quote:Er was nog geen topic over.
Op donderdag 26 december 2002 23:06 schreef calvobbes het volgende:
VPRO heeft het al eens eerder uitgezonden
quote:Volgens mij was dat de VARA
Op donderdag 26 december 2002 23:06 schreef calvobbes het volgende:
De liefhebber heeft het concert allang op DVD of eerder opgenomen. VPRO heeft het al eens eerder uitgezonden
ZDF heeft het 2 weken geleden ook uitgezonden.
Is niet het complete concert helaas.
quote:En het is ook nog steeds geen topic, meer een losse opmerking zonder duidelijk doel
Op donderdag 26 december 2002 23:09 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Er was nog geen topic over.
.
quote:YES! ow gaaf dat wist ik niet!
Op donderdag 26 december 2002 23:08 schreef calvobbes het volgende:
Overigens, op oudjaaravond zend Veronica het Elevation concert van Slane uit! Dat is nog niet op DVD en niet zo vaak uitgezonden!
quote:Ga iemand anders vervelen svp.
Op donderdag 26 december 2002 23:11 schreef shyguy het volgende:[..]
En het is ook nog steeds geen topic, meer een losse opmerking zonder duidelijk doel
quote:Geen speciaal topic iig
Op donderdag 26 december 2002 23:09 schreef Dr.Daggla het volgende:Er was nog geen topic over.
.
quote:Is dat het complete concert? Of net zoals op MTV onlangs een paar nummers?
Op donderdag 26 december 2002 23:08 schreef calvobbes het volgende:
Overigens, op oudjaaravond zend Veronica het Elevation concert van Slane uit! Dat is nog niet op DVD en niet zo vaak uitgezonden!
quote:Ik zal eens kijken op de Veronica site:
Op vrijdag 27 december 2002 00:56 schreef The_Joshua_Tree het volgende:Is dat het complete concert? Of net zoals op MTV onlangs een paar nummers?
quote:1 uur dus, minus reclame 45 minuten ofzo. Volgens mij iets langer dan MTV had, maar dat weet ik niet zeker
Om 19.00 uur gaan we terug in de tijd met Countdown: The Files. Daarna volgt om 20.00 een registratie van het concert dat Marco Borsato in 2000 in Ahoy, Rotterdam gaf. Een uur later volgt om 21.00 uur Bon Jovi. Ter presentatie van hun nieuwe album Bounce gaf de band Bon Jovi een intieme showcase in de Grand Ballroom van het New Yorkse Manhattan Center. Daarna is U2 aan de beurt om 22.00 uur. Eind vorig jaar gaf U2 ter afsluiting van hun Elevation Tour een spetterend concert in Slane, Ierland. Om 23.00 uur zendt Veronica het een registratie uit van Relax, de live-soul-hiphop sensatie uit Nederland. Afgelopen zomer namen ze in Panama te Amsterdam hun debuutalbum, Relax-Live@Panama, live met publiek, op. En als je je glaasje champagne hebt geheven, kun je vanaf 0.00 uur een herhaling zien van het concert dat Marco Borsato in 2000 Ahoy, Rotterdam gaf. Happy New Year!
quote:Ben je met 40 al bejaard
Op vrijdag 27 december 2002 14:32 schreef Meneer_Aart het volgende:
Mooi hoor, prachtig hoe ze altijd weer die liedjes eruit weten te raggen, zo bejaard als ze inmiddels zijn.
quote:K*T!!!
Op donderdag 2 januari 2003 22:53 schreef Elevation het volgende:
* schop *Veronica zend de Slane special straks (23.00 uur) nog een keer uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |