Dit. 15 jaar geleden was het daar wel anders.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:03 schreef greyfacenospace het volgende:
Uitgaan op zaterdag in GroningenVeel plezier tussen het paupervolk.
amenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:03 schreef greyfacenospace het volgende:
Uitgaan op zaterdag in GroningenVeel plezier tussen het paupervolk.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Drie_maal_drie_is_negenquote:Drie maal drie is negen is een lied dat door een groep kinderen als spel wordt gezongen.
Steeds moet een ander kind uit de groep na afloop van dit liedje een lied zingen.
Iedereen zingt:
Drie maal drie is ne-egen
en ieder zingt zijn eigen lied.
Drie maal drie is ne-egen
en Peter zingt zijn lied.
Waarna genoemde een door hem gekozen lied moet gaan zingen. De rest van de groep mag het lied meezingen, als ze het kennen. Vervolgens wordt opnieuw Drie maal drie is negen gezongen, waarna de naam van een ander kind wordt genoemd om een liedje te zingen.
Beetje vreemd zingen dat laatste stukje.quote:Op zondag 10 juni 2018 01:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarna genoemde een door hem gekozen lied moet gaan zingen. De rest van de groep mag het lied meezingen, als ze het kennen. Vervolgens wordt opnieuw Drie maal drie is negen gezongen, waarna de naam van een ander kind wordt genoemd om een liedje te zingen.
donderdag avond bij de 3 gezustersquote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:22 schreef HSG het volgende:
[..]
Dit. 15 jaar geleden was het daar wel anders.
*tapt gas van zijn hervulbare aansteker op Gronings gas om sigaar aan te steken*quote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Om die "aardbevingen" janken die lui ook al zo snel.
En de klacht?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:47 schreef Rodgrod het volgende:
Het zit zo:
Vandaag was ik onderweg naar de Drie Gezusters om met wat vrienden te gaan eten en daarna te gaan zuipen in De Negende Cirkel. Echte kenners weten dan gelijk dat ik het over Grunn heb.
Terwijl ik de Brugstraat doorfietste kwam er opeens een of andere student zonder te kijken het midden van de weg oplopen. Ik kon hem niet meer ontwijken en knalde tegen hem aan. Op een kapotte bril na, had hij gelukkig geen lichamelijk letsel Vervolgens begint die gast helemaal te flippen, trapt tegen mijn voorwiel en rent jankend weg.
De opmerking van een dame van middelbare leeftijd met hondje sprak boekdelen, namelijk dat hij een jointje moest nemen om lekker tot rust te komen![]()
Klacht: Mijn wiel is iets verbogen.
Iddquote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:37 schreef sven1337 het volgende:
Er valt momenteel allesbehalve te fietsen in de Brugstraat dus ik geloof er vrij weinig van TS
nee,quote:Op zondag 10 juni 2018 18:12 schreef Roces18 het volgende:
volgens mij zijn er 1500 restaurants in nederland die de drie (ge)zusters heten
Rip Sjoerdquote:Op zondag 10 juni 2018 21:27 schreef Adames het volgende:
[..]
nee,
zat wel zowat in elke studentenstad. tot die eigenaar werd vermoord dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |