Dat is ook precies wat dat soort personen willen, dat ze getriggered worden, niet eens als opbouwende kritiek, maar omdat ze dan iig iets hebben om over te zeuren op hun twitteraccount.quote:Op zaterdag 8 september 2018 15:14 schreef Der_Peemann het volgende:
Ik laat de muziek links liggen, maar door een bepaald ziektepatroon raak ik hierdoor toch behoorlijk getriggered als ik heel social media (wat normaliter al vervuild wordt met dergelijke kneuzen) vervuild zie worden met topics of nieuwe Drake, Eminem, 69, etc. Het is helaas voor mij een feit dat ik niet alles zomaar kan laten gaan, zonder me enorm te ergeren of getriggered te worden.
Over het algemeen vind ik het niet zo erg, maar zit niet in een beste fase dus reageer ik er af en toe geprikkeld op. Normaliter lach ik ze gewoon uit, en ga verder met mijn dingen... Maar momenteel zit dat er niet in.quote:Op zaterdag 8 september 2018 15:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat dat soort personen willen, dat ze getriggered worden, niet eens als opbouwende kritiek, maar omdat ze dan iig iets hebben om over te zeuren op hun twitteraccount.
Dit topic is voor hiphop in het algemeen lijkt me, je hoeft zelf toch niet alles te waarderen? Ik check het topic alleen af en toe om te kijken of er iemand is die mijn smaak deelt, ik lees niet alles en doe hoef ik me ook niet te ergeren aan posts over Eminem bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 september 2018 15:14 schreef Der_Peemann het volgende:
Ik laat de muziek links liggen, maar door een bepaald ziektepatroon raak ik hierdoor toch behoorlijk getriggered als ik heel social media (wat normaliter al vervuild wordt met dergelijke kneuzen) vervuild zie worden met topics of nieuwe Drake, Eminem, 69, etc. Het is helaas voor mij een feit dat ik niet alles zomaar kan laten gaan, zonder me enorm te ergeren of getriggered te worden.
Ik waardeer ook zeker niet alles, en probeer er zo min mogelijk op in te gaan. Verder is het wel typisch dat bepaald soort mensen alleen komen als er iets over dergelijke jokers te melden is. Er zijn genoeg fantopics voor kleinere acts, waarom dan niet voor Eminem? Verder dit wat ik heb gejat van IG, net als Eminem lines jatte van o.a. Apathy:quote:Op zaterdag 8 september 2018 19:15 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dit topic is voor hiphop in het algemeen lijkt me, je hoeft zelf toch niet alles te waarderen? Ik check het topic alleen af en toe om te kijken of er iemand is die mijn smaak deelt, ik lees niet alles en doe hoef ik me ook niet te ergeren aan posts over Eminem bijvoorbeeld.
lame plaatjequote:Op zondag 9 september 2018 21:45 schreef Der_Peemann het volgende:
[..]
Ik waardeer ook zeker niet alles, en probeer er zo min mogelijk op in te gaan. Verder is het wel typisch dat bepaald soort mensen alleen komen als er iets over dergelijke jokers te melden is. Er zijn genoeg fantopics voor kleinere acts, waarom dan niet voor Eminem? Verder dit wat ik heb gejat van IG, net als Eminem lines jatte van o.a. Apathy:
[ afbeelding ]
Eens. Ik luister normaal gesproken alles wat Rhymesayers entertainment te bieden heeft ( Atmosphere, Brother Ali, Aesop Rock) maar dat wilt niet zeggen dat ik commerciele HipHop niet waardeer.quote:Op zaterdag 8 september 2018 19:15 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dit topic is voor hiphop in het algemeen lijkt me, je hoeft zelf toch niet alles te waarderen?
Lame reactie. Voor de rest hebben we het hier over het hier en nu voor de mensen die andere dingen aanstippen. Ik heb niet zoveel te maken met wat er vroeger wel dan niet commercieel was. Jullie lezen maar een punt en gaan daar op in. En hoezo was 36 Chambers, Ready to Die, MM, LET, The Chronic of welk NWA album dan ook toentertijd commercieel in de zin als het heden ten dage gebeurt? Dat eerste album is no way commercieel, dat al het schaapvolk dat daarna pas Wu leerde kennen toen ze idd echt commercieel werden het hebben gekocht... Zegt niets. Het album klinkt als een opgepimpte demo zo ongeveer. Tja, verandering is niet altijd ten goede. Gaan jullie fijn naar die beatloze crap luisteren en nog wat Trap en Drill. Dan luister ik wel wat goede nieuwe Hip Hop.quote:
quote:
50 is iconquote:Op zaterdag 8 september 2018 15:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik geef er geen ruk meer om, ik ben mod geweest toen Aftermath/G-Unit op zn hoogtepunt was en heb geen eens zin meer om mer in die zaken te verdiepen, neem zo nu en dan de moeite om te luisteren en het daarna wijzelijk naast me neer te leggen, laatstaan me er op over te winden.
wat? mensen posten over shit die ze vet vinden, wat is t probleem?quote:Op zaterdag 8 september 2018 15:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat dat soort personen willen, dat ze getriggered worden, niet eens als opbouwende kritiek, maar omdat ze dan iig iets hebben om over te zeuren op hun twitteraccount.
Tot midden jaren 90 waren er in Nederland weinig kanalen aanwezig om makkelijk aan hiphop te komen tenzij je echt in de 'scene' zat, nu kun je elke 'mixtape' die elke willekeurige artiest er tweemaandelijks uitpoept binnen 5 minuten binnenscheppen, heeft oveigens weinig met commercieel of niet te maken..quote:Op maandag 10 september 2018 14:42 schreef Der_Peemann het volgende:
[..]
Lame reactie. Voor de rest hebben we het hier over het hier en nu voor de mensen die andere dingen aanstippen. Ik heb niet zoveel te maken met wat er vroeger wel dan niet commercieel was. Jullie lezen maar een punt en gaan daar op in. En hoezo was 36 Chambers, Ready to Die, MM, LET, The Chronic of welk NWA album dan ook toentertijd commercieel in de zin als het heden ten dage gebeurt? Dat eerste album is no way commercieel, dat al het schaapvolk dat daarna pas Wu leerde kennen toen ze idd echt commercieel werden het hebben gekocht... Zegt niets. Het album klinkt als een opgepimpte demo zo ongeveer. Tja, verandering is niet altijd ten goede. Gaan jullie fijn naar die beatloze crap luisteren en nog wat Trap en Drill. Dan luister ik wel wat goede nieuwe Hip Hop.
Yes. Die gasten van nu brengen veel (zelf) uit. Streams / views is het grote ding. Studio is ook veel minder nodig. Nu kun je zelf op je zolderkamer al 90% van alles maken.quote:Op maandag 10 september 2018 16:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tot midden jaren 90 waren er in Nederland weinig kanalen aanwezig om makkelijk aan hiphop te komen tenzij je echt in de 'scene' zat nu kun je elke 'mixtape' die elke willekeurige artiest er tweemaandelijks uitpoept binnen 5 minuten binnenscheppen, heeft oveigens weinig met commercieel of niet te maken..
The chronic was 3x platina, nothing but a g thang was platina, fuck with dre day was goud en let me ride heeft een grammy gewonnen.quote:Op maandag 10 september 2018 14:42 schreef Der_Peemann het volgende:
[..]
Lame reactie. Voor de rest hebben we het hier over het hier en nu voor de mensen die andere dingen aanstippen. Ik heb niet zoveel te maken met wat er vroeger wel dan niet commercieel was. Jullie lezen maar een punt en gaan daar op in. En hoezo was 36 Chambers, Ready to Die, MM, LET, The Chronic of welk NWA album dan ook toentertijd commercieel in de zin als het heden ten dage gebeurt? Dat eerste album is no way commercieel, dat al het schaapvolk dat daarna pas Wu leerde kennen toen ze idd echt commercieel werden het hebben gekocht... Zegt niets. Het album klinkt als een opgepimpte demo zo ongeveer. Tja, verandering is niet altijd ten goede. Gaan jullie fijn naar die beatloze crap luisteren en nog wat Trap en Drill. Dan luister ik wel wat goede nieuwe Hip Hop.
Daar ga je de fout in, The Chronic was een gamechanger in Hip Hop. Ik wil niet lullig doen maar omdat het nu 3x platinum is gegaan wil niet zeggen dat het de intentie was om dat te doen. En we hebben het over die periode. Je kon al die shit gewoon bij Villa 65 horen, en er waren genoeg andere nationale en lokale omroepen die genoeg aandacht aan dergelijke Hip Hop gaven. Dat het nu commercieel een succes is gebleken, wil niets maar dan ook niets zeggen. Het was eerder een zeer geslaagd experiment. Iedereen loopt er nu mee weg ja, maar het was iets nieuws in die periode waarvan Dre echt niet wist dat het zou aanslaan...quote:Op maandag 10 september 2018 16:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
The chronic was 3x platina, nothing but a g thang was platina, fuck with dre day was goud en let me ride heeft een grammy gewonnen.
En dan beweren dat het niet een commercieel succes was? Vandaag de dag zegt dat niks natuurlijk omdat wie dan ook een veel handiger platform heeft om het te promoten. er wat over te vinden/zeggen, danwel van te horen, en dat betekent indirect ook dat er veel meer schijt de ventilator raakt, maar om je daar nou boos over te maken?
heb ik al vaker gepost maar toch:
Er stond gewoon een advertentie voor 36 chambers in de power unlimited anders.quote:Op maandag 10 september 2018 14:42 schreef Der_Peemann het volgende:
[..]
Lame reactie. Voor de rest hebben we het hier over het hier en nu voor de mensen die andere dingen aanstippen. Ik heb niet zoveel te maken met wat er vroeger wel dan niet commercieel was. Jullie lezen maar een punt en gaan daar op in. En hoezo was 36 Chambers, Ready to Die, MM, LET, The Chronic of welk NWA album dan ook toentertijd commercieel in de zin als het heden ten dage gebeurt? Dat eerste album is no way commercieel, dat al het schaapvolk dat daarna pas Wu leerde kennen toen ze idd echt commercieel werden het hebben gekocht... Zegt niets. Het album klinkt als een opgepimpte demo zo ongeveer. Tja, verandering is niet altijd ten goede. Gaan jullie fijn naar die beatloze crap luisteren en nog wat Trap en Drill. Dan luister ik wel wat goede nieuwe Hip Hop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |