Hij mag wat meer op de voorgrond treden vind ik........quote:
DIE moeten ze ruilenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Gelukkig is die Sanne niet zo aanwezig op de streams........
Af en toe als ze voorbij holt dat ze moet plassen...die laat steeds haar taak in de steekquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Gelukkig is die Sanne niet zo aanwezig op de streams........
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:18 schreef Rhosyn het volgende:
John wordt tegen gesproken door bezoekers.....John: blabla bla prioriteiten blabla als het onweert blabla tuintje van Adrian is net belangrijk blabla
Bezoeker: dat tegelpad is ook eigenlijk plan 2.. John:
Heeft een hekel aan sterallures zegt hij, hmm wel je zelf opgeven om de hele dag rond camera,s je te begeven, glunderen bij het uitdelen van handtekening..fan zijn van de twins, vindt hem maar een halve dooie, super boring.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij mag wat meer op de voorgrond treden vind ik........
Is ook gezegdquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:19 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mevrouw dacht dat het 5 euro per gezin was.
Wat doe je met mijn oog (avatar).........quote:
Eens, ik vind het maar een vreemd ventjequote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft een hekel aan sterallures zegt hij, hmm wel je zelf opgeven om de hele dag rond camera,s je te begeven, glunderen bij het uitdelen van handtekening..fan zijn van de twins, vindt hem maar een halve dooie, super boring.
Kan mij ook nog niet bekoren......quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft een hekel aan sterallures zegt hij, hmm wel je zelf opgeven om de hele dag rond camera,s je te begeven, glunderen bij het uitdelen van handtekening..fan zijn van de twins, vindt hem maar een halve dooie, super boring.
der silvo is weg?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
het was vanmorgen 5,- voor een gezin
nu is het 5,- pp ..
Brandon heeft de prijzen aangepast ?
Raarr
Hebben ze toch ook afgesproken..1 prijs voor een familie.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:19 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mevrouw dacht dat het 5 euro per gezin was.
yep.. vanmorgen rond 07,30quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |