provinciaaltje gespot.quote:Op zondag 10 juni 2018 03:10 schreef richolio het volgende:
Sowieso is Amsterdam oprecht een verschrikkelijke kut stad,
Heb je iets tegen kutten ? Ben je homo ofzo ?quote:Op zondag 10 juni 2018 03:10 schreef richolio het volgende:
Sowieso is Amsterdam oprecht een verschrikkelijke kut stad
Goeie troll weer BT.quote:Op zondag 10 juni 2018 08:17 schreef BoneThugss het volgende:
A-M-S-T-E-R-D-A-M
Mooiste stad van Nederland.
iedereen mag dat. Zoutelande is ook een cover.quote:Op zondag 10 juni 2018 08:09 schreef GM78 het volgende:
Zo'n beetje alle hits van Hazes zijn covers![]()
Maar Hazes mocht dat, want Hazes was baas
#ALTIJDREADYquote:Op zondag 10 juni 2018 08:17 schreef BoneThugss het volgende:
A-M-S-T-E-R-D-A-M
Wanneer sta jij op de cover?quote:Op zondag 10 juni 2018 08:20 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
iedereen mag dat. Zoutelande is ook een cover.
TO is nogal dom
niet het feestje eindigen met "daar is het gat, het gat vd deur" van de raggende mannequote:Op zondag 10 juni 2018 08:09 schreef GM78 het volgende:
Maar Hazes mocht dat, want Hazes was baas![]()
![]()
Elk feestje in de jaren 80 en 90 eindigde ook met dit lied
Die covervraag ontwijk je anders vrij subtiel.quote:Op zondag 10 juni 2018 08:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ja daar heb je gelijk in, slecht geslapen en nog geen koffie op
quote:Op zondag 10 juni 2018 08:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ja daar heb je gelijk in, slecht geslapen en nog geen koffie op
het dorp\stad waar jij woont vind ik oom een verschrikkelijk kut dorp/stadquote:Op zondag 10 juni 2018 03:10 schreef richolio het volgende:
Sowieso is Amsterdam oprecht een verschrikkelijke kut stad, heel kriegelig en druk enzo. Maar dat terzijde.
Nederland? Ik heb altijd het idee in een of ander bananenland te zijn als ik daar ben. Pauperstad is niks Nederlands aanquote:Op zondag 10 juni 2018 08:17 schreef BoneThugss het volgende:
A-M-S-T-E-R-D-A-M
quote:Op zondag 10 juni 2018 09:08 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Haha kijk al die hatertjes uit Amsterdam even verdedigen. 😂 alsof het een prestatie is om daar te wonen, die stad heeft het grootste percentage uitkeringstrekkers c.q. buitenlanders die niks kunnn c.q. mensen zonder enige competenties
Ja ik merk hetquote:Op zondag 10 juni 2018 08:09 schreef GM78 het volgende:
Maar Hazes mocht dat, want Hazes was baas![]()
![]()
Elk feestje in de jaren 80 en 90 eindigde ook met dit lied
quote:
quote:Op zondag 10 juni 2018 22:32 schreef richolio het volgende:
Alle Amsterdammertjes gelijk boos.
Maar we wijken af van de klacht.
Laten we anders mooie Nederlandstalige nummers posten
Deze manquote:
"Wij houden van Oranje" is gewoon wél een originele song!quote:Op zondag 10 juni 2018 03:10 schreef richolio het volgende:
En ik maar denken dat Hazes originele prachtige muziek heeft gemaakt. Ik zal wel naïef zijn gewoon.
FTFYquote:Op zondag 10 juni 2018 04:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik stel voor dat heel de randstad Utrecht gaat heten. in zee wordt gegooid.
Compleet irrelevant dit wk thoquote:Op maandag 11 juni 2018 10:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
"Wij houden van Oranje" is gewoon wél een originele song!
Nee hoorquote:Op maandag 11 juni 2018 10:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
"Wij houden van Oranje" is gewoon wél een originele song!
En de melodie is ook niet gejat?quote:Op maandag 11 juni 2018 14:06 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
De Vlieger is geschreven door Nico Haak.
Nee, voor zover ik weet is de melodie speciaal voor dat nummer geschreven. Overigens had Hazes nog helemaal geen zoon toen dat nummer uitkwamquote:
Als het maar een mooi lied isquote:Op maandag 11 juni 2018 14:09 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Nee, voor zover ik weet is de melodie speciaal voor dat nummer geschreven. Overigens had Hazes nog helemaal geen zoon toen dat nummer uitkwam
quote:
Zie werkelijk niemand met een stoel in de lucht, die Duitsers hebben er niks van begrepen.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Er zijn ook Duitsers die onze muziek jatten.
Amerikanen ookquote:Op maandag 11 juni 2018 14:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Er zijn ook Duitsers die onze muziek jatten.
quote:Op zondag 10 juni 2018 22:32 schreef richolio het volgende:
Alle Amsterdammertjes gelijk boos.
Maar we wijken af van de klacht.
Laten we anders mooie Nederlandstalige nummers posten
Damsko is baas.quote:Op zondag 10 juni 2018 09:06 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
Nederland? Ik heb altijd het idee in een of ander bananenland te zijn als ik daar ben. Pauperstad is niks Nederlands aan
quote:
Andrea Hazes bracht 'Wij houden van Oranje' al in 1988 uit en dus is dit 'auld lang syng'-liedje gewoon een Youtube-cover daarvanquote:Published on Aug 1, 2008
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |