Die heb ik nog niet gezien. Voor welk bedrijf zijn de snelle marketingjongens hier weer actief geweest?quote:
Lidlquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:57 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien. Voor welk bedrijf zijn de snelle marketingjongens hier weer actief geweest?
Je wordt er soms mee geconfronteerd he, zeker met radio-reclame. Op mijn werk staat de radio altijd aan.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:12 schreef RM-rf het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.horizont.net/(...)e-ueberlaeuft-166208
Die moffen schijten blijkbaar nog steeds in de broek voor alles wat Nederland heet, op voetbal gebied. Anders maak je toch niet zo'n reclame en ga je uit van je eigen kracht.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:12 schreef RM-rf het volgende:
[ afbeelding ]
So het zit diep hè.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:16 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die moffen schijten blijkbaar nog steeds in de broek voor alles wat Nederland heet, op voetbal gebied. Anders maak je toch niet zo'n reclame en ga je uit van je eigen kracht.
Leuk.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:12 schreef RM-rf het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, gefrustreerde Nederlander gespot.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:16 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die moffen schijten blijkbaar nog steeds in de broek voor alles wat Nederland heet, op voetbal gebied. Anders maak je toch niet zo'n reclame en ga je uit van je eigen kracht.
Die is dus wel leuk.quote:
Hoeveel heeft Ruud nou gekregen voor die drie seconden in beeld?quote:
Je bedoelt 'lachen de ballen uit hun broek', verkeerde uitdrukking, kan gebeuren.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:16 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Achter een bal aanrennen met zo'n langwerpig homostok in je hand vasthouden is niet gay zekerquote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:34 schreef Dertigcm het volgende:
Voetbal![]()
22 gaytjes die op een grasveld achter een balletje aanrennen____!
Hockey
Nee, sterker nog, hockey is een erg zware sport.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:47 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Achter een bal aanrennen met zo'n langwerpig homostok in je hand vasthouden is niet gay zeker!
Je mag, gezien je ervaring, de hockeystick in mijn broek ook wel vasthouden, kan mij voorstellen dat dat je een rijk gevoel geeft.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:04 schreef Dertigcm het volgende:
[..]
Nee, sterker nog, hockey is een erg zware sport.
Verder is voetbal voor tokkies en hockey rijke mensen. Soort zoekt soort, blijkt maar weer.
4 cm is moeilijk vast te houden hoor. Je moeder verwent mijn 30 cm al veel te vaak, dat geeft mij al een geweldig gevoel.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:05 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Je mag, gezien je ervaring, de hockeystick in mijn broek ook wel vasthouden, kan mij voorstellen dat dat je een rijk gevoel geeft.
Typo gecorrigeerd, en snap ik, hoor vaker dat mijn 40 cm lastig vast te houden is.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:08 schreef Dertigcm het volgende:
[..]
40 cm is moeilijk vast te houden hoor. Je moeder verwent mijn 30 cm al veel te vaak, dat geeft mij al een geweldig gevoel.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:16 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
goeie kloon dit.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:08 schreef Dertigcm het volgende:
[..]
4 cm is moeilijk vast te houden hoor. Je moeder verwent mijn 30 cm al veel te vaak, dat geeft mij al een geweldig gevoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |