En het is het weer net niet. Geef Christel maar de schuld, lekker makkelijkquote:Op zondag 10 juni 2018 15:47 schreef FloJo het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sjon komt hout tekort!!!!
Je verwacht het niet!![]()
![]()
Gewoon bijbestellen.quote:Op zondag 10 juni 2018 15:47 schreef FloJo het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sjon komt hout tekort!!!!
Je verwacht het niet!![]()
![]()
De pot was iets van 70 euro,Richard had ook andere spullen mee.quote:Op zondag 10 juni 2018 15:39 schreef magnaal het volgende:
[..]
Die Sjon is loodgieter? Wat met een tweedehands toiletpot, die Richard wellicht even uit zijn eigen huis heeft gesloopt voor 200 euro? Geen water, niks..Met zijn natte groep..Zeikerd..
Hebben ze nu al een gat in de grond gegraven en een zinken teil erin? De beste ijskast die je kunt wensen.
Wat een domme koekenbakkers allemaal....
Ik snap dat mannen zichzelf geweldig kunnen vinden, maar echt...hier doen ze alleen maar alsof ze alles kunnen en brengen er niks van terecht...Ja straatje leggen..geintjes maken...Betweters allemaal... Als ik Christel was, dan zochten ze het maar uit...Maar niet meer janken meid...(overgang?)quote:Op zondag 10 juni 2018 15:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]Mooi lijf maar er komen lelijke dingen uit zijn strot mond
Ja sorry, ik erger me kapot aan die minkukels...quote:Op zondag 10 juni 2018 15:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De pot was iets van 70 euro,Richard had ook andere spullen mee.
[ afbeelding ]
Ik merk het.quote:Op zondag 10 juni 2018 15:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja sorry, ik erger me kapot aan die minkukels...
Ze zit inderdaad tegen de overgang. Plus die blaasontsteking. Plus die klote medicijnen (dat vreet je op, wat een troep).quote:Op zondag 10 juni 2018 15:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik snap dat mannen zichzelf geweldig kunnen vinden, maar echt...hier doen ze alleen maar alsof ze alles kunnen en brengen er niks van terecht...Ja straatje leggen..geintjes maken...Betweters allemaal... Als ik Christel was, dan zochten ze het maar uit...Maar niet meer janken meid...(overgang?)
Ik ben misschien spuit 11 maar wat maakt hij?quote:Op zondag 10 juni 2018 15:50 schreef Aggie46 het volgende:
Hij zaagt er nog een stukkie vanaf.
Straks blijft er niks meer over (geintje).
Maar wel zonde van het hout
[ afbeelding ]
yepquote:Op zondag 10 juni 2018 15:50 schreef Aggie46 het volgende:
Hij zaagt er nog een stukkie vanaf.
Straks blijft er niks meer over (geintje).
Maar wel zonde van het hout
[ afbeelding ]
Douche?quote:Op zondag 10 juni 2018 15:52 schreef Tossalady804 het volgende:
[..]
Ik ben misschien spuit 11 maar wat maakt hij?
een pleequote:Op zondag 10 juni 2018 15:52 schreef Tossalady804 het volgende:
[..]
Ik ben misschien spuit 11 maar wat maakt hij?
Thx. Zouden ze zonder die camera's erbij ook zo labiel reageren? Hoorde een oud deelnemer eens zeggen dat het als een open inrichting aanvoelt, snelkookpan. Wat een gestress om niks.quote:Op zondag 10 juni 2018 15:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deel 1 en 2 van dezelfde stream .....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie om een toiletpot - deel 1.
x6lj0ai
[ afbeelding ]
Ruzie om een toiletpot - deel 2.
x6lj1w2
Er was maar 1 iemand aan het stressen,Christel dus.Wat een zeikwijf is dat zeg.quote:Op zondag 10 juni 2018 15:53 schreef Bonken het volgende:
[..]
Thx. Zouden ze zonder die camera's erbij ook zo labiel reageren? Hoorde een oud deelnemer eens zeggen dat het als een open inrichting aanvoelt, snelkookpan. Wat een gestress om niks.
Ze was het er niet mee eens. 1 stem(van haar) tegen alle anderen. En toen liep ze weg. Geen overleg,Sjon gaf toe dat hij een fout had gemaakt. En dus is Christel een zeikwijf, tuuuurlijk.quote:Op zondag 10 juni 2018 15:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er was maar 1 iemand aan het stressen,Christel dus.Wat een zeikwijf is dat zeg.
Die steiger hebben ze nog nodig voor de rondvaartboot.quote:Op zondag 10 juni 2018 15:58 schreef Inca het volgende:
[..]
Waarom gebruiken ze die planken niet van de steiger
quote:Op zondag 10 juni 2018 15:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die steiger hebben ze nog nodig voor de rondvaartboot.
Ja net even. Iedereen is de hele week al aan het janken om niks. Jessie, Sanne, die ouwe gisteren. etcquote:Op zondag 10 juni 2018 15:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er was maar 1 iemand aan het stressen,Christel dus.Wat een zeikwijf is dat zeg.
Ik denk dat Christel sowieso een ander beeld heeft gehad van hoe de groep zou gaan functioneren, ze lijkt me teleurgesteld. Maar een groep wordt gevormd door de mensen en hun ideeën, daar kan zij in haar eentje niks aan veranderen, gewoon meedeinen of eruit stappenquote:Op zondag 10 juni 2018 15:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze was het er niet mee eens. 1 stem(van haar) tegen alle anderen. En toen liep ze weg. Geen overleg,Sjon gaf toe dat hij een fout had gemaakt. En dus is Christel een zeikwijf, tuuuurlijk.
die gaat 1x per uur varen, en sjon gaat hem bouwenquote:Op zondag 10 juni 2018 15:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die steiger hebben ze nog nodig voor de rondvaartboot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |