Dat heb ik ook regelmatig!quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:33 schreef Erosjuhhh het volgende:
Krijg na de pauze show de vraag voor 't klavertje niet in beeld, al sinds maandag
Ho ho, niks tegen Rob hequote:Op vrijdag 6 juli 2018 11:02 schreef Wuwwa het volgende:
Bij mij ook, bij een goed beantwoorde vraag 1 werd m'n klavertje ingezet.
SchijtRob
Ja okéé, Rob heeft wel een schitterende papenkop. Ik kijk liever naar hem dan naar een gemiddelde RTL4 show.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 12:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ho ho, niks tegen Rob heDie kan er ook niks aan doen.
Rob
Gisteren ¤ 1,81
Dat vind ik dus veel knapperquote:
Ik kreeg een melding van "je hebt geen klavertje verdiend", maar ik had wel de vraag goed en het klavertje was wel ingekleurd en werkte ookquote:Op vrijdag 6 juli 2018 19:31 schreef FrietOliebolKaas het volgende:
Alweer klavertje weg bij de eerste vraag
bij de eerste ronde bij mij hetzelfdequote:Op vrijdag 6 juli 2018 19:31 schreef FrietOliebolKaas het volgende:
Alweer klavertje weg bij de eerste vraag
Ik ook niet. Nog niets gewonnen. Ennnn ik lig er nu ook weer uit.quote:Op woensdag 11 juli 2018 19:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben nog niet zo heel succesvol tot nu toe
Snel kunnen googlen is ook wel fijnquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:53 schreef RedFever007 het volgende:
[..]Netjes!!
ik niet![]()
en de 60 euro ook niet![]()
ik Google ook wel mee maar zelfs dan moet je wel echt snel zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Snel kunnen googlen is ook wel fijn
Was mijn eerste prijs pas
En een vraag over ESF, dus geen prijs dit rondjequote:Op maandag 16 juli 2018 19:10 schreef Jordy-B het volgende:
Zo, sloopkogelvraagje over het aantal leeuwen op het wapen van Nederland.
quote:Op maandag 11 juni 2018 19:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ook komkommertijd kent tv-technisch een ondergrens.
Je kunt nog beter homevideo's uit 1998 uitzenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |