Niet helemaal mee eens ..gewoon eerst overleggen met de groep ..de heren voelen zich schijnbaar heel wat daar en denken alles maar te kunnen beslissen ..dat er 2 mokkels inzitten die gelijk ja knikken is handig..maar een wat oudere vrouw die nee kan zeggen wordt snel als lastig ervaren..quote:Op zondag 10 juni 2018 16:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze wil alleen maar dwarsliggen.En 1 stem tegen de anderen,lijkt me een mooi democratisch besluit ja.
Doe mij maar kinder reepjesquote:Op zondag 10 juni 2018 16:19 schreef FloJo het volgende:
[..]
Die zijn Lekkah! uit me jeugd! hele zakken!
Hosanna- chocolaaaaaa_O_quote:Op zondag 10 juni 2018 16:20 schreef magnaal het volgende:
Alle vuilniszakken opentrekken, maar het maakt niet uit hoor...
Ze hadden het net over een waterzak ophangen en dat die warm moet worden.quote:
Ik baseer mijn mening op wat ik van de week van haar heb gezien.Mss ben ik een beetje bot,maar ik vind haar een zeikwijf.quote:Op zondag 10 juni 2018 16:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens ..gewoon eerst overleggen met de groep ..de heren voelen zich schijnbaar heel wat daar en denken alles maar te kunnen beslissen ..dat er 2 mokkels inzitten die gelijk ja knikken is handig..maar een wat oudere vrouw die nee kan zeggen wordt snel als lastig ervaren..
Daarbij worden er dingen bij gehaald wat compleet aannames zijn ..zoals bijvoorbeeld als er dingen voor de kettinkjes zouden komen dan zou Christel ook geen nee zeggen ...dat is al invullen voor iemand wat ze misschien helemaal niet zou doen ...iemand al neerzetten die ze misschien helemaal niet is...
Doet me denken aan mijn 1e woninkje ... Haha wilden ze niet een beetje meer comfort?quote:Op zondag 10 juni 2018 16:21 schreef Gooddeal het volgende:
Als je op de pot zit, zit je met je knieën tegen de wand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |