abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:14:46 #226
471779 Der_Peemann
For Whom The Pete Tolls
pi_181772410
Ik laat de muziek links liggen, maar door een bepaald ziektepatroon raak ik hierdoor toch behoorlijk getriggered als ik heel social media (wat normaliter al vervuild wordt met dergelijke kneuzen) vervuild zie worden met topics of nieuwe Drake, Eminem, 69, etc. Het is helaas voor mij een feit dat ik niet alles zomaar kan laten gaan, zonder me enorm te ergeren of getriggered te worden.
Those who pose lyrical but really ain’t true, I feel
“Their time’s limited, hardrocks’ too”
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:26:34 #227
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_181772549
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:14 schreef Der_Peemann het volgende:
Ik laat de muziek links liggen, maar door een bepaald ziektepatroon raak ik hierdoor toch behoorlijk getriggered als ik heel social media (wat normaliter al vervuild wordt met dergelijke kneuzen) vervuild zie worden met topics of nieuwe Drake, Eminem, 69, etc. Het is helaas voor mij een feit dat ik niet alles zomaar kan laten gaan, zonder me enorm te ergeren of getriggered te worden.
Dat is ook precies wat dat soort personen willen, dat ze getriggered worden, niet eens als opbouwende kritiek, maar omdat ze dan iig iets hebben om over te zeuren op hun twitteraccount.
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:58:03 #228
471779 Der_Peemann
For Whom The Pete Tolls
pi_181773126
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dat is ook precies wat dat soort personen willen, dat ze getriggered worden, niet eens als opbouwende kritiek, maar omdat ze dan iig iets hebben om over te zeuren op hun twitteraccount.
Over het algemeen vind ik het niet zo erg, maar zit niet in een beste fase dus reageer ik er af en toe geprikkeld op. Normaliter lach ik ze gewoon uit, en ga verder met mijn dingen... Maar momenteel zit dat er niet in.
Those who pose lyrical but really ain’t true, I feel
“Their time’s limited, hardrocks’ too”
  zaterdag 8 september 2018 @ 19:15:31 #229
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_181777485
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:14 schreef Der_Peemann het volgende:
Ik laat de muziek links liggen, maar door een bepaald ziektepatroon raak ik hierdoor toch behoorlijk getriggered als ik heel social media (wat normaliter al vervuild wordt met dergelijke kneuzen) vervuild zie worden met topics of nieuwe Drake, Eminem, 69, etc. Het is helaas voor mij een feit dat ik niet alles zomaar kan laten gaan, zonder me enorm te ergeren of getriggered te worden.
Dit topic is voor hiphop in het algemeen lijkt me, je hoeft zelf toch niet alles te waarderen? Ik check het topic alleen af en toe om te kijken of er iemand is die mijn smaak deelt, ik lees niet alles en doe hoef ik me ook niet te ergeren aan posts over Eminem bijvoorbeeld.
AZ
ALKMAAR
  zondag 9 september 2018 @ 21:45:41 #230
471779 Der_Peemann
For Whom The Pete Tolls
pi_181805582
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 19:15 schreef Durmada het volgende:

[..]

Dit topic is voor hiphop in het algemeen lijkt me, je hoeft zelf toch niet alles te waarderen? Ik check het topic alleen af en toe om te kijken of er iemand is die mijn smaak deelt, ik lees niet alles en doe hoef ik me ook niet te ergeren aan posts over Eminem bijvoorbeeld.
Ik waardeer ook zeker niet alles, en probeer er zo min mogelijk op in te gaan. Verder is het wel typisch dat bepaald soort mensen alleen komen als er iets over dergelijke jokers te melden is. Er zijn genoeg fantopics voor kleinere acts, waarom dan niet voor Eminem? Verder dit wat ik heb gejat van IG, net als Eminem lines jatte van o.a. Apathy:

Those who pose lyrical but really ain’t true, I feel
“Their time’s limited, hardrocks’ too”
pi_181807039
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 21:45 schreef Der_Peemann het volgende:

[..]

Ik waardeer ook zeker niet alles, en probeer er zo min mogelijk op in te gaan. Verder is het wel typisch dat bepaald soort mensen alleen komen als er iets over dergelijke jokers te melden is. Er zijn genoeg fantopics voor kleinere acts, waarom dan niet voor Eminem? Verder dit wat ik heb gejat van IG, net als Eminem lines jatte van o.a. Apathy:

[ afbeelding ]
lame plaatje
pi_181812256
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 19:15 schreef Durmada het volgende:

[..]

Dit topic is voor hiphop in het algemeen lijkt me, je hoeft zelf toch niet alles te waarderen?
Eens. Ik luister normaal gesproken alles wat Rhymesayers entertainment te bieden heeft ( Atmosphere, Brother Ali, Aesop Rock) maar dat wilt niet zeggen dat ik commerciele HipHop niet waardeer.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  maandag 10 september 2018 @ 12:10:50 #233
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_181814665
Ah joh, al die 2 PAC, biggie. Wutang, atcq, dre, snoep, nwa en ga zo maar door was vroeger ook allemaal retecomercieel stiekem. Mooie aan Hip Hop is juist dat het zichzelf blijft veranderen en aanpassen. Ik hoef niet altijd alles chill te vinden, vond ik vroeger ook niet, maar dat geeft ook niet. Ik ben bijna 40 nu, kan moeilijk verwachten dat iedereen naar oude soulbreaks blijft luisteren met een half gare rap erop.

#opaverteld
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 10 september 2018 @ 12:15:28 #234
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_181814757
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 10 september 2018 @ 12:16:12 #235
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
  maandag 10 september 2018 @ 14:42:32 #237
471779 Der_Peemann
For Whom The Pete Tolls
pi_181816977
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 22:28 schreef Drug het volgende:

[..]

lame plaatje
Lame reactie. Voor de rest hebben we het hier over het hier en nu voor de mensen die andere dingen aanstippen. Ik heb niet zoveel te maken met wat er vroeger wel dan niet commercieel was. Jullie lezen maar een punt en gaan daar op in. En hoezo was 36 Chambers, Ready to Die, MM, LET, The Chronic of welk NWA album dan ook toentertijd commercieel in de zin als het heden ten dage gebeurt? Dat eerste album is no way commercieel, dat al het schaapvolk dat daarna pas Wu leerde kennen toen ze idd echt commercieel werden het hebben gekocht... Zegt niets. Het album klinkt als een opgepimpte demo zo ongeveer. Tja, verandering is niet altijd ten goede. Gaan jullie fijn naar die beatloze crap luisteren en nog wat Trap en Drill. Dan luister ik wel wat goede nieuwe Hip Hop.

[ Bericht 23% gewijzigd door Der_Peemann op 10-09-2018 15:06:41 ]
Those who pose lyrical but really ain’t true, I feel
“Their time’s limited, hardrocks’ too”
pi_181817005
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 14:42 schreef Der_Peemann het volgende:

[..]

Lame reactie
goeie omschrijving van je post
  maandag 10 september 2018 @ 14:47:17 #239
471779 Der_Peemann
For Whom The Pete Tolls
pi_181817065
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 14:44 schreef Drug het volgende:

[..]

goeie omschrijving van je post
:Z
Those who pose lyrical but really ain’t true, I feel
“Their time’s limited, hardrocks’ too”
pi_181817668
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik geef er geen ruk meer om, ik ben mod geweest toen Aftermath/G-Unit op zn hoogtepunt was en heb geen eens zin meer om mer in die zaken te verdiepen, neem zo nu en dan de moeite om te luisteren en het daarna wijzelijk naast me neer te leggen, laatstaan me er op over te winden.
50 is icon :{w
pi_181817691
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dat is ook precies wat dat soort personen willen, dat ze getriggered worden, niet eens als opbouwende kritiek, maar omdat ze dan iig iets hebben om over te zeuren op hun twitteraccount.
wat? :') mensen posten over shit die ze vet vinden, wat is t probleem?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2018 15:32:42 ]
  maandag 10 september 2018 @ 15:45:20 #243
80382 manny
30 is best veel
pi_181817918
Mag ik wat posten ? Ik kwam op basis van de TT Licensed to ill, wat een jeugdherinnering is dat.

Wat betreft Eminem: mwa. eigenlijk vond het in het begin met Dre en D12 wel leuk weg luisteren. Goed catchy en een beetje grootpraterij en flink doen. Gewoon commercieel, maar dat mag. Maar als hij nou voorbij komt klinkt het alsof hij zo ontzettend zijn best doet om nog stoer / impactvol te zijn.

Dan maar iets van zolder, vergeten klassieker...

proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 10 september 2018 @ 15:48:29 #244
419273 Durmada
Neem de tijd!
  maandag 10 september 2018 @ 15:52:00 #245
471779 Der_Peemann
For Whom The Pete Tolls
pi_181818070
Those who pose lyrical but really ain’t true, I feel
“Their time’s limited, hardrocks’ too”
  maandag 10 september 2018 @ 16:09:51 #246
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_181818399
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 14:42 schreef Der_Peemann het volgende:

[..]

Lame reactie. Voor de rest hebben we het hier over het hier en nu voor de mensen die andere dingen aanstippen. Ik heb niet zoveel te maken met wat er vroeger wel dan niet commercieel was. Jullie lezen maar een punt en gaan daar op in. En hoezo was 36 Chambers, Ready to Die, MM, LET, The Chronic of welk NWA album dan ook toentertijd commercieel in de zin als het heden ten dage gebeurt? Dat eerste album is no way commercieel, dat al het schaapvolk dat daarna pas Wu leerde kennen toen ze idd echt commercieel werden het hebben gekocht... Zegt niets. Het album klinkt als een opgepimpte demo zo ongeveer. Tja, verandering is niet altijd ten goede. Gaan jullie fijn naar die beatloze crap luisteren en nog wat Trap en Drill. Dan luister ik wel wat goede nieuwe Hip Hop.
Tot midden jaren 90 waren er in Nederland weinig kanalen aanwezig om makkelijk aan hiphop te komen tenzij je echt in de 'scene' zat, nu kun je elke 'mixtape' die elke willekeurige artiest er tweemaandelijks uitpoept binnen 5 minuten binnenscheppen, heeft oveigens weinig met commercieel of niet te maken..
  maandag 10 september 2018 @ 16:29:19 #247
80382 manny
30 is best veel
pi_181818763
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 16:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Tot midden jaren 90 waren er in Nederland weinig kanalen aanwezig om makkelijk aan hiphop te komen tenzij je echt in de 'scene' zat nu kun je elke 'mixtape' die elke willekeurige artiest er tweemaandelijks uitpoept binnen 5 minuten binnenscheppen, heeft oveigens weinig met commercieel of niet te maken..
Yes. Die gasten van nu brengen veel (zelf) uit. Streams / views is het grote ding. Studio is ook veel minder nodig. Nu kun je zelf op je zolderkamer al 90% van alles maken.

Die hele scene van snippets, mixtapes en "heb je gehoord dat.." was wel een soort filter, de echte bagger werd eruit gehaald. Nu haal alles binnen met 2 klikken en dan beoordeel je zelf direct of je tof vindt of niet. In de basis een goed systeem toch.

En als iemand het tof vindt om te luisteren naar iemand die 5 keer achter elkaar "Hema Tasje, Hema Tasje, Hema Tasje" zegt. Tja.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 10 september 2018 @ 16:56:10 #248
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_181819249
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 14:42 schreef Der_Peemann het volgende:

[..]

Lame reactie. Voor de rest hebben we het hier over het hier en nu voor de mensen die andere dingen aanstippen. Ik heb niet zoveel te maken met wat er vroeger wel dan niet commercieel was. Jullie lezen maar een punt en gaan daar op in. En hoezo was 36 Chambers, Ready to Die, MM, LET, The Chronic of welk NWA album dan ook toentertijd commercieel in de zin als het heden ten dage gebeurt? Dat eerste album is no way commercieel, dat al het schaapvolk dat daarna pas Wu leerde kennen toen ze idd echt commercieel werden het hebben gekocht... Zegt niets. Het album klinkt als een opgepimpte demo zo ongeveer. Tja, verandering is niet altijd ten goede. Gaan jullie fijn naar die beatloze crap luisteren en nog wat Trap en Drill. Dan luister ik wel wat goede nieuwe Hip Hop.
The chronic was 3x platina, nothing but a g thang was platina, fuck with dre day was goud en let me ride heeft een grammy gewonnen.

En dan beweren dat het niet een commercieel succes was? Vandaag de dag zegt dat niks natuurlijk omdat wie dan ook een veel handiger platform heeft om het te promoten. er wat over te vinden/zeggen, danwel van te horen, en dat betekent indirect ook dat er veel meer schijt de ventilator raakt, maar om je daar nou boos over te maken?

heb ik al vaker gepost maar toch:

  maandag 10 september 2018 @ 17:27:15 #249
471779 Der_Peemann
For Whom The Pete Tolls
pi_181819825
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 16:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

The chronic was 3x platina, nothing but a g thang was platina, fuck with dre day was goud en let me ride heeft een grammy gewonnen.

En dan beweren dat het niet een commercieel succes was? Vandaag de dag zegt dat niks natuurlijk omdat wie dan ook een veel handiger platform heeft om het te promoten. er wat over te vinden/zeggen, danwel van te horen, en dat betekent indirect ook dat er veel meer schijt de ventilator raakt, maar om je daar nou boos over te maken?

heb ik al vaker gepost maar toch:

Daar ga je de fout in, The Chronic was een gamechanger in Hip Hop. Ik wil niet lullig doen maar omdat het nu 3x platinum is gegaan wil niet zeggen dat het de intentie was om dat te doen. En we hebben het over die periode. Je kon al die shit gewoon bij Villa 65 horen, en er waren genoeg andere nationale en lokale omroepen die genoeg aandacht aan dergelijke Hip Hop gaven. Dat het nu commercieel een succes is gebleken, wil niets maar dan ook niets zeggen. Het was eerder een zeer geslaagd experiment. Iedereen loopt er nu mee weg ja, maar het was iets nieuws in die periode waarvan Dre echt niet wist dat het zou aanslaan...
Those who pose lyrical but really ain’t true, I feel
“Their time’s limited, hardrocks’ too”
  maandag 10 september 2018 @ 17:29:56 #250
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_181819896
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 14:42 schreef Der_Peemann het volgende:

[..]

Lame reactie. Voor de rest hebben we het hier over het hier en nu voor de mensen die andere dingen aanstippen. Ik heb niet zoveel te maken met wat er vroeger wel dan niet commercieel was. Jullie lezen maar een punt en gaan daar op in. En hoezo was 36 Chambers, Ready to Die, MM, LET, The Chronic of welk NWA album dan ook toentertijd commercieel in de zin als het heden ten dage gebeurt? Dat eerste album is no way commercieel, dat al het schaapvolk dat daarna pas Wu leerde kennen toen ze idd echt commercieel werden het hebben gekocht... Zegt niets. Het album klinkt als een opgepimpte demo zo ongeveer. Tja, verandering is niet altijd ten goede. Gaan jullie fijn naar die beatloze crap luisteren en nog wat Trap en Drill. Dan luister ik wel wat goede nieuwe Hip Hop.
Er stond gewoon een advertentie voor 36 chambers in de power unlimited anders. :D
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')