Chea.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:24 schreef FloJo het volgende:
ik ben hier geadopteerd door fresh! ben alleen vergeten wie me moeder is
ma!! waar ben je
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:24 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Als die vrouw gaat lopen, heeft ze die rollator op haar rug hangen
Geen echt schuimpje , die krijgt gewoon voor rangquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Team hoog water is ook gearriveerd.
[ afbeelding ]
Hard weggelopen bij FF zit ondergedokenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:24 schreef FloJo het volgende:
ik ben hier geadopteerd door fresh! ben alleen vergeten wie me moeder is
ma!! waar ben je
Ik vind dat mensen vegan willen zijn prima, maar andere op deze manier pakken omdat ze het niet zijn of er de hele dag over zeuren zo irritantquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Knalworsten, zal wel te doen hebben met zijn veganisme
Het is een lastige puber,ik heb 0 controle.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kaap
thnxs dan maar , voor het openen TT
Stuur hem/haar naar kostschool Utopia 2!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is een lastige puber,ik heb 0 controle.
Klopt Dotteke! Net als ex rokers het fanatiekst anti rook zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hard weggelopen bij FF zit ondergedoken
[..]
Ik vind dat mensen vegan willen zijn prima, maar andere op deze manier pakken omdat ze het niet zijn of er de hele dag over zeuren zo irritant
heb mezelf al opgegeven hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:28 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Stuur hem/haar naar kostschool Utopia 2!
Zijn wij ook toch, wij kijken alleen de streamsquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:30 schreef Dotteke het volgende:
Het is toch een bepaald slag volk wat daar komt
Dat zie je ook altijd bij die aanhang van die Nederlandse Meuk muziek. Een beetje simpel zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |