Ik dacht: “ja maar ik heb geen rijbewijs dus ik mag niet eens rijden sadface”, maar nu moet ik eerst ¤300 vinden. Argh.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoals deze website
https://www.hln.be/de-kra(...)-plofkraak~a6d1be85/
Ze leggen bijna exact uit hoe het moet.
Klacht lijkt me duidelijk
Dat lijkt me toch wel een heel simpele oplossing, onvoorstelbaar dat dat er na jaren nog niet overal in zitquote:We kunnen moeilijk overal een patrouille zetten. Er bestaan systemen met een gasalarm in de automaat, maar het is aan de bankinstellingen zelf om te bekijken of ze daarin willen investeren.
In Nederland is dat ook gewoon de standaard hoor. Dat België achterloopt kunnen wij niks aan doen. Die automaten in de supermarkt zijn hier overigens binnen een paar jaar ook verleden tijd. Jumbo, Coop en de AH zijn al begonnen met het verwijderen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:26 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel een heel simpele oplossing, onvoorstelbaar dat dat er na jaren nog niet overal in zit
Nou ja, worden nog zat van die dingen opgeblazen zo te lezen. En dan worden de bewoners opgeschrikt door een knal, waarom gaat er niet een luid alarm af bij de eerste detectie van gas nog voordat ze een vuurtje hebben kunnen toevoegen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
In Nederland is dat ook gewoon de standaard hoor. Dat België achterloopt kunnen wij niks aan doen. Die automaten in de supermarkt zijn hier overigens binnen een paar jaar ook verleden tijd. Jumbo, Coop en de AH zijn al begonnen met het verwijderen.
Dat zijn die supermarktdingen, maar die worden dus ook weggehaald. Normale pinautomaten hebben allang gasdetectie ed.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:54 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nou ja, worden nog zat van die dingen opgeblazen zo te lezen. En dan worden de bewoners opgeschrikt door een knal, waarom gaat er niet een luid alarm af bij de eerste detectie van gas nog voordat ze een vuurtje hebben kunnen toevoegen.
Je bent de grappigste thuis zeker?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:04 schreef Plompzakker het volgende:
Er was pas nog een rampzalige plofkraak in België met 4 doden.
2 bij de plofkraak zelf en 2 bij de reconstructie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |