abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179711798
Man, man, man, dat nieuws van tegenwoordig.
Vanmorgen al een botsing met twee doden waarbij ook een spookrijder-melding op die plek was.
"De oorzaak is nog onduidelijk". De oorzaak is nog onduidelijk???? Dat zegt de politie???
Ja, ik heb laatst nog een hamburger gegeten van twee weken oud, en toen kreeg ik toch een diarree. "Oorzaak onduidelijk". Gek he?

Nu dit bericht in de Telegraaf:

Zwammerdam - Een vrouw is zondagmiddag zwaargewond geraakt doordat ze met haar hoofd tegen een brug botste toen ze met een bootje over de Ziende in Zwammerdam voer.
Volgens een ooggetuige was de vrouw een van de opvarenden in het bootje dat onder de brug door wilde varen, toen haar hoofd de Ziendebrug raakte.

De vrouw is met een traumahelikopter naar het ziekenhuis overgebracht, zo meldt de politie. De precieze toedracht van het ongeluk is nog onduidelijk.

Ik wens het slachtoffer heel erg veel sterkte toe, en het bericht grijpt me om mijn hart.

Maar: De precieze toedracht van het ongeluk is nog onduidelijk.
PARDDDOONNN?

Ja, sorry hoor, maar de brug stak zomaar over. Eh, hij werd plotseling lager.

Ik verwijt de familie helemaal niets, maar wel dat de politie hier zich opstelt als een stel debielen en mongolen bij elkaar, tegelijkertijd.

Goh, hoe kan dat nou?

Een spookrijder en een botsing.
Hoe kan dat nou?

Krijgen ze bij de politie niet een opleiding van A+B of zo?

Klacht: LTS-ers als politie
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 10 juni 2018 @ 18:06:26 #2
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_179711831
Jij bent dom.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  zondag 10 juni 2018 @ 18:06:49 #3
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_179711837
Pas de hamburger van je moeder gegeten, ver over de datum maar niet ziek van geworden
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_179711860
Rustig maar.
pi_179711940
Dit is toch echt één van de domste OP's dir ik in jaren gelezen heb.
pi_179711979
De precieze toedracht van het ongeluk is nog onduidelijk. De politie heeft een globaal beeld, maar weet nog niet van de hoed en de rand.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179712010
Ze moeten even wachten, anders krijgen alle Litouwers weer de schuld dat ze met drank op spookrijden..... even laten overwaaien.
pi_179714748
Dus je weet waarom deze persoon spook ging rijden?..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_179714949
Het is niet duidelijk waarom de vrouw niet bukte, of dat ze uberhaupt door had dat ze onder een te lage brug doorging, dat soort dingen
pi_179719155
TS wilt dat de politie vanuit de onderbuik zaken gaat oplossen. Zal inderdaad sneller gaan, of het resultaat echter beter wordt???
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')