Van Gerwen is er niet bij en de helft van de toppers choket gelijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 13:42 schreef Masterminded het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een eerste cyclus![]()
Anderson is er ook niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 13:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van Gerwen is er niet bij en de helft van de toppers choket gelijk.
twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 16-06-2018 om 13:40:59Erg jammer dat Cadby nu al voor de tweede keer op rij nadat hij was ingeschreven voor een pro tour weekend niet is komen opdagen. Ik weet dat Cadby visumproblemen heeft en het is een schande dat die klote Engelse regering erg moeilijk doet om Cadby zijn visum te geven #rtl7darts reageer retweet
Daarover gesproken ...quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:40 schreef Mani89 het volgende:
En ik heb respect voor het doorzettingsvermogen van Sven Groen, maar kan hij niet beter wat anders met zijn vrije tijd gaan doen?
Foto van 20 jaar geleden erbij ?? Hahaquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:45 schreef vosss het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)zPsO&ocid=spartanntp
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:41 schreef Mani89 het volgende:
Stijn heeft een zielsverwant.twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 16-06-2018 om 13:40:59Erg jammer dat Cadby nu al voor de tweede keer op rij nadat hij was ingeschreven voor een pro tour weekend niet is komen opdagen. Ik weet dat Cadby visumproblemen heeft en het is een schande dat die klote Engelse regering erg moeilijk doet om Cadby zijn visum te geven #rtl7darts reageer retweet
Wattimena is al de hele dag op oorlogspadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |