Onzin. Ik ben al vaker een week gestopt en een keer zelfs 3 weken maar als ik dan ga zuipen dan gaat het steeds weer misquote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:15 schreef cherrycoke het volgende:
na de eerste week is de lust naar sigaretten over
niemand forceert jou om te roken, geen excuses voor jezelf maken om toch weer te beginnenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:27 schreef Dertigcm het volgende:
[..]
Onzin. Ik ben al vaker een week gestopt en een keer zelfs 3 weken maar als ik dan ga zuipen dan gaat het steeds weer mis
de gemiddelde leeftijd is 80 gefeliciteerd je zit al bijna op een kwartquote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:28 schreef Dertigcm het volgende:
[..]
ik wil geen kanker krijgen man. Ben nog maar 24 wil nog lang leven mang
Voor rokers wel gemiddeld jongen hoor. Ik denk zo een 30 a 40quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:29 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
de gemiddelde leeftijd is 80 gefeliciteerd je zit al bijna op een kwart
Tevens in Waddinxveen wonenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:29 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
de gemiddelde leeftijd is 80 gefeliciteerd je zit al bijna op een kwart
nee nee, waddinxveen is rustige gemeente met ouderwetse christelijke waarden, gouda is klein marokkoquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:06 schreef Dertigcm het volgende:
[..]
Tevens in Waddinxveen wonen!! Tokkie allochtonen wijk van Gouda!!
![]()
Den Haag
Wat een simpel gedoe.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:51 schreef Roellie80 het volgende:
- Maak het jezelf niet moeilijk door te zeggen dat je nooit meer gaat roken. Alleen vandaag niet. En morgen herhaal je dit. Alleen vandaag rook ik niet. Dit is makkelijker
- Omdenken. Je wilt de komende periode proberen het gevoel van "ik mag niet meer" omvormen naar "Ik hoef niet meer".
Succes
Wat een simpel gedoe.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat een simpel gedoe.
TS luister maar naar mij; blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla.
Als jij je eigen waarheid voor DE waarheid ziet ook. Ieder mens is verschillend en jij adviseert om vooral eerst maar weer te beginnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja als je mijn tekst aanpast tot iets simpels, wordt het simpel ja.
Ik zie mijn waarheid niet als de waarheid, hoe kom je daar nu bij?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:21 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Als jij je eigen waarheid voor DE waarheid ziet ook. Ieder mens is verschillend en jij adviseert om vooral eerst maar weer te beginnen.
Je mindset veranderen is niet simpel. Die sportschool van jou is pas simpel.quote:
Op de vraag, hoe dan? Allen Carr. Hier een previewquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zie mijn waarheid niet als de waarheid, hoe kom je daar nu bij?Ik vind de reactie van Roellie simpel heb ik gezegd. Oftewel niet duidelijk genoeg hoe je die doelen die Roellie schetst kan behalen. Wel erg makkelijk om tegen jezelf te zeggen ''doe maar niet!''. Maar wat als dit je niet lukt? Of niet helemaal lukt? Zoveel vragen wekt het op, dus is het een simpele reactie en die beoordeel ik dus ook zo. En waar is jouw tip voor TS?
Ik zeg toch ook niet dat mindset veranderen simpel is, waarom worden er woorden in mijn mond gelegd die ik niet heb gezegd? Ik doelde duidelijk op jouw redenatie van het stoppen met roken. Dus kom ajb niet met je brutale bek tegen mij in. Laatste keer hoor..quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:28 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Je mindset veranderen is niet simpel. Die sportschool van jou is pas simpel.
Ik ben dankzij het veranderen van m’n mindset over een periode van 4 maanden gestopt met roken en heb nooit meer het verlangen gehad weer te beginnen. Ideaal. Beter als het verhaal van mensen die terugvallen nadat de wilskracht afneemt. Wilskracht neemt altijd af namelijk
* Roellie80 heeft 20 jaar gerookt en is nu 4.5 jaar klaar
Zelf ben ik na meer dan 35 jaar roken ook van de ene op de andere dag gestopt. Je doet het of niet en niet half/half.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:30 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Op de vraag, hoe dan? Allen Carr. Hier een preview
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |