Ik krijg het een beetje benauwd nu ik Jason Lowe heel gluiperig richting de Pro Tour-top 64 zie schuiven met het oog op het WK.quote:
Die extra darters via de Pro Tour gaan een hele berg narigheid opleveren.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik krijg het een beetje benauwd nu ik Jason Lowe heel gluiperig richting de Pro Tour-top 64 zie schuiven met het oog op het WK.
Een Scott Taylor die op die Pro Tour-finale na geen fuck gooit staat er gewoon in. Stevenson was ook vrij goed begonnen aan het jaar maar gooit ook geen fuck meer.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die extra darters via de Pro Tour gaan een hele berg narigheid opleveren.
Vervelende vloergoden. Ik wacht nog op een PC overwinning van Pieter Zjaks.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:29 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Een Scott Taylor die op die Pro Tour-finale na geen fuck gooit staat er gewoon in. Stevenson was ook vrij goed begonnen aan het jaar maar gooit ook geen fuck meer.
Darren Johnson heeft ook opeens een goed weekend sinds de eerste Euro Tour, toen hij Luke Humphries met 100+ versloeg.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vervelende vloergoden. Ik wacht nog op een PC overwinning van Pieter Zjaks.
Hopp wint met een 158 finish na een marathon van Mansellquote:
Van den Bergh is op campagnequote:
twitter:TheRedBit180 twitterde op zondag 17-06-2018 om 19:08:44Gabriel Clemens has got a fancy new darts shirt.#LoveTheDarts #Darts#PC14 #Wigan https://t.co/B0gA7i2zzB reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |