Jij kijkt geen wedstrijden als de Russen thuis spelen?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:56 schreef PSVCL het volgende:
Saudi speelde aardig voetbal tegen de Duisters..
Het is dat de Russen thuis spelen en het de openingswedstrijd is, anders had ik het nog wel willen zien
De arbitrage in hun voordeelquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:00 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jij kijkt geen wedstrijden als de Russen thuis spelen?
Rusland kan er echt helemaal niets van. Zelfs in deze 'simpele' poule zullen ze er wel meteen uitvliegen.quote:Op zondag 10 juni 2018 16:53 schreef Lothiriel het volgende:
Dat moet wel de minst aantrekkelijke groep zijn, Rusland, Uruguay, Saudi-Arabië en Egypte![]()
Ben benieuwd naar Uruguay en een beetje naar SA. Egypte was 3x niks tegen een zwak België en Rusland is ook meh.
0-0 of 1-0 voor Rusland ja na een arbitrale dwaling ala Zuid-Korea in 2002quote:Op zondag 10 juni 2018 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijft een walgelijke openingswedstrijdDit wordt echt 0-0
Ditquote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik ga natuurlijk gewoon kijken naar dit denderende affiche
twitter:Slasherrrr twitterde op woensdag 13-06-2018 om 15:03:09In other news, they looked bloody miserable in training this afternoon. @TeamRussia #WorldCup2018 https://t.co/V8RPaOYsqM reageer retweet
Krijg bijna medelijden met die spelers, druk zal wel enorm zijnquote:Op woensdag 13 juni 2018 15:04 schreef Masterminded het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Slasherrrr twitterde op woensdag 13-06-2018 om 15:03:09In other news, they looked bloody miserable in training this afternoon. @TeamRussia #WorldCup2018 https://t.co/V8RPaOYsqM reageer retweet
Valt toch wel mee qua groot voetballand? Sinds ze spelen onder de naam Rusland hebben ze nooit iets klaargespeeld.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Krijg bijna medelijden met die spelers, druk zal wel enorm zijn
Maar dus weer een gastland wat niet zoveel gaat klaarspelen, toch jammer want het is toch best een groot voetballand.
In clubvoetbal op het niveau van Portugal met redelijk wat Russische spelers. Het nationale team haalt gewoon bijna nooit hun potentiële niveau. Alleen in 2008 onder Hiddink eigenlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee qua groot voetballand? Sinds ze spelen onder de naam Rusland hebben ze nooit iets klaargespeeld.
Muah Portugal heeft twee clubs die CL's in de kast hebben staan. Dat hebben die Russen niet.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In clubvoetbal op het niveau van Portugal met redelijk wat Russische spelers. Het nationale team haalt gewoon bijna nooit hun potentiële niveau. Alleen in 2008 onder Hiddink eigenlijk.
Toen was ik (en bijna iedereen) viesmad om die scheidsrechter.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:18 schreef O_o_ het volgende:
Ik vind zo'n openingswedstrijd kijken altijd wel leuk, alleen Brazilië - Kroatië in 2014 was een aantrekkelijker potje.
Ik heb 1-0 voor Rusland ingevuld in m'n pooltje.
Nee, ook dat was geen hoogstaande pot, uiteindelijk.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Toen was ik (en bijna iedereen) viesmad om die scheidsrechter.
Wel gelachen om Fredsj en een eigen doelpunt van Marcelo om het toernooi mee af te trappen.
Als dit toernooi ook maar iets eerder was ingepland had je binnen de Seleçao nu waarschijnlijk een concurrentiestrijd gehad tussen Fred en Jô.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Toen was ik (en bijna iedereen) viesmad om die scheidsrechter.
Wel gelachen om Fredsj en een eigen doelpunt van Marcelo om het toernooi mee af te trappen.
Die laatste kent er wel de weg.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als dit toernooi ook maar iets eerder was ingepland had je binnen de Seleçao nu waarschijnlijk een concurrentiestrijd gehad tussen Fred en Jô.
De weg naar het doel kent hij inmiddels ook. In zijn laatste seizoen bij Corinthians vloog de ene na de andere bal in de kruising en prompt werden ze kampioen.quote:
Japan of China maakt dan ook niet meer uit toch?quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De weg naar het doel kent hij inmiddels ook. In zijn laatste seizoen bij Corinthians vloog de ene na de andere bal in de kruising en prompt werden ze kampioen.
Nu verrot hij ergens bij de nummer laatst in Japan.
Kijken naar computerspelletjes is nooit leuk.quote:Op donderdag 14 juni 2018 00:10 schreef Jason22 het volgende:
Zie dat ze om middernacht al begonnen zijn. Nog niet veel aan tot nu toe.
[ afbeelding ]
Waarom als ik vragen mag?quote:Op donderdag 14 juni 2018 09:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Eigenlijk had ik nog best sympathie voor Saudi-Arabië na de wedstrijd tegen Duitsland, maar nu ik weet dat Pizzi daar de bondscoach is, hoop ik dat ze weer zo snel mogelijk met 0 punten naar huis gaan.
Pizzi is de hoofdverantwoordelijke voor de afwezigheid van Chili op dit toernooi, waardoor hun gouden generatie niet een laatste kans heeft gekregen op mondiaal succes. Hij heeft het weten te presteren om het prachtige voetbal in mum van tijd af te schieten. De ontwikkeling die elf jaar geleden werd ingezet door Bielsa en uiteindelijk werd afgerond door Sampaoli, was vernietigd in een handomdraai. Toen verloren ze opeens twee keer van Paraguay, Bolivia, Ecuador.quote:
Heb het niet echt gevolgd dus wist niet waarom Chili er niet bij was... Dat klinkt wel heel erg slecht jaquote:Op donderdag 14 juni 2018 10:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pizzi is de hoofdverantwoordelijke voor de afwezigheid van Chili op dit toernooi, waardoor hun gouden generatie niet een laatste kans heeft gekregen op mondiaal succes. Hij heeft het weten te presteren om het prachtige voetbal in mum van tijd af te schieten. De ontwikkeling die elf jaar geleden werd ingezet door Bielsa en uiteindelijk werd afgerond door Sampaoli, was vernietigd in een handomdraai. Toen verloren ze opeens twee keer van Paraguay, Bolivia, Ecuador.
Hoewel ik die Arabieren, op de wedstrijd tegen Duitsland na, nog nooit heb zien spelen, kun je van dat laatste wel uit gaan ja.quote:Op donderdag 14 juni 2018 10:15 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Heb het niet echt gevolgd dus wist niet waarom Chili er niet bij was... Dat klinkt wel heel erg slecht ja![]()
Gaat dan wellicht met SA ook niks klaarspelen, want die spelers zijn veel en veel slechter dan de Chilenen toch?
Een Al-Dawsari kreeg pas in de laatste pot wat speeltijd bij Villarreal, 32 minuten of zo. Maar ook dat inplannen van Saudi-Arabië qua oefenwedstrijden.. in speelronde 36 en 37 van de Liga waren er oefeninterlands..quote:Op donderdag 14 juni 2018 10:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoewel ik die Arabieren, op de wedstrijd tegen Duitsland na, nog nooit heb zien spelen, kun je van dat laatste wel uit gaan ja.![]()
Het verhaal achter de clubs van sommige spelers is wel grappig. Je ziet opeens Levante, Villarreal en Leganes staan. Die zijn daar gewoon naartoe gestuurd door de Saudi-Arabische voetbalfederatie onder het mom samenwerking met de Spaanse voetbalbond. Dan zie je opeens Sporting Gijón een transfer aankondigen: Abdullah Al Shabab. Dat ging dus helemaal fout. Al Shabab is de naam van de club waar die speler vandaan kwam en zijn daadwerkelijke naam is Abdullah Al Hamdan, dus ook de clubs hebben geen idee waar ze toen aan begonnen zijn.
Nee, niet. Over Saudi-Arabië kan ik je alleen vertellen over de bondscoachsaga en dat Spanje-projectje met die spelers.quote:Op donderdag 14 juni 2018 10:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Kennen jullie spelers van die arabieren?
En over vier jaar krijgen we een openingswedstrijd met Qatar.quote:Op donderdag 14 juni 2018 08:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een affiche om het toernooi mee af te trappen.
Er zijn heel veel negatieve dingen aan dat WK in Qatar, maar ik vind het wel leuk dat het een keer in de herfst is. Vroeg donker en dan met z'n allen gezellig binnen kijken.quote:Op donderdag 14 juni 2018 11:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En over vier jaar krijgen we een openingswedstrijd met Qatar.
In november.
Het kan dus nog erger.
Ik vraag me nog steeds af hoe ze dat gaan doen met alle gewone competitiesquote:Op donderdag 14 juni 2018 11:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn heel veel negatieve dingen aan dat WK in Qatar, maar ik vind het wel leuk dat het een keer in de herfst is. Vroeg donker en dan met z'n allen gezellig binnen kijken.
Zie ik het nou goed, heb jij een lekker wijf als icon?quote:Op donderdag 14 juni 2018 10:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, niet. Over Saudi-Arabië kan ik je alleen vertellen over de bondscoachsaga en dat Spanje-projectje met die spelers.
Dat zal wel fijn zijn. Liever in juni richting het stadion dan in november/december.quote:Op donderdag 14 juni 2018 11:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe ze dat gaan doen met alle gewone competitiesals dat dan in de plaats komt in juni/juli.
Maar dan moeten ze ook die transferperiodes aanpassenquote:Op donderdag 14 juni 2018 11:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat zal wel fijn zijn. Liever in juni richting het stadion dan in november/december.
Houd ze aan het werk zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze ook die transferperiodes aanpassenwat een gedoe allemaal
Blijf het zonde vinden dat Been het niet in hem zag zitten.quote:Op donderdag 14 juni 2018 13:10 schreef Bolasie het volgende:
https://nos.nl/wk2018/art(...)he-troef-smolov.html
Voor de liefhebber
Dat is wel heel ergquote:Op donderdag 14 juni 2018 10:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoewel ik die Arabieren, op de wedstrijd tegen Duitsland na, nog nooit heb zien spelen, kun je van dat laatste wel uit gaan ja.![]()
Het verhaal achter de clubs van sommige spelers is wel grappig. Je ziet opeens Levante, Villarreal en Leganes staan. Die zijn daar gewoon naartoe gestuurd door de Saudi-Arabische voetbalfederatie onder het mom samenwerking met de Spaanse voetbalbond. Dan zie je opeens Sporting Gijón een transfer aankondigen: Abdullah Al Shabab. Dat ging dus helemaal fout. Al Shabab is de naam van de club waar die speler vandaan kwam en zijn daadwerkelijke naam is Abdullah Al Hamdan, dus ook de clubs hebben geen idee waar ze toen aan begonnen zijn.
Ik kan me deze goal nog herinneren uit de kwalificatie, maar dat was tegen de defensie van UAEquote:Op donderdag 14 juni 2018 13:40 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Dat is wel heel ergHelaas, een middelmatige voetballer ergens plaatsen voor grof geld gaat hem niet plots beter maken, vrees ik. Ben nu wel benieuwd naar de openingswedstrijd want heb ze eigenlijk nog niet zien spelen, enkel wat fragmenten tegen Duitsland gezien, en dat leek niet dramatisch slecht.
Wtfquote:Op donderdag 14 juni 2018 14:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me deze goal nog herinneren uit de kwalificatie, maar dat was tegen de defensie van UAE
https://streamable.com/o47l
Wel een hele lekkere goal
Als ze dit nou ook even vandaag doenquote:Op donderdag 14 juni 2018 14:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me deze goal nog herinneren uit de kwalificatie, maar dat was tegen de defensie van UAE
https://streamable.com/o47l
Wel een hele lekkere goal
economische vluchteling, Qatar 2022 zal ook echt wel met een aardig elftal voor de dag komenquote:Op donderdag 14 juni 2018 14:03 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
WtfDa's een mooi doelpunt
Sinds wanneer speelt er overigens een zwarte voetballer voor SA? Wist niet dat ze daar multicultureel waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Da's wel heel erg zwakquote:Op donderdag 14 juni 2018 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
economische vluchteling, Qatar 2022 zal ook echt wel met een aardig elftal voor de dag komen
Fahad Al-Muwallad #19, heb je in ieder geval iemand om op te letten. Ook 1 van de jongere spelers en uitgeleend aan Levante het afgelopen half jaar, dus die zal wel één van de beteren zijn.quote:
Als ik me niet vergis zijn Saudi-Arabiërs van nature wat donkerder dan bijvoorbeeld Turken of Irakezen, maar het kunnen natuurlijk ook immigrantenkinderen zijn.quote:Sinds wanneer speelt er overigens een zwarte voetballer voor SA? Wist niet dat ze daar multicultureel waren
Er zitten meerdere donkere jongens in het team, maar bij de meesten zie ik gewoon een Saudi-Arabische geboorteplaats staan. Weet niet of het klopt, maar ze hebben nauwelijks spelers geïmporteerd en ze snel een nationaliteit gegevenquote:Op donderdag 14 juni 2018 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
economische vluchteling, Qatar 2022 zal ook echt wel met een aardig elftal voor de dag komen
De eeuwige Ignashevichquote:Op donderdag 14 juni 2018 14:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hawsawi neemt beide rollen centraal in de verdediging op zich.
[ [url=https://res.cloudinary.com/jpress/image/fetch/c_fill,f_auto,q_auto:eco,w_431/https://inews.co.uk/wp-co(...)neups.png]afbeelding[/url] ]
Kutekop lijkt me wel wat voor de eredivisie.
valt me weer meequote:Op donderdag 14 juni 2018 14:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zitten meerdere donkere jongens in het team, maar bij de meesten zie ik gewoon een Saudi-Arabische geboorteplaats staan. Weet niet of het klopt, maar ze hebben nauwelijks spelers geïmporteerd en ze snel een nationaliteit gegeven
Thx, zal em straks in de gaten proberen houdenquote:Op donderdag 14 juni 2018 14:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fahad Al-Muwallad #19, heb je in ieder geval iemand om op te letten. Ook 1 van de jongere spelers en uitgeleend aan Levante het afgelopen half jaar, dus die zal wel één van de beteren zijn.
[..]
Als ik me niet vergis zijn Saudi-Arabiërs van nature wat donkerder dan bijvoorbeeld Turken of Irakezen, maar het kunnen natuurlijk ook immigrantenkinderen zijn.
Die Zhirkov is al 43 ondertussen lijkt me?quote:Op donderdag 14 juni 2018 14:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De eeuwige Ignashevich
Zhirkov en Akinfeev zijn er ook al lekker lang bij.
Andersomquote:Op donderdag 14 juni 2018 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Zhirkov is al 43 ondertussen lijkt me?
In geval van nood kunnen ze nog een derde Hawsawi inbrengenquote:Op donderdag 14 juni 2018 14:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ [url=https://res.cloudinary.com/jpress/image/fetch/c_fill,f_auto,q_auto:eco,w_431/https://inews.co.uk/wp-co(...)neups.png]afbeelding[/url] ]
Dat wordt altijd zo'n ongelooflijke poppenkast tegenwoordig. Ik skip die maar voor vandaag.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:15 schreef T3hTommay het volgende:
De openingsceremonie wordt ook drie kwartier cringe-materiaal ben ik bang.
Fascistische ochtendgymnastiekquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:15 schreef T3hTommay het volgende:
De openingsceremonie wordt ook drie kwartier cringe-materiaal ben ik bang.
Ik mis Maxim Hartmanquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:20 schreef Masterminded het volgende:
De eerste WK-uitzending begint vanmiddag om 16.15 uur op NPO 1 met een verslag van de openingsceremonie van het WK en een voorbeschouwing op de eerste wedstrijd door Hugo Borst, Rafael van der Vaart en Jevgeni Levtsjenko.
[ afbeelding ]
Lev de Russische duider.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:20 schreef Masterminded het volgende:
De eerste WK-uitzending begint vanmiddag om 16.15 uur op NPO 1 met een verslag van de openingsceremonie van het WK en een voorbeschouwing op de eerste wedstrijd door Hugo Borst, Rafael van der Vaart en Jevgeni Levtsjenko.
[ afbeelding ]
Genotquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:20 schreef Masterminded het volgende:
[ afbeelding ]
Zin in.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:20 schreef Masterminded het volgende:
[ afbeelding ]
Bas van de Bas Nijhuis-show komt pas om 19:05 helaasquote:
Zal ook wel over Denisov beginnen.quote:
Levtsjenko is denk mijn favoriete analistquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:20 schreef Masterminded het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we de Belgen nogquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:20 schreef Masterminded het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een namenquote:Op donderdag 14 juni 2018 14:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
ik gun het Rusland wel, is meteen zo'n domper voor ze als ze verliezenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:25 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Wat een namen![]()
Deze openingswedstrijd, wat een lelijk affiche...
Voorspelling: 0-1 Saoedigoden.
quote:
quote:Geen Jan Mulder (73) in de studio van Karl Vannieuwkerke vandaag: de ex-voetballer verloor zijn 95-jarige moeder Annemie en neemt een paar dagen rust. Vrijdag is de uitvaartplechtigheid, zaterdagavond zou Mulder terug zijn voor de topaffiche Portugal-Spanje.
Door het tijdelijke wegvallen van Jan Mulder wordt het debuut van Heleen Jaques (30) als analiste vervroegd. De Red Flame en verdedigster bij Anderlecht zou dit weekend voor het eerst aan de slag gaan in een uitzending van Villa Sporza, maar dat gebeurt meteen vanavond. In de eerste Villa Sporza zit Jaques aan tafel met ex-doelman Geert De Vlieger, ex-voetballer Marc Degryse en voetballer en Ruslandkenner Nicolas Lombaerts.
In de namiddag begint de uitzending om 16 uur met de openingsceremonie, gevolgd door de openingswedstrijd van thuisland Rusland tegen Saudi-Arabië. Voor die wedstrijd doet Vannieuwkerke een beroep op Nicolas Lombaerts, Marc Degryse, Wesley Sonck en Imke Courtois.
Monaco of Lazio toch?quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:29 schreef Masterminded het volgende:
Ik ben nog het meest benieuwd naar Golovin, gezien het feit dat er een redelijke kans is dat hij naar de serieuzere competities komt.
Juventus schijnt serieus te zijn geworden. Arsenal had/heeft ook een oogje op hem.quote:
Ahquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Juventus schijnt serieus te zijn geworden. Arsenal had/heeft ook een oogje op hem.
Die Heleen Jaques is zo'n Amélie Moresmo type, niet leuk om naar te kijkenquote:
Hoop wel voor ze dat Portugal - Spanje (niet Spanje - Portugal) op vrijdag uitzenden, anders zijn ze een dag te laat...quote:
Juist. Geen idee of de datum dan niet klopt of het affiche.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoop wel voor ze dat Portugal - Spanje (niet Spanje - Portugal) op vrijdag uitzenden, anders zijn ze een dag te laat...
even afwachten hoe ze het doen, de laatste toernooien hadden ze bij de Belg geen reclame in de rust, dat vond ik wel prettig.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:29 schreef Slobeend het volgende:
Wesley Sonck luister ik niet graag naar, wordt gewoon de NOS dus.
Was die niet met hoeren gesignaleerd?quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:45 schreef MTheBassman het volgende:
Waarom doet Kokorin eigenlijk niet mee? Geblesseerd?
Al maanden.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:45 schreef MTheBassman het volgende:
Waarom doet Kokorin eigenlijk niet mee? Geblesseerd?
Toch zonde dat die Dzagoev het ook nooit echt heeft waargemaakt.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:44 schreef Masterminded het volgende:
Akinfeev; Fernandes, Kutepov, Ignashevich, Zhirkov; Gazinskiy, Zobnin, Samedov, Golovin, Dzagoev; Smolov
Jammer genoeg maar één wedstrijd vandaagquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:43 schreef O_o_ het volgende:
Ik laat du moment echt stinkende zenuwpoepjes, ik kan niet wachten tot de bal eindelijk rolt!
Litmanen lichaamquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch zonde dat die Dzagoev het ook nooit echt heeft waargemaakt.
Voor mij wel goed aangezien ik nog een verslag moet finetunen (lol).quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer genoeg maar één wedstrijd vandaag
En zaterdag 4, slechte planningquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer genoeg maar één wedstrijd vandaag
Die is mee.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is die gozer van Villarreal eigenlijk niet mee bij de Rusjes?
Oh, dan heb ik scheef gekeken toen ik naar de selecties keek.quote:
Die voor je P?quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Voor mij wel goed aangezien ik nog een verslag moet finetunen (lol).
4 op 1 dag vind ik wel beetje te, 3 gaat nog netquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dat dagje kijk ik nu al naar uit.
Geen idee hoe Cherchesov over voetbal denkt. Al heeft hij bij Villarreal ook nooit echt een vaste plaats afgedwongen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik scheef gekeken toen ik naar de selecties keek.
Waarom speelt ie niet?
Ignashevich en Zhirkovquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:44 schreef Masterminded het volgende:
Akinfeev; Fernandes, Kutepov, Ignashevich, Zhirkov; Gazinskiy, Zobnin, Samedov, Golovin, Dzagoev; Smolov
Nee.quote:
Ach een gemiddelde competitiedag kom ik soms ook wel eens aan vier potjes per dag.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
4 op 1 dag vind ik wel beetje te, 3 gaat nog net
Lekker man, hele dag voetbal kijken. Wat wil een mens nog meer.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
4 op 1 dag vind ik wel beetje te, 3 gaat nog net
Ondertussen aan de penis gekloven worden.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Lekker man, hele dag voetbal kijken. Wat wil een mens nog meer.
Happie eten erbij, biertje.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Lekker man, hele dag voetbal kijken. Wat wil een mens nog meer.
Ik ben er al een tijdje hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb weer een nieuwe inhoudsloze user ontdekt.
doe je dat echt?quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik na dit weekend terug thuis ben kan ik hele dagen voetbal kijken, zoveel wedstrijdjes kan ik inhalen #genot
Ik heb toch vakantie.quote:
Begin je in 1930?quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb toch vakantie.
Wel alleen de leuke potjes, ik ga m niet aanzetten voor Marokko - Iran, maar Portugal - Spanje ofzo ga ik wel terugkijken ja.
Marokko - Iran lijkt me juist een leuk potje.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb toch vakantie.
Wel alleen de leuke potjes, ik ga m niet aanzetten voor Marokko - Iran, maar Portugal - Spanje ofzo ga ik wel terugkijken ja.
Leo heeft er verstand vanquote:Fedor Smolov is bij de openingswedstrijd de spits van Rusland. Beenhakker reageert: 'Mario en ik hebben het toen wel goed gezien hè? Dat die jongen het ver kon gaan schoppen' (PRO)
De enige op het oog stomme wedstrijden zoals vandaag worden eigenlijk alleen gespeeld in de laatste groepsrondes.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marokko - Iran lijkt me juist een leuk potje.
voor mij is het live of niet, de doelpunten/hoogtepunten zal ik wel voorbij zien komenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb toch vakantie.
Ja ik vermijd wel de uitslagen enzo, maar op Pinkpop lukt zoiets meestal vrij aardig, dan blijf ik ook goed verstokt van mijn telefoon.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor mij is het live of niet, de doelpunten/hoogtepunten zal ik wel voorbij zien komen
Ik heb ook alle meldingen voor voetbalapps uitgezet, ik kan namelijk lang niet alles kijken ivm werk en een leuke deadline de 21e.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vermijd wel de uitslagen enzo, maar op Pinkpop lukt zoiets meestal vrij aardig, dan blijf ik ook goed verstokt van mijn telefoon.
Tijdens de vrijdagmiddagborrel. Slechte timing.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zuipschuit.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tijdens de vrijdagmiddagborrel. Slechte timing.
Dat is befbekje. Aka n1ek.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb weer een nieuwe inhoudsloze user ontdekt.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zet je dat toch aan tijdens die borrel.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tijdens de vrijdagmiddagborrel. Slechte timing.
Ik ben bang dat dat de Nigeria-Iran van dit toernooi gaat worden.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar ik ga denk ik sowieso alles kijken die ik kan zien.
Tunesie - Panama inclusief.
Sociaal doen kan je ook op andere dagen in het jaar.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zet je dat toch aan tijdens die borrel.
Volgens de kenners is Tunesie best een leuk team, dus ik hou een slag om de arm.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat de Nigeria-Iran van dit toernooi gaat worden.
Je bent twee jaar te laat op deze bandwagon hahaha.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:29 schreef Masterminded het volgende:
Ik ben nog het meest benieuwd naar Golovin, gezien het feit dat er een redelijke kans is dat hij naar de serieuzere competities komt.
Ga je hele weekend?quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vermijd wel de uitslagen enzo, maar op Pinkpop lukt zoiets meestal vrij aardig, dan blijf ik ook goed verstokt van mijn telefoon.
Ik ook. Laatste groepspotjes het minst interessante duel aan op de tabletquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar ik ga denk ik sowieso alles kijken die ik kan zien.
Tunesie - Panama inclusief.
Maar ik zit niet op die bandwagon.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je bent twee jaar te laat op deze bandwagon hahaha.
Marokko, Belgie, Mexico (want ((ex-)PSV'er(s)) en Iran (want Jantje Bahhaksz) zijn dé NOS landen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:06 schreef dvdfreak het volgende:
rusland wordt gelijk al met de grond gelijkgemaakt
Voetbalpotjes zijn bij uitstek ideaal voor sociaal doen. Altijd een gespreksonderwerp.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Sociaal doen kan je ook op andere dagen in het jaar.
Maar dat hoor je ook over Egypte en dat is gehandicaptenvoetbal zoals je het nog nooit gezien hebt.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens de kenners is Tunesie best een leuk team, dus ik hou een slag om de arm.
Australie niet te vergeten.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Marokko, Belgie, Mexico (want ((ex-)PSV'er(s)) en Iran (want Jantje Bahhaksz) zijn dé NOS landen.
Anders, bij egypte wordt de verdediging geprezen (voor een afrikaans C land).quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar dat hoor je ook over Egypte en dat is gehandicaptenvoetbal zoals je het nog nooit gezien hebt.
Over bandwagons gesproken; ik zag bepaalde verslaggevers doen alsof rond Guedes dit WK wel eens een bandwagon zou kunnen ontstaan (lol).quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je bent twee jaar te laat op deze bandwagon hahaha.
Ik heb ze tegen de Belgjes zien spelen, belachelijk shit inderdaad.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar dat hoor je ook over Egypte en dat is gehandicaptenvoetbal zoals je het nog nooit gezien hebt.
Ja. Dus mis lekker 10 potjesquote:
Leuk. Nou ja, ik weet wel wat leuker is.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Dus mis lekker 10 potjes
Hoeveel betaal je voor een weekendje?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Dus mis lekker 10 potjes
Ja, tis het wel waard.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk. Nou ja, ik weet wel wat leuker is.
Denk dat ik in totaal 300-350 uitgeef (inclusief ticket)quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je voor een weekendje?
Duur grapje wel.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, tis het wel waard.
[..]
Denk dat ik in totaal 300-350 uitgeef (inclusief ticket)
Heb ze gezien tegen Colombia. Ik telde zeven verdedigers en een keeper. Drie balafpakkers op het middenveld die schopten naar alles wat beweegt. Dat moeten we allemaal goed en geweldig vinden vanwege Salah. Nou, van mij mogen ze er nog liever vandaag dan morgen uit.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb ze tegen de Belgjes zien spelen, belachelijk shit inderdaad.
Zelfs Duitsland verkreeg het WK door corruptie, maar dat mag je dan weer niet zeggen.quote:
Wat weinig. Ik was vorig jaar rond de 600-700 euro kwijt in Belgie. (wel een dag langer)quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, tis het wel waard.
[..]
Denk dat ik in totaal 300-350 uitgeef (inclusief ticket)
Ik drink nauwelijks bier. Vind ik toch niks aan en water is gratis.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat weinig. Ik was vorig jaar rond de 600-700 euro kwijt in Belgie. (wel een dag langer)
Dat scheelt wel ja.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik drink nauwelijks bier. Vind ik toch niks aan en water is gratis.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:15 schreef Lothiriel het volgende:
Waarom zijn de odds zo hard in het voordeel van Rusland? Zou denken dat huidige Rusland niet beter is dan die gasten van SA
Ik heb een trauma overgehouden aan zijn FOX Sports-optredens.quote:
Anders komt hij de avond niet door, dus dat zal dan wel.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit Rafa weer aan de frikandellen?
Heb al mijn geld gestoken in de Ismaïla Sarr bandwagon.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Over bandwagons gesproken; ik zag bepaalde verslaggevers doen alsof rond Guedes dit WK wel eens een bandwagon zou kunnen ontstaan (lol).
10 euro op ingezetquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klein betje op SA is het wel waard.
Niet echt veel kansen gekregen ook, in een kut team.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Smolov kon er weinig van bij Feyenoord.
Ik ben emotioneel betrokken bij het lot van Guedes. Ik wil hem bij geen enkele andere club zien dan Valencia, gelukkig wil hij ook naar Spanje.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb al mijn geld gestoken in de Ismaïla Sarr bandwagon.
Zijn enige goal had hij niet eens écht gescoord toch?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet echt veel kansen gekregen ook, in een kut team.
En anders, janken?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben emotioneel betrokken bij het lot van Guedes. Ik wil hem bij geen enkele andere club zien dan Valencia, gelukkig wil hij ook naar Spanje.
Waar woont Korneev tegenwoordig?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:18 schreef WAvanBuren het volgende:
Oekraïner in de studio.... Was te verwachtten....
Dan kan hij zomaar op transport zijn naar een andere Mendes-club.quote:
Foutje van de ref.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn enige goal had hij niet eens écht gescoord toch?
Oh ja klopt. Dan hadden ze Dickie maar moeten vragen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Petersburg denk ik? Werkt daar bij Zenit dacht ik....
Technisch directeur daar toch?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Petersburg denk ik? Werkt daar bij Zenit dacht ik....
Homofoob gespot.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:22 schreef Masterminded het volgende:
Nu wil 'k zeggen: flikker nou eens op met je gejank over Rusland.
Deze post verwachtte ik al.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:24 schreef Masterminded het volgende:
Jeroen Stekelenburg is een schoolkrantjournalist en halfbroer van Milan van Dongen.
Die is dood.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaa Robin Williams van de Backstreet Boys
Ik doe mee met de helft.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:30 schreef MTheBassman het volgende:
Toch maar tientje gezet op SA, want waarom niet
Die ziet er wel beter uit dan dit wandelend lijk jaquote:
Qua optreden is dit wel beterquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ziet er wel beter uit dan dit wandelend lijk ja
Dat uiteraard, Robbie kan wel iets beter zingen en entertaimen. (sic)quote:
Nou, niet dus.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:34 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Als je een '90's kid bent vind je hem geweldig
Dat is wel echt vervelend voor als ik heen en weer wil zappen zegquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:34 schreef showtimer het volgende:
NOS is echt weer traag. Zowel vertraging op België als Duitsland.
Een tonquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoeveel zou ie nou krijgen voor die paar minuten?
Ik heb liever Articunoquote:
oh is het WK nu al afgelopen?quote:
Brazilie werd ook geholpen tegen Kroatie, hoort er allemaal bij.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:36 schreef Groby het volgende:
Rusland krijgt een discutabele penalty vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |