abonnement Unibet Coolblue
pi_179757672
Als een ijsje zoals dames dat gulzig kunnen nemen in de zomer, of een lolly.
pi_179796771
Sperma zitten veel proteiinen in.
Is bewezen dat t bvrouwen jong houdt
pi_179797009
Laat m'n wijf altijd ff blazen hoor. Rietje in het plasbuisje en goan.
pi_180025040
Penis = fluit
pi_180025120
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 20:58 schreef Harvest89 het volgende:

Ik ook liever zuigen.
Maar de ene vrouw is een natuurtalent, en andere vrouwen weten totaal niet wat ze aan het doen zijn.
Ja dit is natuurlijk een beetje bs in sommige gevallen, want per man verschilt de voorkeur voor pijpen en als een man niet zegt hoe hij het wil zit zo’n vrouw ook maar rond te dobberen op zo’n lul
-
pi_180341283
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 01:12 schreef Ray_Smith het volgende:
Sperma zitten veel proteiinen in.
Is bewezen dat t bvrouwen jong houdt
Linkje naar wetenschappelijk bewijs?
Wat voor vrouwen gezond is...... heb je het al zelf geprobeerd...?
pi_180341322
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 01:12 schreef Ray_Smith het volgende:
Sperma zitten veel proteiinen in.
Is bewezen dat t bvrouwen jong houdt
Moet het wel lekker zijn
pi_180341373
Nou mijn lul is een panfluit
Ook geen 38
pi_180342269
Lekker?
Je bedoelt qua smaak?
Ik drink veel vivit en dat maakt je zaad zoeter vinden veel vrouwen die ik vol heb gespoten
pi_180344612
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:21 schreef Ray_Smith het volgende:
Lekker?
Je bedoelt qua smaak?
Ik drink veel vivit en dat maakt je zaad zoeter vinden veel vrouwen die ik vol heb gespoten
Mijn panfluit smaakt prima
Ook geen 38
pi_180344686
Gewoon veel fruit eten en gezond eten.. niet roken en shit.. en dan smaakt het lekker! Bij mannen die rookte en ongezond aten wilde ik het niet eens :r :r
-
  maandag 9 juli 2018 @ 06:56:08 #37
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_180347741
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 00:17 schreef Anneloos het volgende:
Gewoon veel fruit eten en gezond eten.. niet roken en shit.. en dan smaakt het lekker! Bij mannen die rookte en ongezond aten wilde ik het niet eens :r :r
Veel zuur fruit helpt ook niet. En vet avondeten maakt t vreselijk.
Dus zorg dat de man in kwestie goed kan koken!
pi_180436754
bn je een spermaliefhebster dan?
pi_180441065
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:55 schreef Ray_Smith het volgende:
bn je een spermaliefhebster dan?
Jij wel toch
-
pi_180441238
Onzin dat het uitmaakt wat je eet, drinkt of rookt. :')
Smaakt altijd hetzelfde. (Yes i know, i taste my own jizz) :7 #alittlehomo
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_180441353
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:27 schreef Megalomaniac het volgende:
Onzin dat het uitmaakt wat je eet, drinkt of rookt. :')
Smaakt altijd hetzelfde. (Yes i know, i taste my own jizz) :7 #alittlehomo
Dat is zo niet waar. Het smaakt echt niet hetzelfde.. ik heb bij mannen die rookte en ongezond aten duidelijk een verschil gemerkt met de mannen die gezond aten, niet rookte en veel fruit aten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
pi_180441385
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:34 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Dat is zo niet waar. Het smaakt echt niet hetzelfde.. ik heb bij mannen die rookte en ongezond aten duidelijk een verschil gemerkt met de mannen die gezond aten, niet rookte en veel fruit aten
inb: nee dat zijn er niet veel
Bad research. ;) Git gud!
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_180441480
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:36 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Bad research. ;) Git gud!
Vanaf jouw kant? Als jij alleen jouw eigen hebt geproefd
-
pi_180441532
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:40 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Vanaf jouw kant? Als jij alleen jouw eigen hebt geproefd
Lijkt me een betere onderzoeksmethode toch? Ik weet wat ik eet en kan het zo beter in de gaten houden dat dat kwakje dat je af en toe naar binnenwerkt? :D

Wil je spreadsheets, grafieken en taartdiagrammen zien? ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_180441560
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:42 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Lijkt me een betere onderzoeksmethode toch? Ik weet wat ik eet en kan het zo beter in de gaten houden dat dat kwakje dat je af en toe naar binnenwerkt? :D

Wil je spreadsheets, grafieken en taartdiagrammen zien? ;)
Wat een bullshit is dit. Denk jij nou echt dat jij het beter weet.. alleen jouw eigen sperma te hebben geproefd?
-
pi_180441577
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:44 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Wat een bullshit is dit. Denk jij nou echt dat jij het beter weet.. alleen jouw eigen sperma te hebben geproefd?
Kalm je tepels. Vertel mij eens de verschillen dan?
Wat had je zelf die dag nog gegeten of gedronken?
Tanden gepoetst? Tong geschraapt?
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_180441729
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:45 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Kalm je tepels. Vertel mij eens de verschillen dan?
Wat had je zelf die dag nog gegeten of gedronken?
Tanden gepoetst? Tong geschraapt?
Dat heeft er niet veel mee te maken. Maar mijn voedingspatroon bestaat uit groente veel fruit, brood en whatever de pot schaft. Voordat ik met iemand afspreek poets ik netjes mijn tanden ennneem daarbij ook miin tong mee..

De verschillen proef je in de zoetheid/bitterheid van de sperma. Bij mijn ex proefde ik ook duidelijk wanneer hij niet actief was en slecht at, veel bier dronk en weinig fruit at dat het bitter smaakte. Terwijl wanneer hij lekker actief aan het sporten was en gezond at dat het gewoon lekker was.
-
pi_180441768
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:55 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Dat heeft er niet veel mee te maken. Maar mijn voedingspatroon bestaat uit groente veel fruit, brood en whatever de pot schaft. Voordat ik met iemand afspreek poets ik netjes mijn tanden ennneem daarbij ook miin tong mee..

De verschillen proef je in de zoetheid/bitterheid van de sperma. Bij mijn ex proefde ik ook duidelijk wanneer hij niet actief was en slecht at, veel bier dronk en weinig fruit at dat het bitter smaakte. Terwijl wanneer hij lekker actief aan het sporten was en gezond at dat het gewoon lekker was.
Wel grappig dat je zo volhardend bent, maar dat fabeltje is al lang uit de wereld geholpen. Het enige waar diet een effect op heeft is de kwaliteit en kwantiteit van je sperma. Let it go. :)
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_180441854
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:55 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Dat heeft er niet veel mee te maken. Maar mijn voedingspatroon bestaat uit groente veel fruit, brood en whatever de pot schaft. Voordat ik met iemand afspreek poets ik netjes mijn tanden ennneem daarbij ook miin tong mee..

De verschillen proef je in de zoetheid/bitterheid van de sperma. Bij mijn ex proefde ik ook duidelijk wanneer hij niet actief was en slecht at, veel bier dronk en weinig fruit at dat het bitter smaakte. Terwijl wanneer hij lekker actief aan het sporten was en gezond at dat het gewoon lekker was.
Even zonder enige mening de ene of de andere kant op, maar heb je dubbelblind getest?

Anders is het totaal niet betrouwbaar.

Persoonlijk denk ik dat state of mind hoe dan ook een grote rol speelt. Als je helemaal into iemand bent is de kans groot dat je het prima vindt smaken en is de persoon waar je mee bezig bent niet zo bijzonder meer voor jou, dan is de kans groot dat je er minder plezier aan beleeft.
pi_180442107
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:58 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]
Let it go. :)
Nee, dat moet jij dus doen anders kan er niemand anders proeven
-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')