale fobie. Ze hebben geen moeite mensen aan te spreken als ze dat willen.
Natuurlijk zijn er introverte mensen die door omstandigheden gedwongen alleen zijn, dus tegen hun zin geen contact kunnen maken met anderen of geen relatie (meer) hebben. En er zijn introverte mensen met een sociale fobie, net zo goed als extraverte mensen daar onder kunnen lijden.
Introverte mensen zijn normale mensen die echter meer dan gemiddeld behoefte hebben aan stilte.
Oké, wat jij wilt. Ik bedoelde meer eenzaam als in: je niet begrepen en vervreemd voelen van anderen. Maar dat was dan misschien het verkeerde woord.

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 24-06-2018 01:10:37 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 24 juni 2018 @ 01:06:09 #253
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180004059
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 01:02 schreef geeninspiratie1235 het volgende
Oké, wat jij wilt. Ik bedoelde meer eenzaam als in: je niet begrepen en vervreemd voelen van anderen. Maar dat was dan misschien het verkeerde woord.
Ook dat is niet een probleem dat typisch is voor introverte mensen, integendeel.
pi_180004208
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 01:06 schreef Lunatiek het volgende:

Ook dat is niet een probleem dat typisch is voor introverte mensen, integendeel.
Wie heeft zoiets in kaart gebracht dan?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 24 juni 2018 @ 01:18:51 #255
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180004345
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 15:51 schreef Tomodachi het volgende:
(Van de tour zelf heb ik niet echt veel meegekregen, ik was vooral bezig met het observeren van de groepsvorming en de dynamiek die daaruit voortvloeit. Alle sights heb ik eerder al bezoekt)
Dat is dus je probleem: je stelt je buiten de groep op, je doet niet mee. Hoe denk je dat dat op een HB10 overkomt?
Die denkt natuurlijk "wat een creep, die zit iedereen te checken, zometeen jat-ie m'n spullen of gooit ie ghb in m'n drinken."
  zondag 24 juni 2018 @ 01:26:05 #256
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180004470
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 15:57 schreef Tomodachi het volgende:
Voor de mensen die mij aanraden om iets van een hobbyclub of sportvereniging te zoeken heb ik dat eerder al overwogen maar ik ben té bang om net als in het hostel als derde wiel aan de wagen te eindigen.
Daarbij ben ik geen sportmens, kans is dus groot dat ik onvoldoende presteer om een significante bijdrage aan het team te kunnen leveren.
Er zijn ook clubs en verenigingen die geen sportclub zijn. Dat zijn de betere clubs omdat vrouwen daar wel met de mannen meedoen, en bij sportclubs niet (behalve korfbal).
Bovendien maak je de vergissing te denken dat het bij sportclubs om presteren gaat. Het gaat echter meestal om samen bezig te zijn en de gezelligheid (de derde helft is heel belangrijk). Daarbij kun je sporten leren bij zo'n club, sommige mensen blijven in dat stadium hangen maar blijven bij de club, want gezellig en je leert er mensen kennen.
Dat laatste geldt ook voor andere clubs. Ik ken mensen die al tientallen jaren op tekencursus zitten en nog steeds geen vernissage hebben gehad.
  zondag 24 juni 2018 @ 01:29:25 #257
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180004569
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 16:06 schreef Tomodachi het volgende:

[..]

Bedankt voor je input.

Ik erken dat ik sociaal niet de beste ben en dat doordat ik jarenlang op m'n kamer heb doorgebracht dat nauwelijks ontwikkeld is. Daar moet aan gewerkt worden. Voor sociale contacten is zo'n autistenavond wel wat (mits het geen zware autisten zijn:') ) maar het helpt mij niet verder hoe ik die o zo mooie vrouwen vrouwen kan krijgen, en niet hoe ik moet concurreren tussen mannen die vaardiger zijn.
Je hebt het niet eens geprobeerd en je negeert het feit dat bij zo'n autistenavond de beste ervaringsdeskundigen zitten. Zware autisten komen daar niet, wel degenen die goed functioneren in het dagelijks leven. De meesten zullen een partner hebben: vraag hoe ze dat voorelkaar hebben gekregen. Als autist. Dat zijn de gouden tips.
  zondag 24 juni 2018 @ 02:01:19 #258
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180004979
quote:
18s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 16:22 schreef Tomodachi het volgende:

Mij was door jullie eerder aangeraden om naar buiten te gaan en te gaan reizen. Have done that, afgelopen weken 20.000 km gereisd maar of het nou hiernaast in Sofia is of in Sydney, aansluiting vinden is bikkelmoeilijk.
Jij reist niet, jij verplaatst je. Dat is iets heel anders. Je denk hier ook weer in termen van presteren, zoveel duizend kilometer. Maar dat is niet het idee van reizen.
Ga gewoon eens backpacken in Nederland, neem de bus, de buurtbus, de tram. Ga lopen. Ontmoet mensen, praat met ze over wat je onderweg hebt beleefd en gezien, dát is wat je een ander hebt te bieden. Ook kun je ervaringen delen, vooral de ellende ("komt deze bus vaker te laat?")
Door naar je gesprekspartner te luisteren krijg je nog meer gespreksstof ("ik ken iemand die zus zo dit dat, rare gozer, bizar avontuur... blabla")
Ga kamperen onderweg voor meer avontuur.

Levert het je een HB10 op? Zeer waarschijnlijk niet. Wat het wèl oplevert is ervaring. Ervaring met het benaderen van en spreken met andere mensen op een open, ongedwongen manier. Ervaring ook met avontuur. Zodra die HB10 voorbij komt, weet je uit ervarig hoe je haar kunt benaderen èn je hebt voldoende gespreksonderwerpen om urenlang te kunnen praten.

quote:
Als ik me slechts zou beperken tot een sport of hobbyclub kom ik slechts in aanmerking met een heel klein select clubje vrouwen waarvan ik niet eens weet of ze aantrekkelijk zijn.

De uitdaging van nightgame blijft mij trekken omdat ik die uitdaging aan wil gaan omdat ik anders ook niet zou weten hoe ik anders aan een ONS zou moeten komen.
Jouw incelbestaan lijkt vooral een volcelbestaan te zijn: honderdduizenden vrouwen wijs je geheel vrijwillig af omdat ze geen HB10 zijn.
Daarnaast wil je die HB10's gebruiken voor een ONS, waaruit blijkt dat je totaal niet in die vrouwen bent geïnteresseerd, je wilt grof gezegd alleen hun kut gebruiken om van je maagdelijkheid af te komen. Laat me je een ding vertellen over vrouwen: ze zijn niet achterlijk en als jij ze niet met een 10/10 uiterlijk weet te betoveren merken ze echt wel dat jij totaal niet in hun persoon bent geïnteresseerd (zeker de HB10's hebben voldoende ervaringen met creeps als jij om dat van mijlenver te ruiken). Dat is voor hen kwetsend - als je iemand wilt versieren moet je die in het middelpunt van je belangstelling plaatsen en het liefst op een voetstuk, zodat ze zich heel bijzonder voelt.

Stap 1: zorg dat je echt interesse hebt in de vrouw die je wilt aanspreken, of doe tenminste alsof. Dus niet alleen het uiterlijk, maar dat je vraagt naar haar mening, dat je laat blijken dat haar emoties belangrijk voor je zijn (je gaat geen ONS hebben, je gaat haar verwennen, dat idee), je vraagt naar haar beroep en haar dromen.
  zondag 24 juni 2018 @ 02:09:20 #259
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180005055
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 16:33 schreef Tomodachi het volgende:

ik wil gewoon ook de dingen kunnen doen die elke leeftijdsgenoot zou doen.
De gemiddelde leeftijdsgenoot is geen pua die een ons met een hb10 heeft in een ver buitenland.
Je gemiddelde leeftijdsgenoot flirt met collegaatje die wat vetrolletjes teveel hebben en zijn uit op een vaste relatie met huisje boompje beestje en elk jaar met de Opel Corsa naar de camping in Frankrijk. 's Avonds niet in de kroeg maar bij vrienden aan de bbq waar ze de zus van een vriend van een vriend van de voetbal proberen te versieren.
  zondag 24 juni 2018 @ 02:24:23 #260
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180005176
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 21:00 schreef Tomodachi het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Maar elke man wilt wel een knappe vrouw aan zijn zijnde, althans kunnen krijgen.
Echt niet. Ja, in hun natte dromen. Maar meestal denkt men aan de langere termijn: kan ik met dat mens samenwonen? Hebben we elkaar na drie dates nog iets te vertellen? Gaat dit de moeder van mijn kinderen worden? Kan ik met haar lachen? Zie ik ons samen oud worden en elkaar verzorgen?
Daar gaat persoonlijkheid tellen. En dan ga je inzien dat een vrouw geen HB10 hoeft te zijn om seksueel aantrekkelijk te zijn (integendeel).

Ik krijg het idee dat je homo bent, dat je nooit verliefd bent geweest op een vrouw, maar dat je de wereld wilt bewijzen dat je geen homo bent door de mooiste vrouwen te versieren. In je teksten kom ik nergens iets tegen over hoe jij je tot vrouwen voelt aangetrokken, over hoe geilheid je overspoelt of zo.
Persoonlijk zou ik liever achter een vrouw aangaan waar ik echt warme gevoelens van krijg dan een vrouw die aan de ckecklist voor HB10 voldoet maar me verder relatief koud laat. Dan werkt de natuur ook mee in het contact en reageert ook haar oerinstinct.
  zondag 24 juni 2018 @ 02:27:43 #261
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180005199
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 01:12 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wie heeft zoiets in kaart gebracht dan?
Mensen die er wel verstand van hebben.
pi_180006529
Gaan we er niet teveel aan voorbij dat TS zich waarschijnlijk erg moeilijk in anderen kan verplaatsen?
De adviezen zijn veelal gedaan door mensen die dat wel kunnen en ik kan me ook moeilijk voorstellen hoe het is als ik het niet zou kunnen.

Mogelijk is dat wel waarom TS onvoldoende lijkt te kunnen met de adviezen.

Ik vraag me af of TS inziet dat gebrek aan mentaliseren een probleem is. Als dat zo is, zou hij kunnen begrijpen dat een gesprek met een ‘geslaagde autist’ zinvoller is. Dat kan een professional waarschijnlijk het beste bespreken.
pi_180006980
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 15:51 schreef Tomodachi het volgende:
Zoals beloofd zou ik nog schrijven over wat er gistermorgen was gebeurd.

(als een mod mijn andere topic ajb wil mergen?)


Aangezien er in het hostel geen (single) vrouwen rondliepen en de andere mannen -in groepsverband- mij grotendeels negeren zat ik er aan te denken om het eens ergens anders te proberen. Zoals eerder aangegeven gaan 1:1 met andere mannen wel aardig maar in groepen lijk ik het derde wiel aan de wagen.

Ik besloot op mijn laatste dag nog een walking tour te doen. Op het afgesproken tijdstip verzameld. Zie er vanalles tussenzitten... gezinnen, stelletjes, veel alleenstaande mannen en slechts enkele single vrouwen.
Opvallend is dat er tussen de jongemannen onderling (die elkaar niet kennen), nauwelijks tot geen contact is. Ik ben ook 0 keer aangesproken. De alleenreizende vrouwen werden eigenlijk vrijwel direct aangesproken met ''Where are you from?' om zo het ijs te breken en zo een gesprek tot stand te brengen.

De enige HB10 in de groep heb ik geobserveerd. Zij werd dus bij begin direct al aangesproken, even later komt er een andere onbekende jongen tussenbeiden. De jongen die haar eerst aansprak was al achter zijn telefoonweggedoken (lees niet genoeg alpha), en de tweede jongen houdt haar een half uur aan de praat. Na afloop van de tour is de HB10, dus meegegaan om wat de gaan drinken met de tweede jongen.

De jongen die haar eerst aansprak en die was weggedoken achter zijn mobiel heeft op het laatste moment, net voordat de tour eindigde nog weten te regelen dat hij 'vriendjes' wist te worden met de Alpha (jongen 2), waardoor hij mee mocht gaan drinken.

Nadat die tour dus eindigde en iedereen verder afdroop bleef ik zo ongeveer alleen achter. Wel balen dat ik niet proactiever bezig was en daar meteen boven op ben gesproken, dan had ik misschien nog op zijn minst nog een drankje met het groepje kunnen doen.

(Van de tour zelf heb ik niet echt veel meegekregen, ik was vooral bezig met het observeren van de groepsvorming en de dynamiek die daaruit voortvloeit. Alle sights heb ik eerder al bezoekt)
Wat heb ik je nou gezegd.. je hebt het over HB10. Dat is voor jou champions league terwijl je nog niet eens kunt hooghouden.

KAP DAAR EENS MEE!

Je mikt veel te hoog op dit moment en daarom kun je alleen maar op je bek gaan! Niemand is van 0 ineens champions league gaan spelen.
En als je motieven anders zijn dan je zegt hou je alleen jezelf voor de gek. Want tussen de regels door lees ik dat je het alleen doet om in een broekje te komen. Daar prikken mensen zo door heen en wordt echt niet gewaardeerd.
pi_180007486
En wie beslist of een vrouw een HB10 is? Is daar een lijst met kenmerken ofzo voor?
pi_180008471
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:40 schreef T-D het volgende:
En wie beslist of een vrouw een HB10 is? Is daar een lijst met kenmerken ofzo voor?

Deze toch? Is uitgebreid wetenschappelijk gevalideerd ;)
pi_180008547
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze toch? Is uitgebreid wetenschappelijk gevalideerd ;)
Valt tegen. Ik had wat meer van de 8en en negens verwacht.
pi_180008645
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 11:45 schreef T-D het volgende:

[..]

Valt tegen. Ik had wat meer van de 8en en negens verwacht.
Ja. En verder buiten het subjectieve van schoonheid nog dat er insinuaties gemaakt worden dat de hygiëne van minder knappe vrouwen niet op orde zou zijn. Waarschijnlijk maken ze geen verschil tussen hygiëne en cosmetische lichaamsverzorging.

Maar ik denk wel dat TS dit lijstje (of soortgelijk) gebruikt als hij iemand een 10 noemt.
  zondag 24 juni 2018 @ 11:56:56 #268
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_180008664
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 11:45 schreef T-D het volgende:

[..]

Valt tegen. Ik had wat meer van de 8en en negens verwacht.
Ik vind de 7 - 9 uitwisselbaar. Allemaal aantrekkelijke meisjes. Die bij 9 zijn niet perse mooier naar mijn smaak.
Verder: boeiend zo’n schilletje. In werkelijkheid telt de onderlinge klik en het op een golflengte zitten veel meer. Zelfs bij een ons die TS zo wanhopig zoekt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_180008694
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 11:56 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik vind de 7 - 9 uitwisselbaar. Allemaal aantrekkelijke meisjes. Die bij 9 zijn niet perse mooier naar mijn smaak.
Verder: boeiend zo’n schilletje. In werkelijkheid telt de onderlinge klik en het op een golflengte zitten veel meer. Zelfs bij een ons die TS zo wanhopig zoekt.
Hij heeft nog nooit wederzijdse seksuele spanning ervaren, dus hij heeft geen idee hoeveel zwaarder dat weegt dan het schilletje.
pi_180009195
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze toch? Is uitgebreid wetenschappelijk gevalideerd ;)
Die op de derde foto van 1 heeft een trouwjurk aan. Zal ondanks alles toch vaker geneukt hebben dan de treurwilgen die dit soort sneue lijstjes maken.
pi_180009503
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 11:54 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja. En verder buiten het subjectieve van schoonheid nog dat er insinuaties gemaakt worden dat de hygiëne van minder knappe vrouwen niet op orde zou zijn. Waarschijnlijk maken ze geen verschil tussen hygiëne en cosmetische lichaamsverzorging.

Maar ik denk wel dat TS dit lijstje (of soortgelijk) gebruikt als hij iemand een 10 noemt.
Eigenlijk is dit toch wel heel treurig. En daarbij, iedereen vindt toch iets anders mooi. Ik zie er bijvoorbeeld geen een tussen die ik evt wel zou willen. En ook al is een vrouw nog zo mooi wil dat niet zeggen dat de binnenkant net zo mooi is.
pi_180010794
Wtf lees ik hier allemaal?? Meneer wil per se een hb10 maar Ben je zelf wel knap genoeg om een hb10 aan de haak Te slaan? Ik vermoed sterk van niet. Hoge eisen stellen aan vrouwen, laatdunkend over ' left overs en denken recht Te hebben op een doutzen kroes. Je valt zelf onder de mannelijke left overs. Het is eigenlijk wel om Te janken hoe out of touch je bent
pi_180013887
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 02:27 schreef Lunatiek het volgende:

Mensen die er wel verstand van hebben.
Vind ik zo makkelijk hè. Vage dingen zeggen als "die hebben er wel verstand van" maar waarvan , zelfs dat blijft onduidelijk. Hier is niemand mee geholpen, mensen die als autist worden weggezet en slachtoffer zijn van steeds verdere bezuinigingen op geestelijke gezondheidszorg niet, de normale mensen die met moeite hun leven op orde krijgen die moeten aanzien dat mensen om onduidelijke redenen hulp en subsidie krijgen niet en aanhangers van het psychologiegeloof niet, want het maakt ze nou niet bepaald geloofwaardiger. Maar dat is misschien ook niet het doel, veel mensen leven immers van gebrek aan transparantie.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Moderator zondag 24 juni 2018 @ 18:25:18 #274
441859 crew  Lenny77
pi_180018698
Nuja, syndroom komt toch al naar buiten...
Nu nog het verstand krijgen dat elke vrouw op km's afstand al kan ruiken wat zijn doel is.
Jammer dat hij enkel zo naar het uiterlijk kijkt en de rest leftovers vindt... Anders had hij misschien wel al eens succes kunnen hebben.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 24 juni 2018 @ 19:22:58 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180020203
Prima toch dat hij zo duidelijk creep is en daarin niet socialer of succesvoller wordt. Scheelt een hoop trauma's bij vrouwen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')