En waar laat je je kleingeld?quote:Op maandag 11 juni 2018 16:26 schreef Tja..1986 het volgende:
Heb al een behoorlijke tijd deze deze en dat werkt ideaal. Veel minder lomp dan een portemonnee.
Vogeltjesdans naait zijn slet gratis.quote:Op maandag 11 juni 2018 16:35 schreef Mortaxx het volgende:
Prima dingen. Geen beurs meer nodig. Scheelt als ik weer eens een slet moet naaien
Die slet heeft toch een rfid chip in haar kut zodat ik haar overal kan terugvinden? En ik kan de trilstand daarmee op afstand aanzetten.quote:Op maandag 11 juni 2018 16:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Vogeltjesdans naait zijn slet gratis.
quote:Op maandag 11 juni 2018 16:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die slet heeft toch een rfid chip in haar kut zodat ik haar overal kan terugvinden? En ik kan de trilstand daarmee op afstand aanzetten.
Ja uitzetten is een ander verhaal, dat moet ik nog uit kunnen vinden.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2018 17:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja uitzetten is een ander verhaal, dat moet ik nog uit kunnen vinden.
rohypnolquote:Op maandag 11 juni 2018 17:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja uitzetten is een ander verhaal, dat moet ik nog uit kunnen vinden.
Kleingeld zijn voor mij briefjes van 50, die stop ik met gouden money clip gewoon in m'n binnenzak.quote:
Waar moet ik anders mee naar asielzoekers gooien?quote:Op maandag 11 juni 2018 18:59 schreef lst128 het volgende:
[..]
Kleingeld? je bent toch geen pauper man.
Je kan er een paar muntjes in kwijt. Maar daar zit bij mij meestal enkel een winkelwagenmuntje in. Muntgeld is niet meer nodig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |