abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 juni 2018 @ 10:27:33 #1
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179688550
Ik ben sinds kort een meisje tegengekomen, we praten ongeveer een maandje nu en ik moet toegeven dat ik best wel verliefd op haar ben.

We hebben ook al gewoon seks gehad,elkaars ouders ontmoet en ze slaapt geregeld bij mij,dus ik had het idee dat het allemaal wel Goed zat.

Merkte alleen dat ze weinig op whatsapp praten,opzich geen problemen mee , lekker rustig.

Alleen was ze gister voor het eerst mee wat drinken met mij een vriendin van haar en een aantal vrienden van mij, en toen die vriendin er was werd ze heel erg kil en kortaf ,ze zijn ook daarna ook apart van ons gaan stappen,wat ik ook wel opmerkelijk vond ,toen ik haar toevallig nog tegenkwam in de stad had ze wat meer gedronken en zoende ze me wel de hele tijd en deed heel aanhankelijk.

Eenmaal thuis heb ik haar nog een fijne avond gewenst ,waarop ik als reactie kreeg “dankjewel schat😘”

Vanochtend geappt dat ik het wel gezellig vond en wanneer ik haar weer zie,leest ze het om 0900 ,negeert ze me en reageert ze wel op een vriend van me die toevallig haar nog had geappt dat die haar fietssleutel nog had.

Ik maak me waarschijnlijk druk om niks en het zal wel goed zitten ,maar het moest me toch van het hart
pi_179688648
Die vriendin van haar mag jou of een vriend van je niet. En je vriendin loopt achter haar aan. Slap wijf dus dat niet achter haar eigen keuzes durft te staan.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 10:38:27 #3
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179688715
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 10:33 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Die vriendin van haar mag jou of een vriend van je niet. En je vriendin loopt achter haar aan. Slap wijf dus dat niet achter haar eigen keuzes durft te staan.
denk niet dat dat het is ,die vriendin kent mijn vriendengroep heel goed en is zelfs met een aantal mee op vakantie geweest
  zaterdag 9 juni 2018 @ 10:42:34 #4
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179688762
Je klacht gaat eerder over gebruik van WhatsApp. Haal alles weg en lees na wat je schrijft over WhatsApp.
Ik denk dat haar gebruik van dat medium nuchterder en bedachtzamer is dan jij verwacht. En dat er verder niks aan de hand is.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 10:44:22 #5
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179688783
Misschien heeft ze je fokprofiel ontdekt.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 10:46:57 #6
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179688798
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 10:44 schreef Nobu het volgende:
Misschien heeft ze je fokprofiel ontdekt.
dat is niet te hopen _O-
pi_179688859
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 10:38 schreef jigggy het volgende:

[..]

denk niet dat dat het is ,die vriendin kent mijn vriendengroep heel goed en is zelfs met een aantal mee op vakantie geweest
Als het niet je vrienden zijn...
  zaterdag 9 juni 2018 @ 11:05:59 #8
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179688974
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 10:42 schreef Lunatiek het volgende:
Je klacht gaat eerder over gebruik van WhatsApp. Haal alles weg en lees na wat je schrijft over WhatsApp.
Ik denk dat haar gebruik van dat medium nuchterder en bedachtzamer is dan jij verwacht. En dat er verder niks aan de hand is.
ben haar app gedrag idd niet gewend en vind dat best lastig ,met Mn vorige relaties appte ik altijd echt best wel veel,hier kom ik niet verder als een goeiemorgen of hoe is je dag, vind ik best lastig om zo mee om te gaan,en als ze die avond dan ook nog is raar doet gaan alle alarmbellen rinkelen bij mij
  Spellchecker zaterdag 9 juni 2018 @ 11:29:57 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_179689214
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 10:44 schreef Nobu het volgende:
Misschien heeft ze je fokprofiel ontdekt.
:D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 juni 2018 @ 11:30:03 #10
163650 Greys
pi_179689216
Toen ze tijdens het stappen kil en afstandelijk tegen je deed vroeg je toen 'zeg waarom doe je eigenlijk kil en afstandelijk'? Dat is meestal een betere manier om antwoorden te krijgen dan proberen informatie te lezen tussen de regels door van al dan niet beantwoorde appjes.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 9 juni 2018 @ 11:53:30 #11
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179689544
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 11:30 schreef Greys het volgende:
Toen ze tijdens het stappen kil en afstandelijk tegen je deed vroeg je toen 'zeg waarom doe je eigenlijk kil en afstandelijk'? Dat is meestal een betere manier om antwoorden te krijgen dan proberen informatie te lezen tussen de regels door van al dan niet beantwoorde appjes.
dat vind ik best lastig, omdat ik me al vaak zo opdringerig voel als ik dr gewoon even app om te vragen hoe haar dag is
pi_179690152
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 10:27 schreef jigggy het volgende:
Ik ben sinds kort een meisje tegengekomen, we praten ongeveer een maandje nu en ik moet toegeven dat ik best wel verliefd op haar ben.

We hebben ook al gewoon seks gehad,elkaars ouders ontmoet en ze slaapt geregeld bij mij,dus ik had het idee dat het allemaal wel Goed zat.

Merkte alleen dat ze weinig op whatsapp praten,opzich geen problemen mee , lekker rustig.

Alleen was ze gister voor het eerst mee wat drinken met mij een vriendin van haar en een aantal vrienden van mij, en toen die vriendin er was werd ze heel erg kil en kortaf ,ze zijn ook daarna ook apart van ons gaan stappen,wat ik ook wel opmerkelijk vond ,toen ik haar toevallig nog tegenkwam in de stad had ze wat meer gedronken en zoende ze me wel de hele tijd en deed heel aanhankelijk.

Eenmaal thuis heb ik haar nog een fijne avond gewenst ,waarop ik als reactie kreeg “dankjewel schat😘”

Vanochtend geappt dat ik het wel gezellig vond en wanneer ik haar weer zie,leest ze het om 0900 ,negeert ze me en reageert ze wel op een vriend van me die toevallig haar nog had geappt dat die haar fietssleutel nog had.

Ik maak me waarschijnlijk druk om niks en het zal wel goed zitten ,maar het moest me toch van het hart
Ik lees vooral jouw onzekerheid. Niet iedereen zit de hele dag op whatsapp te scannen en op alles direct te reageren.

Wees blij.
pi_179690165
Schopje DIG.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179690172
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 11:53 schreef jigggy het volgende:

[..]

dat vind ik best lastig, omdat ik me al vaak zo opdringerig voel als ik dr gewoon even app om te vragen hoe haar dag is
Dan app je om te vragen wanneer ze tijd heeft om even te bellen
pi_179690205
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 12:44 schreef Chai het volgende:

[..]

Dan app je om te vragen wanneer ze tijd heeft om even te bellen
Of nog gekker: gewoon bellen!
pi_179690267
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 12:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Of nog gekker: gewoon bellen!
Ja maar dan valt hij haar lastig
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 juni 2018 @ 12:53:15 #17
163650 Greys
pi_179690305
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 11:53 schreef jigggy het volgende:

[..]

dat vind ik best lastig, omdat ik me al vaak zo opdringerig voel als ik dr gewoon even app om te vragen hoe haar dag is
Maar vraag/bespreek nou gewoon eens dingen als je elkaar live ziet ipv dat geapp. Je bent er nu mee bezig dat ze niet op jouw appje reageerde maar wel op die van een vriend (hoe weet je dat eigenlijk?) over een fietssleutel. Dat was misschien een concreter appje waar even direct antwoord op nodig was praktisch gezien. Daar hoef je helemaal geen conclusies uit te trekken.

Probeer wat meer een 'graag of niet' houding te hebben. Hoe lastig ook soms. Aandacht waar je de hele tijd om moet vragen en leuren is niet de aandacht die je wilt. Je wilt iemand die uit zichzelf graag bij je is. Maar dat iemand wat minder appt dan je gewend bent zou echt niks moeten zeggen. Wel dat ze ineens raar tegen je doet tijdens het stappen. Noem eens wat voorbeelden waarom je haar kil en afstandelijk vond toen? Of was dat je eigen onzekerheid dat je dat dacht te zien? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179690360
Sms is meestal gratis. En je hoeft niet de hele dag de wifi 📶 open te laten staan. Maar kunnen jullie goed met elkaar praten op facebook Messenger gewoon op de computer? Los van de app? En ik moet Greys bijstaan. Niet iedereen antwoordt met een heel verhaal. Daarvoor ziet ze je niet minder graag.

[ Bericht 11% gewijzigd door wodca op 09-06-2018 13:09:11 ]
pi_179690470
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 12:51 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja maar dan valt hij haar lastig
Dan moet zij maar haar mond opentrekken.

(Ook wel: vul voor anderen niet in wat ze mogelijk bedoelen of denken, want dan krijg je feedback van je eigen onzekerheden)
pi_179690511
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dan moet zij maar haar mond opentrekken.

(Ook wel: vul voor anderen niet in wat ze mogelijk bedoelen of denken, want dan krijg je feedback van je eigen onzekerheden)
(Dat doet hij toch al en daar zal hij niet zomaar mee stoppen, vandaar dat ik denk dat de drempel om te bellen op deze manier lager is voor TS)
  zaterdag 9 juni 2018 @ 13:10:01 #21
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179690520
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 12:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar vraag/bespreek nou gewoon eens dingen als je elkaar live ziet ipv dat geapp. Je bent er nu mee bezig dat ze niet op jouw appje reageerde maar wel op die van een vriend (hoe weet je dat eigenlijk?) over een fietssleutel. Dat was misschien een concreter appje waar even direct antwoord op nodig was praktisch gezien. Daar hoef je helemaal geen conclusies uit te trekken.

Probeer wat meer een 'graag of niet' houding te hebben. Hoe lastig ook soms. Aandacht waar je de hele tijd om moet vragen en leuren is niet de aandacht die je wilt. Je wilt iemand die uit zichzelf graag bij je is. Maar dat iemand wat minder appt dan je gewend bent zou echt niks moeten zeggen. Wel dat ze ineens raar tegen je doet tijdens het stappen. Noem eens wat voorbeelden waarom je haar kil en afstandelijk vond toen? Of was dat je eigen onzekerheid dat je dat dacht te zien? :P
ze deed heel erg stil en gesloten ,zat er maar een beetje bij en elke keer als ik een gesprek aanknoopte kapte ze het af, ze was op dat moment meer met Candy crush op haar telefoon bezig als met mij of alle mensen om haar heen en als die vriendin van haar wat zei was het wel gelijk ja en amen, ook deed ik mijn best haar te betrekken in gesprekken met mijn vrienden waar ze ook compleet niet op in ging, zo ken ik haar helemaal niet

Maar 2 uur later was als weer helemaal normaal en was ze hartstikke blij me te zien
  zaterdag 9 juni 2018 @ 13:11:51 #22
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179690530
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 12:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik lees vooral jouw onzekerheid. Niet iedereen zit de hele dag op whatsapp te scannen en op alles direct te reageren.

Wees blij.
ik weet het ,verliefdheid maakt mij onzeker over mezelf, of ik nu wel leuk genoeg ben, ben in t verleden best rot behandeld in Mn relaties en ben normaal gesproken niet onzeker ,maar als iets dan zo dichtbij komt en zo fijn gaat als dat het nu gaat en er gebeurd maar iets kleins krijg ik direct weer het gevoel van zie je wel ik ben toch niet leuk genoeg ofzo

Heel raar
pi_179690549
In België noemen ze dat. "Ze heeft haar regels" 😊 Nee serieus nu. Misschien had ze een slecht dagje. Een ruzietje met haar vriendin. Problemen op haar school of haar werk. Ik zou er niet te veel van wakker liggen zolang het eenmalig blijft.

[ Bericht 14% gewijzigd door wodca op 09-06-2018 14:23:15 ]
pi_179690556
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:09 schreef Chai het volgende:

[..]

(Dat doet hij toch al en daar zal hij niet zomaar mee stoppen, vandaar dat ik denk dat de drempel om te bellen op deze manier lager is voor TS)
Ik ben gewoon zo naïef om te denken dat als het mechanisme duidelijk is, dat je er dan ook mee kan stoppen, of je het in ieder geval kan terughalen.

Dat merk ik in ieder geval bij mijzelf: ik kan als ik verliefd ben ook een neuroot worden, maar zodra dat de kop opsteekt neem ik een stap terug en ga ik kijken naar wat er nu werkelijk is. En dat is vaak onduidelijkheid.

Soms moet je dat ook maar laten zijn.

Herken je gedrag, stap terug en daarna twee vooruit.
pi_179690593
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:11 schreef jigggy het volgende:

[..]

ik weet het ,verliefdheid maakt mij onzeker over mezelf, of ik nu wel leuk genoeg ben, ben in t verleden best rot behandeld in Mn relaties en ben normaal gesproken niet onzeker ,maar als iets dan zo dichtbij komt en zo fijn gaat als dat het nu gaat en er gebeurd maar iets kleins krijg ik direct weer het gevoel van zie je wel ik ben toch niet leuk genoeg ofzo

Heel raar
Nee, dat is niet raar. Dat is best normaal. Iedereen heeft onzekerheden. En tijdens verliefdheid en het begin van een relatie komt dat helemaal aan de oppervlakte.

Volledig herkenbaar. Als je ouder wordt leer je daar beter mee omgaan. Meer niet. ;)
  zaterdag 9 juni 2018 @ 13:35:07 #26
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179690816
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 10:27 schreef jigggy het volgende:
Alleen was ze gister voor het eerst mee wat drinken met mij een vriendin van haar en een aantal vrienden van mij, en toen die vriendin er was werd ze heel erg kil en kortaf ,ze zijn ook daarna ook apart van ons gaan stappen,wat ik ook wel opmerkelijk vond ,toen ik haar toevallig nog tegenkwam in de stad had ze wat meer gedronken en zoende ze me wel de hele tijd en deed heel aanhankelijk.

Ligt er een beetje aan hoe dit was afgesproken.
Misschien dat ze van die vriendin al een klaagzang over zich heen heeft gekregen. Ze zal namerlijk de eerste niet zijn die vriendinnen niet meer ziet staan door een roze wolk en na een relatiebreuk eracht komt dat ze geen vriendin meer over heeft.

O en met Candy Crush ben ik ook aardig van de wereld. :@
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_179691167
In een maand tijd? Zo he.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 14:15:00 #28
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179691401
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 11:53 schreef jigggy het volgende:

[..]

dat vind ik best lastig, omdat ik me al vaak zo opdringerig voel als ik dr gewoon even app om te vragen hoe haar dag is
App niet, bel op. Of beter: ga naar haar toe.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 15:17:30 #29
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179692454
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 14:00 schreef loni55 het volgende:
In een maand tijd? Zo he.
gaat heel snel ja ,maar het voelt echt heel goed O+
pi_179694447
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 15:17 schreef jigggy het volgende:

[..]

gaat heel snel ja ,maar het voelt echt heel goed O+
Gefeliciteerd!
  zaterdag 9 juni 2018 @ 17:30:31 #31
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179694516
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 17:28 schreef loni55 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
dankjewel, ze heeft uit zichzelf me net een heel lief appje gestuurd met de vraag of ze kon blijven slapen vannacht, dus ik ga een top avondje tegemoet O+
pi_179695112
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 17:30 schreef jigggy het volgende:

[..]

dankjewel, ze heeft uit zichzelf me net een heel lief appje gestuurd met de vraag of ze kon blijven slapen vannacht, dus ik ga een top avondje tegemoet O+
Kijk eens aan. Geniet ervan!
  zaterdag 9 juni 2018 @ 18:22:07 #33
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_179695558
Denk dat je idd beren op de weg ziet.zou proberen te relaxen en ervan te genieten.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 10 juni 2018 @ 11:14:09 #34
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179705784
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 18:22 schreef inslagenreuring het volgende:
Denk dat je idd beren op de weg ziet.zou proberen te relaxen en ervan te genieten.
denk het ook, ze is net naar haar werk vertrokken en Ik ben dolgelukkig O+
pi_179720505
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 11:30 schreef Greys het volgende:
Toen ze tijdens het stappen kil en afstandelijk tegen je deed vroeg je toen 'zeg waarom doe je eigenlijk kil en afstandelijk'? Dat is meestal een betere manier om antwoorden te krijgen dan proberen informatie te lezen tussen de regels door van al dan niet beantwoorde appjes.
:')

Van die maagedentips hier zakt je de broek ook af.
  woensdag 13 juni 2018 @ 06:08:27 #36
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179757932
En nadat ze zaterdag op zondag bij mij heeft geslapen en we het heel gezellig hebben gehad is ze vanaf maandag weer niet te peilen, als ik niks voorstel zie ik dr niet ,want uit zichzelf gaat ze niks voorstellen ,en zouden we gister afspreken om hier een film te kijken word ik 20 minuten voor de date afgezegd onder het mom van ik ben moe, daarna whatsappt ze me voor t slapengaan nog wel slaap lekker 😘 , snap er niks van,slecht van geslapen
pi_179757981
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 06:08 schreef jigggy het volgende:
En nadat ze zaterdag op zondag bij mij heeft geslapen en we het heel gezellig hebben gehad is ze vanaf maandag weer niet te peilen, als ik niks voorstel zie ik dr niet ,want uit zichzelf gaat ze niks voorstellen ,en zouden we gister afspreken om hier een film te kijken word ik 20 minuten voor de date afgezegd onder het mom van ik ben moe, daarna whatsappt ze me voor t slapengaan nog wel slaap lekker 😘 , snap er niks van,slecht van geslapen
Laat ze kuchen, wacht tot zij contact opneemt. Niet als een hondje achter haar aan lopen.
pi_179758010
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 06:08 schreef jigggy het volgende:
En nadat ze zaterdag op zondag bij mij heeft geslapen en we het heel gezellig hebben gehad is ze vanaf maandag weer niet te peilen, als ik niks voorstel zie ik dr niet ,want uit zichzelf gaat ze niks voorstellen ,en zouden we gister afspreken om hier een film te kijken word ik 20 minuten voor de date afgezegd onder het mom van ik ben moe, daarna whatsappt ze me voor t slapengaan nog wel slaap lekker 😘 , snap er niks van,slecht van geslapen
Geef je haar eigenlijk wel de kans om als eerste met jou contact op te nemen?
pi_179758121
Misschien heeft ze last van bindingsangst, als ik je berichten hier lees krijg ik daar ook last van. Doe gewoon alsof het je niets kan schelen, als ze je echt leuk vind dan zal ze vanzelf wel contact opnemen en zo niet dan gaat ze je misschien nog leuk vinden omdat je haar dan niet wegjaagt door (onbewust) te veel enthousiasme.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Moderator woensdag 13 juni 2018 @ 08:19:17 #40
441859 crew  Lenny77
pi_179758479
Echt joh.... Een app maakt of kraakt je dag.
Hou daar toch mee op!
Laat haar maar eens als eerste sturen en stop met dat onzeker gedoe.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_179759106
Op welke manier is ze ‘vanaf maandag niet te peilen’? Ik spreek mijn date ook weleens een dagje niet/nauwelijks, betekent niet dat er meteen iets aan de hand is!
pi_179759513
Succes met die borderliner, maar ja, jij moet zo nodig een vriendin hebben. :{w
  woensdag 13 juni 2018 @ 10:16:54 #43
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179759957
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 09:22 schreef Amy1990 het volgende:
Op welke manier is ze ‘vanaf maandag niet te peilen’? Ik spreek mijn date ook weleens een dagje niet/nauwelijks, betekent niet dat er meteen iets aan de hand is!
ze doet dingen die ik nooit zou doen in zon gevorderd stadium als wij zitten,bijv bij een vriend slapen en mij niks laten weten ,ik moet daar achter komen omdat die vriend mij de volgende ochtend appte dat ze hier was blijven slapen en hij geen verkeerd beeld van zichzelf zou schetsen, maar vind het apart dat ze mij niets verteld , ook vind ik het naar dat elke keer als we afspreken het van uit mij moet komen,maar wanneer ze met mij is vind ze me weer de leukste jongen van de wereld ,wilt ze blijven slapen en hebben we het naar mijn idee super
  woensdag 13 juni 2018 @ 10:23:34 #44
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179760065
Jeetje heeft ze meldplicht? Laat die teugels wat losser joh.
Ik snap prima dat die roze wolk je onzeker doet maken, maar ik vrees dat je die relatie de nek omdraait als je niet wat losser wordt.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  woensdag 13 juni 2018 @ 10:24:20 #45
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179760079
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 10:23 schreef Elpis het volgende:
Jeetje heeft ze meldplicht? Laat die teugels wat losser joh.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 juni 2018 @ 11:01:19 #46
163650 Greys
pi_179760738
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 23:44 schreef Beathoven het volgende:

[..]

:')

Van die maagedentips hier zakt je de broek ook af.
Ja want rechtstreeks met iemand communiceren is echt een domme tip ipv dat eeuwige onzekere gekut via WhatsApp ja.

"Maagdentip" _O- :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 13 juni 2018 @ 11:04:04 #47
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_179760782
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 10:42 schreef Lunatiek het volgende:
Je klacht gaat eerder over gebruik van WhatsApp. Haal alles weg en lees na wat je schrijft over WhatsApp.
Ik denk dat haar gebruik van dat medium nuchterder en bedachtzamer is dan jij verwacht. En dat er verder niks aan de hand is.
Maar dat is op zich wel vreemd voor een vrouw... die zijn bijna allemaal vastgeroest aan whatsapp en hun telefoon.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 juni 2018 @ 11:04:12 #48
163650 Greys
pi_179760787
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 06:08 schreef jigggy het volgende:
En nadat ze zaterdag op zondag bij mij heeft geslapen en we het heel gezellig hebben gehad is ze vanaf maandag weer niet te peilen, als ik niks voorstel zie ik dr niet ,want uit zichzelf gaat ze niks voorstellen ,en zouden we gister afspreken om hier een film te kijken word ik 20 minuten voor de date afgezegd onder het mom van ik ben moe, daarna whatsappt ze me voor t slapengaan nog wel slaap lekker 😘 , snap er niks van,slecht van geslapen
Doe niet zo gruwelijk afhankelijk. Laat haar ook eens haar best doen. En anders maar lekker niet hoor. Echt alles hangt af van wat ze wel of niet aan je appt en wat ze doet. Leg die telefoon weg en ga zelf wat leuks doen. Ze komt vanzelf weer. En anders maar niet. Je smeekt nog net niet om haar aandacht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 13 juni 2018 @ 11:05:30 #49
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179760807
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 11:04 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Maar dat is op zich wel vreemd voor een vrouw... die zijn bijna allemaal vastgeroest aan whatsapp en hun telefoon.
Jij hebt een enquete gedaan onder 100% van de vrouwen op deze planeet? Knap werk. :Y)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 13 juni 2018 @ 11:09:48 #50
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_179760871
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 10:16 schreef jigggy het volgende:

[..]

ze doet dingen die ik nooit zou doen in zon gevorderd stadium als wij zitten,bijv bij een vriend slapen en mij niks laten weten ,ik moet daar achter komen omdat die vriend mij de volgende ochtend appte dat ze hier was blijven slapen en hij geen verkeerd beeld van zichzelf zou schetsen, maar vind het apart dat ze mij niets verteld , ook vind ik het naar dat elke keer als we afspreken het van uit mij moet komen,maar wanneer ze met mij is vind ze me weer de leukste jongen van de wereld ,wilt ze blijven slapen en hebben we het naar mijn idee super
Je kiest ze ook wel aldoor uit hoor :') _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 11:05 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Jij hebt een enquete gedaan onder 100% van de vrouwen op deze planeet? Knap werk. :Y)
Ja.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 13 juni 2018 @ 11:14:50 #51
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179760925
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 10:16 schreef jigggy het volgende:

[..]

ze doet dingen die ik nooit zou doen in zon gevorderd stadium als wij zitten,bijv bij een vriend slapen en mij niks laten weten ,ik moet daar achter komen omdat die vriend mij de volgende ochtend appte dat ze hier was blijven slapen en hij geen verkeerd beeld van zichzelf zou schetsen, maar vind het apart dat ze mij niets verteld , ook vind ik het naar dat elke keer als we afspreken het van uit mij moet komen,maar wanneer ze met mij is vind ze me weer de leukste jongen van de wereld ,wilt ze blijven slapen en hebben we het naar mijn idee super
Jij hebt wel een zwak voor borderliners he. :')
  woensdag 13 juni 2018 @ 11:32:34 #52
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179761174
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 11:09 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Je kiest ze ook wel aldoor uit hoor :') _O-

[..]

Ja.
ik weet het ;(
pi_179761883
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 10:16 schreef jigggy het volgende:

[..]

ze doet dingen die ik nooit zou doen in zon gevorderd stadium als wij zitten,bijv bij een vriend slapen en mij niks laten weten ,ik moet daar achter komen omdat die vriend mij de volgende ochtend appte dat ze hier was blijven slapen en hij geen verkeerd beeld van zichzelf zou schetsen, maar vind het apart dat ze mij niets verteld , ook vind ik het naar dat elke keer als we afspreken het van uit mij moet komen,maar wanneer ze met mij is vind ze me weer de leukste jongen van de wereld ,wilt ze blijven slapen en hebben we het naar mijn idee super
Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat ze zelf het in alle onschuld doet en daarom het ook niet vermeldenswaardig vindt.

Weet je, er is geen standaard manier. Als jij ergens mee zit moet je het daar eens gewoon over hebben. En als jij (en zij) het ok vindt, ongeacht wat anderen daar van vinden, moet je het lekker laten zijn.
  woensdag 13 juni 2018 @ 12:24:44 #54
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179761948
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 12:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat ze zelf het in alle onschuld doet en daarom het ook niet vermeldenswaardig vindt.

Weet je, er is geen standaard manier. Als jij ergens mee zit moet je het daar eens gewoon over hebben. En als jij (en zij) het ok vindt, ongeacht wat anderen daar van vinden, moet je het lekker laten zijn.
dat weet ik ,daarom wil ik het in het echt met dr bespreken in het echt maar zegt ze mij steeds lastminute af :,)
pi_179761962
Ik zou zo’n app op haar telefoon installeren zodat je continue kan volgen waar ze is. En snel een ketting halen voor de keuken.
pi_179762013
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 12:24 schreef jigggy het volgende:

[..]

dat weet ik ,daarom wil ik het in het echt met dr bespreken in het echt maar zegt ze mij steeds lastminute af :,)
Steeds?

Ik lees dat ze deze week bij je is blijven slapen en daarna een keertje heeft afgezegd.

Loop jij niet gewoon te hard van stapel?
  woensdag 13 juni 2018 @ 12:32:14 #57
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179762069
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 12:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Steeds?

Ik lees dat ze deze week bij je is blijven slapen en daarna een keertje heeft afgezegd.

Loop jij niet gewoon te hard van stapel?
afgelopen 3 dagen 2x afgezegd met ideeen die we afgelopen weekend hadden afgesproken , en dan niet effe optijd melden, maar gewoon n kwartier van te voren appen van “ ik ben moe ik kom niet meer “
pi_179762164
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 12:32 schreef jigggy het volgende:

[..]

afgelopen 3 dagen 2x afgezegd met ideeen die we afgelopen weekend hadden afgesproken , en dan niet effe optijd melden, maar gewoon n kwartier van te voren appen van “ ik ben moe ik kom niet meer “
Nou, dan ga je even over op radiostilte. Geef haar eens tijd om jou te missen.

Kan ook zijn dat ze inmiddels een ander op het oog heeft, maar so be it. Daten is moedwillig opzoeken dat je enorm pijn gedaan kan worden. Hoort er allemaal bij en is simpelweg de moeite waard.

Gewoon rustig blijven dus. Als ze jou leuk vindt zal die radiostilte alleen maar helpen, als ze op jou is uitgekeken ga je daar niets aan veranderen.
  Moderator woensdag 13 juni 2018 @ 13:04:15 #59
441859 crew  Lenny77
pi_179762525
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 10:16 schreef jigggy het volgende:

[..]

ze doet dingen die ik nooit zou doen in zon gevorderd stadium als wij zitten,bijv bij een vriend slapen en mij niks laten weten ,ik moet daar achter komen omdat die vriend mij de volgende ochtend appte dat ze hier was blijven slapen en hij geen verkeerd beeld van zichzelf zou schetsen, maar vind het apart dat ze mij niets verteld , ook vind ik het naar dat elke keer als we afspreken het van uit mij moet komen,maar wanneer ze met mij is vind ze me weer de leukste jongen van de wereld ,wilt ze blijven slapen en hebben we het naar mijn idee super
Gevorderd stadium _O-

Laat het eens wat los...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 13 juni 2018 @ 13:05:39 #60
441859 crew  Lenny77
pi_179762548
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juni 2018 11:14 schreef Nobu het volgende:

[..]

Jij hebt wel een zwak voor borderliners he. :')
Een meisje wat niet kleeft aan je en gewoon haar leven leeft is een borderliner? :?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_179762607
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 11:53 schreef jigggy het volgende:

[..]

dat vind ik best lastig, omdat ik me al vaak zo opdringerig voel als ik dr gewoon even app om te vragen hoe haar dag is
Tsja. Misschien zit je er te dicht bovenop.

Dat is niet altijd even aantrekkelijk. Dus leef je leven en maak de tijd met haar leuk. Maar ga vooral.niet als een hondje achter haar aanlopen. Er is voor zover ik heb gemerkt in mijn leven geen grotere prille Relatiekiller dan dat.

Stem jouw communicatie en contact een beetje af op haar wensen. Geef het de kans een beetje te groeien.
Whatever...
  woensdag 13 juni 2018 @ 17:08:13 #62
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179766550
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 12:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, dan ga je even over op radiostilte. Geef haar eens tijd om jou te missen.

Kan ook zijn dat ze inmiddels een ander op het oog heeft, maar so be it. Daten is moedwillig opzoeken dat je enorm pijn gedaan kan worden. Hoort er allemaal bij en is simpelweg de moeite waard.

Gewoon rustig blijven dus. Als ze jou leuk vindt zal die radiostilte alleen maar helpen, als ze op jou is uitgekeken ga je daar niets aan veranderen.
hartstikke bedankt, ga ik opvolgen
pi_179766578
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 17:08 schreef jigggy het volgende:

[..]

hartstikke bedankt, ga ik opvolgen
Top!
  woensdag 13 juni 2018 @ 20:43:45 #64
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179770146
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 13:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Gevorderd stadium _O-

Laat het eens wat los...
neuken en ouders ontmoeten vind ik best wel wat voor een maand, als ik dat doe bedoel ik het iig best sirieus
pi_179771389
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 20:43 schreef jigggy het volgende:

[..]

neuken en ouders ontmoeten vind ik best wel wat voor een maand, als ik dat doe bedoel ik het iig best sirieus
Van de andere kant: een maand.

Sinds wanneer is neuken serieus? Dat kan hoor. Maar dat kan ook heerlijk vrijblijvend. Best leuk namelijk, dat neuken.
pi_179774397
Daarom gewoon meerdere daten, het liefst zo plannen dat ze niet tegelijktijdig ongesteld zijn dan zit je altijd goed.
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 14 juni 2018 @ 15:16:25 #67
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179783535
Ze appte me vanochtend met de vraag of we vanavond na Mn werk een film konden kijken,ik vond het prima ,alleen is het nu alweer afgezegd

Bloedchagerijnig ;(
pi_179783583
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:16 schreef jigggy het volgende:
Ze appte me vanochtend met de vraag of we vanavond na Mn werk een film konden kijken,ik vond het prima ,alleen is het nu alweer afgezegd

Bloedchagerijnig ;(
Gewoon ghosten deze.
  donderdag 14 juni 2018 @ 15:28:35 #69
403520 Sway-
La vie est belle
pi_179783774
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:16 schreef jigggy het volgende:
Ze appte me vanochtend met de vraag of we vanavond na Mn werk een film konden kijken,ik vond het prima ,alleen is het nu alweer afgezegd

Bloedchagerijnig ;(
Je bent veel te beschikbaar. Doe alsof je het heel druk hebt en laat weinig weten, dan groeit de interesse wel weer. Of niet, maar dan vond ze je nooit interessant.
pi_179785591
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:16 schreef jigggy het volgende:
Ze appte me vanochtend met de vraag of we vanavond na Mn werk een film konden kijken,ik vond het prima ,alleen is het nu alweer afgezegd

Bloedchagerijnig ;(
Lekker snel terug geappt zeker?

Gewoon eens in de middag terug appje sturen met de opmerking ‘zie wel of ik er dan zin in heb’ en dan gewoon zelf eens rijkelijk laat aangeven dat het beter een andere keer kan.

Of je zegt dat je al met iemand hebt afgesproken en gewoon dan lekker die dag niet reageren op vragen met wie.
  donderdag 14 juni 2018 @ 16:49:47 #71
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179785846
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Lekker snel terug geappt zeker?

Gewoon eens in de middag terug appje sturen met de opmerking ‘zie wel of ik er dan zin in heb’ en dan gewoon zelf eens rijkelijk laat aangeven dat het beter een andere keer kan.

Of je zegt dat je al met iemand hebt afgesproken en gewoon dan lekker die dag niet reageren op vragen met wie.
ik was toevallig in de gym dus daar is 1,5 uur overheen gegaan ,daarna reageerde ze dat het er speet en ze mij op de hoogte zou houden van wanneer ze kon, dus ik hoor t wel
pi_179787361
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:16 schreef jigggy het volgende:
Ze appte me vanochtend met de vraag of we vanavond na Mn werk een film konden kijken,ik vond het prima ,alleen is het nu alweer afgezegd

Bloedchagerijnig ;(
Zegt ze ook waarom? Dit soort dingen vind ik ook niet tof nee.
pi_179787376
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Lekker snel terug geappt zeker?

Gewoon eens in de middag terug appje sturen met de opmerking ‘zie wel of ik er dan zin in heb’ en dan gewoon zelf eens rijkelijk laat aangeven dat het beter een andere keer kan.

Of je zegt dat je al met iemand hebt afgesproken en gewoon dan lekker die dag niet reageren op vragen met wie.
Als je in het begin al dit soort spelletjes gaat spelen gaat het volgens mij al snel mis.
  donderdag 14 juni 2018 @ 17:53:17 #74
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179787484
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 17:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zegt ze ook waarom? Dit soort dingen vind ik ook niet tof nee.
ze was te “moe”
pi_179787508
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 17:53 schreef jigggy het volgende:

[..]

ze was te “moe”
Mja dit is niet de eerste keer toch?
  donderdag 14 juni 2018 @ 18:00:46 #76
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179787651
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 17:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja dit is niet de eerste keer toch?
nope 3e keer
pi_179787677
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 18:00 schreef jigggy het volgende:

[..]

nope 3e keer
Mja ik zou er wel onzeker van worden eigenlijk.
  donderdag 14 juni 2018 @ 18:07:32 #78
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_179787792
Voor zover ik kan zien moet je het van haar kant laten komen. Dat jij haar leuk vind heb je inmiddels wel laten merken. Zoals anderen dat hierboven ook hebben gezegd: doe afstandelijker laat haar haar best doen en als ze dat niet doet dan zal ze je niet zo leuk vinden zoals jij haar leuk vind.

Als de communicatie steeds en steeds minder word als jij niets doet maar van haar kant moet komen dan gaat het m gewoon niet worden ben ik bang.

Wie weet heeft dit gedrag een goede reden en als ze echt zo verzot op je is zoals ze soms laat merken dan zal ze dat vast een keer met je willen delen.


Misschien als je haar een keer een moegenblatvlekker geeft dat dat kan helpen? :P
  donderdag 14 juni 2018 @ 18:14:29 #79
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179787977
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 18:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja ik zou er wel onzeker van worden eigenlijk.
ik moet je zeggen dat ik dat ook wel word
  donderdag 14 juni 2018 @ 18:14:55 #80
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179787990
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 18:07 schreef DatDitKanJoh het volgende:
Voor zover ik kan zien moet je het van haar kant laten komen. Dat jij haar leuk vind heb je inmiddels wel laten merken. Zoals anderen dat hierboven ook hebben gezegd: doe afstandelijker laat haar haar best doen en als ze dat niet doet dan zal ze je niet zo leuk vinden zoals jij haar leuk vind.

Als de communicatie steeds en steeds minder word als jij niets doet maar van haar kant moet komen dan gaat het m gewoon niet worden ben ik bang.

Wie weet heeft dit gedrag een goede reden en als ze echt zo verzot op je is zoals ze soms laat merken dan zal ze dat vast een keer met je willen delen.


Misschien als je haar een keer een moegenblatvlekker geeft dat dat kan helpen? :P
ik ga er ook geen aandacht meer geven, moet vanuit haar komen

En overgens _O- _O-
  donderdag 14 juni 2018 @ 18:21:57 #81
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_179788185
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 18:14 schreef jigggy het volgende:

[..]

ik ga er ook geen aandacht meer geven, moet vanuit haar komen

En overgens _O- _O-
Ik zal nog even erbij vermelden dat een oude vriend zo een zelfde vriendin had.
Hij bleef haar maar aandacht geven en kwam bijna niets van haar. Hij heeft niet geluisterd naar adviezen en was veel ruzie maar hij bleef maar volhouden dat zij wel zou bijdraaien. Na een tijdje samen te hebben gewoond heb ik uiteindelijk vernomen dat de politie erbij moest komen.

Nu zeg ik niet dat het bij jouw hetzelfde gaat gebeuren mocht je doorzetten maar jouw situatie deed mij denken aan die van hem.
pi_179788843
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 17:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als je in het begin al dit soort spelletjes gaat spelen gaat het volgens mij al snel mis.
Sorry dat ik het zeg, maar voor veel vrouwen is altijd beschikbaar zijn een redelijke turnoff.

Althans, het is mij in het verleden (lang geleden...) door vrouwen waar ik wat mee had verteld. Dus misschien geldt het vooral voor de vrouwen waar ik mij toe aangetrokken voel, maar eigenlijk denk ik dat niet. Het zal natuurlijk niet voor alle vrouwen gelden, maar ik vermoed toch wel voor veel vrouwen.
pi_179788940
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 18:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg, maar voor veel vrouwen is altijd beschikbaar zijn een redelijke turnoff.

Althans, het is mij in het verleden (lang geleden...) door vrouwen waar ik wat mee had verteld. Dus misschien geldt het vooral voor de vrouwen waar ik mij toe aangetrokken voel, maar eigenlijk denk ik dat niet. Het zal natuurlijk niet voor alle vrouwen gelden, maar ik vermoed toch wel voor veel vrouwen.
Hmm ja dat begrijp ik niet helemaal. Als je iemand leuk vindt is het toch leuk als die persoon jou wilt zien als jij dat ook wilt?
pi_179789564
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2018 18:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm ja dat begrijp ik niet helemaal. Als je iemand leuk vindt is het toch leuk als die persoon jou wilt zien als jij dat ook wilt?
Vrouwen moet je niet willen begrijpen, die moet je beminnen.

Ik heb mij er al lang en breed bij neergelegd dat ik vrouwen maar beperkt begrijp. En volgens mij is dat ook wel wederzijds hoor. Ik ben ook af en toe heel vreemd. Daarom hou ik er wel van om open en eerlijk te communiceren.
  donderdag 14 juni 2018 @ 19:47:30 #85
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179790154
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 18:00 schreef jigggy het volgende:

[..]

nope 3e keer
Wat doet ze overdag waar ze 'moe' van wordt?
Ik vermoed overigens geen spelletjes, maar een nonchalance bij afspraken waar ik op zou afknappen eerlijk gezegd. :{

quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 19:18 schreef VEM2012 het volgende:
Vrouwen moet je niet willen begrijpen, die moet je beminnen.
Helemaal mee eens. :)
En ik begrijp mezelf nauwelijks dus waarom zou ik dat wel van een man verwachten? :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  donderdag 14 juni 2018 @ 19:52:07 #86
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179790250
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 19:47 schreef Elpis het volgende:

[..]

Wat doet ze overdag waar ze 'moe' van wordt?
Ik vermoed overigens geen spelletjes, maar een nonchalance bij afspraken waar ik op zou afknappen eerlijk gezegd. :{

[..]

Helemaal mee eens. :)
En ik begrijp mezelf nauwelijks dus waarom zou ik dat wel van een man verwachten? :P
ze werkt ,studeert en sport ,maar om daar om 4 uur smiddags al op van te zijn vond ik ook wel apart , terwijl ik haar wel gewoon nog zie als ik een 09:00-21:00 werkdag heb gehad :{
pi_179790398
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:10 schreef jigggy het volgende:

[..]

ze deed heel erg stil en gesloten ,zat er maar een beetje bij en elke keer als ik een gesprek aanknoopte kapte ze het af, ze was op dat moment meer met Candy crush op haar telefoon bezig als met mij of alle mensen om haar heen en als die vriendin van haar wat zei was het wel gelijk ja en amen, ook deed ik mijn best haar te betrekken in gesprekken met mijn vrienden waar ze ook compleet niet op in ging, zo ken ik haar helemaal niet

Maar 2 uur later was als weer helemaal normaal en was ze hartstikke blij me te zien
Zou je daar niet gewoon (in levende lijve) naar kunnen vragen? Niet als een verwijt, maar vanuit bezorgdheid?
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 14 juni 2018 @ 20:02:12 #88
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179790438
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 19:59 schreef probeer het volgende:

[..]

Zou je daar niet gewoon (in levende lijve) naar kunnen vragen? Niet als een verwijt, maar vanuit bezorgdheid?
wil ik ook , als ik haar in het echt zie
  donderdag 14 juni 2018 @ 20:04:47 #89
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179790485
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 19:52 schreef jigggy het volgende:

[..]

ze werkt ,studeert en sport ,maar om daar om 4 uur smiddags al op van te zijn vond ik ook wel apart , terwijl ik haar wel gewoon nog zie als ik een 09:00-21:00 werkdag heb gehad :{
Lastig te zeggen zo.
Je zou zo zeggen dat een film samen kijken niet vermoeiend zou moeten zijn.
Misschien slaapt ze toch veel te laat in, is er een medisch onderliggend probleem of het is gewoon een kutsmoes. Kan allemaal.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_179790511
Je hebt de komende maand toch geen tijd voor vrouwen, alleen als er een rustdag is heb je ruimte om met je vriendin af te spreken.
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 14 juni 2018 @ 21:54:03 #91
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179792962
En nu een Snapchat gekregen dat ze met een vriend wat drinken is , aha ..
  donderdag 14 juni 2018 @ 22:03:19 #92
286575 Roces18
Chef de party
pi_179793312
Wat een slap gelul hier. Zeg gewoon wat je denkt. En ga niet allemaal stille hints en weet ik veel wat geven. HELDER?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  donderdag 14 juni 2018 @ 22:08:23 #93
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179793453
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:03 schreef Roces18 het volgende:
Wat een slap gelul hier. Zeg gewoon wat je denkt. En ga niet allemaal stille hints en weet ik veel wat geven. HELDER?
als ik haar in t echt zie dan zal ik je raad zeker opvolgen
  donderdag 14 juni 2018 @ 22:14:23 #94
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179793674
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:54 schreef jigggy het volgende:
En nu een Snapchat gekregen dat ze met een vriend wat drinken is , aha ..
Oke kennelijk was 'moe' toch een kutsmoes.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_179793681
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:08 schreef jigggy het volgende:

[..]

als ik haar in t echt zie dan zal ik je raad zeker opvolgen
Niet doen. Als je haar echt leuk vindt tenminste.

Niet zo beschikbaar zijn.

Maar ik ben bang dat haar interesse al voorbij is. Tip voor de volgende keer.
Whatever...
  donderdag 14 juni 2018 @ 22:29:23 #96
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179794177
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:14 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Niet doen. Als je haar echt leuk vindt tenminste.

Niet zo beschikbaar zijn.

Maar ik ben bang dat haar interesse al voorbij is. Tip voor de volgende keer.
als dat zo is zou ik oprecht heel verdrietig zijn ;(
pi_179794832
Wat ze doet is belangrijker dan wat ze zegt en op basis daarvan kan je niet anders concluderen dan dat jij haar leuker vindt dan zij jou. Anders zou ze wel tijd vrij maken en wil ze het liefst altijd bij je zijn, zeker aan het begin van een relatie. Als je slim bent houd je de eer aan jezelf ipv er als een schoothondje achteraan blijven rennen.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_179795284
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:54 schreef jigggy het volgende:
En nu een Snapchat gekregen dat ze met een vriend wat drinken is , aha ..
Ik zou alleen reageren met 'ik zie inderdaad dat je erg moe bent' ofzo. En meer niet. Geen verwijten, geen beschuldigingen verder. Laat haar maar realiseren dat het raar overkomt wat ze doet en zich daarvoor verontschuldigen of daar op z'n minst haar reactie op geven.

Maar ja, dat ben ik.
Somebody that I used to know
pi_179795349
Of je stelt het wat neutraler /directer op: begrijp je dat het op mij vreemd overkomt als je afspraken met mij afzegt vanwege moeheid en vervolgens wel met iemand anders gaat drinken? '

En als zij erop in gaat, zelf niet in meegaan maar zeggen dat je er liever face to face over doorpraat. Maar stip het in ieder geval wel aan, dat ze weet waar de donderbui hangt.
Somebody that I used to know
pi_179797483
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:54 schreef jigggy het volgende:
En nu een Snapchat gekregen dat ze met een vriend wat drinken is , aha ..
Heeft ze die naar jou gestuurd?
  vrijdag 15 juni 2018 @ 08:03:07 #101
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179798127
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 05:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heeft ze die naar jou gestuurd?
jep
  vrijdag 15 juni 2018 @ 08:22:15 #102
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_179798289
Je weet het antwoord denk ik al wel. Durf je het ook te accepteren?
  vrijdag 15 juni 2018 @ 08:31:39 #103
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179798382
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 08:22 schreef DatDitKanJoh het volgende:
Je weet het antwoord denk ik al wel. Durf je het ook te accepteren?
snap dat niet dat ze me vannacht nog appte dat ze me misde, maar ik leg me er maar bij neer :N
pi_179798422
Of ze is een flinke wispelturige doos die vanuit onzekerheid alle kanten opspringt en eigenlijk haar onzekerheid probeert te verbergen.


(zo zou ik namelijk kunnen reageren. Dan is er ook een gesprek nodig, maar wel een andere dan wanneer ze niet serieus met je is)
Somebody that I used to know
  vrijdag 15 juni 2018 @ 08:50:52 #105
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179798554
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 08:37 schreef Postbus100 het volgende:
Of ze is een flinke wispelturige doos die vanuit onzekerheid alle kanten opspringt en eigenlijk haar onzekerheid probeert te verbergen.


(zo zou ik namelijk kunnen reageren. Dan is er ook een gesprek nodig, maar wel een andere dan wanneer ze niet serieus met je is)
snap ook gewoon niet waarom je me dan voorsteld aan je ouders, mee uiteten met die van mij gaat terwijl ik dat nooit snel doe maar je er zo op aandrong ,me sochtends wakker kust en me appt dat je me zo mist ,dat is toch niet ineens patsboem weg, of alleen om te neuken

[ Bericht 2% gewijzigd door jigggy op 15-06-2018 09:11:52 ]
  vrijdag 15 juni 2018 @ 08:58:58 #106
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179798644
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 08:50 schreef jigggy het volgende:

[..]

snap ook gewoon niet waarom je me dan voorsteld aan je ouders, mee uiteten met die van mij gaat,me sochtends wakker kust en me appt dat je me zo mist ,dat is toch niet ineens patsboem weg, of alleen om te neuken
Welk gedeelte van 'wispelturige doos' heb je precies overheen gelezen?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  vrijdag 15 juni 2018 @ 09:11:21 #107
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179798773
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 08:58 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Welk gedeelte van 'wispelturige doos' heb je precies overheen gelezen?
_O-
pi_179799405
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 08:03 schreef jigggy het volgende:

[..]

jep
Heb je er naar gevraagd waarom ze met hem wat aan het drinken is en ze jullie afspraak canceld?
  vrijdag 15 juni 2018 @ 10:25:55 #109
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179799616
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 10:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je er naar gevraagd waarom ze met hem wat aan het drinken is en ze jullie afspraak canceld?
heb niks meer gezegd ,geen zin in..
pi_179799626
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 10:25 schreef jigggy het volgende:

[..]

heb niks meer gezegd ,geen zin in..
Zou ik ook niet hebben nee. Vind het nogal gemeen eigenlijk.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 11:22:23 #111
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179800507
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 10:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zou ik ook niet hebben nee. Vind het nogal gemeen eigenlijk.
vind het ook niet echt netjes, ik ga iig op radiostilte
pi_179800734
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 11:22 schreef jigggy het volgende:

[..]

vind het ook niet echt netjes, ik ga iig op radiostilte
Lijkt me de beste manier. Het is lastig, maar laat je niet gek maken.

Jonge vrouwen zijn vaak wispelturig en heel gevoelig voor status, beschikbaarheid etc van mannen. Doen ze niet eens expres, vaak volgens mij onbewust. Sta stevig in je schoenen, laat je niet te veel bespelen en ga niet mee in haar spelletjes.

Negeer ze gewoon. En neem geen contact op of minder het contact als ze raar doet. Laat haar maar een beetje gissen, zij moet ook een beetje in spanning blijven. Als laatste; ga gewoon ook wat met andere meiden doen. Er is niets zo aantrekkelijk als mannen die onbeschikbaar zijn (dat verhoogt je status namelijk enorm).

Maar eerlijk gezegd; misschien kun je haar beter helemaal links laten liggen.
Whatever...
pi_179803253
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 08:58 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Welk gedeelte van 'wispelturige doos' heb je precies overheen gelezen?
:D
Somebody that I used to know
pi_179803342
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 11:37 schreef Spanky78 het volgende:

[..]
Knip


Mwah, dat komt de relatie nou ook weer niet ten goede en bevestigt haar alleen maar in haar gedrag. Ik zou haar niet zozeer negeren, ik zou alleen wel inbinden en niet net doen alsof er niets gebeurd is. Ik zou duidelijk blijven en niet toegeeflijk. Geef duidelijk aan dat er nog wat tussen jullie in staat en wat eerst opgelost moet worden (en waar zij wel wat stappen in heeft te zetten). Doet ze dat niet, haar probleem, maar dan heeft ze het wel verbruid...
Somebody that I used to know
  vrijdag 15 juni 2018 @ 15:11:16 #115
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179804178
Als ik niks meer hoor ga ik ervan uit dat ze klaar met me is :{
pi_179804465
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 14:27 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Mwah, dat komt de relatie nou ook weer niet ten goede en bevestigt haar alleen maar in haar gedrag. Ik zou haar niet zozeer negeren, ik zou alleen wel inbinden en niet net doen alsof er niets gebeurd is. Ik zou duidelijk blijven en niet toegeeflijk. Geef duidelijk aan dat er nog wat tussen jullie in staat en wat eerst opgelost moet worden (en waar zij wel wat stappen in heeft te zetten). Doet ze dat niet, haar probleem, maar dan heeft ze het wel verbruid...
Haar niet, maar haar spelletjes wel. Daar moet je gewoon helemaal niet op in gaan.
Whatever...
  vrijdag 15 juni 2018 @ 19:30:52 #117
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179809265
Heeft ze vanavond een feestje,stuurt ze mij n berichtje of ik vanavond nog wat ga doen en of ze hier kan slapen, ik heb gezegd dat ik WK ging kijken met wat vrienden en dat ze altijd welkom is

Negeert ze me :N
pi_179809372
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 19:30 schreef jigggy het volgende:
Heeft ze vanavond een feestje,stuurt ze mij n berichtje of ik vanavond nog wat ga doen en of ze hier kan slapen, ik heb gezegd dat ik WK ging kijken met wat vrienden en dat ze altijd welkom is

Negeert ze me :N
Laat haar gaan joh. Wat is dat nou? Jou afzeggen met een kutsmoes. En dan nu vragen of ze eventueel bij je kan slapen?
  vrijdag 15 juni 2018 @ 20:38:24 #119
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_179811183
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 19:30 schreef jigggy het volgende:
Heeft ze vanavond een feestje,stuurt ze mij n berichtje of ik vanavond nog wat ga doen en of ze hier kan slapen, ik heb gezegd dat ik WK ging kijken met wat vrienden en dat ze altijd welkom is

Negeert ze me :N
Wat ben je toch ook een slapjanus zonder ruggengraat. Noem je dat radiostilte?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 04:29:02 #120
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_179819247
Mijn god wat een kansloos geval ben je jigggy. Ze wil je niet. Nu niet, nooit niet. Ze vind je gewoon niet interessant. Hou de eer aan jezelf (okee, daar is het al ruim te laat voor) en negeer haar. Voor altijd. Block op de app en geen seconde meer aan die fragiele hoer denken.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zaterdag 16 juni 2018 @ 08:12:20 #121
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179819928
Word ik wakker met een appje dat het haar spijt dat ze me de laatste tijd zo weinig aandacht heeft gegeven , ik heb er nog naar niet op gereageerd
  Moderator zaterdag 16 juni 2018 @ 08:15:21 #122
441859 crew  Lenny77
pi_179819942
Anders moet je gewoon eens vragen wat ze nou eigenlijk wil.
Dan weet je tenminste hoe het echt in elkaar zit.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_179820007
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 08:12 schreef jigggy het volgende:
Word ik wakker met een appje dat het haar spijt dat ze me de laatste tijd zo weinig aandacht heeft gegeven , ik heb er nog naar niet op gereageerd
Ze houdt jou achter de hand voor als ze niks beters heeft. Ik zou daar toch voor passen.
pi_179820201
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 08:15 schreef Lenny77 het volgende:
Anders moet je gewoon eens vragen wat ze nou eigenlijk wil.
Dan weet je tenminste hoe het echt in elkaar zit.
Dit. Laat haar maar eens kleur bekennen in plaats van dat ze jou steeds een reactie uitlokt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Postbus100 op 16-06-2018 09:19:49 ]
Somebody that I used to know
  zaterdag 16 juni 2018 @ 08:56:30 #125
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179820211
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 08:12 schreef jigggy het volgende:
Word ik wakker met een appje dat het haar spijt dat ze me de laatste tijd zo weinig aandacht heeft gegeven , ik heb er nog naar niet op gereageerd
Sowieso gestuurd vanuit het bed van die andere kerel.
pi_179820337
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 08:56 schreef Nobu het volgende:

[..]

Sowieso gestuurd vanuit het bed van die andere kerel.
Ja, fok hem nog maar even extra op. Dat helpt altijd.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 09:16:29 #127
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179820424
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 09:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, fok hem nog maar even extra op. Dat helpt altijd.
_O-
pi_179820451
Iemand opfokken op FOK! is niet grappig ;(
Somebody that I used to know
  Spellchecker zaterdag 16 juni 2018 @ 09:19:07 #129
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_179820453
Jij krijgt het toch wel telkens voor elkaar TS ....
  zaterdag 16 juni 2018 @ 09:20:17 #130
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_179820474
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 08:56 schreef Nobu het volgende:

[..]

Sowieso gestuurd vanuit het bed van die andere kerel.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 09:40:26 #131
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179820630
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 08:15 schreef Lenny77 het volgende:
Anders moet je gewoon eens vragen wat ze nou eigenlijk wil.
Dan weet je tenminste hoe het echt in elkaar zit.
Dit ja.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 09:43:11 #132
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179820659
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 08:15 schreef Lenny77 het volgende:
Anders moet je gewoon eens vragen wat ze nou eigenlijk wil.
Dan weet je tenminste hoe het echt in elkaar zit.
Even serieus, dat is wel het domste wat TS zou kunnen doen. Als hij als een bitch komt vragen om duidelijkheid is het laatste beetje respect dat ze voor hem had helemaal weg.
pi_179821056
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 09:43 schreef Nobu het volgende:

[..]

Even serieus, dat is wel het domste wat TS zou kunnen doen. Als hij als een bitch komt vragen om duidelijkheid is het laatste beetje respect dat ze voor hem had helemaal weg.
Nee, nu is het beter, wou je zeggen? De onwetendheid van TS, geen idee waar hij aan toe is, wat er aan de hand is, etc. Dan maar liever gewoon op de man af vragen. Dan weet hij in ieder geval waar hij aan toe is.
Somebody that I used to know
  zaterdag 16 juni 2018 @ 10:28:45 #134
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179821104
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 09:43 schreef Nobu het volgende:

[..]

Even serieus, dat is wel het domste wat TS zou kunnen doen. Als hij als een bitch komt vragen om duidelijkheid is het laatste beetje respect dat ze voor hem had helemaal weg.
C'est le ton qui fait la musique.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_179821842
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 09:43 schreef Nobu het volgende:

[..]

Even serieus, dat is wel het domste wat TS zou kunnen doen. Als hij als een bitch komt vragen om duidelijkheid is het laatste beetje respect dat ze voor hem had helemaal weg.
Je kunt ook zo’n gesprek voeren zonder als bitch over te komen.

Stoer je waffel houden en met je armen over elkaar in een hoekje gaan zitten en wachten tot zij vanzelf zich gedraagt zoals ze zelf wil is een methode die gedoemd is te mislukken.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 11:29:03 #136
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179821851
Gezegd dat we moeten praten en dat dat vanuit haar kant moet komen en zei initiatief moet tonen en dat anders de koek op is, lucht wel op moet ik zeggen
  Spellchecker zaterdag 16 juni 2018 @ 11:50:06 #137
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_179822128
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 11:29 schreef jigggy het volgende:
Gezegd dat we moeten praten en dat dat vanuit haar kant moet komen en zei initiatief moet tonen en dat anders de koek op is, lucht wel op moet ik zeggen
Oke. Zet je telefoon een paar uur uit en ga wandelen, fietsen, sporten.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 12:10:07 #138
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179822441
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 11:50 schreef maily het volgende:

[..]

Oke. Zet je telefoon een paar uur uit en ga wandelen, fietsen, sporten.
aan het werk tot 5
  Spellchecker zaterdag 16 juni 2018 @ 12:23:35 #139
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zaterdag 16 juni 2018 @ 12:26:43 #140
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179822673
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 12:23 schreef maily het volgende:

[..]

Werkze! 🤗
dankjewel!
pi_179822888
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 12:10 schreef jigggy het volgende:

[..]

aan het werk tot 5
Is dit jouw manier om te zeggen dat jouw telefoon uit staat?

Niet helemaal geloofwaardig zo. ;)
  zaterdag 16 juni 2018 @ 12:51:19 #142
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179823086
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 12:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Is dit jouw manier om te zeggen dat jouw telefoon uit staat?

Niet helemaal geloofwaardig zo. ;)
betekend meer dat ik buiten Mn rookpauzes om niet kan reageren,met telefoon in de winkel staan is niet zo netjes :)
pi_179823124
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 12:51 schreef jigggy het volgende:

[..]

betekend meer dat ik buiten Mn rookpauzes om niet kan reageren,met telefoon in de winkel staan is niet zo netjes :)
Jij bent kettingroker?
  zaterdag 16 juni 2018 @ 12:57:46 #144
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179823201
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 12:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij bent kettingroker?
er is geen kut te doen,ben nu achter mailtjes aan het beantwoorden in Mn lunchpauze _O-, 1 uur weer de winkel in ,dan verwacht ik 1x in het uur te gaan roken
pi_179826980
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 12:57 schreef jigggy het volgende:

[..]

er is geen kut te doen,ben nu achter mailtjes aan het beantwoorden in Mn lunchpauze _O-, 1 uur weer de winkel in ,dan verwacht ik 1x in het uur te gaan roken
1x per uur. Luiwammes.
Whatever...
pi_179827488
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 15:37 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

1x per uur. Luiwammes.
Wel 57 minuten achter elkaar he!
  zaterdag 16 juni 2018 @ 16:38:58 #147
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179828762
Nog geen reactie :{
pi_179829616
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 16:38 schreef jigggy het volgende:
Nog geen reactie :{
Maak jezelf nou niet zo gek!
  zaterdag 16 juni 2018 @ 17:19:33 #149
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_179829853
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 17:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maak jezelf nou niet zo gek!
Ik denk dat dat al te laat is voor hem.
Het is nu de kunst om niet nog gekker te worden voor hem denk ik.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 17:19:57 #150
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179829858
Ze wou maandag afspreken maar ik heb plannen dus ik kan niet ,dat even duidelijk gezegd en nu mag zei tijd maken , he he
  zaterdag 16 juni 2018 @ 17:32:17 #151
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_179830041
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 17:19 schreef jigggy het volgende:
Ze wou maandag afspreken maar ik heb plannen dus ik kan niet ,dat even duidelijk gezegd en nu mag zei tijd maken , he he
zei = zeggen
zij = vrouwelijk persoon / meerdere personen

'zij zei tijd te kunnen maken'

niet om te zeiken ofzo

OT: ben benieuwd voor je. kan je jouw tijd gebruiken om weer te kijken naar andere dames :P
  zaterdag 16 juni 2018 @ 19:24:10 #152
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_179832881
Zo moeilijk is het niet: hij/zij, Karel zei

OT: heeft ze borderline oid? Ik heb een grafhekel aan dit soort wispelturige streken en lastminute cancellen. Maar ja, ratio vs gevoel... Sterkte iig
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_179833169
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 17:32 schreef DatDitKanJoh het volgende:

[..]

zei = zeggen
zij = vrouwelijk persoon / meerdere personen

'zij zei tijd te kunnen maken'

niet om te zeiken ofzo

OT: ben benieuwd voor je. kan je jouw tijd gebruiken om weer te kijken naar andere dames :P
'Tijd maken', zei zij. :s)
Somebody that I used to know
pi_179833515
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:24 schreef Inbox4me het volgende:
Zo moeilijk is het niet: hij/zij, Karel zei

OT: heeft ze borderline oid? Ik heb een grafhekel aan dit soort wispelturige streken en lastminute cancellen. Maar ja, ratio vs gevoel... Sterkte iig
Toch wel bijzonder dat als een vrouw zich niet helemaal gedraagt volgens de norm dat de term borderline altijd weer pleegt te vallen op fok.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:54:28 #155
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_179835197
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:36 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

'Tijd maken', zei zij. :s)
:P
  zaterdag 16 juni 2018 @ 23:09:40 #156
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_179838310
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Toch wel bijzonder dat als een vrouw zich niet helemaal gedraagt volgens de norm dat de term borderline altijd weer pleegt te vallen op fok.
Dat mag niet? Ontkracht zijn diagnose eens?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_179838670
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:09 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Dat mag niet? Ontkracht zijn diagnose eens?
Ontkrachten? Volgens mij ben jij degene die stelt, dus dan zou jij moeten bewijzen.

Met die logica van jou heb ik ook borderline. Ik gaf namelijk ook al aan dat ik ook wispelturig kon reageren vanuit een soort onzekerheid. Maar nu snap ik het, ik heb gewoon borderline. Bedankt, kan ik de psychiater weer afzeggen. 8)7
Somebody that I used to know
  zaterdag 16 juni 2018 @ 23:31:57 #158
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_179838860
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:24 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ontkrachten? Volgens mij ben jij degene die stelt, dus dan zou jij moeten bewijzen.

Met die logica van jou heb ik ook borderline. Ik gaf namelijk ook al aan dat ik ook wispelturig kon reageren vanuit een soort onzekerheid. Maar nu snap ik het, ik heb gewoon borderline. Bedankt, kan ik de psychiater weer afzeggen. 8)7
Waar mag de rekening naartoe? ;)
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_179841995
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:09 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Dat mag niet? Ontkracht zijn diagnose eens?
Simpel: op basis van afstand.
pi_179842944
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 23:31 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Waar mag de rekening naartoe? ;)
Naar mijn zorgverzekeraar :7
Somebody that I used to know
  Moderator zondag 17 juni 2018 @ 10:25:32 #161
441859 crew  Lenny77
pi_179843496
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Toch wel bijzonder dat als een vrouw zich niet helemaal gedraagt volgens de norm dat de term borderline altijd weer pleegt te vallen op fok.
Echt hé..
Als ze echt borderline had, dan las je hier wel een heel ander verhaal.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_179843733
Oei dat klinkt als borderline
  zondag 17 juni 2018 @ 11:55:20 #163
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179845038
Borderline???
  Moderator zondag 17 juni 2018 @ 12:17:04 #164
441859 crew  Lenny77
pi_179845436
Nee dus niet
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 17 juni 2018 @ 15:42:21 #165
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_179849179
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Toch wel bijzonder dat als een vrouw zich niet helemaal gedraagt volgens de norm dat de term borderline altijd weer pleegt te vallen op fok.
Ik stel nergens dat ze borderline heeft. Ik vraag of bekend is of ze dat heeft
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_179850104
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 19:30 schreef jigggy het volgende:
Heeft ze vanavond een feestje,stuurt ze mij n berichtje of ik vanavond nog wat ga doen en of ze hier kan slapen, ik heb gezegd dat ik WK ging kijken met wat vrienden en dat ze altijd welkom is

Negeert ze me :N
:D
  maandag 18 juni 2018 @ 00:00:58 #167
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179861852
Ze heeft geneukt met die ander toen ze daar bleef slapen en heeft het me eerlijk opgebiecht ,toen vroeg ze wat ik wou en heb ik gezegd dat ik haar nog n kans wou geven en toen zei zei dat ze niet wist of het niet nog is voor zou komen,toen maar gezegd dat ze maar is goed mocht gaan nadenken over hoe ze andere behandeld en is ze naar huis gegaan
pi_179861918
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 00:00 schreef jigggy het volgende:
Ze heeft geneukt met die ander toen ze daar bleef slapen en heeft het me eerlijk opgebiecht ,toen vroeg ze wat ik wou en heb ik gezegd dat ik haar nog n kans wou geven en toen zei zei dat ze niet wist of het niet nog is voor zou komen,toen maar gezegd dat ze maar is goed mocht gaan nadenken over hoe ze andere behandeld en is ze naar huis gegaan
Even voor de goede orde: jij vindt vreemdgaan zo pril wel iets om overheen te stappen?

Of waren jullie nog niet exclusief?

Een beetje zelfrespect kan geen kwaad...
  maandag 18 juni 2018 @ 00:41:30 #169
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_179862760
Iedereen hier wist allang dat die griet een paar andere pikken in zich heeft gehad in de tussentijd en daar gaan de komende tijd nog wel meer bijkomen. Volgens mij geilt TS er stiekem wel op. Hij vindt het iig niet erg.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_179863528
Ik vind het een behoorlijk volwassen reactie :o laat haar maar eens nadenken. Afwijzen kan altijd nog.
Somebody that I used to know
pi_179863538
Ze is respectloos. Je moet --> daadwerkelijk <-- bereid zijn om haar opzij te zetten. Genoeg is genoeg. Dan zal ze 1. voortaan respect tonen of 2. het is klaar.
  maandag 18 juni 2018 @ 01:36:08 #172
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179863568
Kan niet slapen ,wat een kutstreek
pi_179863601
Ik zou echt klaar met haar zijn. Zeker gezien ze aangeeft dat ze niet zeker weet of het niet nog eens voor zal komen.
Als je ook dit accepteert zal ze vaker over je heen lopen. Ze heeft de controle hier.
Je bent te afhankelijk van haar als vrouw in jouw leven.
Je hebt keuze genoeg (en zo niet dan hou je jezelf voor dat je dat hebt).
Iemand die keuze genoeg heeft en vanuit die situatie oprecht voor iemand gaat, accepteert het niet om zo behandeld te worden. Dan houdt het gewoon op. Die gaat voor iemand die wel dat fatsoen heeft.

En een afspraak kan een keer niet doorgaan. Of twee keer. Heel misschien een derde keer een tijd later. Maar dan is het gewoon mooi geweest. Wil ze fucking afspreken of niet!? Lijkt wel een grote grap dit. Jouw tijd is te kostbaar om elke keer te verkwanselen.

Ik heb nog een andere oplossing voor je. Beschouw haar voortaan als jouw neukertje. Zo hoef je je ook niet druk te maken wie ze nog meer neukt. En kan jij regelmatig je zak legen. Wel met condoom natuurlijk! Voor een relatie is ze niet te vertrouwen. Ze is een sletje, dus behandel haar dan ook zo.

[ Bericht 6% gewijzigd door DutchBlend op 18-06-2018 02:25:23 ]
pi_179864246
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 00:00 schreef jigggy het volgende:
Ze heeft geneukt met die ander toen ze daar bleef slapen en heeft het me eerlijk opgebiecht ,toen vroeg ze wat ik wou en heb ik gezegd dat ik haar nog n kans wou geven en toen zei zei dat ze niet wist of het niet nog is voor zou komen,toen maar gezegd dat ze maar is goed mocht gaan nadenken over hoe ze andere behandeld en is ze naar huis gegaan
Uhm?
pi_179864575
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 01:30 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind het een behoorlijk volwassen reactie :o laat haar maar eens nadenken. Afwijzen kan altijd nog.
Daar ben ik het normaliter mee eens, maar zo’n misstap, zo vroeg in de relatie, met alles er omheen (ook al kennen we maar één kant van het verhaal), is wel een hele duidelijke aanwijzing dat er iets structureels mis zit.

Als je dan ook nog zoals ts je enorm afhankelijk en beschikbaar opstelt, dan zal zij hem met huid en haar opvreten en uitspugen als ze met hem klaar is.

Dit is at best een zeer ongelijkwaardige relatie.

Ergo: wegwezen.
pi_179864622
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 01:41 schreef DutchBlend het volgende:
Ik zou echt klaar met haar zijn. Zeker gezien ze aangeeft dat ze niet zeker weet of het niet nog eens voor zal komen.
Als je ook dit accepteert zal ze vaker over je heen lopen. Ze heeft de controle hier.
Je bent te afhankelijk van haar als vrouw in jouw leven.
Je hebt keuze genoeg (en zo niet dan hou je jezelf voor dat je dat hebt).
Iemand die keuze genoeg heeft en vanuit die situatie oprecht voor iemand gaat, accepteert het niet om zo behandeld te worden. Dan houdt het gewoon op. Die gaat voor iemand die wel dat fatsoen heeft.

En een afspraak kan een keer niet doorgaan. Of twee keer. Heel misschien een derde keer een tijd later. Maar dan is het gewoon mooi geweest. Wil ze fucking afspreken of niet!? Lijkt wel een grote grap dit. Jouw tijd is te kostbaar om elke keer te verkwanselen.

Ik heb nog een andere oplossing voor je. Beschouw haar voortaan als jouw neukertje. Zo hoef je je ook niet druk te maken wie ze nog meer neukt. En kan jij regelmatig je zak legen. Wel met condoom natuurlijk! Voor een relatie is ze niet te vertrouwen. Ze is een sletje, dus behandel haar dan ook zo.
Uit alles lees ik dat hij haar niet als neuksletje erbij kan houden. Dan pakt zij hem toch weer in, gaat hij hopen op meer. Sommige mensen moet je echt uit je leven verwijderen. Geldt ook voor haar. Als je ziet dat je de ander zo domineert moet je gewoon weglopen.
  maandag 18 juni 2018 @ 08:29:08 #177
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179864951
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 00:00 schreef jigggy het volgende:
Ze heeft geneukt met die ander toen ze daar bleef slapen en heeft het me eerlijk opgebiecht ,toen vroeg ze wat ik wou en heb ik gezegd dat ik haar nog n kans wou geven en toen zei zei dat ze niet wist of het niet nog is voor zou komen,toen maar gezegd dat ze maar is goed mocht gaan nadenken over hoe ze andere behandeld en is ze naar huis gegaan
Pffff hang deze op in je kamer en lees hem regelmatig hardop voor.


Ik snap dat het lastig is als je zelf blind van verliefdheid bent, maar dat is duidelijk maar 1 kant op.
She's just not that into you. Vraag je ballen aan haar terug (of lagen die nog bij je ex?) en verbreek dit drama.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_179864989
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 00:00 schreef jigggy het volgende:
Ze heeft geneukt met die ander toen ze daar bleef slapen en heeft het me eerlijk opgebiecht ,toen vroeg ze wat ik wou en heb ik gezegd dat ik haar nog n kans wou geven en toen zei zei dat ze niet wist of het niet nog is voor zou komen,toen maar gezegd dat ze maar is goed mocht gaan nadenken over hoe ze andere behandeld en is ze naar huis gegaan
Je had haar een schop onder haar hol moeten geven man!
pi_179865023
Wat een naar beeld moet jij wel niet hebben van vrouwen. En je had haar de deur uit moeten schoppen.
  maandag 18 juni 2018 @ 08:37:47 #180
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179865029
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 08:33 schreef T-D het volgende:

[..]

Je had haar een schop onder haar hol moeten geven man!
kwaad worden op iemand die al moet janken is mijn ding niet
pi_179865091
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 08:37 schreef jigggy het volgende:

[..]

kwaad worden op iemand die al moet janken is mijn ding niet
Ze heeft met een ander geneukt en jij hebt medelijden omdat ze moet janken om iets wat toch echt helemaal zelf heeft gedaan?
Waar zijn je ballen?
pi_179865101
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 08:37 schreef jigggy het volgende:

[..]

kwaad worden op iemand die al moet janken is mijn ding niet
En kwaad worden op iemand die lekker de hele nacht op een andere lul aan het rijden is geweest terwijl jij in je bed lag te wachten of ze nog kwam?
  maandag 18 juni 2018 @ 08:50:14 #183
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179865127
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 08:37 schreef Deckard het volgende:
Wat een naar beeld moet jij wel niet hebben van vrouwen. En je had haar de deur uit moeten schoppen.
heb niet echt veel vertrouwen meer in vrouwen nee, afgelopen 2 keer beflikkert ,blij dat ik dit nu al hoor en niet na een tijd pas.


De enige vrouw die ik nog vertrouw is Mn moeder O+
pi_179865143
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 08:37 schreef jigggy het volgende:

[..]

kwaad worden op iemand die al moet janken is mijn ding niet
Prima. Op zichzelf is dat ook nutteloos.

Maar snap je wel dat je weg moet bij haar? Dat dit nooit een succes gaat worden? Dat jij duidelijk smoorverliefd op haar bent en zij absoluut niet hetzelfde voor jou voelt en dat dat ook echt niet gaat gebeuren?

Leer hiervan.
pi_179865199
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 08:50 schreef jigggy het volgende:

[..]

heb niet echt veel vertrouwen meer in vrouwen nee, afgelopen 2 keer beflikkert ,blij dat ik dit nu al hoor en niet na een tijd pas.


De enige vrouw die ik nog vertrouw is Mn moeder O+
Niet zo dramatisch. Er zijn ook heel veel vrouwen die wel te vertrouwen zijn. En deze meid weet waarschijnlijk ook niet beter (ik gok zomaar dat jullie beiden nog erg zijn).

Gewoon lekker met veel meiden uitgaan. En even iets minder constant aandacht vragen. Geef de ander de kans om zich ook aan jou te binden. Want dat is wat fout is gegaan: jij had jezelf al gebonden en zij totaal niet.

Tuurlijk, zij heeft jou een kutstreek geleverd, maar jij hebt daar wel een aandeel in. En aangezien je alleen je eigen gedrag kan veranderen zou ik mij daarop concentreren.
  maandag 18 juni 2018 @ 11:59:25 #186
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_179868270
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 00:00 schreef jigggy het volgende:
Ze heeft geneukt met die ander toen ze daar bleef slapen en heeft het me eerlijk opgebiecht ,toen vroeg ze wat ik wou en heb ik gezegd dat ik haar nog n kans wou geven en toen zei zei dat ze niet wist of het niet nog is voor zou komen,toen maar gezegd dat ze maar is goed mocht gaan nadenken over hoe ze andere behandeld en is ze naar huis gegaan
wtf :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_179869464
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 08:50 schreef jigggy het volgende:

[..]

heb niet echt veel vertrouwen meer in vrouwen nee, afgelopen 2 keer beflikkert ,blij dat ik dit nu al hoor en niet na een tijd pas.

De enige vrouw die ik nog vertrouw is Mn moeder O+
Je hebt wel een groot stuk eigenwaarde nodig. Want sowieso moet jij het al niet willen om haar nog een kans te geven. Je moet kwaad worden dat iemand je overal energie in heeft laten steken met het ontmoeten van ouders en weet ik veel wat aan openlijk praten en dergelijke.
Waarschijnlijk wist ze vast ook van je vorige relatie waar de ander ook was vreemd gegaan. Des te meer reden om die gore slet weg te houden uit je leven.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 14:30:48 #188
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179895435
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 08:50 schreef jigggy het volgende:
De enige vrouw die ik nog vertrouw is Mn moeder
Maak het dan maar uit, want je zou een partner ook moeten (kunnen) vertrouwen.

Heb je nog wat gehoord van haar?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_179895546
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 00:00 schreef jigggy het volgende:
Ze heeft geneukt met die ander toen ze daar bleef slapen en heeft het me eerlijk opgebiecht ,toen vroeg ze wat ik wou en heb ik gezegd dat ik haar nog n kans wou geven en toen zei zei dat ze niet wist of het niet nog is voor zou komen,toen maar gezegd dat ze maar is goed mocht gaan nadenken over hoe ze andere behandeld en is ze naar huis gegaan
Prima. Nu misschien ook eens nadenken welke type vrouwen jij kiest. Ik zou haar verder links laten liggen, of je neukt haar zonder een relatie te verwachten.

En verder: niet te snel laten inpalmen. Maak plezier, heb een leuke tijd, misschien komt er ooit een relatie uit voort.
Whatever...
  dinsdag 19 juni 2018 @ 22:28:18 #190
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179908145
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:30 schreef Elpis het volgende:

[..]

Maak het dan maar uit, want je zou een partner ook moeten (kunnen) vertrouwen.

Heb je nog wat gehoord van haar?
ze heeft me nog geappt ,heb daarop gereageerd dat ze eerst maar aan zichzelf moet werken en zei haar best maar moet doen en ik er geen moeite meer in ga steken

Tijd zal leren wat ze nu gaat doen,ik heb me er iig al een beetje bij neergelegd en voel me ook echt beflikkerd
pi_179908591
Waarom alles via de app? Waarom niet bellen ofzo? Ik snap dat niet :N
Somebody that I used to know
  woensdag 20 juni 2018 @ 01:09:40 #192
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_179911353
Kap het nou gewoon af, TS. Dicht die deur. En stoppen met dat afhankelijke gedrag.

In al je antwoorden schemert door dat je nog steeds hoopt dat het ‘goed’ komt. Ik begin echt een beetje medelijden met je te krijgen.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  woensdag 20 juni 2018 @ 04:28:59 #193
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_179912158
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:28 schreef jigggy het volgende:
Tijd zal leren wat ze nu gaat doen,
Wat zij nu gaat doen is lekker rondneuken met wie ze ook maar zin heeft. Ze is je compleet vergeten en in haar hoofd hebben jullie ook nooit een relatie gehad. En er komt vast wel een moment later waarop ze een tijdje droog staat en aandacht nodig heeft en dan denkt ze weer eens aan jou want ze kan je wel mis gebruiken en dan stuurt ze jou een zielig berichtje a la "denk je nog wel eens aan me?" of "ik mis je" en dan sta jij 2 seconden later alweer compleet voor haar klaar en te trappelen om haar weer te overstelpen met aandacht.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:13:18 #194
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179918584
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:45 schreef Postbus100 het volgende:
Waarom alles via de app? Waarom niet bellen ofzo? Ik snap dat niet :N
omdat mevrouw altijd druk is ,nooit de behoefte heeft om te bellen, ben er ook zelf wel klaar mee eigenlijk
pi_179923382
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:13 schreef jigggy het volgende:

[..]

omdat mevrouw altijd druk is ,nooit de behoefte heeft om te bellen, ben er ook zelf wel klaar mee eigenlijk
Dat betekent nog niet dat je dan maar moet appen.

Nou, wens haar het beste en ga verder met je leven. Jullie hadden maar een maand, zoveel spullen kan je nog niet van elkaar hebben dat je nog iets met elkaar hebt af te handelen.
Somebody that I used to know
pi_179923761
De Jigggy topic waarvan je wist dat hij langs zou komen...... Met je ex ging het net zo niffo. Kap er nou eens gewoon mee, kweek eerst een ruggengraat.
  zondag 24 juni 2018 @ 16:00:46 #197
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_180014321
Appt ze me terwijl ze nu in de states zit een heel boekwerk over dat ze me zo mist en ze verschrikkelijk spijt heeft en of alles goed met me gaat
pi_180016322
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 16:00 schreef jigggy het volgende:
Appt ze me terwijl ze nu in de states zit een heel boekwerk over dat ze me zo mist en ze verschrikkelijk spijt heeft en of alles goed met me gaat
Ik neem aan dat jullie geen gesprek hebben gehad tussentijds. App dan gewoon terug dat als ze terug is dat ze maar langs moet komen voor een gesprek en dat je tot die tijd niet terug gaat appen.

En dan zie je vanzelf wel waar het gesprek heen gaat en of het er nog van komt.
pi_180016343
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:45 schreef Postbus100 het volgende:
Waarom alles via de app? Waarom niet bellen ofzo? Ik snap dat niet :N
Ja, dat is de jeugd van tegenwoordig. Ik moet er ook aan wennen, maar ok, prima.
  maandag 25 juni 2018 @ 14:59:01 #200
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_180035706
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 16:00 schreef jigggy het volgende:
Appt ze me terwijl ze nu in de states zit een heel boekwerk over dat ze me zo mist en ze verschrikkelijk spijt heeft en of alles goed met me gaat
Ik zou een huilsmiley sturen en verder met je leven gaan eigenlijk.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_180036397
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 00:00 schreef jigggy het volgende:
Ze heeft geneukt met die ander toen ze daar bleef slapen
Das die vriend die uit eigen initiatief bij jou meldde dat ze was blijven slapen omdat hij geen verkeerd beeld van zichzelf wilde schetsen?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_180036600
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 16:00 schreef jigggy het volgende:
Appt ze me terwijl ze nu in de states zit een heel boekwerk over dat ze me zo mist en ze verschrikkelijk spijt heeft en of alles goed met me gaat
En hoe laat was het daar toen ze dit stuurde? Per ongeluk 's avonds laat en al dan niet onder invloed van drank?
Als het haar echt wat kon boeien hoe jij je nu voelt, dan was ze niet eerst leeg gelopen over hoe kut zij zich nu wel niet voelt. Dan had ze eerst even gepeild of je überhaupt wel behoefte had aan contact, want het kan soms best pijnlijk zijn als iemand even is vreemd gegaan enzo. Laat staan dat je eerst gaat zitten mauwen over je eigen leed, waar je in tegenstelling tot je (ex-)partner wel zelf voor gekozen hebt..

Dit is geen star spangled banner maar een red flag..
  maandag 25 juni 2018 @ 15:59:57 #203
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_180036806
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:38 schreef Argento het volgende:

[..]

Das die vriend die uit eigen initiatief bij jou meldde dat ze was blijven slapen omdat hij geen verkeerd beeld van zichzelf wilde schetsen?
yep :(
pi_180036857
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:59 schreef jigggy het volgende:

[..]

yep :(
ok. Das best klote.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_180037934
Waarschijnlijk bespeelt ze hem (onbewust?) ook. Maar ja, heb jij niks aan.
Somebody that I used to know
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 juni 2018 @ 17:07:23 #206
163650 Greys
pi_180038096
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 16:00 schreef jigggy het volgende:
Appt ze me terwijl ze nu in de states zit een heel boekwerk over dat ze me zo mist en ze verschrikkelijk spijt heeft en of alles goed met me gaat
Negeren. Echt. Laat gaan.
Ze had nooit tijd om zelfs maar even met je te bellen en gaat vreemd en zegt zelf ook al dat ze niet zeker weet of het niet nog eens zal gebeuren. Er zou geen haar op je hoofd moeten zijn nog één seconde tijd en energie in zo iemand te steken.

Hoe rot het nu ook voelt, gewoon negeren. Je bent toch geen voetveeg zeg. Kom op, niet jezelf zo laten behandelen en al helemaal geen aandacht meer geven waar ze nu weer om jengelt omdat ze weet dat jij het haar wrs toch wel weer geeft. Niet doen. Je rotgevoel gaat sneller over als je je niet nog verder laat naaien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 25 juni 2018 @ 17:16:20 #207
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_180038243
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:02 schreef Argento het volgende:

[..]

ok. Das best klote.
Vind je? Ik kan me alleen voorstellen dat iemand dat zou doen om te stoken. Misschien wil hij zelf een relatie met haar. Nou ik zou hem dat lot uit de loterij gunnen. Er valt toch geen prijs op. Karma is een trut. :P En ik soms ook.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_180044904
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 17:16 schreef Elpis het volgende:

[..]

Vind je? Ik kan me alleen voorstellen dat iemand dat zou doen om te stoken. Misschien wil hij zelf een relatie met haar. Nou ik zou hem dat lot uit de loterij gunnen. Er valt toch geen prijs op. Karma is een trut. :P En ik soms ook.
Ja voor TS is het klote. Die jongen is verliefd. En zn hoofd ziet ie nu te pas en te onpas het subject van zijn liefde in de meest unspeakable standjes met die zogenaamde vriend. Dat vreet. Kan ik me zo voorstellen. En er is ook geen remedie voor. Ja misschien de tijd en dan een nieuwe liefde. Dat zal wel helpen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  maandag 25 juni 2018 @ 23:21:27 #209
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_180048669
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 21:15 schreef Argento het volgende:
Ja misschien de tijd en dan een nieuwe liefde.
Nou niet als hij op dezelfde types blijft vallen. De vorige ex was ook al zo'n pareltje.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  Spellchecker maandag 25 juni 2018 @ 23:49:09 #210
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180049188
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 23:21 schreef Elpis het volgende:

[..]

Nou niet als hij op dezelfde types blijft vallen. De vorige ex was ook al zo'n pareltje.
Danny is hem dankbaar.
  donderdag 28 juni 2018 @ 20:52:21 #211
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_180109170
Nogsteeds voelt t best wel zuur :(
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juni 2018 @ 21:15:06 #212
163650 Greys
pi_180109763
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 20:52 schreef jigggy het volgende:
Nogsteeds voelt t best wel zuur :(
Logisch. Maar na een tijdje ben je blij dat je er van af bent, zo iemand die zo met jou solt kan je echt missen als kiespijn.

Heb je nog gereageerd op haar gepruil dat ze je zo mist enzo. Nee toch hoop ik? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 juni 2018 @ 21:22:19 #213
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_180109916
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 21:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Logisch. Maar na een tijdje ben je blij dat je er van af bent, zo iemand die zo met jou solt kan je echt missen als kiespijn.

Heb je nog gereageerd op haar gepruil dat ze je zo mist enzo. Nee toch hoop ik? :P
nope ,ontvang alleen 10000 Snapchats van haar per dag,terwijl ik dr nooit wat stuur
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juni 2018 @ 21:49:27 #214
163650 Greys
pi_180110579
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 21:22 schreef jigggy het volgende:

[..]

nope ,ontvang alleen 10000 Snapchats van haar per dag,terwijl ik dr nooit wat stuur
Gewoon blokkeren/ontvolgen of hoe dat ook werkt met Snapchat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')