echt hoor, dat slome hoofd, dat tanden poetsen ook, een lelijk kutkindquote:Op zondag 10 juni 2018 14:33 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat is waar. Zo loopt, met name Jessie ook rond
Met die kutkop in de camera kijkend
Ik kan het Sjon ook niet echt kwalijk nemen. Ben wel erg benieuwd hoe zoiets een volgende keer gaat verlopenquote:Op zondag 10 juni 2018 14:38 schreef Amphorapotje het volgende:
Halverwege vorige week heeft John dit met iedereen besproken. De wc pot met een emmer doorspoelen en douche palen etc. Iedereen was het ermee eens. Alleen wilde John eerst weten wat het zou gaan kosten en dan een smsje sturen naar Richard.
John neemt coulant de schuld op zich, maar dat hoeft niet eens. Na de open dag van gisteren is er door diverse bezoekers dingen zoals een wc pot aangeboden. Ja, na een succesvolle open dag ziet Kristel haar joert aan haar neus voorbij gaan.
Kan John niet veel aan doen, vind ik.
"Dat telt niet", is dus niet waarquote:Op zondag 10 juni 2018 14:39 schreef Aggie46 het volgende:
Sjon: "Ik snap Christel wel MAAR..."
Hij zou nog met haar gaan praten, doet meneer de boss Sjon ook niet.
Sjon is de baas, Mike geeft hem groot gelijk, Brandon zei : "Ieder mens kan fouten maken, jij ook Sjon".
Maar ja, Christel he...die uren een oven brandend probeerde te houden en eten kookte. Dat telt niet.
quote:Op zondag 10 juni 2018 14:39 schreef Bonken het volgende:
Sanne en John zijn heel grappig samen, over een paar maanden zouden ze een kerstboom moeten optuigen
ik zat ook te twijfelenquote:Op zondag 10 juni 2018 14:40 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb maar geopend, weet niet of dat al mocht na 3 minuten
quote:Op zondag 10 juni 2018 14:40 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb maar geopend, weet niet of dat al mocht na 3 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |