Dit was echt mijn favoriet in de NSF.quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
en zo houden we toch de esf connectie in dit topic.![]()
Altijd goed.quote:
Hype omdat er elke 10 jaar wel zo'n dieet is waar men massaal voor valt.quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
DjiezusWelles nietes welles nietes.
Voor anderen is het geen hype maar gewoon een manier waarop het voor hen werkt voor lange tijd. Zelfs jaren. Niks hype in dat geval.
Het is een TT he, geen OP.quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De vorige was: "Eikelige pinguinnaakteklootzakslakhommels hufters", dus ik gok op "Eikelige pinguinnaakteRedefinedemiereneter dieethufters" oid.
Roger, jij nog eettips?quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De vorige was: "Eikelige pinguinnaakteklootzakslakhommels hufters", dus ik gok op "Eikelige pinguinnaakteRedefinedemiereneter dieethufters" oid.
Wie vallen hier massaal waarvoor?quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hype omdat er elke 10 jaar wel zo'n dieet is waar men massaal voor valt.
Iedereen in spanning, zul je straks zien dat het iemand wordt die vergeet de TT aan te passen.quote:
Roger eet altijd voor twee.quote:
*kijkt naar getal*quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iedereen in spanning, zul je straks zien dat het iemand wordt die vergeet de TT aan te passen.
Ewitrijk, no carbs. Miljoenen.quote:
greys post 302.quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iedereen in spanning, zul je straks zien dat het iemand wordt die vergeet de TT aan te passen.
Pff, is maar 6 letters langer dan de vorige. Dat kan geen kwaad.quote:
Sonja Bakker, Montignac, dingen die je kan benoemen en die een jaar of zo in grote getale worden gebezigd zoals Flippo’s, Loloballen en Jumpstyle: hypes.quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hype omdat er elke 10 jaar wel zo'n dieet is waar men massaal voor valt.
Groetjes.quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Anywzy, ik ga weer. Beter voor iedereen, want what a fuzz....
Oorlogje word ik ook heel blij vanquote:Op woensdag 13 juni 2018 23:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Altijd goed.Lekkere vlaamse frieten met een goeje dot mayo.
Miljoenen? Hier in de ESF SC?quote:
Balans balans balans op de ijsbeerstijlquote:Op woensdag 13 juni 2018 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff, is maar 6 letters langer dan de vorige. Dat kan geen kwaad.![]()
Zeker niet na de korte TT die we nu hebben, voor balans enzo.
Jawel. Eiwitten, no carbs.quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Sonja Bakker, Montignac, dingen die je kan benoemen en die een jaar of zo in grote getale worden gebezigd zoals Flippo’s, Loloballen en Jumpstyle: hypes.
Het minderen met een bepaalde voedingsstof, wat in allerlei soorten diëten wordt gedaan, door tal van consulenten, over de hele wereld, sinds jaren, geen hype.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |