6? 3 toch?quote:Op zondag 10 juni 2018 14:45 schreef FloJo het volgende:
sjon verteld over werken in de "BouwVak"![]()
das 6 weken vrij in de bouw, sjon!
Mij ook.quote:
doet chris toch echt zelf,ze hoeft niet iedere keer complimenten te krijgen voor het koken,de rest werkt ook,chris geeft hen ook geen complimenten daarvoor.quote:Op zondag 10 juni 2018 14:39 schreef Aggie46 het volgende:
Sjon: "Ik snap Christel wel MAAR..."
Hij zou nog met haar gaan praten, doet meneer de boss Sjon ook niet.
Sjon is de baas, Mike geeft hem groot gelijk, Brandon zei : "Ieder mens kan fouten maken, jij ook Sjon".
Maar ja, Christel he...die uren een oven brandend probeerde te houden en eten kookte. Dat telt niet.
quote:Op zondag 10 juni 2018 14:46 schreef FloJo het volgende:
[..]
ook goed, maak sjon werk iig in de bouwvak!
Ik wil m een beuk geven. Beetje apart, ik weet hetquote:
Christel is zen jaquote:Op zondag 10 juni 2018 14:47 schreef Aggie46 het volgende:
Ik kijk liever naar Brandon en Christel dan naar een Jessie, Sanne,Sjon, A3.
Lekker even zenn bij Brandon en Christel
[ afbeelding ]
Niemand anders wilde eten koken.quote:Op zondag 10 juni 2018 14:47 schreef krabje het volgende:
[..]
doet chris toch echt zelf,ze hoeft niet iedere keer complimenten te krijgen voor het koken,de rest werkt ook,chris geeft hen ook geen complimenten daarvoor.
Even goed door elkaar rammelen.quote:Op zondag 10 juni 2018 14:47 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik wil m een beuk geven. Beetje apart, ik weet het
Ja hoor. Twee minuten wachten op degene die de lapo had is zo'n beetje de norm.quote:Op zondag 10 juni 2018 14:40 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb maar geopend, weet niet of dat al mocht na 3 minuten
ik zeg niet dat het een muts is,maar ze gedraagt zich als een puber, en ik heb aan allemaal geen hekel of wat dan ook,maar zeg het zoals ik het zie.quote:Op zondag 10 juni 2018 14:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niemand anders wilde eten koken.
Maar je hebt gelijk, eigenlijk is het een muts
schimmelsneequote:Op zondag 10 juni 2018 14:50 schreef Bonken het volgende:
John leert Sanne zagen, "hatseflats, in de zaagsnee blijven"
[ afbeelding ]
John had niet verwacht dat Richard de spullen gelijk zou komen brengen, hij dacht dat ie eerst een prijsopgave zou geven. In dat opzicht was het miscommunicatie. Inderdaad niet John’s fout. Volgens Mike kan het gaan stormen, waardoor hun huidige wc-plek onbruikbaar wordt. En die pot is een eenmalige investering, die kan nog jaren mee.quote:Op zondag 10 juni 2018 14:38 schreef Amphorapotje het volgende:
Halverwege vorige week heeft John dit met iedereen besproken. De wc pot met een emmer doorspoelen en douche palen etc. Iedereen was het ermee eens. Alleen wilde John eerst weten wat het zou gaan kosten en dan een smsje sturen naar Richard.
John neemt coulant de schuld op zich, maar dat hoeft niet eens. Na de open dag van gisteren is er door diverse bezoekers dingen zoals een wc pot aangeboden. Ja, na een succesvolle open dag ziet Kristel haar joert aan haar neus voorbij gaan.
Kan John niet veel aan doen, vind ik.
Ok, dank je.quote:Op zondag 10 juni 2018 14:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Twee minuten wachten op degene die de lapo had is zo'n beetje de norm.
Goh, die Mikequote:Op zondag 10 juni 2018 14:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer, Mike zakt nu wel een paar punten .....![]()
[ afbeelding ]
Christel is ondankbaar - 10 juni 2018.
x6lj13h
Mee eens.quote:Op zondag 10 juni 2018 14:51 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
John had niet verwacht dat Richard de spullen gelijk zou komen brengen, hij dacht dat ie eerst een prijsopgave zou geven. In dat opzicht was het miscommunicatie. Inderdaad niet John’s fout. Volgens Mike kan het gaan stormen, waardoor hun huidige wc-plek onbruikbaar wordt. En die pot is een eenmalige investering, die kan nog jaren mee.
Ik zeg toch dat je gelijk hebt.Een puber van 44 jaar met een fikse blaasontsteking en klote antibiotica, je ziet het helemaal goedquote:Op zondag 10 juni 2018 14:50 schreef krabje het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het een muts is,maar ze gedraagt zich als een puber, en ik heb aan allemaal geen hekel of wat dan ook,maar zeg het zoals ik het zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |